-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Промислова сушильна шафа (15-20 кг)
Призупинено
1 021 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
17.10.2025 15:44 - 22.10.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Дискримінаційні умови ТД Замовника
Номер:
64d3e837dd0e408ca6ad579aa0491b39
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-17-012604-a.b1
Назва:
Дискримінаційні умови ТД Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Запропонована редакція Додатку 2.docx 21.10.2025 17:07
- Скарга.docx 21.10.2025 17:07
- Скарга.pdf 21.10.2025 17:07
- Технічний паспорт SSO-100.pdf 21.10.2025 17:07
- sign.p7s 21.10.2025 17:09
- Лист-пояснення.doc 29.10.2025 15:24
- Заява про участь в режимі он-лайн.pdf 22.10.2025 12:56
- Копії кп 4 шт.pdf 27.10.2025 15:51
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.pdf 27.10.2025 15:51
- Копія листів запитів на отримання КП.pdf 27.10.2025 15:51
- Копії рапортів про потребу.pdf 27.10.2025 15:51
- Копія службової записки.pdf 27.10.2025 15:51
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.docx 27.10.2025 15:51
- Копія протоколу УО.pdf 27.10.2025 15:51
- копія техопису+сертифікат.pdf 27.10.2025 15:51
- Копії кп 2 шт.pdf 27.10.2025 15:51
- Копії кп 4 шт.pdf 29.10.2025 16:43
- копія техопису+сертифікат.pdf 29.10.2025 16:43
- Пояснення 2.pdf 29.10.2025 16:43
- Пояснення 2.docx 29.10.2025 16:43
- рішення від 23.10.2025 № 15961.pdf 23.10.2025 15:10
- Про розгляд заяви замовника від 29.10.2025 №2111.pdf 29.10.2025 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2025 №16334.pdf 31.10.2025 12:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 17:12
Дата розгляду скарги:
30.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2025 15:11
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0b30dc5423774e2b8aea9a7c88d7c489
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
×
-
Назва доказу:
Технічний паспорт сушильної шафи SSO-100
-
Повʼязаний документ:
Технічний паспорт SSO-100.pdf
-
-
Назва доказу:
Запропонована редакція Додатку 2
-
Повʼязаний документ:
Запропонована редакція Додатку 2.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника надати звіт про результати моніторингу пропозицій/аналізу цін по предмету закупівлі щодо визначення можливої участі в даних публічних закупівлях двох або більше виробників та/або дистрибюторів/постачальинків сушильних шкафів, які підходять під технічні параметри визначені замовником та надати першоджерела походження інформації про аналогічну продукцію, а саме у якої юридичної чи фізичної особи-підприємця Замовник взяв нібито заводський буклет на українській мові сушильних шкафів, надати інформацію до якого саме дилера / дистриб’ютора / представника / постачальника Замовник звернувся для отримання комерційної пропозиції, рахунку чи іншої інформації виробника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 2 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
Запити Органу оскарження
Номер:
74159dbf831144419b3d718c3aa58a54
Тема запиту:
Відповідь на Лист ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" від 29.10.2025 року
Текст запиту:
Про розгляд Листа-пояснення від ТОВ «Трейдвест ЛТД» щодо закупівлі промислових сушильних шаф (15-20 кг) 39710000-2 Електричні побутові прилади за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідної інформації, документів та матеріалів щодо проведення Закупівлі.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2025-10-17-012604-a
У відповідь на Лист-пояснення ТОВ «Трейдвест ЛТД» від 29.10.2025 року №29-10-01 пояснюємо наступне.
Згідно питання №1 інформуємо, що у поданих раніше документах протокол уповноваженої особи №76 від 27.10.2025 року була допущена технічна помилка, яка виникла внаслідок відключення електропостачання під час роботи з документом. У результаті цього інформація частково продублювалася, що не було своєчасно виявлено при перевірці.
Звертаємо увагу, що у протоколі уповноваженої особи №76 від 27.10.2025 року у порівняльній таблиці продубльовано помилково марку Unimac. Пояснюємо, що йдеться саме про шафу торговельної марки Electrolux, що підтверджується відповідними супровідними документами, а саме: комерційні пропозиції від ТОВ «БЛАНІДАС», ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент», -ТОВ «Соллертіс» та інформацією з відкритих джерел: https://lysoform.ua/products/sushylna-shafa-electrolux-dc6-15/,
https://horeca-service.net/ua/product/sushilna-shafa-electrolux-dc6-15/.
Просимо врахувати наведене уточнення та вважати правильним найменування виробу:
сушильна шафа Electrolux DC6-15 Виробник Electrolux Professional AB SE (Швеція).
Викладаємо порівняльну таблицю між вимогами тендерної документації та продукції двох виробників в новій редакції згідно Протоколу №79 від 29.10.2025.
Згідно питання №2 інформуємо.
У відповідь на твердження про те, що до участі у відкритих торгах доступна лише одна пропозиція, повідомляємо наступне.
Під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі було отримано декілька комерційних пропозицій від потенційних постачальників. З метою забезпечення об’єктивності, економічної доцільності та ефективного використання бюджетних коштів, очікувана вартість визначалася як середнє значення між отриманими пропозиціями, при цьому було дотримано принципу, щоб жодна з розглянутих цін не перевищувала 30% від середнього показника.
Такий підхід відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема принципам добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів.
Таким чином, очікувана вартість була сформована на підставі ринкових даних та комерційних пропозицій, із урахуванням збалансованості ціни та якості предмета закупівлі, що забезпечує можливість участі кількох постачальників у відкритих торгах.
Повідомляємо, що підключення сушильних шаф до електричних, трубопровідних мереж тощо буде здійснено власними силами нашої організації, відповідно до вимог технічної документації виробника та чинних норм безпеки та у зв’язку з цим не були враховані під час моніторингу ринку та розрахунку очікуваної вартості.
Згідно написаних листів запитів та отриманих комірційних пропозицій від ТОВ «БЛАНІДАС», ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент», ТОВ «Соллертіс» вартість доставки включена в запропоновану ціну.
На підставі вищевикладеного просимо Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняти наступне рішення:
Скаргу ТОВ «Трейдвест ЛТД» залишити без задоволення.
Підстава: відсутність порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутність ознак дискримінації учасників.
Дата опублікування:
29.10.2025 16:43
Номер:
da33b7296ec94d2b971313a02099e207
Тема запиту:
Пояснення Скаржника
Текст запиту:
Вважаємо за необхідне надати свої пояснення, що спростовують пояснення Замовника
Дата опублікування:
29.10.2025 15:24
Номер:
d59ab232fe144313832539262d098e56
Тема запиту:
Пояснення стосовно поданої скарги за ідентифікатором № UA-2025-10-17-012604-a.b1
Текст запиту:
У відповідь на рішення Комісії Антимонопольного комітету України №15961-р/пк-пз від 23.10.2025 р. щодо прийняття до розгляду скарги ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД", (UA-2025-10-17-012604-a.b1) повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 5, частини 4 статті 22 та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пункту 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є правом Замовника та здійснюється виходячи зі специфіки діяльності, особливих умов експлуатації обладнання та обґрунтованої потреби для забезпечення виконання державних функцій.
ДСНС України, як орган, уповноважений на здійснення заходів цивільного захисту, відповідно до статей 18, 23 Кодексу цивільного захисту України, зобов’язаний забезпечити особовий склад засобами, що гарантують належне збереження, сушіння та підтримання в готовності спеціального захисного одягу. Технічні параметри промислової сушильної шафи визначені з урахуванням необхідності швидкого відновлення бойової готовності підрозділів, забезпечення нормативної вологості, недопущення пошкодження арматизованих вогнезахисних матеріалів, запобігання деформації або руйнування елементів спорядження.
17.10.2025 року 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю промислових сушильних шаф (15-20 кг) 39710000-2 Електричні побутові прилади за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника в кількості 5 шт. на очікувану вартість 1021000,00 грн. з ПДВ. Закупівля здійснюється 1 ДПРЗ на підставі наявної потреби у закупівлі згідно рапортів про потребу в закупівлі від 28.08.2025 року №1835-ДЗ/60 33, від 28.08.2025 року №1834-ДЗ/60 33.02, від 28.08.2025 року №1833-ДЗ/60 33.09, від 28.08.2025 року №1795-ДЗ/60 33.03, від 25.08.2025 року №1792-ДЗ/60 33.06 та службової записки та передбаченого фінансування на закупівлю за рахунок коштів субвенції згідно Розпорядження ООВА №891/А-2024 від 23.09.2024 року (зі змінами).
Запланована закупівля включена до річного плану закупівель - UA-P-2025-10-17-014791-a.
Після отримання обґрунтованої потреби у закупівлі сушильного обладнання був проведений моніторинг ринку за допомогою мережі Інтернет та на платформі Прозорро.
У процесі аналізу було опрацьовано інформацію з відкритих джерел — офіційних сайтів різних виробників, постачальників та дистриб’юторів відповідного обладнання, а саме на сайтах:
https://lysoform.ua/products/sushylna-shafa-electrolux-dc6-15/ ,
https://stirka.ua/cushilne-obladnannya/sushilni-shafi/
https://horeca-service.net/ua/product/sushilna-shafa-electrolux-dc6-15/
https://krebe-tippo.com.ua/equipment/, тощо,
в електронній системі Прозорро за індентифікаторами аналогічних закупівель сушильних шаф, технічні характеристики яких входять в діапазон допустимих значень згідно нашої закупівлі: ( UA-2024-11-14-007120-a, UA-2024-11-25-017178-a тощо).
За результатами попереднього аналізу ринку направлено вісім запитів на отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників з вказанням технічних характеристик на сушильну шафу, які для нашої закупівлі є визначними та важливими, а саме на наступні організації :
-ТОВ «БЛАНІДАС»;
-ТОВ «НОВА КОЛОР»
-ТОВ «Сервіс Менеджмент»
-ТОВ «ЛІЗОФОРМ»
-ТОВ «Miele»
-ФОП СИДОРОВ СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ
-ТОВ «KREBE-TIPPO UKRAINE»
-ТОВ «HorecaPro».
В загальному були отримані 6 комерційних пропозицій, серед яких 4 пропозицій задовільняли технічні вимоги, а саме від наступних компаній:
-ТОВ «БЛАНІДАС» за ціною 189690,00 грн. за одиницю;
-ТОВ «МАРКОСИСТЕМС» за ціною 474300,00 грн. за одиницю;
-ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент» за ціною 212640,00 грн. за одиницю;
-ТОВ «Соллертіс» за ціною 210310,00 грн. за одиницю.
Повідомляємо, що під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було дотримано Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до вимог зазначеної Методики, розрахунок очікуваної вартості здійснено за методом порівняння ринкових цін, при цьому враховано рекомендації щодо:
1. Приведення всіх отриманих цінових пропозицій до єдиних умов (валюта, умови поставки, оплати тощо);
2. Виключення із розрахунку цін, які суттєво (на 30 % і більше) відрізняються в меншу або більшу сторону від середнього рівня цін.
Під час аналізу отриманих комерційних пропозицій було встановлено, що ціна, надана ТОВ «Нова Колор» на промислову сушильну шафу, перевищує середні показники більш ніж на 30 %, а саме — на 139 %. З огляду на це, відповідно до пункту Методики, зазначену цінову пропозицію не було враховано при розрахунку очікуваної вартості.
Для визначення очікуваної вартості були використані три комерційні пропозиції від постачальників, які задовольняють вимоги Методики та відповідають технічним характеристикам предмета закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався з метою забезпечення максимальної економії бюджетних коштів, дотримання принципів ефективності та раціонального використання фінансових ресурсів, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, очікувана вартість визначена у відповідності до чинного законодавства, із дотриманням принципів об’єктивності, прозорості, економічної доцільності та максимальної ефективності використання бюджетних коштів.
Решта 2 пропозиції від ТОВ «Miele» та ТОВ «Кловіс Індастріал» не задовільняли технічні характеристики, зазначені в листі запиті, у зв'язку з барабаним типом сушіння.
Після проведення аналізу ринку було розширено інтервали технічних характеристик товару з метою дотримання вимог законодавства щодо недискримінації учасників та забезпечення можливості участі щонайменше двох виробників, чиї товари відповідають встановленим параметрам.
Технічні характеристики, що вимагаються в тендерній документації є обґрунтованими та необхідними для забезпечення належного процесу сушіння захисного одягу для пожежних.
Вказані параметри відповідають технічним вимогам до промислових сушильних шаф, які забезпечують щадний режим сушіння спеціалізованого одягу, виготовленого зі складних термостійких та вологостійких матеріалів (наприклад, арамідних тканин).
На відміну від звичайних сушильних машин барабанного типу, сушильні шафи не здійснюють механічного обертання одягу під час сушіння. Це дозволяє:
• уникнути деформації та розривів тканини, які можуть виникати при скручуванні у барабані;
• зберегти вогнестійкі та водовідштовхувальні властивості матеріалів;
• забезпечити рівномірне висушування одягу без пошкодження його конструкційних елементів (світловідбивних смуг, застібок, підкладок тощо).
Повідомляємо, що після проведення моніторингу ринку із використанням відкритих джерел у мережі Інтернет та опрацювання отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників, було здійснено порівняльний аналіз технічних параметрів промислового сушильного обладнання.
Під час опрацювання інформації дотримано принципу недискримінації учасників та забезпечено рівні умови доступу до участі у закупівлі для різних виробників.
На основі проведеного аналізу сформовано технічні характеристики предмета закупівлі таким чином, щоб відповідно до визначених у тендерній документації вимог, продукція могла відповідати всім критеріям у сукупності щонайменше двом виробникам. Продукція відповідає щонайменше двом виробникам Electrolux Professional AB SE (Швеція) та "Аlliапсе Laundly Systems LLC" (Чехія).
Надаємо порівняльну таблицю між вимогами тендерної документації та продукції двох виробників:
Технічні характеристики згідно тендерної документації на промислову сушильну шафу (15-20 кг)
- Завантаження: 15-20 кг/цикл;
- Керування: електронне;
- Нагрів: електричний;
- Підключення до електромережі: 380-415В /50Гц /3 фази;
- Електрична потужність ТЕН: 6-18 кВт;
- Витрати електроенергії за годину: 0,5-0,66 кВт;
- Діаметр вентиляційного виводу: 120-200 мм;
- Повітряний потік: 250-300 м³/год;
- Рівень шуму: не більше 65-70dB
- Габаритні розміри:
- висота (В): 1400-2000 мм;
- ширина (Ш): 800-2000 мм;
- глибина (Г): 750-1100 мм;
- Вага (нетто): 200-270кг.
Технічні характеристики на сушильну шафу UniMac FDC6
Виробник "Аlliапсе Laundly Systems LLC" (Чехія):
- Завантаження: 20 кг/цикл;
- Керування: електронне;
- Нагрів: електричний;
- Підключення до електромережі: 380-415В /50Гц /3 фази;
- Електрична потужність ТЕН: 12 кВт;
- Витрати електроенергії за годину: 0,6 кВт;
- Діаметр вентиляційного виводу: 160 мм;
- Повітряний потік: 300 м³/год;
- Рівень шуму: не більше 65dB
- Габаритні розміри:
- висота (В): 1955 мм;
- ширина (Ш): 1800 мм;
- глибина (Г): 800 мм;
Вага (нетто): 200кг.
Примітка*
Дані технічні характеристики були підтвердженні під час проведення аналогічної закупівлі в системі Прозорро (UA-2024-11-14-007120-a) та зазначені в технічному описі на товар, що додається до Протоколу
Технічні характеристики на сушильну шафу UniMac DC6-15
Виробник Electrolux Professional AB SE (Швеція) :
- Завантаження: 15 кг/цикл;
- Керування: електронне;
- Нагрів: електричний;
- Підключення до електромережі: 380-415В /50Гц /3 фази;
- Електрична потужність ТЕН: 6,2 кВт;
- Витрати електроенергії за годину: 0,66 кВт;
- Діаметр вентиляційного виводу: 125 мм;
- Повітряний потік: 250 м³/год;
- Рівень шуму: не більше 70dB
- Габаритні розміри:
- висота (В): 1970 мм;
- ширина (Ш): 1200 мм;
- глибина (Г): 750 мм;
Вага (нетто): 200кг.
Примітка*
Дані технічні характеристики були підтвердженні комерційними пропозиціями від потенційних постачальників:
-ТОВ «БЛАНІДАС»,
-ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент»
-ТОВ «Соллертіс», що додаються до Протоколу.
Наступні вимоги до якості товару та підтвердних документів, які вимагаються Додатком 2 до тендерної документації не створюють жодних дискримінаційних умов, не обмежують коло потенційних учасників і є доступними для виконання будь-яким постачальником, який пропонує якісний товар та забезпечують дотримання принципів недискримінації учасників, рівного доступу до участі у закупівлі та відкритої конкуренції, відповідно до статті 5 Закону України:
«Вимоги щодо якості товару:
1. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів.
2. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
3. Товар повинен мати офіційну гарантію (вказану у гарантійному талоні) на території України не менше 1 року.
4. Товар має безпосередньо підходити для сушіння захисного одягу для пожежника (костюмів спеціальних захисних).
Підтверджуючі документи, які надаються учасником:
-довідку про укомплектування інструкціями про використання та зберігання товару, а також конфігурацію присутнього обладнання;
- довідку про те, що товар, який постачається — є новим, не перебував в експлуатації , терміни та умови його зберігання не порушені;
- довідку про те, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля;
- технічний опис, який повинен містити детальний опис моделі з врахуванням технічних вимог;
- згода з технічними вимогами, що наведено в додатку».
Повідомляємо, що під час розгляду зауважень (скарги) до тендерної документації було проаналізовано пропозиції скаржника щодо зміни технічних вимог до предмета закупівлі — промислової сушильної шафи для сушіння захисного одягу пожежників.
За результатами аналізу встановлено, що скаржником запропоновано знизити низку технічних характеристик, що призведе до погіршення якісних показників обладнання та не відповідатиме вимогам Замовника, визначеним у тендерній документації.
Зокрема:
1. Скаржник пропонує визначення завантаження шафи у “10 комплектів”, що є нечітким показником, оскільки комплекти захисного одягу можуть мати різну вагу залежно від моделі, розміру та матеріалу.
Тендерна документація передбачає чітку одиницю виміру – кілограми (15–20 кг/цикл), що є стандартом для промислового обладнання та забезпечує об’єктивність порівняння.
2. Запропонована скаржником електрична потужність є нижчою, ніж визначено у вимогах тендерної документації. Зниження цього показника може призвести до збільшення часу сушіння, зниження продуктивності та неефективного використання обладнання у роботі підрозділів.
3. Скаржник пропонує видалити вимогу щодо витрат електроенергії за годину, що є неекономічним підходом, адже цей показник напряму впливає на подальші експлуатаційні витрати. Замовник, діючи в межах принципу ефективного використання бюджетних коштів, визначив необхідність контролю енергоспоживання як обов’язковий параметр.
4. Скаржником запропоновано нижчий рівень повітряного потоку, що негативно впливає на швидкість і рівномірність процесу сушіння. Встановлений Замовником параметр (250–300 м³/год) забезпечує належну циркуляцію повітря, необхідну для повного висушування вологого спецодягу.
5. Скаржником визначено меншу глибину та меншу вагу сушильної шафи, що свідчить про зменшену місткість обладнання та нижчі технічні характеристики, які не забезпечать одночасне сушіння необхідної кількості комплектів спецодягу.
Таким чином, пропозиції скаржника передбачають зниження технічного рівня обладнання, що не відповідає виробничим потребам Замовника та може призвести до неефективного використання бюджетних коштів.
Технічні вимоги, зазначені у тендерній документації, є обґрунтованими, реальними для виконання та недискримінаційними — вони спрямовані виключно на забезпечення належної якості, безпечності та ефективності експлуатації обладнання у специфічних умовах роботи пожежно-рятувальних підрозділів.
Враховуючи викладене, 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області вважає, що:
-технічні вимоги сформовані відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей (КМУ №1178);
-вимоги є недискримінаційними, оскільки забезпечують відповідність щонайменше двом виробникам.
Беручи до уваги зазначені правові норми, надані порівняльні технічні дані та підтвердження наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає встановленим у тендерній документації технічним характеристикам, Замовник діяв у суворій відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Встановлені технічні вимоги є об’єктивно обґрунтованими, необхідними для належного виконання завдань у сфері цивільного захисту, не містять ознак дискримінації та не обмежують конкуренцію, про що свідчить можливість їх виконання декількома незалежними виробниками.
На підставі вищевикладеного просимо Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняти наступне рішення:
Скаргу ТОВ «Трейдвест ЛТД» залишити без задоволення.
Підстава: відсутність порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутність ознак дискримінації учасників.
Додатки:
- копія рапорту про потребу в закупівлі від 28.08.2025 року №1835-ДЗ/60 33, від 28.08.2025 року №1834-ДЗ/60 33.02, від 28.08.2025 року №1833-ДЗ/60 33.09, від 28.08.2025 року №1795-ДЗ/60 33.03, від 25.08.2025 року №1792-ДЗ/60 33.06 на 5 арк;
- копія службової записки стосовно здійснення закупівлі на 2 арк;
- копія запитів на отримання комерційних пропозицій, які були надіслані на вісім компаній на 9 арк;
-копії комерційних пропозицій від ТОВ «БЛАНІДАС», ТОВ «МАРКОСИСТЕМС», ТОВ «Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент», ТОВ «Соллертіс» на 4 арк;
- копії комерційних пропозицій від ТОВ «Miele» та ТОВ «Кловіс Індастріал» на 3 арк;
-копія технічного опису на сушильну шафу UniMac FDC6 та сертифікат відповідності на 4 арк.;
-копія протоколу уповноваженої особи про здійснення закупівлі.
Дата опублікування:
27.10.2025 15:51
Номер:
ba44c4df44ea415b9d6cd9245926e3ad
Тема запиту:
Заява про участь в онлайн режимі
Текст запиту:
Повідомляємо, що у разі прийняття скарги до розгляду, представник Замовника 1 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України в Одеській області братиме участь у засіданні Комісії Антимонопольного комітету України у режимі онлайн (відеоконференція).
Просимо надати технічні реквізити (посилання для підключення) на електронну пошту: y.tymoshenko@dsns.gov.ua та підтвердити можливість онлайн-участі.
Уповноважена особа: ТИМОШЕНКО Юлія, начальник групи з питань закупівель 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області.
Контактна інформація: т. (050) 570-83-63.
Дата опублікування:
22.10.2025 12:56