• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо)

09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо) Кількість: 2750 м3 м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24 Відпуск здійснюється на автомобільних газозаправних станціях м. Вінниці. Більш детально зазначено в документації

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2018 22:35 - 23.11.2018 23:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо умов закупівлі

Номер: 1dbc47f44700496789b94d73fb54f589
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-20-003320-c.c1
Назва: Вимога щодо умов закупівлі
Вимога:
Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд" (код ЄДРПОУ: 05479361, місцезнаходження 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24) виступило замовником допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c (надалі – «Закупівля»). Додатком №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» (надалі – «Додаток №1») документації Закупівлі встановлено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підтверджуючі документи (термін дії яких закінчується не раніше 31.12.2018 року) про те, що засоби вимірювальної техніки, у тому числі резервуари, які використовуються на АЗС, пройшли повірку та/або державну метрологічну атестацію відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів з метрології. Така вимога, є дискримінаційної та обмежує можливості участі учасників (в тому числі ТОВ «Манго-Груп») у яких є чинні на момент проведення закупівлі документи, щодо повірки та/або державної метрологічної атестації засоби вимірювальної техніки та які згідно з чинним законодавством не передбачено повіряти до закінчення строку дії цих документів. Стаття 1 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачає наступні види повірок в залежності від підстав для цього: «3) експертна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, яка проводиться у разі виникнення спірних питань щодо метрологічних характеристик, придатності до застосування і правильності експлуатації засобів вимірювальної техніки; 8) інспекційна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, яка проводиться під час здійснення метрологічного нагляду; 15) первинна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, що не були повірені раніше; 17) періодична повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал); 20) повторна перевірка - перевірка, що проводиться для встановлення факту усунення порушення метрологічних вимог, наведених у відповідному приписі; 21) позачергова повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, що проводиться у таких випадках: - за потреби заявника пересвідчитися у придатності засобів вимірювальної техніки до застосування; - у разі пошкодження відбитка повірочного тавра, а якщо таке тавро не передбачено - у разі втрати свідоцтва про повірку; - під час введення в експлуатацію засобів вимірювальної техніки, що пройшли первинну повірку, у випадках, передбачених технічними регламентами;» Таким чином, чинне законодавство не передбачає для ТОВ «Манго-Груп» та інших учасників в міжповірочний інтервал проводити жодну з вищевказаних видів повірки та забезпечувати наявність документів щодо повірки засобів вимірювальної техніки (надалі – «ЗВТ»), які мають строки дії, що встановлює Замовник, адже відсутні підстави для проведення: - експертної повірки - відсутні спірні питання щодо метрологічних характеристик, придатності до застосування і правильності експлуатації ЗВТ; - інспекційної повірки - вимога Замовника не є вимогою органу метрологічного нагляду; - первинної повірки - ЗВТ вже були повірені раніше; - періодичної повірки - в період чинності документу про повірку відповідного ЗВТ відсутні підстави для проведення цього виду повірки, адже у ТОВ «Манго-Груп» погоджено графік повірки та міжповірочний інтервал не залежить від Замовника та учасників Закупівлі, а визначений у Наказі від 13.10.2016 р. № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями». Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» суб'єкти господарювання зобов'язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку. Відповідно до п. 14 Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193 заявники, які погодили графіки, зобов’язані відповідно до погоджених строків подати ЗВТ на періодичну повірку або своєчасно письмово повідомити виконавців про причини невиконання графіків; - повторної повірки – не має підстав для фіксації факту усунення порушення метрологічних вимог; - позачергової повірки - у ТОВ «Манго-Груп» як замовника повірки немає сумнівів у правильності роботи належним чином повірених ЗВТ на АЗС та всі підтверджуючі повірку докази є в наявності, введення в експлуатацію ЗВТ не має місце. Таким чином, від участі в Закупівлі внаслідок дискримінації безпідставно усуваються учасники з дозволеними чинним законодавством до використання ЗВТ, повірка яких підтверджена чинними документами, однак міжповірочний інтервал яких закінчується до 31.12.2018 року та які в силу дії чинного законодавства не можуть виконати повірку до закінчення міжповірочного інтервалу. З урахуванням викладеного, вважаємо, що вимога Документації на закупівлю, що термін дії документів про повірку ЗВТ повинен закінчуватись не раніше 31.12.2018 року є безпідставною та повинна бути вилучена з документації на закупівлю. Також, у викладеній вище умові Додатку №1 документації на Закупівлю Замовник безпідставно відносить до засобів вимірювальної техніки резервуари, які при відвантаженні пального з АЗС не використовуються для виміру об’єму товару, згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним Наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 року N 281/171/578/155 (надалі – «Інструкція №281»). Так, згідно з Документацією на закупівлю Замовник має намір придбати бензин А95 -1500 л, дизельне паливо – 4000 л. У відповідності до Додатку №1: «Обслуговування Замовника на АЗС повинно здійснюватись за талонами єдиного зразка та скретч-картками, які можуть бути прийнятий на будь-якій АЗС, що зазначена Учасником у складі пропозиції. … Учасник повинен забезпечити безперебійне та цілодобове обслуговування Замовника на АЗС, в т.ч. автозаправна станція повинна здійснювати відпуск всіх видів палива, що є предметом закупівлі.» Згідно з запропонованим Замовником проектом Договору купівлі продажу, що буде підписаний в результаті закупівлі з переможцем: «1.2. … Відпуск товару здійснюється з автозаправних станцій. … 5.3. Продавець гарантує цілодобовий відпуск Товару на заправних станціях, наведених у Додатку № 2, що є невід’ємною частиною цього Договору. … 6.3. Продавець зобов’язаний: … 6.3.3. Забезпечувати вчасний та високосервісний відпуск (передачу) якісного Товару на заправних станціях.» З урахуванням викладеного, відвантаження пального Замовнику буде здійснюватися з АЗС виключно в одиницях об’єму - літрах. Відповідно до п. 4.2.1. Інструкції №281 облік нафти і нафтопродуктів на НПЗ, підприємствах із забезпечення нафтопродуктами, підприємствах нафтопровідного і нафтопродуктопровідного транспорту, наливних пунктах ведеться в одиницях маси, а на АЗС - одиницях об'єму. Згідно з пп. 4.2.5.1 Інструкції №281 Об'ємним методом вимірюється лише об'єм нафтопродукту. Для вимірювань об'єму нафтопродуктів на АЗС використовуються ПРК і ОРК, що мають відлікові пристрої для індикації ціни, об'єму та вартості виданої дози. Умовами закупівлі не передбачено відвантаження пального з резервуарів, а тому вимога щодо повірки та/або державної метрологічної атестації резервуарів, як засобу вимірювальної техніки є безпідставною та підлягає виключенню з Документації на Закупівлю. Враховуючи викладене вище, - ВИМАГАЄМО: 1. виключити з Додатку №1 документації допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c умови: - що термін дії документів про повірку та/або державну метрологічну атестацію ЗВТ, які використовуються на АЗС закінчується не раніше 31.12.2018 року; - щодо надання документів про повірку резервуарів. 2. Викласти абз. 5 Додатку №1«ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» документації допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c у наступній редакції: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати чинні підтверджуючі документи про те, що засоби вимірювальної техніки, а саме: паливно-роздавальні колонки, які використовуються на АЗС, пройшли повірку та/або державну метрологічну атестацію відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів з метрології.»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вказана вимога не є дискремінаційною, а гарантує можливість Учасника забезпечити якісну та безперебійну поставку товару Замовнику.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні