-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо)
09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо) Кількість: 2750 м3 м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24 Відпуск здійснюється на автомобільних газозаправних станціях м. Вінниці. Більш детально зазначено в документації
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2018 22:35 - 23.11.2018 23:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо умов закупівлі
Номер:
1dbc47f44700496789b94d73fb54f589
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-003320-c.c1
Назва:
Вимога щодо умов закупівлі
Вимога:
Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд" (код ЄДРПОУ: 05479361, місцезнаходження 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24) виступило замовником допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c (надалі – «Закупівля»).
Додатком №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» (надалі – «Додаток №1») документації Закупівлі встановлено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підтверджуючі документи (термін дії яких закінчується не раніше 31.12.2018 року) про те, що засоби вимірювальної техніки, у тому числі резервуари, які використовуються на АЗС, пройшли повірку та/або державну метрологічну атестацію відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів з метрології.
Така вимога, є дискримінаційної та обмежує можливості участі учасників (в тому числі ТОВ «Манго-Груп») у яких є чинні на момент проведення закупівлі документи, щодо повірки та/або державної метрологічної атестації засоби вимірювальної техніки та які згідно з чинним законодавством не передбачено повіряти до закінчення строку дії цих документів.
Стаття 1 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачає наступні види повірок в залежності від підстав для цього:
«3) експертна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, яка проводиться у разі виникнення спірних питань щодо метрологічних характеристик, придатності до застосування і правильності експлуатації засобів вимірювальної техніки;
8) інспекційна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, яка проводиться під час здійснення метрологічного нагляду;
15) первинна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, що не були повірені раніше;
17) періодична повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал);
20) повторна перевірка - перевірка, що проводиться для встановлення факту усунення порушення метрологічних вимог, наведених у відповідному приписі;
21) позачергова повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, що проводиться у таких випадках:
- за потреби заявника пересвідчитися у придатності засобів вимірювальної техніки до застосування;
- у разі пошкодження відбитка повірочного тавра, а якщо таке тавро не передбачено - у разі втрати свідоцтва про повірку;
- під час введення в експлуатацію засобів вимірювальної техніки, що пройшли первинну повірку, у випадках, передбачених технічними регламентами;»
Таким чином, чинне законодавство не передбачає для ТОВ «Манго-Груп» та інших учасників в міжповірочний інтервал проводити жодну з вищевказаних видів повірки та забезпечувати наявність документів щодо повірки засобів вимірювальної техніки (надалі – «ЗВТ»), які мають строки дії, що встановлює Замовник, адже відсутні підстави для проведення:
- експертної повірки - відсутні спірні питання щодо метрологічних характеристик, придатності до застосування і правильності експлуатації ЗВТ;
- інспекційної повірки - вимога Замовника не є вимогою органу метрологічного нагляду;
- первинної повірки - ЗВТ вже були повірені раніше;
- періодичної повірки - в період чинності документу про повірку відповідного ЗВТ відсутні підстави для проведення цього виду повірки, адже у ТОВ «Манго-Груп» погоджено графік повірки та міжповірочний інтервал не залежить від Замовника та учасників Закупівлі, а визначений у Наказі від 13.10.2016 р. № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями». Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» суб'єкти господарювання зобов'язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку. Відповідно до п. 14 Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193 заявники, які погодили графіки, зобов’язані відповідно до погоджених строків подати ЗВТ на періодичну повірку або своєчасно письмово повідомити виконавців про причини невиконання графіків;
- повторної повірки – не має підстав для фіксації факту усунення порушення метрологічних вимог;
- позачергової повірки - у ТОВ «Манго-Груп» як замовника повірки немає сумнівів у правильності роботи належним чином повірених ЗВТ на АЗС та всі підтверджуючі повірку докази є в наявності, введення в експлуатацію ЗВТ не має місце.
Таким чином, від участі в Закупівлі внаслідок дискримінації безпідставно усуваються учасники з дозволеними чинним законодавством до використання ЗВТ, повірка яких підтверджена чинними документами, однак міжповірочний інтервал яких закінчується до 31.12.2018 року та які в силу дії чинного законодавства не можуть виконати повірку до закінчення міжповірочного інтервалу.
З урахуванням викладеного, вважаємо, що вимога Документації на закупівлю, що термін дії документів про повірку ЗВТ повинен закінчуватись не раніше 31.12.2018 року є безпідставною та повинна бути вилучена з документації на закупівлю.
Також, у викладеній вище умові Додатку №1 документації на Закупівлю Замовник безпідставно відносить до засобів вимірювальної техніки резервуари, які при відвантаженні пального з АЗС не використовуються для виміру об’єму товару, згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним Наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 року N 281/171/578/155 (надалі – «Інструкція №281»).
Так, згідно з Документацією на закупівлю Замовник має намір придбати бензин А95 -1500 л, дизельне паливо – 4000 л.
У відповідності до Додатку №1:
«Обслуговування Замовника на АЗС повинно здійснюватись за талонами єдиного зразка та скретч-картками, які можуть бути прийнятий на будь-якій АЗС, що зазначена Учасником у складі пропозиції.
…
Учасник повинен забезпечити безперебійне та цілодобове обслуговування Замовника на АЗС, в т.ч. автозаправна станція повинна здійснювати відпуск всіх видів палива, що є предметом закупівлі.»
Згідно з запропонованим Замовником проектом Договору купівлі продажу, що буде підписаний в результаті закупівлі з переможцем:
«1.2. … Відпуск товару здійснюється з автозаправних станцій.
…
5.3. Продавець гарантує цілодобовий відпуск Товару на заправних станціях, наведених у Додатку № 2, що є невід’ємною частиною цього Договору.
…
6.3. Продавець зобов’язаний:
…
6.3.3. Забезпечувати вчасний та високосервісний відпуск (передачу) якісного Товару на заправних станціях.»
З урахуванням викладеного, відвантаження пального Замовнику буде здійснюватися з АЗС виключно в одиницях об’єму - літрах.
Відповідно до п. 4.2.1. Інструкції №281 облік нафти і нафтопродуктів на НПЗ, підприємствах із забезпечення нафтопродуктами, підприємствах нафтопровідного і нафтопродуктопровідного транспорту, наливних пунктах ведеться в одиницях маси, а на АЗС - одиницях об'єму.
Згідно з пп. 4.2.5.1 Інструкції №281 Об'ємним методом вимірюється лише об'єм нафтопродукту. Для вимірювань об'єму нафтопродуктів на АЗС використовуються ПРК і ОРК, що мають відлікові пристрої для індикації ціни, об'єму та вартості виданої дози.
Умовами закупівлі не передбачено відвантаження пального з резервуарів, а тому вимога щодо повірки та/або державної метрологічної атестації резервуарів, як засобу вимірювальної техніки є безпідставною та підлягає виключенню з Документації на Закупівлю.
Враховуючи викладене вище, -
ВИМАГАЄМО:
1. виключити з Додатку №1 документації допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c умови:
- що термін дії документів про повірку та/або державну метрологічну атестацію ЗВТ, які використовуються на АЗС закінчується не раніше 31.12.2018 року;
- щодо надання документів про повірку резервуарів.
2. Викласти абз. 5 Додатку №1«ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» документації допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c у наступній редакції: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати чинні підтверджуючі документи про те, що засоби вимірювальної техніки, а саме: паливно-роздавальні колонки, які використовуються на АЗС, пройшли повірку та/або державну метрологічну атестацію відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів з метрології.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.11.2018 16:29
Дата подачі:
23.11.2018 16:29
Вирішення:
Вказана вимога не є дискремінаційною, а гарантує можливість Учасника забезпечити якісну та безперебійну поставку товару Замовнику.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні