-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціальний робочий одяг
Завершена
94 541.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
21.10.2025 16:14 - 26.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
2a80e8ff2c74411fab035ec3e3e82d2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-21-014998-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Інформація про товар Держгідрографія.pdf 07.11.2025 14:19
- Скарга.doc 07.11.2025 14:19
- Скарга.pdf 07.11.2025 14:19
- sign.p7s 07.11.2025 14:23
- Відкликання скарги.doc 07.11.2025 16:38
- рішення від 11.11.2025 № 16817.pdf 11.11.2025 16:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2025 № 17183.pdf 19.11.2025 14:31
- рішення від 18.11.2025 № 17183.pdf 21.11.2025 10:42
- Пояснення.pdf 13.11.2025 12:21
- Пояснення.docx 13.11.2025 12:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 15:16
Дата розгляду скарги:
18.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2025 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.11.2025 10:42
Дата виконання рішення Замовником:
24.11.2025 11:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення уповноваженої особи про визнання ТОВ «АЛЮР» (код ЄДРПОУ 19097605) переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг), ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-21-014998-a, скасоване.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1dab5660253c497184a029f8c49fee36
Заголовок пункту скарги:
Щодо невідповідності технічній специфікації гарантійних строків
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
21 жовтня 2025 р. Державна установа "Держгідрографія" (далі - Замовник) оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товару за предметом закупівлі «код ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг)» з загальною очікуваною вартістю 94 541,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-21-014998-a.
ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД» (далі - Скаржник) прийняв участь у закупівлі, 30.10.2025 року о 13:24 відбулося розкриття тендерних до даної закупівлі.
На участь у закупівлі подано три тендерні пропозиції:
- ТОВ «АЛЮР» (ідентифікаційний код юридичної особи 19097605), ціна тендерної пропозиції учасника 70 800,00 грн з ПДВ;
- ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД» (ідентифікаційний код юридичної особи 33585132), ціна тендерної пропозиції учасника 74 999,00 грн з ПДВ;
- ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» (ідентифікаційний код юридичної особи 39032375), ціна тендерної пропозиції учасника 79 536,00 грн з ПДВ.
Протокольним рішенням № 04-11/1/25 від 06.11.2025 року учасника, ТОВ "АЛЮР" було визнано переможцем відкритих торгів та у електронній сестемі закупівель сформовано Повідомлення про намір укласти договір.
Проте, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЮР" не відповідає умовам технічної специфікації.
У Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено:
«Розділ ІV
Документи, які подаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним і кількісним вимогам до предмета закупівлі, викладеним в додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен обов’язково надати:
1) Інформацію про товар, що пропонується учасником, згідно із встановленою формою № 2 цього додатка.»
Згідно Форми № 2 до додатка 1 до тендерної документації, передбачено:
Інформація про товар, що пропонується учасником
№
з/п Найменування Товару, що пропонується Учасником1 Характеристики Товару, що пропонуються Учасником2 Повне найменування товару, згідно з Технічними вимогами (додаток 3 до тендерної документації)3 Характеристики товару, згідно з Технічними вимогами (додаток 3 до тендерної документації)3 Од. виміру Кількість од. виміру Гарантійний термін на поставлений товар з дати
прийняття Товару
Замовником, кал. міс.4
4 - заповнюється Учасником з урахуванням вимог п. 5 Технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації).
Водночас, пунктом 5 Технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) передбачено:
5. Гарантійний термін має становити не менше 12 (дванадцяти) календарних місяців з дати затвердження Замовником видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару.
Проте, на виконання вимоги Розділу ІV Додатку 1 до тендерної документації учасником надано pdf документ «Інформація про товар Держгідрографія» (Додаток 1), який містить інформацію про товар, що пропонується учасником, у наданому документі щодо позиції 1. Костюм робочий літній зазначено «Гарантійний термін на поставлений товар з дати прийняття Товару Замовником, кал. міс.4» - 12 місяців, а щодо позиції 2-4 гарантійний термін взагалі відсутній, що не відповідає вимогам Замовника.
Отже, товар запропонований учасником не відповідає технічним характеристикам зазначеним Замовником у тендерній документації.
ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД» (далі - Скаржник) прийняв участь у закупівлі, 30.10.2025 року о 13:24 відбулося розкриття тендерних до даної закупівлі.
На участь у закупівлі подано три тендерні пропозиції:
- ТОВ «АЛЮР» (ідентифікаційний код юридичної особи 19097605), ціна тендерної пропозиції учасника 70 800,00 грн з ПДВ;
- ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД» (ідентифікаційний код юридичної особи 33585132), ціна тендерної пропозиції учасника 74 999,00 грн з ПДВ;
- ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» (ідентифікаційний код юридичної особи 39032375), ціна тендерної пропозиції учасника 79 536,00 грн з ПДВ.
Протокольним рішенням № 04-11/1/25 від 06.11.2025 року учасника, ТОВ "АЛЮР" було визнано переможцем відкритих торгів та у електронній сестемі закупівель сформовано Повідомлення про намір укласти договір.
Проте, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЮР" не відповідає умовам технічної специфікації.
У Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено:
«Розділ ІV
Документи, які подаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним і кількісним вимогам до предмета закупівлі, викладеним в додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен обов’язково надати:
1) Інформацію про товар, що пропонується учасником, згідно із встановленою формою № 2 цього додатка.»
Згідно Форми № 2 до додатка 1 до тендерної документації, передбачено:
Інформація про товар, що пропонується учасником
№
з/п Найменування Товару, що пропонується Учасником1 Характеристики Товару, що пропонуються Учасником2 Повне найменування товару, згідно з Технічними вимогами (додаток 3 до тендерної документації)3 Характеристики товару, згідно з Технічними вимогами (додаток 3 до тендерної документації)3 Од. виміру Кількість од. виміру Гарантійний термін на поставлений товар з дати
прийняття Товару
Замовником, кал. міс.4
4 - заповнюється Учасником з урахуванням вимог п. 5 Технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації).
Водночас, пунктом 5 Технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) передбачено:
5. Гарантійний термін має становити не менше 12 (дванадцяти) календарних місяців з дати затвердження Замовником видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару.
Проте, на виконання вимоги Розділу ІV Додатку 1 до тендерної документації учасником надано pdf документ «Інформація про товар Держгідрографія» (Додаток 1), який містить інформацію про товар, що пропонується учасником, у наданому документі щодо позиції 1. Костюм робочий літній зазначено «Гарантійний термін на поставлений товар з дати прийняття Товару Замовником, кал. міс.4» - 12 місяців, а щодо позиції 2-4 гарантійний термін взагалі відсутній, що не відповідає вимогам Замовника.
Отже, товар запропонований учасником не відповідає технічним характеристикам зазначеним Замовником у тендерній документації.
×
-
Назва доказу:
Інформація про товар Держгідрографія.
-
Повʼязаний документ:
Інформація про товар Держгідрографія.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, затверджені рішенням уповноваженої особи ФДУ «Одеський район Держгідрографії», оформлене протокольним рішенням № 04-11/1/25 від 06.11.2025 року, яким визнано переможцем відкритих торгів ТОВ «АЛЮР».
Запити Органу оскарження
Номер:
c01935fd8b1f407392003b5a6d8661d3
Тема запиту:
Відкликання скарги
Текст запиту:
07 листопада 2025 р. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВА - ТРЕЙД" оприлюднило Скаргу №UA-2025-10-21-014998-a.a1, скарга була помилково створена.
ПРОСИМО:
1. Скасувати розгляд скарги.
Дата опублікування:
07.11.2025 16:38
Номер:
872250b0fab44d538a892fc1413d1f1f
Тема запиту:
Пояснення до Скарги UA-2025-10-21-014998-a.a1
Текст запиту:
На рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.11.2025 № 16817-р/пк-пз про надання інформації повідомляємо.
Відповідно до частини першої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Антимонопольний комітет України в особі Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження).
Згідно зі статтею 2 Закону державна установа «Держгідрографія» є замовником торгів (надалі – Замовник).
Замовником 21.10.2025 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-21-014998-a (далі – Закупівля), що здійснюються відповідно до Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
На участь у закупівлі було подано три тендерні пропозиції:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЮР» ідентифікаційний код 19097605) (далі – ТОВ «АЛЮР»), вартість пропозиції – 70 800,00 грн з ПДВ;
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІВА-ТРЕЙД» (ідентифікаційний код 33585132) (далі – ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД»), вартість пропозиції – 74 999,00 грн з ПДВ;
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» (ідентифікаційний код 39032375) (далі – ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» ), вартість пропозиції – 79 536,00 грн з ПДВ;
За результатами оцінки пропозицій електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було визначено тендерну пропозицію, подану учасником ТОВ «АЛЮР».
Тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЮР» розглянуто та встановлено, що пропозиція учасника містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, вимогам тендерної документації Закупівлі.
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовником 03.11.2025 було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «АЛЮР» невідповідностей в інформації та/або документах (протокольне рішення уповноваженої особи від 03.11.2025 № 03-11/25).
На повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасником ТОВ «АЛЮР» в установлені строки було надано через електронну систему закупівель:
- Довідку в довільній формі із зазначенням вартості чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності;
- Письмову згоду за формою, встановленою за формою №1 додатка 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого частини дев’ятої статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей, оскільки згідно з пунктом 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої цієї статті.
Тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЮР» розглянуто з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей та встановлено, що пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі. Також стосовно учасника ТОВ «АЛЮР» не встановлено підстав для відхилення його тендерної пропозиції, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей.
З огляду на зазначене, учасника ТОВ «АЛЮР» протокольним рішенням від 04.11.2025 № 04-11/1/25 було визначено переможцем процедури Закупівлі.
Учасником ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД» 07.11.25 через електронну систему закупівель подано скаргу на рішення Замовника ДУ «Держгідрографія», ідентифікатор скарги UA-2025-10-21-014998-a.a1 (далі – Скарга).
Органом оскарження – Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалено рішення від 11.11.2025 № 16817-р/пк-пз про прийняття скарги до розгляду.
У Скарзі Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
У свою чергу Замовник не погоджується з вимогою Скаржника та вважає її неприйнятною, виходячи з наведеного нижче.
У Скарзі Скаржник зазначає:
«У Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено:
«Розділ ІV Документи, які подаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним і кількісним вимогам до предмета закупівлі, викладеним в додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен обов’язково надати:
1) Інформацію про товар, що пропонується учасником, згідно із встановленою формою № 2 цього додатка.»
Згідно Форми № 2 до додатка 1 до тендерної документації, передбачено:
Інформація про товар, що пропонується учасником
№
з/п Найменування Товару, що пропонується Учасником1 Характеристики Товару, що пропонуються Учасником2 Повне найменування товару, згідно з Технічними вимогами (додаток 3 до тендерної документації)3 Характеристики товару, згідно з Технічними вимогами (додаток 3 до тендерної документації)3 Од. виміру Кількість од. виміру Гарантійний термін на поставлений товар з дати
прийняття Товару
Замовником, кал. міс.4
4 - заповнюється Учасником з урахуванням вимог п. 5 Технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації).
Водночас, пунктом 5 Технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) передбачено:
5. Гарантійний термін має становити не менше 12 (дванадцяти) календарних місяців з дати затвердження Замовником видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару.
Проте, на виконання вимоги Розділу ІV Додатку 1 до тендерної документації учасником надано pdf документ «Інформація про товар Держгідрографія» (Додаток 1), який містить інформацію про товар, що пропонується учасником, у наданому документі щодо позиції 1. Костюм робочий літній зазначено «Гарантійний термін на поставлений товар з дати прийняття Товару Замовником, кал. міс.4» - 12 місяців, а щодо позиції 2-4 гарантійний термін взагалі відсутній, що не відповідає вимогам Замовника.
Отже, товар запропонований учасником не відповідає технічним характеристикам зазначеним Замовником у тендерній документації. А тому тендерна пропозиція ТОВ "АЛЮР" підлягає відхиленню.»
Замовник в свою чергу зазначає наступне:
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідно до підпункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III тендерної документації Замовника:
«Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі викладеним в додатку 3 до тендерної документації, згідно із розділом ІV додатка 1 до тендерної документації.»
Учасником ТОВ «АЛЮР» було надано документ «Інформація про товар Держгідрографія» у pdf. форматі згідно форми № 2 до додатка 1 до тендерної документації, у якому учасником зазначено гарантійний термін 12 місяців за позицією 1 форми.
Разом з тим, Пунктом 5 Технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) Замовником були визначені наступні вимоги:
«Гарантійний термін має становити не менше 12 (дванадцяти) календарних місяців з дати затвердження Замовником видаткової накладної та/або Акту приймання-передачі Товару. У разі виявлення Товару неналежної якості під час приймання або протягом гарантійного терміну, Постачальник зобов’язаний протягом 14 календарних днів від дати отримання письмового повідомлення власними силами та за власний рахунок замінити Товар на якісний і придатний до використання.»
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристик, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».»
Учасником ТОВ «АЛЮР» було надано документ «Технічка Держгідрографія» у pdf. форматі згідно якого учасником підтверджено вимогу Замовника відповідно до підпункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III тендерної документації, а саме - учасник ТОВ «АЛЮР» підтвердив відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі викладеним в додатку 3 до тендерної документації, чим підтвердив вимогу Замовника у частині вимоги підпункту 5 «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
З огляду на зазначене Замовник вважає, що підстави для оскарження вимог тендерної документації є необґрунтованими та не доведеними Скаржником.
Враховуючи зазначене вище, керуючись положеннями Закону та Особливостей, просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відмовити в задоволенні скарги ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД» у повному обсязі.
Дата опублікування:
13.11.2025 12:21