-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуг з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів»
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 30.10.25 00:00)
5 166 856.28
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
13
год
08
хв
21
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2025 17:13 - 27.10.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
5053825598de40208c57b0f8e41a8177
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-22-014703-a.a2
Назва:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2.pdf 24.10.2025 19:42
- Додаток 3.doc 24.10.2025 19:42
- Додаток 4.pdf 24.10.2025 19:42
- Додаток 1.docx 24.10.2025 19:42
- Додаток 9.pdf 24.10.2025 19:42
- скарга АМКУ Пламбер.docx 24.10.2025 19:42
- Додаток 7.pdf 24.10.2025 19:42
- Додаток 5.pdf 24.10.2025 19:42
- Додаток 6.pdf 24.10.2025 19:42
- Додаток 8.pdf 24.10.2025 19:42
- скарга АМКУ Пламбер.pdf 24.10.2025 19:42
- sign.p7s 24.10.2025 19:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.10.2025 19:46
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
488188ee07c24f458e6f4373cc90c944
Заголовок пункту скарги:
умови Процедури закупівлі, викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922 та Особливостей, та такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
умови Процедури закупівлі, викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922 та Особливостей, та такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
умови Процедури закупівлі, викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922 та Особливостей, та такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Скарга
Очікує розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
d15a2c30aff94842aca4d00d11b38216
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-22-014703-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Дод. №6 фото дообладного ТЗ гідромонітором та свід. про реєстр..pdf 24.10.2025 17:17
- Дод. №4 інструкція експлуатації та обслуговування від заводу-виробника на комбіновану всмоктувальну каналізаційну цистерну.pdf 24.10.2025 17:17
- Дод. №5 свідоцтво про реєстрацію ТЗ випущ. заводом-виробником як спец..pdf 24.10.2025 17:17
- СКАРГА щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель.docx 24.10.2025 17:17
- Дод. №3 дог-ри оренди спец. автомобілів.pdf 24.10.2025 17:17
- СКАРГА щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель.pdf 24.10.2025 17:17
- Дод. №1 тендерні вимоги Замовника.pdf 24.10.2025 17:17
- Дод. №7 Наказ № 61від 18.03.2010 р. щодо використання гідромон. для розмивання порід.pdf 24.10.2025 17:17
- Дод. №2 технічні вимоги (специфікація) Замовника.pdf 24.10.2025 17:17
- sign.p7s 24.10.2025 17:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.10.2025 17:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
25f510e9d21847d3a44e23bfccb50ece
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, пункту 1.1. підпункту 1.1.1. ст. 20 (доказ додаток № 1 до скарги) Замовником вимагається надати: гідроочисну техніку на базі автомобіля для прочистки трубопроводів під високим тиском (не менш ніж 4 од.) з наступними технічними характеристиками*: діапазон застосування діаметром не менше від 135 мм до 800 мм.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Виклавши дані технічні параметри для діапазону застосування діаметром не менше 135 мм. до 800 мм. Замовник фактично сам собі суперечить. У технічних вимогах (далі – технічна специфікація) Замовник визначив, що йому необхідні послуги «з прочистки труби зовнішньої господарсько-фекальної/зливової каналізаційної мережі» із чітким зазначенням діаметрів, а саме:
90 мм; 100 мм; 110 мм; 150 мм; 200 мм; 250 мм; 300 мм; 350 мм; 450 мм; 500 мм; 600 мм. (доказ додаток № 2 до скарги). Тобто роботи мають виконуватись і на ділянках трубопроводів малого діаметра (від 90-110 мм.). Водночас у вимогах до обладнання зазначено, що гідроочисна техніка повинна мати діапазон застосування не менше від 135 мм., що виключає можливість виконання робіт на трубопроводах діаметром 90, 100, 110 мм. Окрім того, Замовник додатково завищив верхню межу діапазону застосовування діаметрів трубопроводів – 800 мм., тоді як у технічній специфікації визначено крайній великий діаметр – 600 мм. Тобто Замовник вимагає обладнання, здатне працювати на тих діаметрах, яких фактично не існує в обсязі робіт, передбаченому закупівлею. Таким чином, Замовник встановив взаємовиключні вимоги, які не лише позбавлені технічної логіки, а й свідчать про внутрішню суперечність тендерної документації, що порушує принципи об’єктивності, пропорційності та недискримінації, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що гідродинамічні насосні агрегати з продуктивністю, яку вимагає Замовник: тиск насоса не менш ніж 60 МПа; витрати води не менш ніж 300 л/хв, належать до категорії потужного, професійного обладнання, що здатні працювати з широким спектром діаметрів трубопроводів – як менших, так і більших, залежно від обраного режиму роботи та комплекту змінних форсунок. Тому спроба Замовника визначити діапазон застосування обладнання з прив’язкою до діаметрів трубопроводів є такою, що не має жодного функціонального сенсу. Таке трактування та суперечливість вимог створює передумови для дискримінації Учасників і надає Замовнику можливість суб’єктивного тлумачення вимоги під час розгляду пропозицій, що може призвести до упередженого або довільного визначення переможця.
90 мм; 100 мм; 110 мм; 150 мм; 200 мм; 250 мм; 300 мм; 350 мм; 450 мм; 500 мм; 600 мм. (доказ додаток № 2 до скарги). Тобто роботи мають виконуватись і на ділянках трубопроводів малого діаметра (від 90-110 мм.). Водночас у вимогах до обладнання зазначено, що гідроочисна техніка повинна мати діапазон застосування не менше від 135 мм., що виключає можливість виконання робіт на трубопроводах діаметром 90, 100, 110 мм. Окрім того, Замовник додатково завищив верхню межу діапазону застосовування діаметрів трубопроводів – 800 мм., тоді як у технічній специфікації визначено крайній великий діаметр – 600 мм. Тобто Замовник вимагає обладнання, здатне працювати на тих діаметрах, яких фактично не існує в обсязі робіт, передбаченому закупівлею. Таким чином, Замовник встановив взаємовиключні вимоги, які не лише позбавлені технічної логіки, а й свідчать про внутрішню суперечність тендерної документації, що порушує принципи об’єктивності, пропорційності та недискримінації, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що гідродинамічні насосні агрегати з продуктивністю, яку вимагає Замовник: тиск насоса не менш ніж 60 МПа; витрати води не менш ніж 300 л/хв, належать до категорії потужного, професійного обладнання, що здатні працювати з широким спектром діаметрів трубопроводів – як менших, так і більших, залежно від обраного режиму роботи та комплекту змінних форсунок. Тому спроба Замовника визначити діапазон застосування обладнання з прив’язкою до діаметрів трубопроводів є такою, що не має жодного функціонального сенсу. Таке трактування та суперечливість вимог створює передумови для дискримінації Учасників і надає Замовнику можливість суб’єктивного тлумачення вимоги під час розгляду пропозицій, що може призвести до упередженого або довільного визначення переможця.
×
-
Назва доказу:
Технічні вимоги (специфікація) Замовника
-
Повʼязаний документ:
Дод. №2 технічні вимоги (специфікація) Замовника.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, надана частково, (у частині, що оскаржується, а саме: вимоги, що викладені у додатку з № 1)
-
Повʼязаний документ:
Дод. №1 тендерні вимоги Замовника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток № 1 тендерної документації, пункту 1.1.1. ст. 20, щодо гідроочисної техніки, а саме її діапазону застосування, оскільки дана вимога не має технічної логіки, не відповідає фактичним параметрам трубопроводів Замовника. Також конкретне визначення діапазонів є недоцільним, оскільки гідродинамічне обладнання з характеристиками визначеними Замовником, за своєю конструкцією вже здатне очистити трубопроводи різного діаметру, у тому числі такі, що передбачені технічною специфікацією.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e4778770558c4656b6ea7d5daf8f7102
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, пункту 1.1. підпункту 1.1.5. ст. 20 (доказ додаток № 1 до скарги) Замовником вимагається надати: телеінспекційний комплекс для відеоінспекції та обстеження технічного стану трубопроводів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо наявності у Учасників телеінспекційного комплексу для відеодіагностики не є доцільною та обґрунтованою, оскільки технічна специфікація закупівлі не містить інформації щодо проведення відеодіагностики, також Замовник не зазначив жодної конкретизації, щодо обсягу та ділянок де має проводитися відеодіагностика трубопроводів. При цьому протяжність трубопроводів згідно технічної специфікації, що підлягають очищенню, становить кілометри (доказ додаток № 2 до скарги), а отже, відсутність чітко визначеного обсягу для проведення відеодіагностики унеможливлює формування обґрунтованої цінової пропозиції та створює невизначеність для всіх Учасників.
На даному етапі неможливо об’єктивно визначити реальну вартість виконання робіт у даній закупівлі. Без чіткого розуміння, чи проводиметься відеодіагностика по всій протяжності трубопроводів, чи лише на окремих ділянках, Учасники не мають можливості правильно розрахувати витрати на виконання цих робіт. Це у свою чергу, унеможливлює формування економічно обґрунтованої тендерної пропозиції та позбавляє Учасників можливості вийти на аукціон із реальним пониженням ціни в інтересах Замовника, оскільки проведення відеодіагностики є окремим, високовартісним видом робіт, який за своєю специфікою суттєво відрізняється від звичайного очищення каналізаційних мереж. Вартість робіт з відеодіагностики у кілька разів перевищує вартість робіт з очищення трубопроводів, крім того, ціна безпосередньо залежить від діаметра трубопроводу. Отже, Учасники, не маючи чітких вихідних даних, змушені закладати до вартості пропозиції резерв на покриття потенційних ризиків і витрат, що неминуче призводить до збільшення загальної ціни пропозиції. Таким чином, така невизначеність умов закупівлі, працює не лише проти Учасників, а й проти самого Замовника, оскільки обмежує можливість отримати конкурентні та вигідні цінові пропозиції на аукціоні.
На даному етапі неможливо об’єктивно визначити реальну вартість виконання робіт у даній закупівлі. Без чіткого розуміння, чи проводиметься відеодіагностика по всій протяжності трубопроводів, чи лише на окремих ділянках, Учасники не мають можливості правильно розрахувати витрати на виконання цих робіт. Це у свою чергу, унеможливлює формування економічно обґрунтованої тендерної пропозиції та позбавляє Учасників можливості вийти на аукціон із реальним пониженням ціни в інтересах Замовника, оскільки проведення відеодіагностики є окремим, високовартісним видом робіт, який за своєю специфікою суттєво відрізняється від звичайного очищення каналізаційних мереж. Вартість робіт з відеодіагностики у кілька разів перевищує вартість робіт з очищення трубопроводів, крім того, ціна безпосередньо залежить від діаметра трубопроводу. Отже, Учасники, не маючи чітких вихідних даних, змушені закладати до вартості пропозиції резерв на покриття потенційних ризиків і витрат, що неминуче призводить до збільшення загальної ціни пропозиції. Таким чином, така невизначеність умов закупівлі, працює не лише проти Учасників, а й проти самого Замовника, оскільки обмежує можливість отримати конкурентні та вигідні цінові пропозиції на аукціоні.
×
-
Назва доказу:
Технічні вимоги (специфікація) Замовника
-
Повʼязаний документ:
Дод. №2 технічні вимоги (специфікація) Замовника.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, надана частково, (у частині, що оскаржується, а саме: вимоги, що викладені у додатку з № 1)
-
Повʼязаний документ:
Дод. №1 тендерні вимоги Замовника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток № 1 тендерної документації, пункту 1.1.5. ст. 20, щодо наявності у Учасників телеінспекційного комплексу для відеоінспекції, оскільки технічною специфікацію не передбачені послуги з проведення відеоінспекції трубопроводів.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
58d664c713cd43f688a5f139f8052698
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, пункту 1.3. ст. 20 (доказ додаток № 1 до скарги) Замовником вимагається надати: док., які підтверджують власність (оренду) спец. автотранспорту з зазначенням основних характеристик транспортних засобів, що дозволить замовнику ідентифікувати приналежність транспортних засобів до спец. автотранспорту (копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію ТЗ).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Спеціалізований автотранспорт — це транспортні засоби, які створені або модифіковані для виконання специфічних завдань. У випадку даної закупівлі мається на увазі спец. транспорт, який обладнаний гідродинамічними та вакуумними насосами, асенізаційними та водяними цистернами. Тож Замовник вимагає, щоб основні характеристики спец. автомобілів були зазначені у копії документів, які підтверджують власність (оренду), окремо Замовник визначає, що це мають бути копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Таким чином, Замовник вимагає, щоб основні характеристики спец. автомобілів, які автоматично визначені предметом закупівлі, були відображені безпосередньо у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів.
Справа в тім, що у свідоцтвах про реєстрацію, сервісний центр МВС, не має обов’язково зазначати спеціальні характеристики спец. обладнання встановленого на автомобілі. Навіть якщо транспортний засіб вийшов із заводу, як спеціалізований (одразу обладнаний насосними агрегатами) у реєстраційних документах зазвичай це не вказується бо є не обов’язковим. Це пов’язано з нормативними обмеженнями функції МВС, яке не має деталізувати в свідоцтвах конструктивні елементи спец. обладнання. Наше підприємство орендує спец. автомобілі різного типу (доказ додаток № 3 до скарги), серед яких:
- транспортні засоби, що були виготовлені заводом-виробником, як спеціалізовані, тобто одразу з встановленими гідродинамічними та вакуумними насосними агрегатами (доказ, додаток № 4 до скарги), при цьому коли відбувалась реєстрація даного спец. автомобіля, центр МВС не вказав, які конкретно агрегати встановлені на даному спец. автомобілі, що не є порушенням (доказ додаток № 5 до скарги), тож Замовник не зможе зрозуміти чи відповідають характеристики встановлених насосних агрегатів під його вимоги, щодо їх продуктивності;
- автомобілі, які були дообладнані після первинної реєстрації відповідними технічними вузлами (гідродинамічними насосними агрегатами та баком для води) відповідно до виробничих потреб (доказ додаток № 6 до скарги). При такій модернізації, внесення змін до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів не є обов’язковим, оскільки конструктивно автомобіль залишається тим самим транспортним засобом, що відповідає чинним вимогам законодавства України.
Дана вимога автоматично дискримінує тих Учасників, які фактично мають (орендують) спец. автомобілі обладнані відповідними насосними агрегатами до вимог закупівлі, але у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів такі характеристики не відображені, разом з тим, це не є порушенням, оскільки чинні нормативні документи не передбачають обов’язкового внесення такої інформації.
Якщо Замовнику дійсно необхідне підтвердження наявності у Учасників відповідної спец. техніки, потенційні Учасники можуть надати реальні та об’єктивні докази, які повністю підтвердять наявність у них спец. техніки. Це можуть бути фотоматеріали із зображенням спец. транспортних засобів, де буде видно встановлене обладнання і номерний знак, що співпаде з даними, які будуть зазначені у свідоцтвах про реєстрацію, інструкції експлуатації надані заводом-виробником, сертифікати обстеження, тощо. Тобто документальний еквівалент підтвердження наявності відповідної техніки у Учасників, з метою проведення прозорих торгів та забезпечення недискримінації Учасників.
Враховуючи вищевикладене, встановлена Замовником вимога порушує статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі».
Справа в тім, що у свідоцтвах про реєстрацію, сервісний центр МВС, не має обов’язково зазначати спеціальні характеристики спец. обладнання встановленого на автомобілі. Навіть якщо транспортний засіб вийшов із заводу, як спеціалізований (одразу обладнаний насосними агрегатами) у реєстраційних документах зазвичай це не вказується бо є не обов’язковим. Це пов’язано з нормативними обмеженнями функції МВС, яке не має деталізувати в свідоцтвах конструктивні елементи спец. обладнання. Наше підприємство орендує спец. автомобілі різного типу (доказ додаток № 3 до скарги), серед яких:
- транспортні засоби, що були виготовлені заводом-виробником, як спеціалізовані, тобто одразу з встановленими гідродинамічними та вакуумними насосними агрегатами (доказ, додаток № 4 до скарги), при цьому коли відбувалась реєстрація даного спец. автомобіля, центр МВС не вказав, які конкретно агрегати встановлені на даному спец. автомобілі, що не є порушенням (доказ додаток № 5 до скарги), тож Замовник не зможе зрозуміти чи відповідають характеристики встановлених насосних агрегатів під його вимоги, щодо їх продуктивності;
- автомобілі, які були дообладнані після первинної реєстрації відповідними технічними вузлами (гідродинамічними насосними агрегатами та баком для води) відповідно до виробничих потреб (доказ додаток № 6 до скарги). При такій модернізації, внесення змін до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів не є обов’язковим, оскільки конструктивно автомобіль залишається тим самим транспортним засобом, що відповідає чинним вимогам законодавства України.
Дана вимога автоматично дискримінує тих Учасників, які фактично мають (орендують) спец. автомобілі обладнані відповідними насосними агрегатами до вимог закупівлі, але у свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів такі характеристики не відображені, разом з тим, це не є порушенням, оскільки чинні нормативні документи не передбачають обов’язкового внесення такої інформації.
Якщо Замовнику дійсно необхідне підтвердження наявності у Учасників відповідної спец. техніки, потенційні Учасники можуть надати реальні та об’єктивні докази, які повністю підтвердять наявність у них спец. техніки. Це можуть бути фотоматеріали із зображенням спец. транспортних засобів, де буде видно встановлене обладнання і номерний знак, що співпаде з даними, які будуть зазначені у свідоцтвах про реєстрацію, інструкції експлуатації надані заводом-виробником, сертифікати обстеження, тощо. Тобто документальний еквівалент підтвердження наявності відповідної техніки у Учасників, з метою проведення прозорих торгів та забезпечення недискримінації Учасників.
Враховуючи вищевикладене, встановлена Замовником вимога порушує статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Фото спец. автомобіля дообладнаного гідродинамічним насосним агрегатом та свідоцтво реєстрації даного транспортного засобу
-
Повʼязаний документ:
Дод. №6 фото дообладного ТЗ гідромонітором та свід. про реєстр..pdf
-
-
Назва доказу:
Свідоцтво про реєстрацію технічного засобу випущеного одразу заводом-виробником, як комбіновану всмоктувальну каналізаційну цистерну
-
Повʼязаний документ:
Дод. №5 свідоцтво про реєстрацію ТЗ випущ. заводом-виробником як спец..pdf
-
-
Назва доказу:
Інструкція експлуатації та обслуговування від заводу-виробника на комбіновану всмоктувальну каналізаційну цистерну
-
Повʼязаний документ:
Дод. №4 інструкція експлуатації та обслуговування від заводу-виробника на комбіновану всмоктувальну каналізаційну цистерну.pdf
-
-
Назва доказу:
Дог-ри оренди спец. автомобілів
-
Повʼязаний документ:
Дод. №3 дог-ри оренди спец. автомобілів.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, надана частково, (у частині, що оскаржується, а саме: вимоги, що викладені у додатку з № 1)
-
Повʼязаний документ:
Дод. №1 тендерні вимоги Замовника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток № 1 тендерної документації, пункту 1.3. ст. 20, у частині вимоги щодо надання Учасниками виключно свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів для підтвердження характеристик спец. транспортних засобів, так як дана вимога Замовника створює нерівні умови для Учасників та створює штучні бар'єри, що обмежують конкуренцію.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
731f8248fc594fa58634012fbd09581d
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, пункту 13. ст. 22 (доказ додаток № 1 до скарги) Замовником вимагається надати:
Дозвіл (декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Предметом закупівлі є «Послуги з гідродинамічної прочистки зовнішньої господарсько-фекальної, зливової каналізації, чищення колодязів, зливоприймачів, відстійників та інших частин мереж, хімічний аналіз стічних вод після прочистки (30 інгредієнтів), код 90470000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з чищення каналізаційних колекторів», разом з тим і у технічних вимогах передбачено саме надання послуг з прочистки каналізаційних трубопроводів, колодязів, зливоприймачів.
Дозвіл на розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації передбачений для діяльності, яка пов’язана з розробкою родовищ корисних копалин, зокрема для видобутку корисних копалин відкритим способом та ніяк не пов’язаний із використанням гідромоніторів високого тиску, які застосовуються для очищення каналізаційних трубопроводів. Тож цей Дозвіл необхідний у випадках, коли використовуються методи гідромеханізації, такі як гідромонітори, для розмивання та видалення порід, що дозволяє отримувати корисні копалини з родовищ. Такий вид діяльності може включати розробку кар’єрів, гідро розробку торфу, піску, гравію, тощо.
Наказ від 18.03.2010 № 61 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» визначає: 4. Вимоги безпеки при очисному вийманні гідромоніторами. Цей розділ доводить те, що розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації передбачений конкретно для діяльності, яка пов’язана саме з розробкою родовищ корисних копалин (доказ додаток № 7 до скарги).
Тож вищезазначений Дозвіл не стосується даної закупівлі. Такий Дозвіл регламентує гірничодобувні роботи де необхідне застосування гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації для розмивання порід і до очищення каналізаційних мереж або ж очищення колодязів і зливоприймачів не має жодного відношення.
Дозвіл на розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації передбачений для діяльності, яка пов’язана з розробкою родовищ корисних копалин, зокрема для видобутку корисних копалин відкритим способом та ніяк не пов’язаний із використанням гідромоніторів високого тиску, які застосовуються для очищення каналізаційних трубопроводів. Тож цей Дозвіл необхідний у випадках, коли використовуються методи гідромеханізації, такі як гідромонітори, для розмивання та видалення порід, що дозволяє отримувати корисні копалини з родовищ. Такий вид діяльності може включати розробку кар’єрів, гідро розробку торфу, піску, гравію, тощо.
Наказ від 18.03.2010 № 61 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» визначає: 4. Вимоги безпеки при очисному вийманні гідромоніторами. Цей розділ доводить те, що розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації передбачений конкретно для діяльності, яка пов’язана саме з розробкою родовищ корисних копалин (доказ додаток № 7 до скарги).
Тож вищезазначений Дозвіл не стосується даної закупівлі. Такий Дозвіл регламентує гірничодобувні роботи де необхідне застосування гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації для розмивання порід і до очищення каналізаційних мереж або ж очищення колодязів і зливоприймачів не має жодного відношення.
×
-
Назва доказу:
Наказ від 18.03.2010 р. № 61 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Правил охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом» (надана в частині оскарження дозволу на розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації)
-
Повʼязаний документ:
Дод. №7 Наказ № 61від 18.03.2010 р. щодо використання гідромон. для розмивання порід.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, надана частково, (у частині, що оскаржується, а саме: вимоги, що викладені у додатку з № 1
-
Повʼязаний документ:
Дод. №1 тендерні вимоги Замовника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток № 1 тендерної документації, пункту 13, ст. 22, щодо наявності у Учасників дозволу/декларації на розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації.