• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекс обладнання для виробництва кольорографічних схем, розпізнавальних знаків та написів для брендування оперативних транспортних засобів ДСНС України (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання)

Планування закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Кошторис на 2025 рік від 02.07.2025 року.(зі змінами) Рапорт Драчишина Віктора № Р-1278/47-70 від 15.10.2025Згорнути

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився день назад

1 030 974.67 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.10.2025 15:56 - 22.10.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця): 10.12.2025 16:01 - 16.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 6f8333887e694bd29f5de6f5112ef362
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-17-012938-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.11.2025 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.12.2025 15:19
Дата виконання рішення Замовником: 08.12.2025 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01 грудня 2025 року №17731-р/пк-пз замовник вирішив скасувати рішення від 06 листопада 2025 року (протокол УО №103) про відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" (ЄДРПОУ 40175293) щодо закупівлі товару за предметом закупівлі: Комплекс обладнання для виробництва кольорографічних схем, розпізнавальних знаків та написів для брендування оперативних транспортних засобів ДСНС України (ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання) через ймовірний зв’язок ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» із юридичною особою, зареєстрованою за законодавством російської федерації на території країни-агресора, що суперечить вимогам тендерної документації.
Автор: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Вікторія Гуріна +380500601852 viktoria.gurina@systematica.com.ua http://systematica.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0ee07b8c1dfb4f27bc49bd8f75dc2a14
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на рішення замовника про відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: За результатами повідомлення Замовника про відхилення пропозиції зазначено, що підставою для такого рішення стало «виявлення ймовірного зв’язку ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» із юридичною особою, зареєстрованою за законодавством Російської Федерації», у зв’язку з чим не рекомендовано прийняти пропозицію Учасника.
Разом з тим, така аргументація суперечить положенням пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме підпункту 1 пункту 44, який вичерпно визначає випадки, коли замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію. Норми пункту 44 Особливостей містять чітко визначений перелік підстав для відхилення, а саме:
Абзацом 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадку, коли учасник процедури закупівлі:
є громадянином або юридичною особою, утвореною за законодавством Російської Федерації, Республіки Білорусь або Ісламської Республіки Іран; або якщо кінцевим бенефіціарним власником учасника є громадянин чи юридична особа зазначених держав; або якщо учасник пропонує товари походженням з цих країн.
Наголошуємо, що інших підстав для відхилення, таких як "ймовірний" або "опосередкований зв’язок" із юридичними особами, зареєстрованими за законодавством РФ, нормою не передбачено.
Таким чином, будь-які припущення або не підтверджені документально "зв’язки" не можуть бути правовою підставою для відхилення пропозиції. Скаржник зауважує, що Замовником не доведено жодної з передбачених законом підстав та у рішенні Замовника не наведено доказів, що ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» є юридичною особою, створеною відповідно до законодавства Російської Федерації; або що його кінцевим бенефіціарним власником є громадянин чи компанія РФ/РБ/Ірану; або що запропонований товар має походження з території зазначених країн.
Таким чином, відсутні фактичні та правові підстави для застосування абз. 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, що використання формулювання “ймовірний зв’язок” не є юридичним фактом. Формулювання “виявлений ймовірний зв’язок” не підтверджує наявність законодавчо визначених критеріїв для відхилення. Таке припущення не відповідає вимогам принципу правової визначеності та презумпції добросовісності учасника, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, щодо особи одного із засновників ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» повідомляємо наступне:
Харитончук Андрій Вікторович проживає та здійснює свою підприємницьку діяльність на території України на законних підставах. Більше того, з перших днів повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну він добровільно вступив до лав Збройних Сил України і по даний час проходить службу на передовій, безпосередньо беручи участь у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України.
Отже, у даному випадку відсутні будь-які підстави або сумніви щодо його добросовісності, громадянської позиції та відсутності будь-яких зв’язків із державою-агресором.
Замовник не має повноважень відхиляти пропозицію на підставі ймовірності або припущення, без офіційно підтвердженого статусу чи документів, що свідчать про належність компанії до заборонених суб’єктів.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження