-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (дезінфекційні засоби)
Стосовно предмету закупівлі та його вимогам - Ліснянська Ольга Григорівна– старша медична сестра, , м. (067) 886-16-31
Завершена
17 805.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 89.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 89.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2018 13:39 - 05.11.2018 14:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
2901b3e6b4d74553a91d258d25071378
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-31-000865-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Така аргументація вдхилення економічно найвигіднішої пропозиції свідчить про одне - корупційний зговір посадових осіб з заздалегідь обраним Учасником. Медико-технічне завдання документації за допомогою "свого" постачальника було сформовано таким чином, що йому одночасно відповідають лише зазначені в документації торгові марки засобів, які "свій постачальник" і виставив в своїй комерційній пропозиції, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Прописані обмеження по вмісту діючих речовин, режими використання, експозиції, які Замовник не використовує і інші особливості конкретних торгових марок зазначених в документації. Такий підхід грубо порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі повинен дотримуватись принципам недискримінаційного підходу до Учасників, тобто створити умови доступу до торгів як умога більшому колу Учасників і виробників. Цій Замовник звузив коло до одного виробника та однієї торгової марки.П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Всі заявлені засоби по безпечності відповідають специфіки використання Замовника. заявлені засоби безпечні та можуть використовуватись в дитячих закладах, навіть неонатологічних відділеннях, про що зазначено в методичних вказівказ на засоби. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2018 12:50
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Згідно чинного законодавства, то відповідно до п.6.3 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства «Прозорро» від 20.06.2017 №49)(далі - Порядок )під час Оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Розробляючи документацію для проведення торгів через систему електронних закупівель, ми керувались наказом ДП«Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016
№35 Порядку та дорученням голови Дніпропетровської ОДА №07-57/0/35-16 від 09.06.2016 «Про впровадження процедури електронних закупівель».
На сьогоднішній день це єдині документи, які регулюють порядок проведення допорогових закупівель та носять рекомендаційний характер.
Відповідно до п.6.4. Порядку Замовник «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або
виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/ або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників» . Це є правом, а не обов’язком Замовника.
Аналізуючи цю норму ми жодним чином не порушуємо законодавства, а також можемо і маємо право передбачати той тип виробника товару безпосередньо
необхідний нам для нормальної безперебійної роботи, адже даний наказ нас в цьому не обмежує. Єдиний нормативно-правовий акт, який не дозволяє зазначати замовнику конкретну торгівельну марку, а у разі ії зазначення вказувати «або еквівалент» - це Закон України «Про публічні закупівлі», сфера дії якого поширюється виключно на закупівлю товару на суму від 200 тис. грн.
Медико-технічні характеристики для закупівлі дезінфекційних засобів готувалися згідно потреб закладу.
Стосовно вашої вимоги наголошуємо ще раз, що нам потрібен виключно той товар, який вказано у даній закупівлі.
Виходячи з цього , ми запевняємо, що у наших закупівлях ми зацікавлені не у виборі конкретного переможця, а у виборі товару конкретного виробника, який би
задовольняв нас у процесі роботи з ним, забезпечував належне та ефективне виконання закладом своїх обов'язків та ефективного використання бюджетних
коштів. П.6.4. Наказу ДП «ЗовнішторгвидавУкраїни» від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» дає нам наце право.
Відповідно до п.6.9. Порядку пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним замовником під час оголошення закупівлі.
Все, що в тендерній документації Замовник передбачає, Учасник має виконувати умова в умову. Не більше і не менше, не краще і не гірше, а саме так, як передбачав Замовник, прописавши медико-технічні вимоги згідно конкретних потреб.
Ми Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради» установа, яка перш за все виконує свої професійні обов’язки та не має зайвого часу на переписну з Вами.
Ваша вимога носить образливий характер, бо не обгрунтовані звинувачення щодо «корупційних дій» не містять жодних доказів. Ви намагаєтесь заплямувати
ділову репутацію нашої установи. Висловлючи свої власні припущення, непідкреплені фактами та юридичними даними. Такі дії несуть за собою притягнення до цивільної або кримінальної відповідальності. Згідно статті 297 Цивільного кодексу України кожен має право на повагу до його гідності та честі. Ви намагаєтесь тиснути на Замовника лише для задоволення своїх власних комерційних інтересів, бо маєте бажання стати постачальником дезінфекційних засобів в заклад.
На сьогодні, склалася досить напружена ситуація, коли бракує коштів для закупівлі більш якісних засобів, тому ми схиляємося до використання вже перевірених часом засобів. Маючі однакові технічні параметри дезінфекційні засоби різних виробників не однакові за якістю і не є «професійною вигадкою», враховуючи ваше ствердження.
Будь-ласка, приходьте на торги, але з продукцією, яку ми перевірили у роботі та яка відповідає медико-технічним характеристикам та вимогам замовника.
Ми будемо раді розглядати кращі пропозиції Наші умови закупівлі являються однаковими для всіх, ви на свій розсуд можете або приймати участь в цій закупівлі, або не приймати.
З вищевикладеного зрозуміло, що Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні