-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади
Завершена
135 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
22.10.2025 14:43 - 27.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника від 04 листопада 2025 року за № 285
Номер:
0365e2b6fa9c47a9971885d610a8e653
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-22-010018-a.c1
Назва:
на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника від 04 листопада 2025 року за № 285
Скарга:
Обгрунтування порушення прав суб’єкта оскарження.
На виконання вимог ч. 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Екоменеджмент Групп» виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, а визначенні у вимозі Замовника від 03.11.2025 року, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів в електронній системі закупівель.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Відповідно до вимог ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюється за такими принципами : добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право відхилити тендерну пропозицію лише з підстав, прямо визначених Законом та тендерною документацією.
Відповідно до вимог абз. 4 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак із рішення Замовника вбачається дискримінаційний підхід до Учасника. Як вже зазначалось вище тендерна пропозиція ТОВ «Екоменеджмент Групп» повністю відповідає вимогам тендерної документації, і ТОВ «Екоменеджмент Групп» зі свого боку було виконало усі умови тендерної документації та своєчасно і в повному обсязі відреагувало на вимоги замовника. При цьому дії Замовника направленні на усунення від участі у закупівлі товариства з формальних та необ’єктивних підстав, що суперечить принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципам недискримінації учасників та об’єктивного і неупередженого визначення переможця.
Це порушило право товариства на рівне ставлення, об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції та право брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах із конкурентами, в тому числі право бути переможцем закупівлі.
Отже, дії Замовника є неправомірними, суперечать основним принципам публічних закупівель, зокрема добросовісній конкуренції та максимальній економії. Замовник безпідставно дискваліфікував нашу пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною і повністю відповідає вимогам тендерної документації .
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП_0001.pdf 07.11.2025 11:07
- Протокольне рішення 285.pdf 07.11.2025 11:07
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії+вимоги) нова редакція (2).docx 07.11.2025 11:07
- 1 Довідка_про_наявність матеріально-технічної бази та технологій для проведення розрахунків розсіювання 455(1) (1).pdf 07.11.2025 11:07
- 1 Довідка_про_наявність_матеріально_технічної_бази 468(1).pdf 07.11.2025 11:07
- 2 Договір Оренди приміщення Хлібодарське.pdf 07.11.2025 11:07
- 3 Договір авто_0001.pdf 07.11.2025 11:07
- пл. інстр. Приватінвест (1).pdf 07.11.2025 11:07
- Видаткова ноут_0001.pdf 07.11.2025 11:07
- Видаткова плотер_0001.pdf 07.11.2025 11:07
- 5.2. Протокол установчих зборів.pdf 07.11.2025 11:07
- 2_1_Наказ_про_призначення_директора.pdf 07.11.2025 11:07
- 4.2 Коваленко_В_В_диплом_магістра (2).pdf 07.11.2025 11:07
- 3.1 Працівники.469pdf.pdf 07.11.2025 11:07
- 9. Доповнення до досвіду (1).pdf 07.11.2025 11:07
- 4_Довідка_щодо_аналогічних_робіт 474 (2).pdf 07.11.2025 11:07
- 5.1 Довідка Досвід 457.pdf 07.11.2025 11:07
- 5.2 ЕконНовини_Договір _ ТОВ_EMGroup (1).pdf 07.11.2025 11:07
- 5.3 Akt pro nadannia posluh 26 vid 01.10.2025 2.pdf 07.11.2025 11:07
- sign.p7s 07.11.2025 11:08
- Посилання на Закупівлю.docx 12.11.2025 17:14
- рішення від 10.11.2025 № 16735.pdf 10.11.2025 15:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2025 № 17101.pdf 18.11.2025 11:53
- рішення від 17.11.2025 № 17101.pdf 19.11.2025 17:48
- Відповідь по суті скарги.docx 11.11.2025 12:07
- Відповідь по суті скарги.pdf 11.11.2025 12:07
- 1 Довідка_про_наявність матеріально-технічної бази та технологій для проведення розрахунків розсіювання.pdf 11.11.2025 12:07
- Відповідь по суті скарги.pdf 11.11.2025 12:08
- 4.1 Працівники.pdf 11.11.2025 12:08
- Відповідь по суті скарги.docx 11.11.2025 12:08
- 5.3 Akt pro nadannia posluh 26 vid 01.10.2025 2.pdf 11.11.2025 12:11
- Відповідь по суті скарги.pdf 11.11.2025 12:11
- Відповідь по суті скарги.docx 11.11.2025 12:11
- 5.2 ЕконНовини_Договір _ ТОВ_EMGroup.pdf 11.11.2025 12:11
- 1 Довідка_про_наявність матеріально-технічної бази та технологій для проведення розрахунків розсіювання.pdf 11.11.2025 12:12
- 5.2 ЕконНовини_Договір _ ТОВ_EMGroup.pdf 11.11.2025 12:13
- Відповідь по суті скарги.docx 11.11.2025 12:13
- Відповідь по суті скарги.pdf 11.11.2025 12:13
- 4.1 Працівники.pdf 11.11.2025 12:13
- 5.3 Akt pro nadannia posluh 26 vid 01.10.2025 2.pdf 11.11.2025 12:13
- Доповнення (відповідь по суті скарги).docx 13.11.2025 16:46
- Протокол 306 про скасування рішення 285.pdf 21.11.2025 13:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 11:15
Дата розгляду скарги:
17.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2025 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.11.2025 17:48
Дата виконання рішення Замовником:
21.11.2025 13:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №285 від 04.11.2025 року про відхилення тендерної процедури Учасника ТОВ "ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП" за процедурою закупівлі "Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської міської територіальної громади" за кодом 90710000-7-Екологічний менеджмент скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0c920086ee684e978ae5f618424c53b9
Заголовок пункту скарги:
1. Порушення права на об’єктивний та законний розгляд тендерної пропозиції Щодо невиконання вимог за підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації (матеріально-технічна база)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
1. Порушення права на об’єктивний та законний розгляд тендерної пропозиції
Щодо невиконання вимог за підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації (матеріально-технічна база)
Замовник у Протоколі № 285 від 04.11.2025 р. зазначив, що ТОВ «Екоменеджмент Груп» нібито не усунуло виявлені невідповідності, оскільки не надало документів, що підтверджують право власності та/або користування обладнанням, переліченим у довідці № 455 від 28.10.2025 р., а натомість подало оновлену довідку № 468/11.25 від 03.11.2025р. з відповідними підтвердними документами.
Водночас, відповідно до розділу 5 пункту 1 Тендерної документації, усунення недоліків може здійснюватися як шляхом надання уточнених документів, так і шляхом подання нових документів. Отже, надання оновленої довідки з виправленим переліком обладнання повністю відповідає умовам Тендерної документації.
Слід окремо зазначити, що у первинній довідці № 455 від 28.10.2025 р. підприємство навело повний перелік наявної техніки, обладнання та програмного забезпечення, яке перебуває у власності або користуванні ТОВ «Екоменеджмент Груп». Зазначення такого розширеного переліку не було обов’язковим відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до ТД, оскільки Замовник вимагав підтвердити лише наявність мінімального необхідного обладнання для виконання предмета закупівлі — приміщення, автомобіля, персонального комп’ютера (ноутбука) та плотера.
Після отримання вимоги про усунення невідповідностей Скаржник уточнив довідку, залишивши у ній лише той перелік матеріально-технічних засобів, який безпосередньо необхідний для виконання послуг за предметом закупівлі, та надав усі документи на підтвердження права власності або користування цими об’єктами. Таким чином, подання уточненої довідки № 468/11.25 від 03.11.2025 р. повністю узгоджується з положеннями Тендерної документації і свідчить про сумлінне виконання вимоги Замовника.
До оновленої довідки Скаржником надано:
- договір оренди нежитлового приміщення з ТОВ «АВАНГАРД» (надано повторно “1.1 Договір Оренда Авангард”; раніше разом із тендерною пропозицією надався той саме договір без змін “2 . Договір Оренди приміщення Хлібодарське”;
- договір поставки транспортного засобу (придбання у власність); (надано повторно “1.2 Договір авто”; раніше разом із тендерною пропозицією надався той саме договір без змін “3 Договір авто_0001”;
- видаткові накладні та інші документи, що підтверджують набуття у власність комп’ютерної, офісної та вимірювальної техніки, зокрема файли «Видаткова ноут_0001.pdf», «Видаткова плотер_0001.pdf», «пл. інстр. Приватінвест (1).pdf» тощо.
Таким чином, вимога Замовника щодо підтвердження матеріально-технічної бази була виконана належним чином. Замовник у Протоколі не навів жодного конкретного прикладу обладнання, щодо якого документи відсутні, або пояснення, чому надані підтвердження не були прийняті. Формальне посилання на “неусунення невідповідностей” без аналізу фактично поданих документів є безпідставним і не відповідає вимогам частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо обґрунтованості рішення про відхилення пропозиції.
Крім того, вимога про надання документів на всю наявну техніку підприємства, включно з офісним або лабораторним обладнанням, яке не використовується для надання послуг за предметом закупівлі, є надмірною та непропорційною, що порушує принципи розумності та пропорційності, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, учасник процедури закупівлі має право усувати невідповідності шляхом подання як виправлених, так і нових документів (у тому числі оновлених довідок чи нових договорів). Головним критерієм є фактичне усунення невідповідності у межах встановленого строку. Аналогічна правова позиція викладена у рішенні АМКУ № 17812-р/пк-пз (UA-2024-08-30-007512-a), де Комісія визнала правомірним подання учасником нових документів на підтвердження виправлення виявлених Замовником недоліків.
Отже, ТОВ «Екоменеджмент Груп» виконало вимоги Замовника у повному обсязі, надало усі необхідні документи в межах установленого строку, а висновки Замовника про невиконання вимоги є необґрунтованими, суперечать фактичним обставинам і порушують норми законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо невиконання вимог за підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації (матеріально-технічна база)
Замовник у Протоколі № 285 від 04.11.2025 р. зазначив, що ТОВ «Екоменеджмент Груп» нібито не усунуло виявлені невідповідності, оскільки не надало документів, що підтверджують право власності та/або користування обладнанням, переліченим у довідці № 455 від 28.10.2025 р., а натомість подало оновлену довідку № 468/11.25 від 03.11.2025р. з відповідними підтвердними документами.
Водночас, відповідно до розділу 5 пункту 1 Тендерної документації, усунення недоліків може здійснюватися як шляхом надання уточнених документів, так і шляхом подання нових документів. Отже, надання оновленої довідки з виправленим переліком обладнання повністю відповідає умовам Тендерної документації.
Слід окремо зазначити, що у первинній довідці № 455 від 28.10.2025 р. підприємство навело повний перелік наявної техніки, обладнання та програмного забезпечення, яке перебуває у власності або користуванні ТОВ «Екоменеджмент Груп». Зазначення такого розширеного переліку не було обов’язковим відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до ТД, оскільки Замовник вимагав підтвердити лише наявність мінімального необхідного обладнання для виконання предмета закупівлі — приміщення, автомобіля, персонального комп’ютера (ноутбука) та плотера.
Після отримання вимоги про усунення невідповідностей Скаржник уточнив довідку, залишивши у ній лише той перелік матеріально-технічних засобів, який безпосередньо необхідний для виконання послуг за предметом закупівлі, та надав усі документи на підтвердження права власності або користування цими об’єктами. Таким чином, подання уточненої довідки № 468/11.25 від 03.11.2025 р. повністю узгоджується з положеннями Тендерної документації і свідчить про сумлінне виконання вимоги Замовника.
До оновленої довідки Скаржником надано:
- договір оренди нежитлового приміщення з ТОВ «АВАНГАРД» (надано повторно “1.1 Договір Оренда Авангард”; раніше разом із тендерною пропозицією надався той саме договір без змін “2 . Договір Оренди приміщення Хлібодарське”;
- договір поставки транспортного засобу (придбання у власність); (надано повторно “1.2 Договір авто”; раніше разом із тендерною пропозицією надався той саме договір без змін “3 Договір авто_0001”;
- видаткові накладні та інші документи, що підтверджують набуття у власність комп’ютерної, офісної та вимірювальної техніки, зокрема файли «Видаткова ноут_0001.pdf», «Видаткова плотер_0001.pdf», «пл. інстр. Приватінвест (1).pdf» тощо.
Таким чином, вимога Замовника щодо підтвердження матеріально-технічної бази була виконана належним чином. Замовник у Протоколі не навів жодного конкретного прикладу обладнання, щодо якого документи відсутні, або пояснення, чому надані підтвердження не були прийняті. Формальне посилання на “неусунення невідповідностей” без аналізу фактично поданих документів є безпідставним і не відповідає вимогам частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо обґрунтованості рішення про відхилення пропозиції.
Крім того, вимога про надання документів на всю наявну техніку підприємства, включно з офісним або лабораторним обладнанням, яке не використовується для надання послуг за предметом закупівлі, є надмірною та непропорційною, що порушує принципи розумності та пропорційності, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, учасник процедури закупівлі має право усувати невідповідності шляхом подання як виправлених, так і нових документів (у тому числі оновлених довідок чи нових договорів). Головним критерієм є фактичне усунення невідповідності у межах встановленого строку. Аналогічна правова позиція викладена у рішенні АМКУ № 17812-р/пк-пз (UA-2024-08-30-007512-a), де Комісія визнала правомірним подання учасником нових документів на підтвердження виправлення виявлених Замовником недоліків.
Отже, ТОВ «Екоменеджмент Груп» виконало вимоги Замовника у повному обсязі, надало усі необхідні документи в межах установленого строку, а висновки Замовника про невиконання вимоги є необґрунтованими, суперечать фактичним обставинам і порушують норми законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
2. Додаток 1 до тендерної документації Замовника “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії+вимоги) нова редакція (2).docx
-
-
Назва доказу:
9. Видаткова накладна ТОВ «Приватінвест» N РТУР00497872 від 04.11.2025 року на плотер HP.
-
Повʼязаний документ:
Видаткова плотер_0001.pdf
-
-
Назва доказу:
8. Платіжна інструкція N 722 від 03.11.2025 року про перерахування 24 898,98 грн. за плотер HP на ТОВ «Приватінвест»
-
Повʼязаний документ:
пл. інстр. Приватінвест (1).pdf
-
-
Назва доказу:
7. Видаткова накладна N РТУР00173361 від 23.04.025 року на Ноутбук HP Victus 15-fa1025ua (B83A2EA)
-
Повʼязаний документ:
Видаткова ноут_0001.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Договір поставки автомобілю Toyota C-HR VR _2.0 Hybrid AWD-i e-CVT N ВПтА-0003/073 від 13.03.2024 року
-
Повʼязаний документ:
3 Договір авто_0001.pdf
-
-
Назва доказу:
5. Договір оренди нерухомого майна що належить до комунальної власності з комунальним на комерційним підприємством «Авангардівська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини» Авангардівської селищної ради від 07.01.2025 року.
-
Повʼязаний документ:
2 Договір Оренди приміщення Хлібодарське.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах № 468/11.25 від 03.11.2025 р.
-
Повʼязаний документ:
1 Довідка_про_наявність_матеріально_технічної_бази 468(1).pdf
-
-
Назва доказу:
3. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах № 455 від 28.10.2025 р.
-
Повʼязаний документ:
1 Довідка_про_наявність матеріально-технічної бази та технологій для проведення розрахунків розсіювання 455(1) (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати протокольне рішення Замовника від 04 листопада 2025 року № 285 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп» таким що порушує закон. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення від 04 листопада 2025 року № 285 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп» та всі наступні рішення. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6e28081597f843f7b2503727f202b3c1
Заголовок пункту скарги:
1. Порушення права на об’єктивний та законний розгляд тендерної пропозиціїЩодо невиконання вимог за підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації (наявність працівників)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Щодо невиконання вимог за підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації (матеріально-технічна база)
Замовник у Протоколі № 285 від 04.11.2025 р. зазначив, що ТОВ «Екоменеджмент Груп» нібито не усунуло виявлені невідповідності, оскільки не надало документів, що підтверджують право власності та/або користування обладнанням, переліченим у довідці № 455 від 28.10.2025 р., а натомість подало оновлену довідку № 468/11.25 від 03.11.2025р. з відповідними підтвердними документами.
Водночас, відповідно до розділу 5 пункту 1 Тендерної документації, усунення недоліків може здійснюватися як шляхом надання уточнених документів, так і шляхом подання нових документів. Отже, надання оновленої довідки з виправленим переліком обладнання повністю відповідає умовам Тендерної документації.
Слід окремо зазначити, що у первинній довідці № 455 від 28.10.2025 р. підприємство навело повний перелік наявної техніки, обладнання та програмного забезпечення, яке перебуває у власності або користуванні ТОВ «Екоменеджмент Груп». Зазначення такого розширеного переліку не було обов’язковим відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до ТД, оскільки Замовник вимагав підтвердити лише наявність мінімального необхідного обладнання для виконання предмета закупівлі — приміщення, автомобіля, персонального комп’ютера (ноутбука) та плотера.
Після отримання вимоги про усунення невідповідностей Скаржник уточнив довідку, залишивши у ній лише той перелік матеріально-технічних засобів, який безпосередньо необхідний для виконання послуг за предметом закупівлі, та надав усі документи на підтвердження права власності або користування цими об’єктами. Таким чином, подання уточненої довідки № 468/11.25 від 03.11.2025 р. повністю узгоджується з положеннями Тендерної документації і свідчить про сумлінне виконання вимоги Замовника.
До оновленої довідки Скаржником надано:
- договір оренди нежитлового приміщення з ТОВ «АВАНГАРД» (надано повторно “1.1 Договір Оренда Авангард”; раніше разом із тендерною пропозицією надався той саме договір без змін “2 . Договір Оренди приміщення Хлібодарське”;
- договір поставки транспортного засобу (придбання у власність); (надано повторно “1.2 Договір авто”; раніше разом із тендерною пропозицією надався той саме договір без змін “3 Договір авто_0001”;
- видаткові накладні та інші документи, що підтверджують набуття у власність комп’ютерної, офісної та вимірювальної техніки, зокрема файли «Видаткова ноут_0001.pdf», «Видаткова плотер_0001.pdf», «пл. інстр. Приватінвест (1).pdf» тощо.
Таким чином, вимога Замовника щодо підтвердження матеріально-технічної бази була виконана належним чином. Замовник у Протоколі не навів жодного конкретного прикладу обладнання, щодо якого документи відсутні, або пояснення, чому надані підтвердження не були прийняті. Формальне посилання на “неусунення невідповідностей” без аналізу фактично поданих документів є безпідставним і не відповідає вимогам частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо обґрунтованості рішення про відхилення пропозиції.
Крім того, вимога про надання документів на всю наявну техніку підприємства, включно з офісним або лабораторним обладнанням, яке не використовується для надання послуг за предметом закупівлі, є надмірною та непропорційною, що порушує принципи розумності та пропорційності, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, учасник процедури закупівлі має право усувати невідповідності шляхом подання як виправлених, так і нових документів (у тому числі оновлених довідок чи нових договорів). Головним критерієм є фактичне усунення невідповідності у межах встановленого строку. Аналогічна правова позиція викладена у рішенні АМКУ № 17812-р/пк-пз (UA-2024-08-30-007512-a), де Комісія визнала правомірним подання учасником нових документів на підтвердження виправлення виявлених Замовником недоліків.
Отже, ТОВ «Екоменеджмент Груп» виконало вимоги Замовника у повному обсязі, надало усі необхідні документи в межах установленого строку, а висновки Замовника про невиконання вимоги є необґрунтованими, суперечать фактичним обставинам і порушують норми законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник у Протоколі № 285 від 04.11.2025 р. зазначив, що ТОВ «Екоменеджмент Груп» нібито не усунуло виявлені невідповідності, оскільки не надало документів, що підтверджують право власності та/або користування обладнанням, переліченим у довідці № 455 від 28.10.2025 р., а натомість подало оновлену довідку № 468/11.25 від 03.11.2025р. з відповідними підтвердними документами.
Водночас, відповідно до розділу 5 пункту 1 Тендерної документації, усунення недоліків може здійснюватися як шляхом надання уточнених документів, так і шляхом подання нових документів. Отже, надання оновленої довідки з виправленим переліком обладнання повністю відповідає умовам Тендерної документації.
Слід окремо зазначити, що у первинній довідці № 455 від 28.10.2025 р. підприємство навело повний перелік наявної техніки, обладнання та програмного забезпечення, яке перебуває у власності або користуванні ТОВ «Екоменеджмент Груп». Зазначення такого розширеного переліку не було обов’язковим відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до ТД, оскільки Замовник вимагав підтвердити лише наявність мінімального необхідного обладнання для виконання предмета закупівлі — приміщення, автомобіля, персонального комп’ютера (ноутбука) та плотера.
Після отримання вимоги про усунення невідповідностей Скаржник уточнив довідку, залишивши у ній лише той перелік матеріально-технічних засобів, який безпосередньо необхідний для виконання послуг за предметом закупівлі, та надав усі документи на підтвердження права власності або користування цими об’єктами. Таким чином, подання уточненої довідки № 468/11.25 від 03.11.2025 р. повністю узгоджується з положеннями Тендерної документації і свідчить про сумлінне виконання вимоги Замовника.
До оновленої довідки Скаржником надано:
- договір оренди нежитлового приміщення з ТОВ «АВАНГАРД» (надано повторно “1.1 Договір Оренда Авангард”; раніше разом із тендерною пропозицією надався той саме договір без змін “2 . Договір Оренди приміщення Хлібодарське”;
- договір поставки транспортного засобу (придбання у власність); (надано повторно “1.2 Договір авто”; раніше разом із тендерною пропозицією надався той саме договір без змін “3 Договір авто_0001”;
- видаткові накладні та інші документи, що підтверджують набуття у власність комп’ютерної, офісної та вимірювальної техніки, зокрема файли «Видаткова ноут_0001.pdf», «Видаткова плотер_0001.pdf», «пл. інстр. Приватінвест (1).pdf» тощо.
Таким чином, вимога Замовника щодо підтвердження матеріально-технічної бази була виконана належним чином. Замовник у Протоколі не навів жодного конкретного прикладу обладнання, щодо якого документи відсутні, або пояснення, чому надані підтвердження не були прийняті. Формальне посилання на “неусунення невідповідностей” без аналізу фактично поданих документів є безпідставним і не відповідає вимогам частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо обґрунтованості рішення про відхилення пропозиції.
Крім того, вимога про надання документів на всю наявну техніку підприємства, включно з офісним або лабораторним обладнанням, яке не використовується для надання послуг за предметом закупівлі, є надмірною та непропорційною, що порушує принципи розумності та пропорційності, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, учасник процедури закупівлі має право усувати невідповідності шляхом подання як виправлених, так і нових документів (у тому числі оновлених довідок чи нових договорів). Головним критерієм є фактичне усунення невідповідності у межах встановленого строку. Аналогічна правова позиція викладена у рішенні АМКУ № 17812-р/пк-пз (UA-2024-08-30-007512-a), де Комісія визнала правомірним подання учасником нових документів на підтвердження виправлення виявлених Замовником недоліків.
Отже, ТОВ «Екоменеджмент Груп» виконало вимоги Замовника у повному обсязі, надало усі необхідні документи в межах установленого строку, а висновки Замовника про невиконання вимоги є необґрунтованими, суперечать фактичним обставинам і порушують норми законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
14. Subject: Administrative order No. 28 to Contract N. ENI/ 2020/415-598
-
Повʼязаний документ:
9. Доповнення до досвіду (1).pdf
-
-
Назва доказу:
13. Диплом магістра за спеціальністю “Екологія та охорона навколишнього середовища”, виданий на ім’я Коваленко В.В. серія ХЕ 40127679.
-
Повʼязаний документ:
4.2 Коваленко_В_В_диплом_магістра (2).pdf
-
-
Назва доказу:
12. Довідка про наявність основних працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмета закупівлі № 469/11.25 від 03.11.2025 року
-
Повʼязаний документ:
3.1 Працівники.469pdf.pdf
-
-
Назва доказу:
11. Наказ від 11.10.2017 року про призначення на посаду керівника ТОВ «Екоменеджмент Групп» Коваленко В.В.
-
Повʼязаний документ:
2_1_Наказ_про_призначення_директора.pdf
-
-
Назва доказу:
10. Протокол установчих зборів учасників № 1 ТОВ «Екоменеджмент Групп» від 11.10.2027 року.
-
Повʼязаний документ:
5.2. Протокол установчих зборів.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати протокольне рішення Замовника від 04 листопада 2025 року № 285 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп» таким що порушує закон. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення від 04 листопада 2025 року № 285 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп» та всі наступні рішення. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
e0948d31001f48d5b90e31262ff99394
Заголовок пункту скарги:
2. Порушення права на рівне ставлення та недискримінацію.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Порушення права на рівне ставлення та недискримінацію.
Щодо невиконання вимог за підпунктом 1.3.1 пункту 1.3 Додатку 1 Тендерної документації.
Тендерна документація Замовника передбачає, що аналогічним буде вважатися договір, предметом якого є розробка Регіонального/Місцевого плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП» було надано :
- довідку про досвід виконання аналогічних робіт (файл 8. «Довідка Досвід.pdf»)
- довідку «Доповнення до досвіду» (файл 9. «Доповнення до досвіду.pdf»)
- копії договорів і актів виконаних робіт, зокрема договір № 34 від 24 квітня 2025 року, предметом якого є підготовка місцевого плану управління відходами для Горохівської міської територіальної громади, включно з аналітичними матеріалами, пропозиціями щодо цілей, заходів, індикаторів та дорожньої карти впровадження (файли 5.2 ЕконНовини_Договір_ТОВ_ EMGroup. Файл 5.3 Akt pro nadannia posluh 26 vid 01/10/2025).
Замовник у протоколі формально зазначає, що наданий договір нібито стосується «інформаційних та консультаційних послуг у межах проекту», проте не аналізує реальний предмет договору та його зміст. З п. 1.2 договору про надання послуг № 34 від 24 квітня 2025 року, наданого товариством вбачається, що фактичною сутністю договору є розроблення місцевого плану управління відходами для відповідної громади, що відповідає визначенню аналогічного договору в розумінні тендерної документації.
При цьому зауважуємо, що відповідно до лінгвістичного значення використання слів «розробка» та «підготовка» вони є близькими за значення, а в офіційно-діловому контексті, коли кінцевим результатом є документ (план, програма), ці слова вважаються синонімічними.
Визначаючи у протоколі як причину відхилення пропозиції товариства як невідповідність наданого договору з підстави використання терміна «підготовка» замість «розроблення» із фактичним співпадінням змісту послуги за таким договором із змістом предмета закупівлі (послуг за тендерною документацією), є надмірно формальним і носить дискримінаційний характер і розцінюється як порушення, що має на меті відсіяти добросовісних учасників і забезпечити перемогу бажаному для замовника суб'єкту.
Неприйняття такого договору як аналогічного без належного мотивування свідчить про надмірно формальне та дискримінаційне тлумачення вимог до досвіду товариства.
Отже, відхилення пропозиції товариства з підстав надуманого формулювання з боку Замовника предмету договору наданого на підтвердження надання вже товариством аналогічних послуг не відповідає вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та усталеній практиці Антимонопольного комітету України. Такі дії замовника порушують право учасника на рівне ставлення, є дискримінаційними та мають ознаки упередженості й штучного обмеження конкуренції.
Щодо невиконання вимог за підпунктом 1.3.1 пункту 1.3 Додатку 1 Тендерної документації.
Тендерна документація Замовника передбачає, що аналогічним буде вважатися договір, предметом якого є розробка Регіонального/Місцевого плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП» було надано :
- довідку про досвід виконання аналогічних робіт (файл 8. «Довідка Досвід.pdf»)
- довідку «Доповнення до досвіду» (файл 9. «Доповнення до досвіду.pdf»)
- копії договорів і актів виконаних робіт, зокрема договір № 34 від 24 квітня 2025 року, предметом якого є підготовка місцевого плану управління відходами для Горохівської міської територіальної громади, включно з аналітичними матеріалами, пропозиціями щодо цілей, заходів, індикаторів та дорожньої карти впровадження (файли 5.2 ЕконНовини_Договір_ТОВ_ EMGroup. Файл 5.3 Akt pro nadannia posluh 26 vid 01/10/2025).
Замовник у протоколі формально зазначає, що наданий договір нібито стосується «інформаційних та консультаційних послуг у межах проекту», проте не аналізує реальний предмет договору та його зміст. З п. 1.2 договору про надання послуг № 34 від 24 квітня 2025 року, наданого товариством вбачається, що фактичною сутністю договору є розроблення місцевого плану управління відходами для відповідної громади, що відповідає визначенню аналогічного договору в розумінні тендерної документації.
При цьому зауважуємо, що відповідно до лінгвістичного значення використання слів «розробка» та «підготовка» вони є близькими за значення, а в офіційно-діловому контексті, коли кінцевим результатом є документ (план, програма), ці слова вважаються синонімічними.
Визначаючи у протоколі як причину відхилення пропозиції товариства як невідповідність наданого договору з підстави використання терміна «підготовка» замість «розроблення» із фактичним співпадінням змісту послуги за таким договором із змістом предмета закупівлі (послуг за тендерною документацією), є надмірно формальним і носить дискримінаційний характер і розцінюється як порушення, що має на меті відсіяти добросовісних учасників і забезпечити перемогу бажаному для замовника суб'єкту.
Неприйняття такого договору як аналогічного без належного мотивування свідчить про надмірно формальне та дискримінаційне тлумачення вимог до досвіду товариства.
Отже, відхилення пропозиції товариства з підстав надуманого формулювання з боку Замовника предмету договору наданого на підтвердження надання вже товариством аналогічних послуг не відповідає вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та усталеній практиці Антимонопольного комітету України. Такі дії замовника порушують право учасника на рівне ставлення, є дискримінаційними та мають ознаки упередженості й штучного обмеження конкуренції.
×
-
Назва доказу:
18. Акт № 26 від 01.10.2025 року про виконанні послуги з громадською організацією «Екологічні Новини»
-
Повʼязаний документ:
5.3 Akt pro nadannia posluh 26 vid 01.10.2025 2.pdf
-
-
Назва доказу:
17. Договір про надання послуг з підготовки місцевого плану управління відходами для Горохівської міської територіальної громади № 34 від 24.04.2025 року.
-
Повʼязаний документ:
5.2 ЕконНовини_Договір _ ТОВ_EMGroup (1).pdf
-
-
Назва доказу:
16. Довідка з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 474/11/25 від 03.11.2025 р.
-
Повʼязаний документ:
4_Довідка_щодо_аналогічних_робіт 474 (2).pdf
-
-
Назва доказу:
15. Довідка з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 457 від 28.10.2025 р
-
Повʼязаний документ:
5.1 Довідка Досвід 457.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати протокольне рішення Замовника від 04 листопада 2025 року № 285 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп» таким що порушує закон. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення від 04 листопада 2025 року № 285 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп» та всі наступні рішення. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп».
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
0751ce17b8ce438eb33578eb5eef53ef
Заголовок пункту скарги:
3. Порушення права на участь у добросовісній конкуренції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких — добросовісна конкуренція серед учасників та досягнення максимальної економії й ефективності.
Пропозиція ТОВ «Екоменеджмент Групп» повністю відповідала вимогам тендерної документації та була економічно вигідною, однак замовник безпідставно відхилив її, застосувавши формальний та дискримінаційний підхід.
Наше товариство підтвердило наявність компетенції щодо розроблення Місцевого плану управління відходами для територіальних громад; підтвердило наявність спеціалістів (фахівців) та матеріально-технічної бази необхідних для виконання предмета закупівлі, а також підтвердило практичний досвід роботи у сфері предмета закупівлі (розроблення Місцевого плану управління відходами для територіальних громад)
Ігнорування замовником цих доказів не лише суперечить принципам Закону, а й фактично позбавляє учасника права на рівну участь у добросовісній конкуренції.
Пропозиція ТОВ «Екоменеджмент Групп» повністю відповідала вимогам тендерної документації та була економічно вигідною, однак замовник безпідставно відхилив її, застосувавши формальний та дискримінаційний підхід.
Наше товариство підтвердило наявність компетенції щодо розроблення Місцевого плану управління відходами для територіальних громад; підтвердило наявність спеціалістів (фахівців) та матеріально-технічної бази необхідних для виконання предмета закупівлі, а також підтвердило практичний досвід роботи у сфері предмета закупівлі (розроблення Місцевого плану управління відходами для територіальних громад)
Ігнорування замовником цих доказів не лише суперечить принципам Закону, а й фактично позбавляє учасника права на рівну участь у добросовісній конкуренції.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Визнати протокольне рішення Замовника від 04 листопада 2025 року № 285 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп» таким що порушує закон. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення від 04 листопада 2025 року № 285 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Екоменеджмент Групп» та всі наступні рішення. Зобов’язати Замовника
Запити Органу оскарження
Номер:
0d0997aab27c4c7d89be41c572518967
Тема запиту:
Нові обставини, що свідчать про порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Текст запиту:
Під час подальшого аналізу дій Замовника було виявлено нові обставини, що свідчать про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів відкритості, недискримінації й об’єктивності оцінки тендерних пропозицій.
Зауважую, згідно з документом «Перелік змін до тендерної документації» від 24.10.2025 р., Замовник вніс зміни до умов закупівлі, якими вилучив із технічного завдання (Додатку 2) вимогу щодо виконання стратегічної екологічної оцінки (СЕО) та посилання на Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку».
Таким чином, проведення СЕО перестало бути частиною предмета закупівлі, а предмет закупівлі визначено як «Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської МТГ».
Однак у Додатку 1 (кваліфікаційні критерії) пункт 1.3.1 залишився без змін і у вимозі про усунення невідповідностей продовжував вимагати від учасників наявності досвіду виконання договорів із проведенням СЕО, посилаючись на відповідний пункт тендерної документації (п 1.3.1) , щодо кваліфікаційних критеріїв.
Така вимога є безпідставною і неправомірною, оскільки вона, втратила актуальність після внесених ним же змін від 24.10.2025 р.
У результаті Замовник створив внутрішню невідповідність у тендерній документації.
Ці дії порушують ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації, об’єктивності та добросовісної конкуренції).
Крім того не дочекавшись рішення АМКУ за скаргою ТОВ «Екоменеджмент Групп», Замовник 07.11.2025 року оголосив нову закупівлю № UA-2025-11-12-001171-а з ідентичним предметом — «Розроблення Місцевого плану управління відходами Козятинської МТГ».
Скаргу ТОВ «Екоменеджмент Групп» за попередньою процедурою було прийнято до розгляду 10.11.2025 року.
Згідно з частиною 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», після подання скарги та прийняття її до розгляду замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі оголошувати нову процедуру закупівлі з тим самим предметом.”
Таким чином, дії Замовника з оголошення нової процедури під час розгляду скарги є прямим порушенням вимог Закону та свідчать про спробу уникнути контролю АМКУ.
Дата опублікування:
12.11.2025 17:14
Номер:
ee853d70c03641fab8290ee677b57d92
Тема запиту:
Відповідь по суті скарги, щодо невиконання вимог за підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації (наявність працівників)
Текст запиту:
Пункт 2 вимоги про усунення невідповідностей: Підпункт 1.2.2 Пункту 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо).
Договори цивільно-правового характеру, трудового договору тощо повинні бути дійсними на момент подання пропозиції і до завершення надання послуг.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження для працівника Коваленко В.В. фахівця з екології та охорони навколишнього середовища та директора.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо) для Коваленко В.В. фахівця з екології та охорони навколишнього середовища та директора.
В довідці про наявність основних працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмета закупівлі міститься інформація про те що Коваленко В.В. є директором та фахівцем з екології та охорони навколишнього середовища. Під час усунення даної невідповідності було завантажено підтверджуючі документи про те, що Коваленко В.В. є директором (наказ про призначення та протокол засновників). Проте підтверджуючі документи (копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо)), про те що Коваленко В.В. є фахівцем з екології та охорони навколишнього середовища відсутні. Інформація про дану посаду відсутня і в інших документах поданих Учасником.
Тобто, якщо директор виконує обов’язки фахівця з екології та охорони навколишнього середовища, то відповідно повинен бути наказ на суміщення посад або інформація про покладення відповідних обов’язків повинна міститись в інших документах про призначення на посаду тощо.
Учасником лише надано диплом про освіту, що не є підтвердженням про те, що Коваленко В.В. займає зазначену посаду. Вимога про підтвердження освіти працівників відсутня в тендерній пропозиції.
Дата опублікування:
11.11.2025 12:08
Номер:
120d1aecc9d147cc81f171c4c8f26244
Тема запиту:
Відповідь по суті скарги, щодо невиконання вимог за підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації (матеріально-технічна база)
Текст запиту:
Пункт 1 вимоги про усунення невідповідностей: Підпункт 1.1.1 Пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Документи, що підтверджують право власності (видаткова накладна, договір купівлі-продажу тощо) та/або право користування (договір оренди (лізингу), або договір про надання послуг тощо) для обладнання, матеріально-технічної бази учасника, інформація про які міститься в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника, необхідних для надання послуг.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку №455 від 28.10.2025 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасника, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, яка містить інформацію про наявність власних БФП Cannon PIXMA G3411 WI-FI 6, БФП Cannon PIXMA G3411 WI-FI 26, Мобільний телефон Apple iPhone XR 128Gb White, Мобільний телефон Samsung SM-M315, Мобільний телефон Samsung SM-A515FZ, ноутбук ASUS X543MA, ноутбук ASUS X543UA (X543UA-DM2327), ноутбук ASUS X543UA (X543UA-DM898), ноутбук Lenovo IdeaPad 330-18 Onyx Black, ноутбук Lenovo IdeaPad L340-15IRH Aн, ноутбук Lenovo IdeaPad S145-15AP1, ноутбук Lenovo IdeaPad S145-15IWL15.6, ноутбук HP 250 G7Dark Silver (6BP45EA), планшет Apple A2229 iPadPro 12.9 Wi-Fi Spase Grey, плотер – 3 шт., ваги Axis ANZ160C, вимірювач швидкості ИС-1 1.5м, електроаспіратор ASA-4M, переносний газоаналізатор ОКСИ 5М-5НД, пробовідбірний насос Drager X-act 5000, система підготовки очистки води, спектрофотометр V-1200,шумомір testo 815,психрометр аспіраційний, програмний комплекс ЕОЛ, програмний комплекс Норма6XML.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що підтверджують право власності (видаткова накладна, договір купівлі-продажу тощо) для БФП Cannon PIXMA G3411 WI-FI 6, БФП Cannon PIXMA G3411 WI-FI 26, Мобільний телефон Apple iPhone XR 128Gb White, Мобільний телефон Samsung SM-M315, Мобільний телефон Samsung SM-A515FZ, ноутбук ASUS X543MA, ноутбук ASUS X543UA (X543UA-DM2327), ноутбук ASUS X543UA (X543UA-DM898), ноутбук Lenovo IdeaPad 330-18 Onyx Black, ноутбук Lenovo IdeaPad L340-15IRH Aн, ноутбук Lenovo IdeaPad S145-15AP1, ноутбук Lenovo IdeaPad S145-15IWL15.6, ноутбук HP 250 G7Dark Silver (6BP45EA), планшет Apple A2229 iPadPro 12.9 Wi-Fi Spase Grey, плотер – 3 шт., ваги Axis ANZ160C, вимірювач швидкості ИС-1 1.5м, електроаспіратор ASA-4M, переносний газоаналізатор ОКСИ 5М-5НД, пробовідбірний насос Drager X-act 5000, система підготовки очистки води, спектрофотометр V-1200,шумомір testo 815,психрометр аспіраційний, програмний комплекс ЕОЛ, програмний комплекс Норма6XML.
Дана вимога стосується завантаження підтверджуючих документів про право власності/користування для обладнання, матеріально-технічної бази учасника, інформація про які міститься в довідці №455 від 28.10.2025 року наданій Учасником при поданні тендерної пропозиції, а не про завантаження нової чи виправленої довідки.
Учасником на виконання даної вимоги завантажено іншу довідку про обладнання, матеріально-технічної бази учасника № 468/11.25 від 03.11.2025 року, в якій не міститься інформації про перелік обладнання, щодо якого було надано вимогу про усунення порушення.
Дата опублікування:
11.11.2025 12:07
Номер:
8d352e3bf6234a1dac8a2c7edec4bc6b
Тема запиту:
Доповнення до відповіді по суті скарги
Текст запиту:
Оскарження закупівель відбувається згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Частина 17 статті 18 даного закону звучить наступним чином: Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У своїй скарзі скаржник повідомляє, що «Згідно з частиною 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», після подання скарги та прийняття її до розгляду замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі оголошувати нову процедуру закупівлі з тим самим предметом (дана інформація відсутня в статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)».
Жодної інформації, яка містить пряму заборону на проведення нової процедури закупівлі частина 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить.
Отже провести нову процедуру закупівлі можна, навіть якщо на попередню подано скаргу. Законодавство не забороняє замовнику оголосити нові відкриті торги. Зважаючи на наявність скарги за даною закупівлею, Замовник встановив строки для нової процедури, які є більшими, ніж строк на оскарження. Це дозволить уникнути ситуацій, коли скаргу буде задоволено, а нові торги доведеться відміняти через дане рішення.
Оскільки Замовник оголосив про проведення нової процедури закупівлі, то зміст тендерної пропозиції може бути змінено ( як додавати нові вимоги, так їх анулювати). В даному випадку Замовник врахував стислі терміни надання послуги, відключення електричної енергії через ситуацію в країні, тому спростив деякі вимоги до потенційних Учасників.
Також повідомляємо, що нова закупівля жодним чином не стосується закупівлі, що оскаржується.
Дата опублікування:
13.11.2025 16:46
Номер:
efb8a68025894a1eab3d4b1d7cfb85bd
Тема запиту:
Відповідь по суті скарги, щодо порушення права на участь у добросовісній конкуренції.
Текст запиту:
Пунктом 43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено ряд невідповідностей та розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей 03.11.2025 року о 11:03 год.
Проте Скаржником не були виправлені 3 пункти невідповідності, що стало підставою для відхилення даної тендерної пропозиції.
Дата опублікування:
11.11.2025 12:12
Номер:
e5ca81670f49436fb3af68858695923c
Тема запиту:
Відповідь по суті скарги, "Порушення права на рівне ставлення та недискримінацію", щодо невиконання вимог за підпунктом 1.3.1 пункту 1.3 Додатку 1 Тендерної документації
Текст запиту:
Пункт 4 вимоги про усунення невідповідностей: Підпункт 1.3.1 Пункту 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є розробка Регіонального/Місцевого плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір предметом якого, є інформаційні та консультаційні послуги, зокрема у межах проєкту «Кращі практики управління біовідходами в малих громадах України». Це підтверджується як наданим договором так і актом про надання послуги.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями аналогічний договір предметом якого є розробка Регіонального/Місцевого плану управління відходами та стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами з дотриманням вимог пункту 1.3 (пп.1.3.1-1.3.3) Додатку 1.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано як аналогічий договір № 34 від 24.04.2025 року. Розділ 1. «Предмет договору» містить інформацію, про те що Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується надати інформаційні та консультаційні послуги зокрема у межах проєкту «Кращі практики управління біовідходами в малих громадах України» (грант G-2410-69169), від донора European Climate Foundation (за наявності/за потреби в рамках діяльності Замовника).
Також відсутня інформація про здійснення стратегічної екологічної оцінки плану управління відходами, як вимагалось в пп.1.3.1 п.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації.
Отже Учасник не розробляв Місцевий план управління відходами та не здійснював його стратегічну екологічну оцінку, а лише надавав інформаційні та консультаційні послуги в даному напрямку.
Також Учасником для підтвердження виконання аналогічного договору надано акт № 26 від 01.10.2025 року про надані послуги, де підтверджується інформація про надання саме інформаційних та консультаційних послуг.
Дата опублікування:
11.11.2025 12:11