• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Промислова сушильна шафа (15-20 кг)

Завершена

1 021 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.10.2025 15:44 - 07.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Дискримінаційні умови ТД Замовника

Номер: 64d3e837dd0e408ca6ad579aa0491b39
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-17-012604-a.b1
Назва: Дискримінаційні умови ТД Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 30.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.10.2025 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.11.2025 17:07
Дата виконання рішення Замовником: 05.11.2025 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Про виконання рішення АМКУ №16334-р/пк-пз від 30.10.2025 року про внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі Промислових сушильних шаф (15-20 кг) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 39710000-2 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Про розміщення в електронній системі закупівель змін, що вносяться до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, у вигляді нової редакції тендерної документації та переліку змін, що вносяться. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-17-012604-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Згідно рішення АМКУ №16334-р/пк-пз від 30.10.2025 року внесено зміни до тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації). Перелік змін, що вносяться до тендерної документації : 1) Затвердити тендерну документацію (зі змінами) протокольним рішенням УО №83 від 05.11.2025. 2) Продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій в частині 1 розділу 4 Тендерної документації та встановити – до 10.11.2025 року до 10:00 год. 3) Додаток 2 до тендерної документації викласти у новій редакції згідно Протоколу УО №83 від 05.11.2025. Враховуючи викладене, згідно протоколу УО №83 від 05.11.2025 року внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом затвердження нової редакції тендерної документації. Для цього розроблено проєкт нової редакції тендерної документації та Додатку 2 до ТД та перелік змін, що вносяться. Зазначені документи відповідають вимогам рішення АМКУ №16334-р/пк-пз від 30.10.2025 року та нормам чинного законодавства. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Отже, 1. Внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатком 2 до неї), та перелік змін. 2. Оприлюднено нову редакцію тендерної документації, Додаток 2 до ТД, та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель. 3. Всі інші Додатки до тендерної документації (Додаток 1, Додаток 3, Додаток 4) залишити без змін.
Автор: ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД", Вячеслав +380442216341 info@prolaundry.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0b30dc5423774e2b8aea9a7c88d7c489
Заголовок пункту скарги: Тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Вимоги: Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення

Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження