-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги з організації шкільного харчування:одноразове гаряче харчування (сніданок) учнів пільгових категорій віком від 6 до 18років та учнів початкових класів (1-4класи) у закладах загальної середньої освіти (аутсорсинг))
Завершена
664 913.60
UAH з ПДВ
Період оскарження:
17.10.2025 19:51 - 22.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
1584b16ab211442ca7c3941f6e1942d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-17-014892-a.b1
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга переможець Рамедас Сміла ua-2025-10-17-014892-a (1).docx 10.11.2025 18:04
- sign.p7s 10.11.2025 18:06
- рішення від 12.11.2025 № 16875.pdf 12.11.2025 16:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2025 № 17240.pdf 20.11.2025 16:52
- рішення від 19.11.2025 № 17240.pdf 24.11.2025 17:36
- пояснення на скаргу.docx 17.11.2025 17:01
- пояснення.pdf 17.11.2025 17:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2025 18:16
Дата розгляду скарги:
19.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2025 16:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.11.2025 17:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a33c4ea92ce44a13b89427aadf353fa6
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ
ЗАКУПІВЕЛЬ
17 жовтня 2025 року Навчально-виховний комплекс "Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги з організації шкільного харчування:одноразове гаряче харчування (сніданок) учнів пільгових категорій віком від 6 до 18років та учнів початкових класів (1-4класи) у закладах загальної середньої освіти (аутсорсинг)), ідентифікатор: UA-2025-10-17-014892-a.
Для участі у закупівлі подано пропозиції наступними Учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА" (далі – Скаржник) – пропозицію відхилено
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАМЕДАС УКРАЇНА» - визнано переможцем
3. ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
4. ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
За результатами аукціону найбільш економічною вигідною було визначено пропозицію ТОВ «БЛАГОСФЕРА». Протокольним рішенням від 29.10.2025 пропозицію ТОВ «БЛАГОСФЕРА» відхилено. Наступною найбільш економічною вигідною пропозицією за результатами оцінки є пропозиція ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", 05 листопада 2025 року Замовником було опубліковано повідомлення відповідно до якого ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що рішення Замовника в частині визначення переможцем ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" та прийняття рішення про намір укласти договір, оформлене протоколом № 35 від 05.11.2025, є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
1. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1, пункту 1.1 розділу 1 Додатку 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до ТД встановлено вимогу щодо надання Учасниками наступних документів/інформації:
«Надати довідку або копії документів, що підтверджують наявність в Учасника обладнання, необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі (зокрема, але не виключно, інвентар та посуд для приготування їжі).»
Отже, встановлюючи кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник зазначив про обов’язкову наявність в Учасника обладнання, необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, зокрема, інвентарю та посуду для приготування їжі.
На виконання цієї вимоги Замовника, ТОВ «РАМЕДАС Україна» у складі тендерної пропозиції надали:
- Видаткові накладні щодо наявності у учасника обладнання та інвентарю, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі (файл: «1. Документи на інвентар та посуд.pdf»).
Документи у вищезгаданому файлі містять відомості про наявність наступного обладнання: дошки обробні, контейнери для зберігання, гастроємності з нержавіючої сталі та кришки до них, морозильну камеру, м’ясорубку, чашки, підноси, миски, терки, друшляки, молоток для м’яса, тази з нержавіючої сталі, ножі, тарілки, совки, швабри, змінні насадки(мопи) для швабр, щітки, термометри, гігрометри, сковороди.
В той же самий час, документи у зазначеному файлі, а також інші документи пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» не підтверджують наявність у учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» обладнання, необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, зокрема, інвентарю та посуду саме для приготування їжі, а саме столи (робочі столи), які необхідні для приготування їжі.
2. Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1, пункту 1.2 розділу 1 Додатку 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до ТД встановлено вимогу щодо надання Учасниками наступних документів/інформації:
«Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу копію медичної довідки водіїв, та скан-копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором»
На виконання даної вимоги Замовника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надали:
- Довідку №2410/002 від 24 жовтня 2025 року, про наявність спеціалізованого транспорту (файл: «2. Довідка про наявність спеціалізованого транспорту.pdf»), яка містить інформацію про марку та модель ТЗ, тип ТЗ, державний номер, кількість, правовий статус майна, підстави для користування.
- Договір оренди транспортного засобу № 4/02/23 від 29.01.2024 року (файл: «2.1. Договір оренди тз 4_02_23 від 29 січня 2024 р.pdf»).
Однак документи із зазначених файлів, а також інші документи не містять свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці, що не дає можливість впевнитись, що зазначений автомобіль дійсно є спеціалізованим автотранспортом, як вимагалось тендерною документацією, а саме спеціалізований вантажний фургон рефрижератор.
Враховуючи викладене, наявні вищезазначені невідповідності в документах та інформації, наданих Переможцем, як передбачено пунктом 43 Особливостей
Згідно п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Замовник, не виявивши вищезгадані невідповідності в наведених вище документах та інформації, наданих Переможцем, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене вище, рішення Замовника про визначення ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» переможцем у Процедурі закупівлі є передчасним та неправомірним та таким, що порушує вимоги тендерної документації, Особливостей та Закону, а також порушує права та інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, тощо.
Таким чином, визначення ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем, є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
Неправомірно визначивши ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем, Замовник порушив вимоги частини 9 статі 26 Закону та п. 43 Особливостей.
З огляду на порушення, допущені Замовником, рішення про визначення ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА".
Входячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити наявність порушень у закупівлі ua-2025-10-17-014892-a;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги з організації шкільного харчування:одноразове гаряче харчування (сніданок) учнів пільгових категорій віком від 6 до 18років та учнів початкових класів (1-4класи) у закладах загальної середньої освіти (аутсорсинг)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ua-2025-10-17-014892-a.
Директор ТОВ «БЛАГОСФЕРА» Олег ЧЕРНЕНКО
ЗАКУПІВЕЛЬ
17 жовтня 2025 року Навчально-виховний комплекс "Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Лідер" Смілянської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги з організації шкільного харчування:одноразове гаряче харчування (сніданок) учнів пільгових категорій віком від 6 до 18років та учнів початкових класів (1-4класи) у закладах загальної середньої освіти (аутсорсинг)), ідентифікатор: UA-2025-10-17-014892-a.
Для участі у закупівлі подано пропозиції наступними Учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА" (далі – Скаржник) – пропозицію відхилено
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАМЕДАС УКРАЇНА» - визнано переможцем
3. ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
4. ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
За результатами аукціону найбільш економічною вигідною було визначено пропозицію ТОВ «БЛАГОСФЕРА». Протокольним рішенням від 29.10.2025 пропозицію ТОВ «БЛАГОСФЕРА» відхилено. Наступною найбільш економічною вигідною пропозицією за результатами оцінки є пропозиція ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", 05 листопада 2025 року Замовником було опубліковано повідомлення відповідно до якого ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що рішення Замовника в частині визначення переможцем ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" та прийняття рішення про намір укласти договір, оформлене протоколом № 35 від 05.11.2025, є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
1. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1, пункту 1.1 розділу 1 Додатку 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до ТД встановлено вимогу щодо надання Учасниками наступних документів/інформації:
«Надати довідку або копії документів, що підтверджують наявність в Учасника обладнання, необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі (зокрема, але не виключно, інвентар та посуд для приготування їжі).»
Отже, встановлюючи кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник зазначив про обов’язкову наявність в Учасника обладнання, необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, зокрема, інвентарю та посуду для приготування їжі.
На виконання цієї вимоги Замовника, ТОВ «РАМЕДАС Україна» у складі тендерної пропозиції надали:
- Видаткові накладні щодо наявності у учасника обладнання та інвентарю, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі (файл: «1. Документи на інвентар та посуд.pdf»).
Документи у вищезгаданому файлі містять відомості про наявність наступного обладнання: дошки обробні, контейнери для зберігання, гастроємності з нержавіючої сталі та кришки до них, морозильну камеру, м’ясорубку, чашки, підноси, миски, терки, друшляки, молоток для м’яса, тази з нержавіючої сталі, ножі, тарілки, совки, швабри, змінні насадки(мопи) для швабр, щітки, термометри, гігрометри, сковороди.
В той же самий час, документи у зазначеному файлі, а також інші документи пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» не підтверджують наявність у учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» обладнання, необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі, зокрема, інвентарю та посуду саме для приготування їжі, а саме столи (робочі столи), які необхідні для приготування їжі.
2. Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1, пункту 1.2 розділу 1 Додатку 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до ТД встановлено вимогу щодо надання Учасниками наступних документів/інформації:
«Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту у достатній кількості, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу копію медичної довідки водіїв, та скан-копію договору на санітарну обробку транспортних засобів учасника та останнього акту здачі-приймання наданих послуг за таким договором»
На виконання даної вимоги Замовника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надали:
- Довідку №2410/002 від 24 жовтня 2025 року, про наявність спеціалізованого транспорту (файл: «2. Довідка про наявність спеціалізованого транспорту.pdf»), яка містить інформацію про марку та модель ТЗ, тип ТЗ, державний номер, кількість, правовий статус майна, підстави для користування.
- Договір оренди транспортного засобу № 4/02/23 від 29.01.2024 року (файл: «2.1. Договір оренди тз 4_02_23 від 29 січня 2024 р.pdf»).
Однак документи із зазначених файлів, а також інші документи не містять свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці, що не дає можливість впевнитись, що зазначений автомобіль дійсно є спеціалізованим автотранспортом, як вимагалось тендерною документацією, а саме спеціалізований вантажний фургон рефрижератор.
Враховуючи викладене, наявні вищезазначені невідповідності в документах та інформації, наданих Переможцем, як передбачено пунктом 43 Особливостей
Згідно п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Замовник, не виявивши вищезгадані невідповідності в наведених вище документах та інформації, наданих Переможцем, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
З огляду на зазначене вище, рішення Замовника про визначення ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» переможцем у Процедурі закупівлі є передчасним та неправомірним та таким, що порушує вимоги тендерної документації, Особливостей та Закону, а також порушує права та інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, тощо.
Таким чином, визначення ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем, є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
Неправомірно визначивши ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем, Замовник порушив вимоги частини 9 статі 26 Закону та п. 43 Особливостей.
З огляду на порушення, допущені Замовником, рішення про визначення ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА".
Входячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити наявність порушень у закупівлі ua-2025-10-17-014892-a;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги з організації шкільного харчування:одноразове гаряче харчування (сніданок) учнів пільгових категорій віком від 6 до 18років та учнів початкових класів (1-4класи) у закладах загальної середньої освіти (аутсорсинг)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ua-2025-10-17-014892-a.
Директор ТОВ «БЛАГОСФЕРА» Олег ЧЕРНЕНКО
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень у закупівлі ua-2025-10-17-014892-a; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги з організації шкільного харчування:одноразове гаряче харчування (сніданок) учнів пільгових категорій віком від 6 до 18років та учнів початкових класів (1-4класи) у закладах загальної середньої освіти (аутсорсинг)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ua-2025-10-17-014892-a.
Запити Органу оскарження
Номер:
69d89cad88504996b9b0d534cce021fe
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
Пояснення
Дата опублікування:
17.11.2025 17:01