-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Степовій від житлового будинку № 28 до траси Т-1506 в селі Широколанівка Миколаївського району Миколаївської області - код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 дні назад
6 300 708.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
22.10.2025 13:48 - 27.10.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕН...:
08.12.2025 14:48 - 14.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИКА
Номер:
d725470ea1c14b71b3cb3eb0e716aaa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-22-007519-a.a1
Назва:
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИКА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-10-22-007519-a.docx 11.11.2025 22:37
- Скарга UA-2025-10-22-007519-a.pdf 11.11.2025 22:37
- sign.p7s 11.11.2025 22:38
- Додаткові заперечення (до пояснень Замовника).pdf 19.11.2025 20:51
- Додаткові заперечення щодо пояснень Замовника (ворд).docx 19.11.2025 20:51
- рішення від 13.11.2025 № 16945.pdf 13.11.2025 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2025 № 17311.pdf 21.11.2025 14:21
- рішення від 20.11.2025 № 17311.pdf 25.11.2025 12:45
- Пояснення.pdf 17.11.2025 11:23
- Пояснення.docx 17.11.2025 11:23
- 4_Протокол_4_про відміну рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 27.11.2025 09:27
- 4_Протокол_4_про відміну рішення щодо переможця.pdf 27.11.2025 09:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.11.2025 22:42
Дата розгляду скарги:
20.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2025 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.11.2025 12:46
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2025 09:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17311-р/пк-пз від 20.11.2025 виконано.
Скасовано рішення про визначення приватного підприємства «БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНЯ КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ: 44279953) переможцем процедури закупівлі. Учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНЯ КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ: 44279953) повернуто на кваліфікацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e6c983912b67481fbd8efb6c6b57bcdf
Заголовок пункту скарги:
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Неправомірне обрання переможця процедури закупівлі Учасника порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНЯ КОМПАНІЯ" в складі тендерної пропозиції надано кошторисну документацію, яка не відповідає вимогам тендерної документації
Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНЯ КОМПАНІЯ" в складі тендерної пропозиції надано кошторисну документацію, яка не відповідає вимогам тендерної документації
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прийняти цю скаргу до розгляду. Зобов’язати Степанівську сільську раду Миколаївського району Миколаївської області скасувати рішення про обрання переможцем процедури закупівлі - ПП "БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНЯ КОМПАНІЯ".
Запити Органу оскарження
Номер:
12787b002d8a4bc3b9326e0a62073dd1
Тема запиту:
Додаткові заперечення щодо пояснень Замовника. Замовник у своїх поясненнях не посилається на жоден нормативний документ та не обгрунтовує свою точку зору ніяким чином.
Текст запиту:
Замовник у своїх поясненнях не посилається на жоден нормативний документ та не обгрунтовує свою точку зору ніяким чином.
Звертаємо вашу увагу на те, що в пункті 3 Коштрису роботи з ущільнення дна корита є обов'язковими відповідно до складу робіт наведених в РЕКНр. Ущільнення землянго полотна котками гладковальцевими не допускається. Перелік типів котків, в залежності від виду грунтів, наведений в пункті 7.1.4 Розділу 7 "Ушільнення грунтів" ДСТУ-Н Б В.2.3-32:2016 "Настанова з улаштування земляного полотна автоомообільних доріг". Цим пунком
допускається ущільнення котками на пневматичних шинах, кулачкові і гратчасті самоохідні та причипні котки, застосування інших типів техніки не допускається.
У пункті 6 просимо звернути увагу на витяг з КНУ РЕКНр, в якому чітко вказано, що при застосуванні щебеневої продукції слід застосоовувати саме катки на пневмкоолісному ходу, тоді як котки гладковальцеві передбаченні для ущільнення шарів з шлаків сталеплавильних, тому заміна типу котка приводить до порушення технолгічного процесу влаштування відповідних шарів.
Дата опублікування:
19.11.2025 20:51
Номер:
1d0fe701642644c29c9027a23e13a130
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ (інформація, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі UA-2025-10-22-007519-a)
Текст запиту:
I. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
11 листопада 2025 року ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" (далі – Скаржник), було подано скаргу №UA-2025-10-22-007519-a.a1 щодо визначення переможцем ПП "БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНЯ КОМПАНІЯ" по закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Степовій від житлового будинку № 28 до траси Т-1506 в селі Широколанівка Миколаївського району Миколаївської області - код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-22-007519-a.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16945-р/пк-пз від 13.11.2025 скаргу ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" прийнято до розгляду та зобовʼязано Замовника надіслати в електронному вигляді органу оскарження пояснення, відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі.
Ознайомившись із вимогами скарги, Замовник вважає доводи Скаржника безпідставними, не підтверджені документами що не впливають на зміст тендерної пропозиції Переможця.
II. ЩОДО РОЗРАХУНКІВ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Відповідно до пункту 3 Додатку №1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було передбачено вимогу про надання:
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 2 до цієї тендерної документації.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- кошторис вартості підрядних робіт сформований з урахуванням «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281, розроблений в програмному комплексі АВК-5 (або іншому сумісному з ним ПК) в сканованому форматі, а також у форматах RTF (.rtf) та imd.
Учасник повинен сформувати та надати в складі пропозиції технічну частину (кошторисна документація) пропозиції, яка повинна бути складена відповідно до нижченаведених форм:
Зведений кошторисний розрахунок;
Об’єктний кошторис;
Локальний кошторис на будівельні роботи;
Договірна ціна;
Пояснювальна записка;
Відомість ресурсів до локального кошторису;
Підсумкова відомість ресурсів (загальна) до договірної ціни;
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
Дефектний акт.
Кошторисна документація має бути підписана уповноваженою особою учасника, з проставлянням печатки (за наявності).
Надати копію чинної, на момент подання тендерної пропозиції, ліцензії на право користування програмним комплексом АВК-5 (іншим сумісним з ним ПК).
Додатком №2 до ТД Замовником було встановлено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання), яким передбачено, зокрема:
(таблиця, дивитись файл "Пояснення")
№
Ч.ч.
Найменування робіт і витрат
Одиниця
виміру Кількість
1 2 3 4
1 Розробка ґрунту в траншеях та котлованах
екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з
навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 1 м3 370,86
3 Улаштування дорожніх корит напівкоритного профілю з
застосуванням автогрейдерів, глибина корита до 250 мм м2 3708,6
6 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів
основи з піщано-щебеневої суміші (С7), розмір зерен понад 0 до 40 мм (товщ. 12 см) м3 445,032
7 Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих
асфальтобетонних сумішей м2 3708,6
На виконання вищезазначених вимог у складі пропозиції ПП "БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНЯ КОМПАНІЯ" (далі – Переможець) було надано пропозиції технічну частину (кошторисна документація) пропозиції (файл «Кошторис.PDF», у якому міститься, зокрема:
1) Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, у якому зазначено:
- За пунктом 1:
(таблиця, дивитись файл "Пояснення")
Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 1, од.виміру – 100 м3, кількість -3,7086, що повністю відповідає вимогам технічної специфікації в цій частині;
Щодо посилання Скаржника на порушення в цій частині слід зауважити, що Замовником, згідно п.1 Технічне завдання «Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 1» не передбачено данної фракції щебеню. Замовник, згідно п.6 Технічного завдання передбачив «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піщано-щебеневої суміші (С7), розмір зерен понад 0 до 40 мм (товщ. 12 см). Так, Переможцем застосовано матеріал, який забезпечує вимоги Замовника. У той же час, Настанова №281 не забороняє використання матеріалів-аналогів, якщо це не змінює технологічний результат.
- За пунктом 3:
(таблиця, дивитись файл "Пояснення")
Улаштування дорожніх корит напівкоритного профілю з застосуванням автогрейдерів, глибина корита до 250 мм, од.виміру – 100 м2, кількість -37,086, що повністю відповідає вимогам технічної специфікації в цій частині;
Щодо посилання Скаржника на порушення в цій частині слід зауважити, що операції з ущільнення передбачені в межах позицій локального кошторису. Відсутність окремої позиції не свідчить про відсутність операції — функція ущільнення реалізована іншими механізмами - котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим, маса 13 т Відповідно до п.2.2 РЕКНр, допускається уточнення складу механізмів у разі зміни технологічного процесу.
- За пунктом 6:
(таблиця, дивитись файл "Пояснення")
Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піщано-щебеневої суміші (С7), розмір зерен понад 0 до 40 мм (товщ. 12 см) од.виміру – 100 м3, кількість - 4,45032, що повністю відповідає вимогам технічної специфікації в цій частині;
Щодо посилання Скаржника на порушення в цій частині слід зауважити, що згідно Додатку 1, п.1.1 Кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» було передбачено:
1.1.1. Учасник надає довідку згідно Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для надання послуг, що є предметом закупівлі. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість:
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т – 1 шт.
Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3– 1 шт.
Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] – 1 шт.
Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] – 1 шт.
Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т – 1 шт.
Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т – 2 шт
Машини поливально-мийні, місткість 6000 л – 1 шт.
Асфальтоукладальник – 1 шт.
Так, відповідний каток було передбачено Замовником у Тендерній документації.
Обидва типи котків належать до одного класу ущільнювальної техніки і застосовуються залежно від типу покриття. Така заміна є технологічним уточненням, що відповідає фактичним умовам виконання робіт і не впливає на якість.
- За пунктом 7:
(дивитись файл "Пояснення")
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей, од.виміру – 100 м2, кількість – 37,086, що повністю відповідає вимогам технічної специфікації в цій частині.
Щодо посилання Скаржника на порушення в цій частині слід зауважити, що очищення основи є складовою підготовчих робіт і не завжди виділяється як окремий ресурс у кошторисі. Її виконання передбачається у межах позицій локального кошторису. Відсутність окремої позиції не свідчить про її невиконання або порушення вимог Документації в цій частині.
Отже, порушення у Локальному кошторисі, на які посилається Скаржник, відсутні.
Скаржник не довів та документально не підтвердив, що зазначені Переможцем у наданих ним локальному кошторисі №02-01-01 найменування є іншими роботами та устаткуванням, ніж визначено Замовником у додатку 2 Документації.
Надана Переможцем кошторисна документація містить інформацію про відповідність технічному завданню, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником до предмета закупівлі у Додатку №2 до тендерної документації, та виконана з урахуванням Настанови.
Крім того, Переможець фактично надав кошторисну документацію, що відповідає Кошторисним нормам України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Договірна ціна, що надана Переможцем, відповідає формі договірної ціни, яку наведено у додатку 30 до Настанови (пункт 5.2). Так само, і решта документів розрахунків відповідають встановленим у Настанові формам. Переможцем розроблена кошторисна документація також з дотриманням вимог Настанови з визначення вартості будівництва.
Отже, претензія Скаржника полягає лише в тому, що хоча Переможцем і виконав умову Замовника щодо дотримання у своїй Пропозиції вимог Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", але не написав про це у своїй договірній ціні.
ФОРМА договірної ціни:
"Замовник _____________(назва організації)
Підрядник ___________(назва організації) на будівництво _______
Вид договірної ціни _
Визначена згідно з ______
Складена в поточних цінах станом на "" 20 p".
Відповідно до переліку формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 та Розділу 3, «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до Тендерної документації:» в розділі “ Опис формальних помилок: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Також, в той же час, Настанова та тендерна документація не містить вимог чи застережень обов’язкового характеру щодо порядку заповнення рядків форми Договірної ціни.
Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення наданих Переможцем документів, зокрема незаповнення окремих службових полів, впливає на зміст його пропозиції, її технічну відповідність або може спотворити ціну.
Аналогічно, у рішенні АМКУ №7463-р/пк-пз від 09.05.2025 Орган оскарження відмовив у задоволенні скарги, встановивши, що відсутність заповнення полів, які не впливають на зміст пропозиції, не є підставою для її відхилення.
На думку Замовника, зауваження Скаржника носять виключно формальний характер. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених ст.5 Закону.
Таким чином, невідповідності або порушення у пропозиції Переможця, а також підстави для відхилення його пропозиції в частині кошторисів– відсутні.
Скаржник не довів та документально не підтвердив наявність порушень в цій частині або незаконність рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі.
III. ЩОДО НАДАННЯ ПАСПОРТУ РАДІАЦІЙНОЇ ЯКОСТІ
Відповідно до вимог пункту 1.1.4 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було передбачено вимогу про надання:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії документів, які підтверджують якість піщано-щебеневої суміші (С7), розмір зерен понад 0 до 40 мм, що буде використовуватись при наданні послуг, згідно технічного завдання замовника, а саме:
паспорт радіаційної якості будівельної сировини;
сертифікат відповідності.
Документи мають бути чинними на весь період надання послуг (виконання робіт).
На виконання вищезазначених вимог у складі пропозиції Переможця було надано файл «Договір, сертифікати на ПЩС.pdf», у якому міститься, зокрема:
- Протокол випробувань №50 від 08.04.2025р. на зразки суміші щебенево-піщаної С-2 (Фракція 0-20мм) та суміш щебенево-піщана С3 (фракція 0-10 мм) для покриттів дорожніх одягів, суміш щебенево-піщана С-5 (0-70мм), суміші щебенево-піщані С7 (фракція 0-40мм), суміші щебенево-піщані (9 (фракція 0-20мм) для основ дорожніх одягів, який містить висновок за результатами досліджень і є паспортом радіаційної якості сировини:
Представлений на дослідження матеріал відноситься до І класу застосування за радіаційним фактором. Може використовуватися для всіх видів будівництва без обмежень. (Згідно з НРБУ-97)
(дивитись файл "Пояснення")
Вимога ТД щодо «паспорту радіаційної якості будівельної сировини» не містить встановленої законом форми або назви документа. Законодавством України визначено, що підтвердженням радіаційної безпеки будівельних матеріалів є протокол радіаційних випробувань, який містить висновок щодо класу застосування відповідно до НРБУ-97.
Наданий Переможцем Протокол випробувань, який містить висновок: «Матеріал належить до І класу застосування та може використовуватися без обмежень», є належним документом, який за змістом відповідає вимозі паспорту радіаційної якості.
Крім того, щебенево-піщані суміші не підлягають обов’язковій сертифікації, що робить сертифікат відповідності добровільним документом. Наданий протокол випробувань містить у повному обсязі інформацію, необхідну для підтвердження відповідності матеріалу вимогам ТД.
Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином назва документа впливає на його зміст, технічні характеристики матеріалу чи може призвести до порушення вимог Закону.
Таким чином, Переможцем було підтверджено якість піщано-щебеневої суміші (С7), розмір зерен понад 0 до 40 мм, що буде використовуватись при наданні послуг, у тому числі в частині радіаційної якості будівельної сировини.
Отже, порушення в цій частині відсутні, Скаржник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відхилення за цим пунктом.
ІV. ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ВИПРОБУВАЛЬНОЇ/ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ДОРОЖНЬОЇ ЛАБОРАТОРІЇ
Відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» було передбачено вимогу про надання:
1.1.2. Учасник надає довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі — вимірювальна лабораторія) яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження інформації, наведеній в довідці Учасник надає:
- договір з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо АБО свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
На виконання вищезазначених вимог у складі пропозиції Переможця було надано файл «Договір лабораторія.pdf», у якому міститься:
- Договір №230625/02 від 23.06.2025р., укладений з випробувальною лабораторією ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ», щодо надання послуг з випробування будівельних матеріалів, виробів і конструкцій;
- Атестат про акредитацію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ» №20366, дійсний до 15.01.2027р., який засвідчує компетентність випробувальної лабораторії на випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій згідно зі сферою акредитації (додаток до атестату) – виданий компетентним органом НААУ.
Таким чином, вимогами ТД передбачалася можливість підтвердження компетентності лабораторії шляхом надання:
- свідоцтва, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо (з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо)
АБО
- свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо).
Відповідно, Переможцем зазначені вимоги виконані належним способом, у відповідності до вимог ТД, шляхом надання Атестату про акредитацію, який відповідає усім вимогам:
- засвідчує відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України та компетентність випробувальної лабораторії на випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій;
- дійсний до 15.01.2027р. - чинний на дату його подання Учасником;
- виданий компетентним органом – НААУ;
- з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо – сфера акредитації визначається додатком до атестату, наданим у складі пропозиції Переможця.
Отже, порушення в цій частині відсутні, Скаржник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відхилення за цим пунктом.
V. ВИСНОВОК
Скаржник не довів:
- яким чином оскаржувані дії Замовника порушують його права;
- яким чином пропозиція Переможця суперечить ТД;
- факту неможливості подати конкурентну пропозицію;
- будь-якого негативного впливу на конкуренцію.
Пропозиція Переможця відповідає всім вимогам ТД та Закону. Формальні недоліки, на які посилається Скаржник, не впливають на зміст пропозиції та не є підставою для відхилення згідно з практикою АМКУ.
Згідно зі ст.18 Закону скарга підлягає задоволенню лише у разі доведеного порушення прав. Таких доказів немає.
ПРОСИМО:
Відмовити у задоволенні скарги ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «ЕТАЛОН-БУД» у повному обсязі.
Дата опублікування:
17.11.2025 11:23