-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів
ш/з ВТ-216-Т-25
Торги не відбулися
497 748.00
UAH без ПДВ
Період оскарження:
20.10.2025 16:46 - 25.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на протокол відмови
Номер:
b719077dbbb04fd29d53d3cb5d561646
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-20-014648-a.a2
Назва:
Скарга на протокол відмови
Вимога:
Предмет закупівлі:
ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів)
________________________________________
1. Суть оскарження
ФОП Ведмідь В.А. подає скаргу на рішення Замовника, оформлене протоколом відхилення тендерної пропозиції, у межах процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів).
Рішення про відхилення є безпідставним, непрозорим, не обґрунтованим та таким, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — принципи об’єктивності, недискримінації, максимальної економії та ефективності, а також прозорості та добросовісної конкуренції.
________________________________________
2. Обґрунтування та детальний аналіз порушень
2.1. Відсутність конкретизації причин відхилення
У протоколі відхилення Замовник не зазначає, які саме показники, документи або технічні параметри пропозиції Скаржника не відповідають вимогам тендерної документації.
Частина протоколу:
Замовник обмежився лише загальними посиланнями на пункти тендерної документації без жодного уточнення суті порушення.
Тендерна документація, на яку посилається замовник:
Це суперечить ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає чіткого, повного та мотивованого обґрунтування причин відхилення.
Таким чином, рішення Замовника є неконкретизованим і юридично нікчемним, оскільки позбавляє Скаржника можливості зрозуміти суть претензій і належним чином їх усунути.
________________________________________
2.2. Неправильне тлумачення технічних вимог
Аналіз тендерної документації свідчить, що закупівля передбачала поліграф мінімум 8 каналів.
ФОП Ведмідь В.А. запропонував сучасний 10-канальний поліграф RUBICON 4М, що:
• перевищує мінімальні технічні вимоги,
• має розширену функціональність,
• забезпечує більш точні й інформативні результати дослідження,
• є новішою моделлю з кращими технічними параметрами.
Твердження Замовника, що більша кількість каналів є ознакою невідповідності, є абсурдним, технічно нелогічним і суперечить суті вимоги «не менше ніж 8 каналів».
Відхилення пропозиції на цій підставі свідчить або про некомпетентність, або про цілеспрямоване створення перешкод конкуренції.
________________________________________
2.3. Замовник не вказав, що саме у технічному паспорті не відповідає вимогам
Протокол містить загальну фразу про невідповідність технічного паспорта, однак жодного пункту, параметра, посилання або конкретної цифри не наведено.
Отже, відсутні:
• перелік конкретних характеристик, які начебто не відповідають,
• пояснення чи порівняльна таблиця,
• логічні аргументи.
Такі дії є грубим порушенням ч. 1 ст. 31 Закону та свідчать про формальний підхід з метою штучного усунення учасника.
________________________________________
2.4. Протокол відхилення є неконкретизованим та не відповідає вимогам закону
Документ складено таким чином, що неможливо встановити логічний ланцюг «вимога → невідповідність → доказ».
Відсутність конкретики та формальний підхід прямо свідчать про порушення принципів добросовісної конкуренції та дискримінацію Скаржника.
________________________________________
2.5. Пропозиція Скаржника є економічно найбільш вигідною
ФОП Ведмідь В.А. подав цінову пропозицію 295 000 грн, що є на 40% нижчою від очікуваної вартості — 497 748 грн.
Відхилення економічно найвигіднішої пропозиції без належних підстав є прямим порушенням принципу максимальної економії та ефективності (ст. 5 Закону).
Дії Замовника призведуть до значної переплати.
________________________________________
2.6. Ознаки можливої змови з іншим постачальником
Аналіз тендерної документації, неприхована упередженість проти вітчизняного виробника та штучне "надування" вимог свідчать про можливий лобізм на користь постачальників поліграфів Axciton (США).
Ознаки цього:
1. Технічні вимоги прописані під конкретну імпортну модель, що має меншу кількість каналів та інші застарілі параметри.
2. Відхилення кращої, сучаснішої та дешевшої пропозиції без належних підстав.
3. Повна відсутність конкретики у протоколі, що є типовою ознакою упередженого рішення.
4. Історія закупівель Замовника свідчить про системну перевагу Axciton.
Ці обставини вказують на ознаки антиконкурентних узгоджених дій посадових осіб тендерного комітету.
________________________________________
2.7. Закупівля дорожчого американського обладнання призведе до збитків державі
Придбання поліграфів Axciton за майже вдвічі вищими цінами, ніж вітчизняного 10-канального поліграфа RUBICON 4М, призведе до:
• нераціонального витрачання державних коштів,
• прямої шкоди бюджету,
• порушення принципу економії,
• обмеження конкуренції на ринку поліграфологічного обладнання,
• дискримінації українського виробника.
Дана поведінка Замовника суперечить стратегії імпортозаміщення та економічного патріотизму, на якому наполягає Держава та Уряд України.
________________________________________
3. Вимоги Скаржника
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ведмідь В.А. протиправним та таким, що порушує закон.
3. Зобов’язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 10.11.2025 №672 про відхилення пропозиції ш/з ВТ-216-Т-25.
4. Зобов’язати Замовника повторно та об’єктивно розглянути пропозицію ФОП Ведмідь В.А.
5. У разі встановлення ознак антиконкурентних узгоджених дій — повідомити відповідні правоохоронні органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2025 15:49
Вирішення:
Технічна специфікація Замовника містила однозначну вимогу: «Комп’ютерний поліграф – 8 реєстраційних каналів».
Замовником під час детальної оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП Ведмідь В.А. виявлено низку невідповідностей вимогам тендерної документації та інформації, що міститься у технічному паспорті виробника.
Зокрема, заявлена комплектація поліграфа не відповідає базовій комплектації, визначеній виробником: у пропозиції відсутній давач реєстрації акустичної активності, який згідно з технічним паспортом входить до стандартного комплекту поставки. Учасником ФОП Ведмідь В.А. не надано підтвердження, що запропонована комплектація є повною.
Замовник порівнював тендерну пропозицію Учасника з технічними вимогами до предмету закупівлі, зазначеними в ТДПЗ(т)81.023-2025 (додаток 6 до Тендерної документації).
На підставі викладеного Замовник діяв відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Ведмідь В.А., як таку, що не відповідає встановленим вимогам.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на протокол відхилення
Номер:
c24c5dbb937c4136add7d9da57bcfe76
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-20-014648-a.c1
Назва:
Скарга на протокол відхилення
Скарга:
Предмет закупівлі:
ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів)
________________________________________
1. Суть оскарження
ФОП Ведмідь В.А. подає скаргу на рішення Замовника, оформлене протоколом відхилення тендерної пропозиції, у межах процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів).
Рішення про відхилення є безпідставним, непрозорим, не обґрунтованим та таким, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — принципи об’єктивності, недискримінації, максимальної економії та ефективності, а також прозорості та добросовісної конкуренції.
________________________________________
2. Обґрунтування та детальний аналіз порушень
2.1. Відсутність конкретизації причин відхилення
У протоколі відхилення Замовник не зазначає, які саме показники, документи або технічні параметри пропозиції Скаржника не відповідають вимогам тендерної документації.
Частина протоколу:
Замовник обмежився лише загальними посиланнями на пункти тендерної документації без жодного уточнення суті порушення.
Тендерна документація, на яку посилається замовник:
Це суперечить ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає чіткого, повного та мотивованого обґрунтування причин відхилення.
Таким чином, рішення Замовника є неконкретизованим і юридично нікчемним, оскільки позбавляє Скаржника можливості зрозуміти суть претензій і належним чином їх усунути.
________________________________________
2.2. Неправильне тлумачення технічних вимог
Аналіз тендерної документації свідчить, що закупівля передбачала поліграф мінімум 8 каналів.
ФОП Ведмідь В.А. запропонував сучасний 10-канальний поліграф RUBICON 4М, що:
• перевищує мінімальні технічні вимоги,
• має розширену функціональність,
• забезпечує більш точні й інформативні результати дослідження,
• є новішою моделлю з кращими технічними параметрами.
Твердження Замовника, що більша кількість каналів є ознакою невідповідності, є абсурдним, технічно нелогічним і суперечить суті вимоги «не менше ніж 8 каналів».
Відхилення пропозиції на цій підставі свідчить або про некомпетентність, або про цілеспрямоване створення перешкод конкуренції.
________________________________________
2.3. Замовник не вказав, що саме у технічному паспорті не відповідає вимогам
Протокол містить загальну фразу про невідповідність технічного паспорта, однак жодного пункту, параметра, посилання або конкретної цифри не наведено.
Отже, відсутні:
• перелік конкретних характеристик, які начебто не відповідають,
• пояснення чи порівняльна таблиця,
• логічні аргументи.
Такі дії є грубим порушенням ч. 1 ст. 31 Закону та свідчать про формальний підхід з метою штучного усунення учасника.
________________________________________
2.4. Протокол відхилення є неконкретизованим та не відповідає вимогам закону
Документ складено таким чином, що неможливо встановити логічний ланцюг «вимога → невідповідність → доказ».
Відсутність конкретики та формальний підхід прямо свідчать про порушення принципів добросовісної конкуренції та дискримінацію Скаржника.
________________________________________
2.5. Пропозиція Скаржника є економічно найбільш вигідною
ФОП Ведмідь В.А. подав цінову пропозицію 295 000 грн, що є на 40% нижчою від очікуваної вартості — 497 748 грн.
Відхилення економічно найвигіднішої пропозиції без належних підстав є прямим порушенням принципу максимальної економії та ефективності (ст. 5 Закону).
Дії Замовника призведуть до значної переплати.
________________________________________
2.6. Ознаки можливої змови з іншим постачальником
Аналіз тендерної документації, неприхована упередженість проти вітчизняного виробника та штучне "надування" вимог свідчать про можливий лобізм на користь постачальників поліграфів Axciton (США).
Ознаки цього:
1. Технічні вимоги прописані під конкретну імпортну модель, що має меншу кількість каналів та інші застарілі параметри.
2. Відхилення кращої, сучаснішої та дешевшої пропозиції без належних підстав.
3. Повна відсутність конкретики у протоколі, що є типовою ознакою упередженого рішення.
4. Історія закупівель Замовника свідчить про системну перевагу Axciton.
Ці обставини вказують на ознаки антиконкурентних узгоджених дій посадових осіб тендерного комітету.
________________________________________
2.7. Закупівля дорожчого американського обладнання призведе до збитків державі
Придбання поліграфів Axciton за майже вдвічі вищими цінами, ніж вітчизняного 10-канального поліграфа RUBICON 4М, призведе до:
• нераціонального витрачання державних коштів,
• прямої шкоди бюджету,
• порушення принципу економії,
• обмеження конкуренції на ринку поліграфологічного обладнання,
• дискримінації українського виробника.
Дана поведінка Замовника суперечить стратегії імпортозаміщення та економічного патріотизму, на якому наполягає Держава та Уряд України.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 13.11.2025 15:48
- рішення від 17.11.2025 № 17069.pdf 17.11.2025 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2025 № 17419.pdf 25.11.2025 14:08
- рішення від 24.11.2025 №17419.pdf 26.11.2025 17:31
- Пояснення на скаргу ВТ-216-Т-25.pdf 19.11.2025 14:37
- Пояснення на скаргу ВТ-216-Т-25.doc 19.11.2025 14:37
- 2. Витяг YOU Control 40639668_ГО_НАПУ.pdf 19.11.2025 14:37
- 1. лист Національна асоціація поліграфологів.pdf 19.11.2025 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2025 15:50
Дата розгляду скарги:
24.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.11.2025 16:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.11.2025 17:32
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e4c830f3a44f4ab296ce4a1d1f9e7912
Заголовок пункту скарги:
Скарга на протокол відхидення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Предмет закупівлі:
ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів)
________________________________________
1. Суть оскарження
ФОП Ведмідь В.А. подає скаргу на рішення Замовника, оформлене протоколом відхилення тендерної пропозиції, у межах процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів).
Рішення про відхилення є безпідставним, непрозорим, не обґрунтованим та таким, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — принципи об’єктивності, недискримінації, максимальної економії та ефективності, а також прозорості та добросовісної конкуренції.
________________________________________
2. Обґрунтування та детальний аналіз порушень
2.1. Відсутність конкретизації причин відхилення
У протоколі відхилення Замовник не зазначає, які саме показники, документи або технічні параметри пропозиції Скаржника не відповідають вимогам тендерної документації.
Частина протоколу:
Замовник обмежився лише загальними посиланнями на пункти тендерної документації без жодного уточнення суті порушення.
Тендерна документація, на яку посилається замовник:
Це суперечить ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає чіткого, повного та мотивованого обґрунтування причин відхилення.
Таким чином, рішення Замовника є неконкретизованим і юридично нікчемним, оскільки позбавляє Скаржника можливості зрозуміти суть претензій і належним чином їх усунути.
________________________________________
2.2. Неправильне тлумачення технічних вимог
Аналіз тендерної документації свідчить, що закупівля передбачала поліграф мінімум 8 каналів.
ФОП Ведмідь В.А. запропонував сучасний 10-канальний поліграф RUBICON 4М, що:
• перевищує мінімальні технічні вимоги,
• має розширену функціональність,
• забезпечує більш точні й інформативні результати дослідження,
• є новішою моделлю з кращими технічними параметрами.
Твердження Замовника, що більша кількість каналів є ознакою невідповідності, є абсурдним, технічно нелогічним і суперечить суті вимоги «не менше ніж 8 каналів».
Відхилення пропозиції на цій підставі свідчить або про некомпетентність, або про цілеспрямоване створення перешкод конкуренції.
________________________________________
2.3. Замовник не вказав, що саме у технічному паспорті не відповідає вимогам
Протокол містить загальну фразу про невідповідність технічного паспорта, однак жодного пункту, параметра, посилання або конкретної цифри не наведено.
Отже, відсутні:
• перелік конкретних характеристик, які начебто не відповідають,
• пояснення чи порівняльна таблиця,
• логічні аргументи.
Такі дії є грубим порушенням ч. 1 ст. 31 Закону та свідчать про формальний підхід з метою штучного усунення учасника.
________________________________________
2.4. Протокол відхилення є неконкретизованим та не відповідає вимогам закону
Документ складено таким чином, що неможливо встановити логічний ланцюг «вимога → невідповідність → доказ».
Відсутність конкретики та формальний підхід прямо свідчать про порушення принципів добросовісної конкуренції та дискримінацію Скаржника.
________________________________________
2.5. Пропозиція Скаржника є економічно найбільш вигідною
ФОП Ведмідь В.А. подав цінову пропозицію 295 000 грн, що є на 40% нижчою від очікуваної вартості — 497 748 грн.
Відхилення економічно найвигіднішої пропозиції без належних підстав є прямим порушенням принципу максимальної економії та ефективності (ст. 5 Закону).
Дії Замовника призведуть до значної переплати.
________________________________________
2.6. Ознаки можливої змови з іншим постачальником
Аналіз тендерної документації, неприхована упередженість проти вітчизняного виробника та штучне "надування" вимог свідчать про можливий лобізм на користь постачальників поліграфів Axciton (США).
Ознаки цього:
1. Технічні вимоги прописані під конкретну імпортну модель, що має меншу кількість каналів та інші застарілі параметри.
2. Відхилення кращої, сучаснішої та дешевшої пропозиції без належних підстав.
3. Повна відсутність конкретики у протоколі, що є типовою ознакою упередженого рішення.
4. Історія закупівель Замовника свідчить про системну перевагу Axciton.
Ці обставини вказують на ознаки антиконкурентних узгоджених дій посадових осіб тендерного комітету.
________________________________________
2.7. Закупівля дорожчого американського обладнання призведе до збитків державі
Придбання поліграфів Axciton за майже вдвічі вищими цінами, ніж вітчизняного 10-канального поліграфа RUBICON 4М, призведе до:
• нераціонального витрачання державних коштів,
• прямої шкоди бюджету,
• порушення принципу економії,
• обмеження конкуренції на ринку поліграфологічного обладнання,
• дискримінації українського виробника.
Дана поведінка Замовника суперечить стратегії імпортозаміщення та економічного патріотизму, на якому наполягає Держава та Уряд України.
ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів)
________________________________________
1. Суть оскарження
ФОП Ведмідь В.А. подає скаргу на рішення Замовника, оформлене протоколом відхилення тендерної пропозиції, у межах процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Комп'ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів).
Рішення про відхилення є безпідставним, непрозорим, не обґрунтованим та таким, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме — принципи об’єктивності, недискримінації, максимальної економії та ефективності, а також прозорості та добросовісної конкуренції.
________________________________________
2. Обґрунтування та детальний аналіз порушень
2.1. Відсутність конкретизації причин відхилення
У протоколі відхилення Замовник не зазначає, які саме показники, документи або технічні параметри пропозиції Скаржника не відповідають вимогам тендерної документації.
Частина протоколу:
Замовник обмежився лише загальними посиланнями на пункти тендерної документації без жодного уточнення суті порушення.
Тендерна документація, на яку посилається замовник:
Це суперечить ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вимагає чіткого, повного та мотивованого обґрунтування причин відхилення.
Таким чином, рішення Замовника є неконкретизованим і юридично нікчемним, оскільки позбавляє Скаржника можливості зрозуміти суть претензій і належним чином їх усунути.
________________________________________
2.2. Неправильне тлумачення технічних вимог
Аналіз тендерної документації свідчить, що закупівля передбачала поліграф мінімум 8 каналів.
ФОП Ведмідь В.А. запропонував сучасний 10-канальний поліграф RUBICON 4М, що:
• перевищує мінімальні технічні вимоги,
• має розширену функціональність,
• забезпечує більш точні й інформативні результати дослідження,
• є новішою моделлю з кращими технічними параметрами.
Твердження Замовника, що більша кількість каналів є ознакою невідповідності, є абсурдним, технічно нелогічним і суперечить суті вимоги «не менше ніж 8 каналів».
Відхилення пропозиції на цій підставі свідчить або про некомпетентність, або про цілеспрямоване створення перешкод конкуренції.
________________________________________
2.3. Замовник не вказав, що саме у технічному паспорті не відповідає вимогам
Протокол містить загальну фразу про невідповідність технічного паспорта, однак жодного пункту, параметра, посилання або конкретної цифри не наведено.
Отже, відсутні:
• перелік конкретних характеристик, які начебто не відповідають,
• пояснення чи порівняльна таблиця,
• логічні аргументи.
Такі дії є грубим порушенням ч. 1 ст. 31 Закону та свідчать про формальний підхід з метою штучного усунення учасника.
________________________________________
2.4. Протокол відхилення є неконкретизованим та не відповідає вимогам закону
Документ складено таким чином, що неможливо встановити логічний ланцюг «вимога → невідповідність → доказ».
Відсутність конкретики та формальний підхід прямо свідчать про порушення принципів добросовісної конкуренції та дискримінацію Скаржника.
________________________________________
2.5. Пропозиція Скаржника є економічно найбільш вигідною
ФОП Ведмідь В.А. подав цінову пропозицію 295 000 грн, що є на 40% нижчою від очікуваної вартості — 497 748 грн.
Відхилення економічно найвигіднішої пропозиції без належних підстав є прямим порушенням принципу максимальної економії та ефективності (ст. 5 Закону).
Дії Замовника призведуть до значної переплати.
________________________________________
2.6. Ознаки можливої змови з іншим постачальником
Аналіз тендерної документації, неприхована упередженість проти вітчизняного виробника та штучне "надування" вимог свідчать про можливий лобізм на користь постачальників поліграфів Axciton (США).
Ознаки цього:
1. Технічні вимоги прописані під конкретну імпортну модель, що має меншу кількість каналів та інші застарілі параметри.
2. Відхилення кращої, сучаснішої та дешевшої пропозиції без належних підстав.
3. Повна відсутність конкретики у протоколі, що є типовою ознакою упередженого рішення.
4. Історія закупівель Замовника свідчить про системну перевагу Axciton.
Ці обставини вказують на ознаки антиконкурентних узгоджених дій посадових осіб тендерного комітету.
________________________________________
2.7. Закупівля дорожчого американського обладнання призведе до збитків державі
Придбання поліграфів Axciton за майже вдвічі вищими цінами, ніж вітчизняного 10-канального поліграфа RUBICON 4М, призведе до:
• нераціонального витрачання державних коштів,
• прямої шкоди бюджету,
• порушення принципу економії,
• обмеження конкуренції на ринку поліграфологічного обладнання,
• дискримінації українського виробника.
Дана поведінка Замовника суперечить стратегії імпортозаміщення та економічного патріотизму, на якому наполягає Держава та Уряд України.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Вимоги Скаржника На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ведмідь В.А. протиправним та таким, що порушує закон. 3. Зобов’язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 10.11.2025 №672 про відхилення пропозиції ш/з ВТ-216-Т-25. 4. Зобов’язати Замовника повторно та об’єктивно розглянути пропозицію ФОП Ведмідь В.А. 5. У разі встановлення ознак антиконкурентних узгоджених дій — повідомити відповідні правоохоронні органи.
Запити Органу оскарження
Номер:
b60e99d984cf4d748341939a7ea93eb3
Тема запиту:
Пояснення на пункти скарги Скаржника.
Текст запиту:
п.2.1. Рішенням уповноваженої особи від 10.11.2025, протокол № 672, тендерну пропозицію ФОП Ведмідь В.А. було відхилено відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44.
В протоколі зазначено невідповідності тендерної пропозиції вимогам технічної документації (додаток 6 до ТД).
п.2.2. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів замовник має намір придбати «Комп’ютерний поліграф комплекс 8 реєстраційних каналів». Додаток 5 «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі», Додаток 6 «Технічна документація до предмета закупівлі» також містять однозначну вимогу: «Комп’ютерний поліграф – 8 реєстраційних каналів».
Відповідно до поданого у складі тендерної пропозиції документу «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі", учасником
запропоновано «Систему реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання «Рубікон П-04м» до складу якого входить «блок реєстрування та оброблення даних 10 реєстраційних каналів…»
Учасник заявив, що пропонує до постачання блок реєстрування та оброблення даних 10 реєстраційних каналів, проте у складі його тендерної пропозиції документально підтверджено лише 8 каналів. Один із відсутніх реєстраційних каналів визначений виробником як додаткова опція за окрему плату. Крім того, у документі «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, який наданий у складі тендерної пропозиції скаржника відсутній давач реєстрації акустичної активності, що входить до базової комплектації моделі відповідно до технічного паспорта виробника.
Пропозиція Скаржника щодо 10-канального поліграфа не відповідає не лише вимогам Технічної документації Замовника, але й фактичним характеристикам, заявленим самим Скаржником, що не може розцінюватися як покращення.
У поданій скарзі учасником було зазначено формулювання «не менше 8 каналів», яке відсутнє у тендерній документації та не відповідає фактичним вимогам закупівлі.
п.2.3. В тендерній документації на закупівлю замовником було встановлено конкретні технічні вимоги до предмета закупівлі. Аналіз наданої тендерної пропозиції та технічного паспорта на комп’ютерний поліграф «Рубікон П-04м» показав розбіжності між заявленими учасником характеристиками та фактичними даними виробника, зокрема, відсутність давача реєстрації акустичної активності, який входить до базової комплектації моделі за технічним паспортом. Дана характеристика є однією з тих, що визначають кількість та повноцінність реєстраційних каналів обладнання.
п.2.4 Тендерну пропозицію ФОП Ведмідь В.А. було відхилено відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44.
В протоколі зазначено невідповідності тендерної пропозиції вимогам технічної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації, що зазначена замовником в технічній документації (додаток 6 до ТД).
п.2.5. Пункт 44 Особливостей містить вичерпний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», критерієм оцінки є не лише ціна запропонованого товару, а й відповідність пропозиції вимогам технічної документації до предмета закупівлі. Пропозиція Скаржника була відхилена саме через невідповідність встановленим умовам технічної специфікації, що прямо передбачено Законом.
п.2.6. Технічні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до конкретних потреб замовника та завдань закупівлі. Відхилення тендерної пропозицій ФОП Ведмідь В.А. здійснено виключно на підставі невідповідності вимогам технічної документації (додаток 6 до ТД), незалежно від країни виробника, технологічності чи ціни пропозиції.
Акцентуємо Вашу увагу, що в період оскарження умов тендерної документації, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», жодних звернень за роз’ясненнями або оскаржень умов тендерної документації не було.
Дата опублікування:
19.11.2025 14:37