-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань (Метрологічна повірка медичних засобів вимірювальної техніки)
Завершена
140 250.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
20.10.2025 15:43 - 26.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Номер:
6a86fa94c6564abe893f44378a54f531
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-20-012433-a.a1
Назва:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 Перелік документів та або інформації, які подаються Переможцем.docx 05.11.2025 12:30
- Протокол Перелік змін до ТД.docx 05.11.2025 12:30
- Додаток 2 Технічні характеристики.docx 05.11.2025 12:30
- Додаток 3 Проєкт договору.docx 05.11.2025 12:30
- Скарга.pdf 05.11.2025 12:30
- Протокол відхилення тендерної пропозиції.pdf 05.11.2025 12:30
- ТД повірка ЗВТ Нова редакція.docx 05.11.2025 12:30
- sign.p7s.pdf 05.11.2025 12:30
- Скарга.doc 05.11.2025 12:30
- Додаток 3 Проєкт договору Нова редакція.docx 05.11.2025 12:30
- Тендерна документація повірка ЗВТ.docx 05.11.2025 12:30
- Додаток 1 Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 05.11.2025 12:30
- Протокол перелік змін до ТД.pdf 05.11.2025 12:30
- sign.p7s 05.11.2025 12:31
- рішення від 07.11.2025 № 16688.pdf 07.11.2025 15:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2025 № 17046.pdf 17.11.2025 13:31
- рішення від 14.11.2025 № 17046.pdf 19.11.2025 11:37
- Пояснення на скаргу.pdf 11.11.2025 16:14
- Пояснення на скаргу.docx 11.11.2025 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2025 14:30
Дата розгляду скарги:
14.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 15:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.11.2025 11:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d8fef4cf23c749c38fce5e28357124c6
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №491 від 31.10.2025р. прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» у зв’язку із тим, що «Замовником було виявлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі».
Замовник стверджує, що учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «Технічні характеристики.pdf», що не містить Переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), які знаходяться в експлуатації та підлягають метрологічній повірці та переліку загальних вимог вставлених у «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, тендерна документація не містить вказаних вимог! На виконання вимог Замовника Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Технічні характеристики.pdf», яким Учасник процедури закупівлі підтверджує технічні вимоги Замовника Додаток 2 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виклавши їх у стверджувальній формі на фірмовому бланку із зазначенням дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи та скріплено печаткою підприємства.
Замовник наголошує на тому, що Учасник торгів не надав жодної інформації щодо можливості проведення/надання метрологічних послуг на території Полтавської області – ні в стаціонарних лабораторіях, ані в пересувних лабораторіях. При цьому, тендерна документація не містить вимоги документального підтвердження щодо пересувних лабораторій. Тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції заповнює інформацію згідно з Таблицею 1 та обов’язково надається завірена уповноваженою особою копія Свідоцтва про уповноваження та додатки до нього.
Замовник не заперечує факт надання учасником заповненої вище таблиці (файл «Довідка.pdf»).
Замовником не заперечується факт надання скаржником документів, встановлених тендерною документацією, а саме:
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-3-2018 від 23.03.2018;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-65-2020 від 29.12.2020;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-86-2021 від 22.10.2021;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-98-2022 від 18.07.2022;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-106-2022 від 05.12.2022.
Натомість, документацією встановлено ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу до учасників щодо розташування метрологічної лабораторії Виконавця/учасника торгів в межах Полтавської області у зв’язку з специфікою роботи закладу та з урахуванням зменшення будь – яких ризиків, пов’язаних з логістикою, знаходженням, збереженням та цілісності ЗВТ або обладнання при наданні послуг на період дії воєнного стану, запровадженому на території України. Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193 не встановлюють жодних вимог до наявності лабораторії у певній області, зокрема в Полтавській. Так, Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193, встановлює умови проведення повірки, а саме повірку ЗВТ проводять: – у стаціонарних або пересувних повірочних лабораторіях; – безпосередньо на місці експлуатації або ремонту. При цьому, місце проведення повірки визначає виконавець, зважаючи на економічні чинники, можливість транспортування еталонів, допоміжних ЗВТ і допоміжного обладнання та ЗВТ, що повіряють, погоджуючи це рішення із заявником. Наголошуємо на тому, що жодним нормативним документом не дозволено Замовнику маніпулювати воєнним станом з метою встановлення дискримінаційних вимог! У зв’язку з вказаним, Учасником у встановлений строк оприлюднено на електронному майданчику закупівель звернення до Замовника з проханням привести тендерну документацію у відповідність до норм, встановлених законодавством України, а саме: внести зміни до тендерної документації з можливістю надання послуг в стаціонарних (незалежно від їх розміщення) або пересувних лабораторіях виконавця, що неправомірно проігноровано Замовником.
З огляду на вказане, ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи, оформленим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №491 від 31.10.2025р. та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також такі дії порушують принципи здійснення закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
Замовник стверджує, що учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «Технічні характеристики.pdf», що не містить Переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), які знаходяться в експлуатації та підлягають метрологічній повірці та переліку загальних вимог вставлених у «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, тендерна документація не містить вказаних вимог! На виконання вимог Замовника Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Технічні характеристики.pdf», яким Учасник процедури закупівлі підтверджує технічні вимоги Замовника Додаток 2 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виклавши їх у стверджувальній формі на фірмовому бланку із зазначенням дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи та скріплено печаткою підприємства.
Замовник наголошує на тому, що Учасник торгів не надав жодної інформації щодо можливості проведення/надання метрологічних послуг на території Полтавської області – ні в стаціонарних лабораторіях, ані в пересувних лабораторіях. При цьому, тендерна документація не містить вимоги документального підтвердження щодо пересувних лабораторій. Тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції заповнює інформацію згідно з Таблицею 1 та обов’язково надається завірена уповноваженою особою копія Свідоцтва про уповноваження та додатки до нього.
Замовник не заперечує факт надання учасником заповненої вище таблиці (файл «Довідка.pdf»).
Замовником не заперечується факт надання скаржником документів, встановлених тендерною документацією, а саме:
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-3-2018 від 23.03.2018;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-65-2020 від 29.12.2020;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-86-2021 від 22.10.2021;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-98-2022 від 18.07.2022;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-106-2022 від 05.12.2022.
Натомість, документацією встановлено ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу до учасників щодо розташування метрологічної лабораторії Виконавця/учасника торгів в межах Полтавської області у зв’язку з специфікою роботи закладу та з урахуванням зменшення будь – яких ризиків, пов’язаних з логістикою, знаходженням, збереженням та цілісності ЗВТ або обладнання при наданні послуг на період дії воєнного стану, запровадженому на території України. Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193 не встановлюють жодних вимог до наявності лабораторії у певній області, зокрема в Полтавській. Так, Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193, встановлює умови проведення повірки, а саме повірку ЗВТ проводять: – у стаціонарних або пересувних повірочних лабораторіях; – безпосередньо на місці експлуатації або ремонту. При цьому, місце проведення повірки визначає виконавець, зважаючи на економічні чинники, можливість транспортування еталонів, допоміжних ЗВТ і допоміжного обладнання та ЗВТ, що повіряють, погоджуючи це рішення із заявником. Наголошуємо на тому, що жодним нормативним документом не дозволено Замовнику маніпулювати воєнним станом з метою встановлення дискримінаційних вимог! У зв’язку з вказаним, Учасником у встановлений строк оприлюднено на електронному майданчику закупівель звернення до Замовника з проханням привести тендерну документацію у відповідність до норм, встановлених законодавством України, а саме: внести зміни до тендерної документації з можливістю надання послуг в стаціонарних (незалежно від їх розміщення) або пересувних лабораторіях виконавця, що неправомірно проігноровано Замовником.
З огляду на вказане, ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи, оформленим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №491 від 31.10.2025р. та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також такі дії порушують принципи здійснення закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» у закупівлі «ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Метрологічна повірка медичних засобів вимірювальної техніки)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-20-012433-a, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №491 від 31.10.2025р.
Запити Органу оскарження
Номер:
3a315f9c41de40eea6d366974d83f672
Тема запиту:
Пояснення замовника по суті скарги
Текст запиту:
Комунальне некомерційне підприємство «Зіньківська міська центральна лікарня» Зіньківської міської ради Полтавської області (далі – Замовник), на вимогу Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно рішення №16688-р/пк-пз від 07.11.2025 р. на скаргу ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" (далі – Скаржник) повідомляємо наступне:
05 листопада 2025 року Скаржником подано скаргу на оскарження результатів кваліфікації Замовником до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У своїй скарзі Скаржник зазначає, що ним у складі тендерної пропозиції надано файл «Технічні характеристики pdf», який на його думку підтверджує технічні вимоги Додатку 2 тендерної документації.
Зазначаємо, що п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації містить таку вимогу, а саме:
- Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Також повідомляємо, що Учасники торгів не зверталися за наданням Замовником торгів додаткової інформації щодо вищезазначених вимог та уточненням відповідно до виду/типу/форми надання інформації зазначеної у додатках до тендерної документації.
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації». Таким чином Технічні вимоги зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до вимог п.п.4.1 п.4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить таку вимогу:
Учасник процедури закупівлі підтверджує технічні вимоги Замовника Додаток 2 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладаючи їх у стверджувальній формі на фірмовому бланку із зазначенням дати, посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи та скріплена печаткою підприємства (у разі наявності).
Тендерною документацією не встановлено, що дана інформація надається у вигляді довідки довільної форми.
Таким чином файл Скаржника «Технічні характеристики pdf» не містить Переліку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), які знаходяться в експлуатації та підлягають метрологічній повірці та переліку загальних вимог вставлених у «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 2 до тендерної документації, чим не відповідає викладеній вимозі.
Згідно з п. 1.3. Проєкту договору місце надання послуг: 38100, Полтавська область, Полтавський район, м. Зіньків, вул. Петровського Івана, буд. 21; 38164, Полтавська область, смт. Опішня, вул. Нова, буд. 54 / або за домовленістю Сторін послуги надаватимуться за адресою Виконавця, згідно узгодженого переліку відповідно до письмового звернення Замовника. Це зумовлено тим, що відповідно до методик повірки, що застосовуються для повірки ЗВТ тендерної закупівлі – вимоги до умов проведення повірки гігрометрів психрометричних і електроконтактних манометрів більш жорсткі, ніж до інших ЗВТ. Тому повірка даного обладнання неможлива на території Замовника. Також надаємо перелік обладнання, яке зазвичай повірялося на базі метрологічної лабораторії:
- Гігрометри;
- Лабораторні дозатори;
- Мановакуометри;
- Манометри електроконтактні;
- Термометри.
Дане обладнання є досить крихким, тому пояснює ризики, пов’язані з логістикою, збереженням та цілісністю ЗВТ.
Далі в своїй скарзі Скаржник зазначає, що тендерна документація не містить вимоги документального підтвердження щодо пересувних лабораторій. Це твердження суперечить вимогам тендерної документації, оскільки не встановлено жодного обмеження, що метрологічна лабораторія не може бути пересувною. Відповідно до п. 4 Загальних вимог Додатку 2 послуги, які неможливо надати на території Замовника повинні надаватися та проводитися в межах Полтавської області. Тому Скаржник мав повне право вказати адресу перебування пересувної лабораторії у Полтавській області у Таблиці 1 відповідно до вимог Додатку1. Проте Скаржник завантажив у пропозицію файл «Довідка pdf», де надав інформацію:
№
з/п Свідоцтво про уповноваження Адреса розташування метрологічної лабораторії
1 Наявне Україна
Дана інформація жодним чином не підтверджує вимоги тендерної документації. Це підтверджують і подані у складі тендерної пропозиції Скаржника:
- Договір оренди приміщення від 18 листопада 2020 року за адресою м. Рівне, вул. Тиха,4;
- Договір оренди обладнання від 02 січня 2023 року, укладений з ФОП Елейко Тарас Васильович, в якому не зазначено адресу знаходження обладнання та не вказано, що обладнання використовується на пересувних лабораторіях Скаржника.
Далі в своїй скарзі Скаржник зазначає, що тендерна документація містить дискримінаційну вимогу щодо розташування лабораторії у Полтавській області.
Враховуючи розділ ІІІ «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженим Наказом Мінекономрозвитку від 08.02.2016 № 193:
- під час проведення повірки ЗВТ на місцях їх експлуатації або ремонту заявники (в даному випадку – Замовник) повинні забезпечувати необхідні умови повірки (температуру і вологість навколишнього повітря, захист від зовнішніх електромагнітних полів тощо) та дотримання вимог техніки безпеки і санітарних норм (освітленість робочих місць для проведення повірки, наявність заземлення, вентиляції тощо);
- надавати в разі застосування пересувної повірочної лабораторії місце стоянки та забезпечувати під’єднання її до мереж електро-, газо- та водопостачання, каналізації, а також забезпечувати зберігання цієї лабораторії,
ми, як Замовник, у свою чергу не можемо забезпечити зазначені умови. Для під’єднання до мереж електро-, газо- та водопостачання, каналізації необхідне залучення відповідних служб, що веде за собою додаткові витрати на оплату таких послуг. У штаті на даний момент відсутня посада і відповідно працівник, який би забезпечив зберігання цієї лабораторії, та територія не оснащена відеоспостереженням. Також доводимо до відома, що Замовник не є власником, а лише користується приміщенням для проведення господарської діяльності з медичної практики за адресою Полтавська область, смт. Опішня, вул. Нова, буд. 54 на договірних відносинах та є Орендарем індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до комунальної власності об’єднаної територіальної громади в особі Опішнянської селищної ради і відповідно не має дозволу на встановлення пересувної повірочної лабораторії.
Отож, хоча Замовник не може забезпечити встановлення пересувної повірочної лабораторії за своїм розташуванням: вул. Петровського Івана, буд .21, м. Зіньків, Полтавська область; вул. Нова, буд. 54,смт. Опішня, Полтавська область, це не передбачало заборону її встановлення на території Полтавської області, де буде забезпечено виконання всіх умов розділу ІІІ «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженим Наказом Мінекономрозвитку від 08.02.2016 № 193.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Необхідність встановлення вимоги розташування метрологічної лабораторії на території Полтавської області зумовлене виконанням принципу максимальної економії встановленому у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». До прикладу враховуючи адресу ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" можемо розрахувати за даними Google Maps :
Відстань 1 поїздки для передачі обладнання на порвірку вул. Петровського Івана, буд .21, м. Зіньків, Полтавська область- вул. Нова, буд. 54,смт. Опішня, Полтавська область – м.Рівне, вул.Князя Володимира 28Б становить 687 км
Відстань 2 поїздки для повернення м.Рівне, вул.Князя Володимира 28Б - вул. Петровського Івана, буд .21, м. Зіньків, Полтавська область становить 679 км
Відстань 3 поїздки отримання повіреного обладнання вул. Петровського Івана, буд .21, м. Зіньків, Полтавська область- м.Рівне, вул.Князя Володимира 28Б становить 679 км
Відстань 4 поїздки для повернення м.Рівне, вул.Князя Володимира 28Б - вул. Нова, буд. 54,смт. Опішня, Полтавська область - вул. Петровського Івана, буд .21, м. Зіньків становить 687 км
Загальна відстань, яку необхідно подолати, становить 2732 км.
Автомобіль Замовника витрачає дизельне паливо в середньому 6,8 л на 100 км.
Таким чином витрата дизельного палива складає: (2732/100)*6,8 л = 186 л.
Дані поїздки несуть у собі також додаткові витрати на:
- оплату відряджень водія та супроводжуючого інженера;
- заміну фільтрів (салону, повітряного, масляного) та масла.
Середнє використання дизельного палива автомобілями Замовника становить 200-240 л за тиждень, де основним напрямком є транспортування пацієнтів, що перебувають у критичному стані в обласні медичні заклади. Тому враховуючи невеликі залишки палива витрати у обсязі 186 л. дизельного палива на доставку обладнання для метрологічної повірки поставить під загрозу повноцінне надання медичних послуг закладом і життя пацієнтів.
Економію коштів від даної закупівлі ніяким чином не можна буде використати на придбання дизельного палива, запасних частин до автомобіля, оскільки це порушить принцип цільового використання коштів відповідно до Рішення сесії № 78 VIII скликання від 10.10.2025 р. (додатково були виділені кошти саме на отримання послуг, а не товару).
Просимо врахувати, що під час періоду подання пропозиції не подавалася скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з приводу внесення змін до тендерної документації. Тому ми, як Замовник торгів вважаємо, що Скаржник фактом подання пропозиції погоджується та ознайомлений з вимогами тендерної документації в повному обсязі.
Зазначимо також, що на даному етапі закупівлі відсутня технічна можливість внести зміни до тендерної документації.
У зв’язку з вищезазначеним тендерна пропозиція Скаржника не відповідає зазначеним вимогам тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації.
Дата опублікування:
11.11.2025 16:14