• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мобільні баскетбольні стійки

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 26 робочих днів

1 184 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 20.10.2025 15:00 - 31.10.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

СКАРГА на дії Замовника (неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції)

Номер: 8e783b1996b24eaa9abb44cb2008f892
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-20-010667-a.c1
Назва: СКАРГА на дії Замовника (неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 28.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.11.2025 14:32
Дата прийняття рішення по скарзі: 02.12.2025 18:05
Автор: ФОП "МАЧУЛА ТИМОФІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Тимофей Мачула +380637880799 timofeymachula@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e1cc60eea3644e168925c285b6fbe24b
Заголовок пункту скарги: Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 14.11.2025 року Замовником прийнято протокольне рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції на підставі п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178.
Обґрунтування Замовника зводиться до твердження про нібито надання Скаржником “недостовірної інформації”, оскільки фотоматеріали, надані в складі пропозиції, раніше були оприлюднені в інтернеті у 2019 році.
1. Замовник неправомірно застосував пункт 44 Особливостей №1178. Пункт 44 може застосовуватися лише якщо:
• недостовірна інформація подана саме для підтвердження кваліфікаційних критеріїв,
• і така недостовірність впливає на результат відкритих торгів.
Фотографії товару не є кваліфікаційним критерієм (ст. 16 Закону). Вони не підтверджують досвід, наявність обладнання чи працівників – це звичайний ілюстративний матеріал, який не може вважатися “документом для підтвердження кваліфікації”.
Таким чином, Замовник неправомірно прирівняв фото до кваліфікаційних документів і безпідставно застосував пункт 44 Особливостей.

2. Замовник не довів і не підтвердив факт недостовірної інформації. Замовник посилається на те, що фотографії аналогічного обладнання були знайдені в мережі інтернет у 2019 році.
Однак:
• фотографії обладнання одного й того ж типу за визначенням можуть бути ідентичними,
• публікація фото у 2019 році не доводить, що вони не належать Скаржнику – будь-які фото в інтернеті могли бути поширені ким завгодно,
• жодної експертизи походження фото Замовник не проводив.
Таким чином, факт недостовірності не доведений, а рішення ґрунтується лише на припущеннях, що суперечить практиці АМКУ.

3. Замовник порушив право Учасника на усунення невідповідностей
За нормами:
• п. 43 Особливостей №1178
• ч. 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі»
Замовник зобов'язаний надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей у поданих документах.
Фото товару не є документом, який не можна виправити.
Учасник міг надати інші фото, зроблені в інший час або на інше обладнання, протягом 24 годин.
Але Замовник:
• формально надав 24 години,
• але підставу визначив таку, яку неможливо виправити,
• чим фактично позбавив Скаржника права на усунення невідповідностей, що є грубим порушенням Постанови №1178.

4. Фотографії не є частиною договору, не впливають на можливість виконання зобов’язань і не підтверджують досвід
Замовник вимагав:
• копії договорів,
• накладні,
• рекомендаційні листи,
• акти тощо.
Усі ці документи мною були надані.
Жодних претензій до договорів, накладних, відгуків чи специфікацій Замовник не має.
Фотографії не підтверджують факт постачання, тому відхилення виключно за фото є протиправним і суперечить ст. 5 Закону («Недискримінація учасників»).

Враховуючи викладене, тендерну пропозицію скаржника ФО-П Мачулу Т.О. було неправомірно відхилено з підстав, наведених у Протокольному рішенні уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунальної установи "Управління спільною власністю територіальних громад" Закарпатської обласної ради від 14 листопада 2025 року.



Зважаючи на порушення тендерним комітетом Замовника принципів здійснення закупівель встановлених ч.1, ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, відхиливши мою тендерну пропозицію, Замовником було порушено права та інтереси Скаржника щодо можливості реалізувати власну господарську діяльність.

Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже замовником порушено вимоги Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 зі змінами "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”.

Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, яка є найбільш економічно-вигідною, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження