• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (офісне та канцелярське приладдя)

Завершена

113 519.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 21.10.2025 15:30 - 26.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення Скаржника

Номер: ec194fe150624f24a87c24bd85a01e08
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-21-013312-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення Скаржника
Скарга:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЮРІЯ ФЕДЬКОВИЧА від 31 жовтня 2025 року № 132/10/25, Пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відхиллено відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей,
Дата розгляду скарги: 17.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.11.2025 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2025 11:50
Дата виконання рішення Замовником: 20.11.2025 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання РІШЕННЯ № 17115-р/пк-пз від 17.11.2025р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПОРТ ПАПІР" (код ЄДРПОУ: 44812423) від 04 листопада 2025 № UA-2025-10-21-013312-a.a1 по предмету закупівлі "Код ДК 021:2015 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (офісне та канцелярське приладдя)". ID закупівлі UA-2025-10-21-013312-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР", Андрій Ельцов 380665752725 el0665752725@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d181205b46c54061a8414493f695af99
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЮРІЯ ФЕДЬКОВИЧА від 31 жовтня 2025 року № 132/10/25, Пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відхиллено відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме: «…Учасник торгів - , ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР», для підтвердження вимоги відповідно до п. 2.2 Додатку 1 до тендерної документації для всього переліку запропонованих товарів, надав документ – Технічний паспорт Вих. № 0065/05 від 28.10.2025, що створений самим Учасником. Інформація (характеристики товару) в наданих документах скопійовані (один в один) з технічного завдання, що створене замовником.
Таким чином Учасник не виконав вимоги 2.2. Додатку 1 до тендерної документації, отже присутні підстави для відхилення пропозиції Учасник торгів ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР».
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів … відповідно до підпункту 2 п. 44 Особливостей…»
Інформацію про відхилення Пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» оприлюднено 31.10.2025. Зокрема протокол Замовника № 132/10/25 від 30.10.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зазначено обґрунтування, що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним необ’єктивним та упереджене, щодо не рівного по відношенню до ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР».

Замовником було відхиллено тендерну пропозицію нашого підприємства за результатами розгляду документів, наданих у складі пропозиції. Підставою відхилення зазначено, що нами нібито не підтверджено відповідність технічним вимогам, оскільки технічний паспорт, поданий у складі пропозиції, виданий самим учасником, а не виробником і що документ містить скопійовані технічні характеристики із ТД Замовника.
Водночас у тендерній документації чітко зазначено пунктом 2 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлені Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації: «Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції:
2.1 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсний на дату розкриття кваліфікаційних пропозиції;
або декларацію про відповідність запропонованого товару вимогам відповідних технічних регламентів, встановлених чинним законодавством, дійсних на дату розкриття кваліфікаційних пропозиції ;
або інший документ який свідчить про якість запропонованого товару згідно чинного законодавства України.».
Отже, документація допускає надання будь-якого іншого документа, який підтверджує якість чи відповідність товару. Ми скористались цим правом і надали технічний паспорт, який містить усі технічні показники товару та підтверджує його якість.
ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» подало в своїй тендерній пропозиції технічний паспорт, який підтверджує якість і відповідність товару технічним вимогам.
Таким чином, наша пропозиція відповідала вимогам тендерної документації, а відхилення є безпідставним.

Правове обґрунтування
1. Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначає принципи здійснення закупівель, серед яких — недискримінація учасників, добросовісна конкуренція та об’єктивна оцінка пропозицій.
2. Частина 3 статті 22 Закону зобов’язує замовника чітко визначати вимоги до предмета закупівлі та способи підтвердження відповідності.
3. Частина 6 статті 23 Закону передбачає, що Замовник може визначати в тендерній документації документи, які підтверджують відповідність вимогам. Якщо документацією передбачено можливість подання «іншого документа», учасник має право обрати будь-який документ, який відповідає суті вимоги – зокрема, технічний паспорт, технічний опис, лист-відповідність тощо.

Відповідно до практики Колегії АМКУ «… Замовник не має право відхиляти пропозицію учасника через форму документа, якщо документація дозволяє «іншій документ», і якщо наданий документ фактично підтверджує відповідність товару.».
Також АМКУ в своїх рішеннях неодноразово зазначав, що відсутність у тендерній документації вимоги щодо джерела походження документа (виробник, постачальник, дистриб’ютор, тощо) означає право учасника подати такий документ самостійно (аналогічна позиція у рішеннях Колегії № 951-р/пк-пз від 23.02.2022, № 1323-р/пк-пз від 04.03.2022).

Наш технічний паспорт є «іншим документом, що свідчить про якість товару», у розумінні тендерної документації. Відсутність вимоги, що цей документ має бути саме від виробника, підтверджує правомірність подання техпаспорта складеного учасником.
Таким чином, рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», принцип недискримінації та суперечить усталеній практиці Колегії АМКУ.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження