• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Постачання теплової енергії

ш/з ВТ-203-Т-25

Завершена

5 775 058.10 UAH без ПДВ
Період оскарження: 21.10.2025 16:07 - 31.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга, щодо незаконного визначення переможця

Номер: e8387d45499f42d191be678523122703
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-21-014747-a.a1
Назва: Скарга, щодо незаконного визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2025 15:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.11.2025 17:49
Автор: КП " "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"", Інна Ждановських +380735436021 innatender2020@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0c047be84ee4453e84e8f6de81f8d2d4
Заголовок пункту скарги: Незаконне визначення переможця (відсутність в наданій формі Додатка 4 інформації про виробника)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог тендерної документації замовника, а саме стовбця 4 таблиці форми Додатка 4 до тендерної документації “Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі”, учасник повинен заповнити таблицю в якій повинен вказати виробника теплової енергії.
На виконання даних вимог учасник ТОВ “Екоенергогенерація” надав заповнений Додаток 4 “Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі” вказавши тільки країну походження товару, не вказавши в стовбці 4 “Виробника” теплової енергії.
Згідно вимог замовника пп.2.1. п.2 Додатка 1 тендерної документації замовника “Невиконання цих умов є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.44 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року”.
Таким чином, дії замовника щодо прийняття тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЕНЕРГОГЕНЕРАЦІЯ", попри її невідповідність технічній специфікації, є прямим порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, що призвело до незаконного визначення переможця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 2f01e9bcaae14c9cbf4a7ad9a103c0c7
Заголовок пункту скарги: Невідповідність вимогам Замовника (Витяг про ліцензію транспортування та Розпорядження про видачу ліцензії КОДА є неправомірними)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно змін №2 замовника від 29.10.2025р. до Додатка 6 до тендерної документації від 29.10.2025р., учасник повинен надати: “Ліцензії або Витяг з реєстру відповідного органу ліцензування згідно “Переліку органів ліцензування”, затвердженого ПКМУ від 05.09.2015 № 609 “Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” щодо наявності ліцензій на господарську діяльність у сфері виробництва, транспортування, постачання теплової енергії”.
На виконання даних вимог Учасник ТОВ “Екоенергогенерація” надав ліцензію на виробництво та постачання теплової енергії, витяг про ліцензію транспортування, договір транспортування, роз`яснення про ліцензію та Розпорядження про видачу ліцензії КОДА, як доказ того, що вони можуть здійснювати свою діяльність з транспортування теплової енергії. Учасник ТОВ “Екоенергогенерація” надав Витяг про надання ліцензії з транспортування з офіційного веб сайту Київської обласної державної адміністрації, але по факту здійснюють свою діяльність згідно договору транспортування, оскільки магістральні та розподільчі теплові мережі міста знаходяться на балансі КП “УЖКГ”.
ТОВ “Екоенергогенерація” не має можливості транспортувати теплову енергію до своїх споживачів власними тепловими мережами, оскільки їх немає, а отже надані учасником ТОВ “Екоенергогенерація” Витяг про ліцензію транспортування та Розпорядження про видачу ліцензії КОДА є неправомірним.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 3e6cde3f3a224b7daceabff0eb4079c1
Заголовок пункту скарги: Невідповідність вимогам Замовника (надано не затверджений "Температурний графік роботи теплової мережі на 2025-2026 рік" з власником теплових мереж КП "УЖКГ")
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно пп. 3.2. Додатка 1 та змін від 29.10.2025 р. до Додатка 6 замовника до тендерної документації учасник повинен надати “Температурний графік роботи теплової мережі на 2025-2026 рік”.

Згідно Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" погодження температурного графіку підпадає під загальні повноваження щодо забезпечення комунальними послугами:
* Стаття 30. Повноваження у сфері житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку.
* Ч. 1, Підпункт 6: До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить: **"забезпечення на території відповідної ради дотримання правил забудови, благоустрою території та санітарних норм, належного утримання та ефективної експлуатації об'єктів житлово-комунального господарства."
Це положення надає місцевій владі необхідні повноваження для регулювання роботи комунальних підприємств та забезпечення якості надання послуг.

Згідно Закону України "Про теплопостачання", закон прямо встановлює повноваження місцевої влади у сфері теплової енергії:
**Стаття 13. Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання.**
*Абзац 1:** До основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належать:
- регулювання діяльності суб'єктів відносин у сфері теплопостачання в межах, віднесених до відання відповідних рад.
-затвердження місцевих програм розвитку у сфері теплопостачання, участь у розробці та впровадженні державних і регіональних програм у цій сфері;
-затвердження з урахуванням вимог законодавства у сфері теплопостачання проектів містобудівних програм, генеральних планів забудови населених пунктів, схем теплопостачання та іншої містобудівної документації;
-здійснення контролю за забезпеченням споживачів тепловою енергією відповідно до нормативних вимог;
Температурний графік є ключовим елементом **регулювання діяльності** теплопостачального підприємства, оскільки він впливає на якість послуги та економічну обґрунтованість її надання. Саме на підставі цього положення місцеві ради та адміністрації вимагають погодження та затвердження такого графіку.

Фактично, **температурний графік** є **технічним документом**, який розробляється теплопостачальним підприємством, але його **затвердження (погодження)** є **обов'язковим** і здійснюється **Виконавчим комітетом** (або відповідним департаментом) місцевої ради на виконання своїх **регуляторних повноважень**, визначених **Законом "Про теплопостачання" (Стаття 13)**, для забезпечення якісного та надійного теплопостачання.
ТОВ “Екоенергогенерація” немає власних теплових мереж та здійснює постачання теплової енергії тепловими мережами КП “УЖКГ”, тому зобов`язана узгодити температурний графік з власником теплових мереж.
ТОВ “Екоенергогенерація” надала не затверджений “Температурний графік роботи теплової мережі на 2025-2026 рік”, так як ТОВ “Екоенергогенерація” здійснює свою діяльність з транспортування теплової енергії згідно затвердженого “Температурного графіка роботи теплової мережі” з власником теплових мереж, а саме з КП “УЖКГ”, а отже надання учасником ТОВ “Екоенергогенерація” не затвердженого з власником теплових мереж “Температурного графіка роботи теплової мережі на 2025-2026 рік” є недостовірною інформацією.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження