-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Завершена
197 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 989.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 989.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2018 14:55 - 23.11.2018 15:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо неправомірного визначення переможця торгів
Номер:
7a1ca6c408ba453eb941bd84135c83c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-001241-b.b1
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця торгів
Вимога:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця торгів
30.11.2018 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися допорогові торги на закупівлю: «ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання», оголошення № UA-2018-11-20-001241-b.
В аукціоні взяли участь наступні учасника з такими ціновими пропозиціями:
1. ПВКП «ВАЛЛЕНТА» 138`458.00 грн.;
2. ТОВ "ГРІНЕР" 197`400.00 грн.;
Найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами проведеного електронного аукціону було визначено пропозицію учасника ПВКП «ВАЛЛЕНТА» з ціною 138`458.00 грн.
Рішенням Замовника, оформленого Протоколом № б/н від 30.11.2018, пропозицію ПВКП «ВАЛЛЕНТА» було визнано переможцем допорогової закупівлі «ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
ТОВ «ГРІНЕР» не погоджується з рішенням визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ПВКП «ВАЛЛЕНТА», адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в оголошенні про закупівлю, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
Згідно п.4 Оголошення про закупівлю Замовником встановлено, що на підтвердження своєї кваліфікації Учасник повинен надати перелік документів, серед яких пунктом 12 даного переліку вимагається надати Оригінал або копію гарантійного листа виробника (представника, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Учасником ПВКП «ВАЛЛЕНТА» не надано вищезазначені гарантійні листи, що не відповідає вимогам Замовника до оголошення про закупівлю.
Згідно п.3.2. Оголошення про закупівлю Замовником встановлено детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару, а саме: Таблиці Сивцева-Орлової, які являють собою стандартний набір карток для визначення гостроти зору у дорослих і дітей з підсвіткою LED на 2,5 м.
У складі тендерної пропозиції Учасником ПВКП «ВАЛЛЕНТА» надано файл «Детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товарів» в якому зазначається що у Таблиць для визначення зору такі ж самі характеристики як вимагає Замовник , тоді коли як у складі пропозиції надають Паспорт «Набору Таблиць для перевірки зору АР-1м (аппарат Рота)», які за своїми технічними характеристиками не відповідають вимогам, в частині якості освітлення самих ламп.
Крім того, у своїй «Ціновій пропозиції» учасник ПВКП «ВАЛЛЕНТА» зазначає найменування товару «Таблиця Сивцева-Орлової» за одиницю товару якого пропонують за ціною 1 470,00 грн., тоді як середньоринкова вартість таблиць для перевірки зору з LED підсвіткою становить 2 800,00 гривень.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), встановлено, що цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Проведення допорогових закупівель регулюється також Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель».
Частиною 1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з Тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі».
Враховуючи вищевикладене, враховуючи численні недоліки у Тендерній пропозиції Учасника ПВКП «ВАЛЛЕНТА» можна припустити упереджене ставлення уповноваженої особи Мороз А.В. до окремих учасників торгів.
Просимо Замовника усунути допущене порушення та переглянути детальніше Тендерні пропозиції учасників поданих для участі у процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання». У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель та призводять до неефективності витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 7-1, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель»,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути вимогу по суті.
2. Скасувати Рішення, затверджене Протоколом № б/н від 30.11.2018 року, про визначення переможцем торгів учасника ПВКП «ВАЛЛЕНТА» по закупівлі: «ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання», оголошення № UA-2018-11-20-001241-b.
«03» грудня 2018 року
З повагою,
Директор ТОВ «ГРІНЕР» Д.С.Бебик
Пов'язані документи:
Учасник
- vimoga.pdf 03.12.2018 16:45
Дата подачі:
03.12.2018 16:45
Вирішення:
Відповідь на Вимогу/Скаргу
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
04.12.2018 09:21
Підтвердження вирішення:
Гарантійний лист "ТОВ Грінер" на "Тест смужки до глюкометра GlucoDr auto AGM 4000 50шт." не відповідає вимогам Замовника. "ТОВ Грінер" надає Гарантійний лист на поставку "Систему для визначення рівня глюкози в крові GlucoDr. auto в кількості 57 шт." (тобто не тест-смужки як вказано у вимогах Замовника а сам глюкометр. Та не 100 шт. як початково хотів Замовник, а 57 шт.). Також номер закупівлі в їхньому гарантійному листі вказаний такий (UA-2018-11-20-002126-b), а торги проводились під номером закупівлі UA-2018-11-20-001241-b.
Після ретельного вивчення тендерної пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА» підстави для відхилення цієї пропозицій, що вказані у ст. 30 Закону, а саме - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, або тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації – відсутні. Оцінка тендерної пропозиції проводилась автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
В тендерній документації критерієм оцінки закупівлі медичного обладнання є ціна. ПВКП «ВАЛЛЕНТА» надав найнижчу ціну.
Задовільнена:
Ні