• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Кухонний посуд

Завершена

219 700.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.10.2025 12:27 - 23.10.2025 13:00
Вимога
Відхилено

Щодо неправомірного відхилення пропозиції

Номер: fa23ec7e83c9479fa5fa567d051404af
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-17-006845-a.a3
Назва: Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Замовником визначено предмет закупівлі із чітким зазначенням торговельної марки та серії/моделі продукції, без можливості надання еквіваленту. Таким чином, Замовник, виходячи з власних потреб, технічних та якісні характеристики предмета закупівлі, які наявні у відкритих джерелах (офіційний сайт виробника, офіційні дистриб’ютори, каталоги продукції), виходячи з власних міркувань, затвердив конкретну торгівельну марку та серію/модель виробів. ФОП Кашульська О.І. подала пропозицію, що повністю відповідає вимогам Замовника, зокрема зазначеним торговельній марці, серії/моделі. Проте рішенням Замовника пропозицію було безпідставно відхилено, що порушує принципи відкритості, об’єктивності та недискримінації учасників. Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги або створювати умови, які призводять до обмеження конкуренції. Частина третя статті 14 Закону визначає, що під час проведення спрощеної закупівлі Замовник повинен забезпечити дотримання принципів публічних закупівель, зокрема добросовісної конкуренції, відкритості та недискримінації учасників. Оскільки Замовник самостійно визначив конкретну торговельну марку та модель без можливості подання еквіваленту, предмет закупівлі є чітко окресленим. Відповідно, учасник не має фактичної можливості постачати інший товар, ніж той, який прямо визначено Замовником. Встановлення додаткових, надмірних або необґрунтованих вимог щодо випробувань, підтверджень чи характеристик конкретного товару, якщо ці властивості вже офіційно визначені виробником, є порушенням принципу недискримінації учасників. Згідно з практикою Антимонопольного комітету України (рішення № 18767-р/пк-пз від 19.12.2019, № 11881-р/пк-пз від 23.08.2021, № 17713-р/пк-пз від 21.12.2020): якщо Замовник визначає конкретну торговельну марку без можливості подання еквіваленту, учасник, який пропонує саме цю марку та модель, не може бути відхилений; надмірні вимоги до щодо властивостей товару, який визначені виробником, визнаються дискримінаційними. Враховуючи наведене, просимо: скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Кашульської О.І.; відновити статус пропозиції ФОП Кашульської О.І. як такої, що відповідає вимогам закупівлі; Повідомити про результати розгляду цієї вимоги у встановлені законом строки через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: складі пропозицій повинен надати: 13.1. Якість, безпечність та відповідність вимогам Замовника запропонованого товару учасник повинен підтвердити документами, віданні акредитованими вповноваженими органами чи акредитованими випробувальними центрами (лабораторіями): сертифікат відповідності та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або висновки наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або протоколи випробувань. Обгрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку та виробника: Враховуючи необхідність придбання товарів, що передбачено штатною потребою, та з метою скорочення уніфікації обладнання, враховуючи норми частини 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” предмет закупівлі у Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель визначено з умовою конкретного виробника та моделі, так як експлуатація саме його, задовольняє потреби замовника за технічними та якісними характеристиками, а також за вартістю життєвого циклу. Технічні вимоги до предмету закупівлі формуються відповідно до потреби шляхом аналізу аналогічних товарів представлених на ринку України, з урахуванням технічних, експлуатаційних та вартісних характеристик виробів, для формування технічного завдання, з метою дотримання вимог Закону, дотримання принципів публічних закупівель та забезпечення потреб. Тож еквіваленти товару не визначались та в разі їх пропозицій вважається, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до норм частини четвертої статті 33 Закону України “Про публічні закупівлі”, надати відповідь на вимогу від учасника ФОП "КАШУЛЬСЬКА ОЛЬГА ІВАНІВНА " по спрощеній закупівлі: Кухонний посуд, код ДК 021:2015 (39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування). Вимогу № UA-2025-10-17-006845-a.a3 не задоволено. 2. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відхилення тендерної пропозиції ФОП Кашульська О.І.

Номер: a336836b452444fc9c56cb2c37bde8b2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-17-006845-a.c2
Назва: Відхилення тендерної пропозиції ФОП Кашульська О.І.
Вимога:
Віповідно до протоколу №49 Замовником закупівлі ID UA-2025-10-17-006845-a було прийнято рішення відхилити пропозицію ФОП Кашульська О.І. Підставою для прийняття рішення стала скарга ФОП Губка О.І. яка містила наступні зауваження: висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи підтверджує лише безпечність виробів зі скла; поданий висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству не містить згадки про модель «Granity N1312»; до висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи долучено додаток у якому наведено перелік виробників продукціїв відсутня торгова марка “Luminarc”; жоден із документів, поданих Учасником у складі пропозиції, не містить інформації, яка підтверджує технічні характеристики чотирьох позицій. Розглянувши підстави для зауважень повідомляємо наступне: По першому зауваженню - У висновку СЕС №2024/04/5474 від 16.12.2024 р. об’єктом експертизи є посуд столовий, кухонний, кухонні та столові аксесуари зі скла. Відповідно до логіко-граматичного аналізу у цьому переліку маємо однорідні члени речення, об’єднані спільним родовим поняттям «об’єкт експертизи». Вони перераховуються через кому: посуд столовий, кухонний, кухонні та столові аксесуари зі скла тобто є окремими предметами. Згідно з правилами синтаксичного узгодження та смислового зв’язку, прикметниковий зворот «зі скла» стосується лише останнього словосполучення — «кухонні та столові аксесуари». Таким чином висновок експертизи розповсюджується як на вироби зі скла так і на на посуд столовий (предмети, що використовуються для сервірування та споживання їжі, включаючи тарілки, миски, чашки, стакани, блюдця та столові прилади) ТМ Luminarc до якого відносяться предмети закупівлі. По другому зауваженню - Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі — Закон № 4004), яким було передбачено висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи висновок СЕС), втратив чинність згідно із Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 № 2573-IX. Тобто на даний час не існує вимог та критеріїв щодо складання висновків СЕС в частині визначення предмету експертизи як загальними термінами так я розрізі конкретних виробів та серії. Висновок замовляється на добровільній основі та в даному випадку містив інформацію щодо безпеки та якості щодо столового посуду ТМ Luminarc взагалі, що є підтвердженням технічно якісних характеристик предметів закупівлі. Щодо третього зауваження – у додатку до висновку СЕС, п. 54, наведена компанія Arc France. Arc France це французька компанія, яка виготовляє посуд під торговою маркою Luminarc. ТМ Luminarc є одним із брендів цієї великої міжнародної групи, яка спеціалізується на виробництві посуду. По четвертому зауваженню – ФОП Кашульська надано лист № 119 від 25.10.2025 р. відповідно до якого торгівельна марка, серія/модель предметів закупівлі повність відповідає замовленню. Слід зазначити що в першу чергу всі якісно-технічні характеристики закладені саме виробником цієї продукції відповідно до серії/моделей. Окремо слід зазначити що ФОП Склярова О.О., яку визначено переможцем, надала такий самий висновок СЕС №2024/04/5474 від 16.12.2024 р., якій був надано ФОП Кашульська О.І. Також слід зазначити, що документи щодо якості товару подані скаржником ФОП Губка О.І. містять водяні знаки ФОП Майстренко С.О. Враховуючи вищенаведене просимо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції та скасування переможця ФОП Кашульська О.І.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозицій повинен надати: 13.1. Якість, безпечність та відповідність вимогам Замовника запропонованого товару учасник повинен підтвердити документами, віданні акредитованими вповноваженими органами чи акредитованими випробувальними центрами (лабораторіями): сертифікат відповідності та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або висновки наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або протоколи випробувань. Учасник в складі своєї пропозиції надав скан-копію Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від 16.12.2024 року № 2024/04/5474, наданий документ підтверджує безпечність даної продукції, але не містить жодного підтвердження якісним характеристикам даної продукції визначеним замовником таким як, кількість циклів на рік у посудомийних машинах та термостійкість 250°С. Виходячи зі змісту обставин зазначених вище, учасником не було підтверджено відповідність пропозиції технічним та якісним вимогам замовника до предмету закупівлі визначеним в Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця закупівлі.

Номер: 35ded46d68b64980a6e0375d53c7efd1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-17-006845-a.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця закупівлі.
Вимога:
Учасник не підтвердив відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним характеристикам та вимогам щодо підтвердження якості, безпечності та відповідності вимогам Замовника запропонованого товару.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-10-17-006845-a. Під час розгляду питання порядку денного: Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати: 13.1 Якість, безпечність та відповідність вимогам Замовника запропонованого товару учасник повинен підтвердити документами, віданні акредитованими вповноваженими органами чи акредитованими випробувальними центрами (лабораторіями): сертифікат відповідності та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або висновки наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або протоколи випробувань. Виходячи зі змісту обставин зазначених вище, є наявні підстави вважати пропозицію ФОП “КАШУЛЬСЬКА ОЛЬГА ІВАНІВНА” такою, що не відповідає вимогам Оголошення, оскільки учасник не виконав вимоги підпункту 13.1 Оголошення та не надав підтвердження за якісними характеристиками до предмету закупівлі, тому є потреба у задоволенні вимоги учасника по закупівлі, предмет закупівлі: Кухонний посуд, код ДК 021:2015 (39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) та скасуванні рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП “КАШУЛЬСЬКА ОЛЬГА ІВАНІВНА”. ВИРІШЕНО: 1. Вимогу ФОП “ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ” задовільнити. 2. Скасувати рішення уповноваженої особи військової частини А1225 від 03 листопада 2025 року № 463 щодо визначення переможцем учасника ФОП “КАШУЛЬСЬКА ОЛЬГА ІВАНІВНА” по спрощеній закупівлі: Кухонний посуд, код ДК 021:2015 (39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-17-006845-a. 3. Відхилити пропозицію ФОП “КАШУЛЬСЬКА ОЛЬГА ІВАНІВНА” по спрощеній закупівлі № UA-2025-10-17-006845-a, предмет закупівлі: Кухонний посуд, код ДК 021:2015 (39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) на загальну вартість 154 999 (сто п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дев’ять) грн. 00 коп. без ПДВ у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначених в Оголошенні. 4. Оприлюднити рішення на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, передбаченому Законом.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 05.11.2025 15:00