• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту з ліквідації аварійної ситуації, що виникли внаслідок збройної агресії рф у Дніпровському політехнічному фаховому коледжі за адресою: м. Дніпро, пр. Івана Мазепи,38

Завершена

10 098 553.80 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.10.2025 16:44 - 04.11.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги

Номер: 6b2afce2e00d4043bb53254ceb14656e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-17-013861-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.10.2025 16:58
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.11.2025 11:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.11.2025 11:31
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АБСОЛЮТ-БУД"", Іван РОШКОВАН +380662941959 mega-absolutbud@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 005a507f4ed8497fb13ff3611b7883a2
Заголовок пункту скарги: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АБСОЛЮТ-БУД»
п/р UA503005280000026003455059779 в АТ «ОТП Банк» м. Київ
п/ р UA773348510000000026008184267 в АТ «ПУМБ» м. Київ
ЄДРПОУ 42330829 ІПН 42330824108

Юридична адреса: Україна,
51403, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Кирилівська, 15
Ліцензія № 49-Л від 22.08.2018р.
Тел. 050-048-68-58 е-mail: mega-absolutbud@ukr.net

23.10.2025 № 1
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45

Замовник: Дніпровський політехнічний фаховий коледж
ЄДРПОУ: 00208746
49064, м. Дніпро, пр-т Мазепи Івана, 38
тел. +380674929382
е-mail: dpk1930@ukr.net

Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «АБСОЛЮТ-БУД»
ЄДРПОУ: 42330829
51403, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Кирилівська, 15
тел: +380500486858
е-mail: mega-absolutbud@ukr.net

Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-17-013861-a

СКАРГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості))

17.10.2025 Дніпровський політехнічний фаховий коледж (далі – Замовник) оголосив процедуру закупівлі відкриті торги (з врахуванням Особливостей) в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: послуги з поточного ремонту з ліквідації аварійної ситуації, що виникла внаслідок збройної агресії рф у Дніпровському політехнічному фаховому коледжі за адресою м. Дніпро, пр. Івана Мазепи,38, За кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, (далі – Процедура закупівлі).
Процедура закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.10.2025 № 22/10/25 (зі змінами) (далі – Тендерна документація), Закону 922, Особливостей та інших нормативно правових актів, передбачених Тендерною документацією.
Пунктом 3⁷ «Прикінцевих та перехідних положень» Закону 922 установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом 922, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3⁸ цього розділу.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону 922, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом 922.
Згідно абзаців 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону 922 з урахуванням Особливостей.
За абзацом 1 частини 3 та частини 4 статті 22 Закону 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI (далі – Закон 2939) та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «АБСОЛЮТ-БУД» (далі – Скаржник) вважає умови Процедури закупівлі, викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922 та Особливостей, та такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на наступне.

Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону 922 з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до Тендерної документації.
Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації пропозиція пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
За пунктом 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (далі – Критерій).

1. На підтвердження своєї відповідності Критерію за підпунктом 2.1. пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, серед них обов’язково:
- наявність монтажник - складальник металопластикових конструкцій – не менше 5 (п’яти) працівників, на кожного такого працівника надати посвідчення та протоколи про проходження навчання з:
- правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 2 групи (НПАОП 40.1-1.21-98);
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки (НПАОП 0.00-4.12-05).
Скаржник має на меті залучити спроможності співвиконавця Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕММА» (далі – Співвиконавець) в цій частині, а саме 5 працівників – монтажників-складальників віконних конструкцій, які своєю чергою пройшли навчання з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) та правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), що підтверджується зокрема витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 01.10.2025 № 01.10.2025.3 (далі – Витяг з протоколу 01.10.2025.3).
Поряд з цим ці працівники не мають посвідчень та протоколів про проходження навчання з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 2 групи (НПАОП 40.1-1.21-98) та законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки (НПАОП 0.00-4.12-05).
Таким чином вимоги щодо наявності в працівників – монтажників-складальників віконних конструкцій посвідчень та протоколів про проходження навчання з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 2 групи (НПАОП 40.1-1.21-98) та законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки (НПАОП 0.00-4.12-05) обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, в тому числі Скаржника, адже виконати ці умови зможуть лише ті учасники, які мають працівників, що пройшли навчання з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 2 групи (НПАОП 40.1-1.21-98) та законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки (НПАОП 0.00-4.12-05) і нададуть на це підтверджуючі посвідчення та протоколи.
Крім того ці оскаржувані вимоги не узгоджуються з предметом закупівлі.
По-перше: вимоги Правил НПАОП 40.1-1.21-98 поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно і є обов’язковими для всіх споживачів та виробників електроенергії, незалежно від їх відомчої належності і форм власності на засоби виробництва.
Функціональні обов’язки монтажників-складальників віконних конструкцій посвідчень не передбачають обслуговування діючих електроустановок споживачів напругою до 220 кВ включно. Ба більше монтажники-складальники віконних конструкцій не є тими працівниками, на яких поширюються наведені правила.
Крім того обсягом робіт за дефектним актом Технічної специфікації розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації не передбачено найменування робіт, пов’язаного з обслуговуванням діючої електроустановки споживачів напругою до 220 кВ.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 13.06.2025 № 9465-р/пк-пз (далі – Рішення 9465).
По-друге: НПАОП 0.00-4.12-05 визначає типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Поряд з цим надання послуг за предметом закупівлі жодним чином не стосується обов’язкової необхідності наявності пройдених навчань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки (НПАОП 0.00-4.12-05).
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також що неузгоджуються із предметом закупівлі, Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, шляхом виключення з підпункту 2.1. пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації абзаців за змістом «- правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів не нижче 2 групи (НПАОП 40.1-1.21-98);» та «- законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки (НПАОП 0.00-4.12-05).».

2. На підтвердження своєї відповідності Критерію за підпунктом 2.1. пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, серед них обов’язково:
-наявність штукатура або маляра (третього розряду або вищої спеціалізації копія документу про наявність розряду надається у складі тендерної пропозиції) на кожного такого працівника надати посвідчення та протоколи про проходження навчання з:
-правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15);
- правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18);
- правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» Основні положення ДБН А.3.2.2-2009 (НПАОП 45.2-.02-12).
В Скаржника відсутні наведені документи, що стосуються штукатура або маляра.
Таким чином вимоги щодо наявності в працівників – штукатурів або монтажників зазначених посвідчень та протоколів обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, в тому числі Скаржника, адже виконати ці умови зможуть лише ті учасники, які мають працівників, що пройшли такі навчання.
Крім того ці оскаржувані вимоги не узгоджуються між собою та з предметом закупівлі.
По-перше: функціональні обов’язки маляра та/або штукатура визначені зокрема за Довідником кваліфікаційних характеристик працівників, що затверджено Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336. Наведений довідник не визначає виконання ними вантажно-розвантажувальних робіт, експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання.
Обсягом робіт за дефектним актом Технічної специфікації розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації також не передбачено необхідність виконання наведених робіт, в тому числі саме маляром або штукатуром.
По-друге: технічною специфікацією розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації не визначено вимог щодо виконання робіт на висоті, зокрема наведеними працівниками.
По-третє: Норми НПАОП 45.2-.02-12 поширюються на загальнобудівельні і спеціальні будівельні роботи під час нового будівництва, розширення, реконструкції, технічного переоснащення, капітального ремонту, реставрації будівель та споруд.
Поряд з цим Замовником здійснюється закупівля послуг з поточного ремонту, а не робіт.
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також що неузгоджуються із предметом закупівлі, Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, шляхом виключення з підпункту 2.1. пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації слова та цифри за змістом:
«…на кожного такого працівника надати посвідчення та протоколи про проходження навчання з:
-правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15);
- правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18);
- правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
- «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» Основні положення ДБН А.3.2.2-2009 (НПАОП 45.2-.02-12).».

3. За абзацом 3 підпункту 2.2. пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає на працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати копії чинних особових медичних книжок первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о.
Наведена вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, які нададуть копії чинних особових медичних книжок первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о.
Крім того чинним законодавством не визначено обов’язку проходження, адже законодавством не визначено обов’язку наявності наведених документів у працівників, наприклад головного інженера, інформація про якого вимагається за підпунктом 2.1. пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також що неузгоджуються із предметом закупівлі, Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, шляхом виключення з підпункту 2.2. пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації абзацу 3.

4. За підпунктом 2.4. пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає підтвердження про наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації з наданням копії кваліфікаційного сертифікату (сертифікату та/або свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі необхідності), та дійсного на дату подання документів договору (полісу) страхування цивільної відповідальності інженера – проектувальника перед третіми особами, відповідно на 2025 рік згідно періоду виконання договору за результатами даної процедури закупівлі.
Учасник має на меті залучити спроможності сертифікованого інженера-проектувальника Антошечківої Ольги Олександрівни, яка має кваліфікаційний сертифікат серії Ар № 021548 (далі – Сертифікат 021548).
Поряд з цим Скаржник немає договору (полісу) страхування цивільної відповідальності Антошечківої Ольги Олександрівни перед третіми особами, відповідно на 2025 рік згідно періоду виконання договору за результатами даної процедури закупівлі.
Таким чином така вимога обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, в тому числі Скаржника, адже виконати цю умову зможуть лише ті учасники, які нададуть договір (поліс) страхування цивільної відповідальності інженера – проектувальника перед третіми особами, відповідно на 2025 рік згідно періоду виконання договору за результатами даної процедури закупівлі.
Крім того ця оскаржувана вимога не узгоджується з предметом закупівлі.
Так предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту. Водночас обсягом робіт за дефектним актом Технічної специфікації розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації під час виконання договору не передбачено залучення саме інженера-проектувальника. Тим самим вимога щодо надання полісу чи договору страхування саме на цього працівника жодним чином не вплине на хід виконання договору за результатом процедури закупівлі, адже цей працівник не задіюється для його виконання.
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також що неузгоджуються із предметом закупівлі, Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, шляхом виключення з підпункту 2.1. пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до Тендерної документації слова та цифри за змістом:
«…, та дійсного на дату подання документів договору (полісу) страхування цивільної відповідальності інженера – проектувальника перед третіми особами, відповідно на 2025 рік згідно періоду виконання договору за результатами даної процедури закупівлі».
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду надання послуг, що відповідає предмету закупівлі, має на меті взяти участь в Процедурі закупівлі. Оскаржувані умови Тендерної документації обмежують можливість участі, як Скаржника, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі, а також обмежують право Скаржника в участі в прозорих та чесних торгах, які здійснюються з дотриманням принципів здійснення закупівель, оскільки умови Процедури закупівлі викладені в Тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі Закону 922, Особливостям та іншим нормативно-правовим актам, зазначеним вище, що унеможливлює належну підготовку тендерної пропозиції Скаржника, та в свою чергу є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, порушують принципи здійснення закупівель, як описано вище. Захист прав та законних інтересів Скаржника можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
Варто зазначити, що відповідно до пунктів 59-60 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленої для подання тендерних пропозицій, яка була встановлена під час внесення таких змін.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни, після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим пункту 59 Особливостей, положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися, не підлягають оскарженню.
Оскаржувані умови визначені поточною редакцією Тендерної документації згідно з рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.10.2025 № 22/10/25. Попередні редакції Тендерної документації таких вимог не містили. Тим самим скарга стосується лише змінених вимог, а тому Скаржником не пропущено строк подання цієї скарги.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів, що пов’язані з його участю в Процедурі закупівлі, які відповідно є додатками до цієї скарги:
- Витяг з Протоколу 01.10.2025.3;
- Рішення 9565;
- Сертифікат 021548.
Згідно з частини 6 статті 10 Закону 922 доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону 2939, у тому числі у формі відкритих даних. В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація.
Тим самим інші документи, а саме Тендерна документація і додатки до неї, на які робить посилання Скаржник, наявні у відкритому доступі в електронній системі закупівель.

Керуючись статтями 5, 18, 22 Закону 922 та пунктами 28, 54 і 55-67 Особливостей -

ПРОШУ

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.



Директор

ТОВ «БК «Абсолют-Буд»

Іван РОШКОВАН


Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження