-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей та протермінованих ліків за ДК 021:2015 : 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
399 800.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
17.10.2025 11:08 - 23.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
ac3c97a857784016b732fdcd8350b039
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-17-004210-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628 (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c5c5be445c214ad2b5a49b780ce758b5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-17-004210-a) Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей та протермінованих ліків Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівлю було оголошено:17.10.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Відповідно до протокольного рішення № 341 від 04.11.2025 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»." (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), передбачено, що Виконавець повинен мати:- ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до кодів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Відповідно до п. 9.1 ч.2 Додатку 1 до тендерної документації та п. 31. Додатку 7 до тендерної документації, учасник має надати Копія(ї) ліцензії(й) / дозволу(ів) на провадження учасником відповідного виду господарської діяльності, у разі якщо отримання такого дозволу(ів) або ліцензії(й) на провадження виду діяльності, передбачене чинним законодавством або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (або інший документ, що підтверджує право провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню). У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія документу, надання якого передбачається даним пунктом, надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
З аналізу зазначених вимог вбачається, що саме учасник даної закупівлі повинен мати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до кодів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на виконання вимог ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), п. 9.1 ч.2 Додатку 1 до тендерної документації та п. 31. Додатку 7 до тендерної документації – надав у складі пропозиції наступні документи, а саме:
- Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»;
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
При цьому Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не містить дозволу на управління відходами за кодом 16 06 02*.
Відповідно до умов п. 1.3 Проекту договору зазначено, що «Виконавець надає обумовлені цим Договором Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102».
З наведеного пункту Договору можна дійти висновки, що послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 – надає безпосередньо Виконавець, тобто ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» - як обраний переможець.
Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX «Про управління відходами» передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
- мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (підпункт 1);
- провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (підпункт 2).
Натомість звертаємо увагу, що в Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком та в Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. відсутній код відходів Відпрацьовані нікелево-кадмієві батареї (16 06 02* Національного переліку відходів) що є предметом закупівлі.
Таким чином, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не має ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до коду 16 06 02* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» , що прямо передбачено ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), а також не має у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» дозволу на управління відходами за кодом 16 06 02*, а значить не може на законних підставах надавати Замовнику обумовлені Договором про поточну закупівлю Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) … відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей … відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів … 16 06 02* … Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 (п. 1.3 Проекту договору).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в частині наявності дозвільних документів, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-17-004210-a ID у PROZORRO c5c5be445c214ad2b5a49b780ce758b5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-17-004210-a) Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628.
3) Зобов’язати Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 скасувати протокольне рішення № 341 від 04.11.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) протокольне рішення № 341 від 04.11.2025 р
3) Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»;
4) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 6 Проєкт договору зі змінами від 21.10.2025.docx 05.11.2025 14:41
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів ОЛЕСТАС ЕКО.pdf 05.11.2025 14:41
- Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf 05.11.2025 14:41
- ТД 2025 (з особливостями) – зі змінами від 21.10.2025.docx 05.11.2025 14:41
- Протокол 341.pdf 05.11.2025 14:41
- скарга до АМКУ (Полтава 1628).PDF 05.11.2025 14:41
- sign.p7s 05.11.2025 14:42
- рішення від 07.11.2025 № 16682.pdf 07.11.2025 15:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2025 № 17061.pdf 17.11.2025 15:26
- рішення від 14.11.2025 № 17061.pdf 19.11.2025 16:58
- Пояснення по суті скарги.pdf 11.11.2025 11:21
- Пояснення-по-суті-скарги.doc 11.11.2025 11:21
- Довідка субпідрядник_дозвільні документи.pdf 11.11.2025 11:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2025 16:11
Дата розгляду скарги:
14.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 15:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.11.2025 16:59
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
83309674f2ce4412a6617d6c07633777
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення Замовника
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628 (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c5c5be445c214ad2b5a49b780ce758b5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-17-004210-a) Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей та протермінованих ліків Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівлю було оголошено:17.10.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Відповідно до протокольного рішення № 341 від 04.11.2025 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»." (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), передбачено, що Виконавець повинен мати:- ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до кодів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Відповідно до п. 9.1 ч.2 Додатку 1 до тендерної документації та п. 31. Додатку 7 до тендерної документації, учасник має надати Копія(ї) ліцензії(й) / дозволу(ів) на провадження учасником відповідного виду господарської діяльності, у разі якщо отримання такого дозволу(ів) або ліцензії(й) на провадження виду діяльності, передбачене чинним законодавством або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (або інший документ, що підтверджує право провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню). У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія документу, надання якого передбачається даним пунктом, надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
З аналізу зазначених вимог вбачається, що саме учасник даної закупівлі повинен мати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до кодів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на виконання вимог ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), п. 9.1 ч.2 Додатку 1 до тендерної документації та п. 31. Додатку 7 до тендерної документації – надав у складі пропозиції наступні документи, а саме:
- Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»;
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
При цьому Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не містить дозволу на управління відходами за кодом 16 06 02*.
Відповідно до умов п. 1.3 Проекту договору зазначено, що «Виконавець надає обумовлені цим Договором Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102».
З наведеного пункту Договору можна дійти висновки, що послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 – надає безпосередньо Виконавець, тобто ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» - як обраний переможець.
Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX «Про управління відходами» передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
- мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (підпункт 1);
- провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (підпункт 2).
Натомість звертаємо увагу, що в Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком та в Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. відсутній код відходів Відпрацьовані нікелево-кадмієві батареї (16 06 02* Національного переліку відходів) що є предметом закупівлі.
Таким чином, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не має ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до коду 16 06 02* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» , що прямо передбачено ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), а також не має у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» дозволу на управління відходами за кодом 16 06 02*, а значить не може на законних підставах надавати Замовнику обумовлені Договором про поточну закупівлю Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) … відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей … відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів … 16 06 02* … Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 (п. 1.3 Проекту договору).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в частині наявності дозвільних документів, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-17-004210-a ID у PROZORRO c5c5be445c214ad2b5a49b780ce758b5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-17-004210-a) Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628.
3) Зобов’язати Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 скасувати протокольне рішення № 341 від 04.11.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) протокольне рішення № 341 від 04.11.2025 р
3) Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»;
4) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
на рішення Замовника
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628 (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c5c5be445c214ad2b5a49b780ce758b5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-17-004210-a) Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей та протермінованих ліків Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівлю було оголошено:17.10.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Відповідно до протокольного рішення № 341 від 04.11.2025 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»." (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), передбачено, що Виконавець повинен мати:- ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до кодів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Відповідно до п. 9.1 ч.2 Додатку 1 до тендерної документації та п. 31. Додатку 7 до тендерної документації, учасник має надати Копія(ї) ліцензії(й) / дозволу(ів) на провадження учасником відповідного виду господарської діяльності, у разі якщо отримання такого дозволу(ів) або ліцензії(й) на провадження виду діяльності, передбачене чинним законодавством або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (або інший документ, що підтверджує право провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню). У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія документу, надання якого передбачається даним пунктом, надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
З аналізу зазначених вимог вбачається, що саме учасник даної закупівлі повинен мати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до кодів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на виконання вимог ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), п. 9.1 ч.2 Додатку 1 до тендерної документації та п. 31. Додатку 7 до тендерної документації – надав у складі пропозиції наступні документи, а саме:
- Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»;
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
При цьому Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не містить дозволу на управління відходами за кодом 16 06 02*.
Відповідно до умов п. 1.3 Проекту договору зазначено, що «Виконавець надає обумовлені цим Договором Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102».
З наведеного пункту Договору можна дійти висновки, що послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 – надає безпосередньо Виконавець, тобто ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» - як обраний переможець.
Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX «Про управління відходами» передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
- мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (підпункт 1);
- провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (підпункт 2).
Натомість звертаємо увагу, що в Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком та в Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. відсутній код відходів Відпрацьовані нікелево-кадмієві батареї (16 06 02* Національного переліку відходів) що є предметом закупівлі.
Таким чином, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не має ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до коду 16 06 02* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» , що прямо передбачено ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), а також не має у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» дозволу на управління відходами за кодом 16 06 02*, а значить не може на законних підставах надавати Замовнику обумовлені Договором про поточну закупівлю Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) … відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей … відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів … 16 06 02* … Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 (п. 1.3 Проекту договору).
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в частині наявності дозвільних документів, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-17-004210-a ID у PROZORRO c5c5be445c214ad2b5a49b780ce758b5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-17-004210-a) Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628.
3) Зобов’язати Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 скасувати протокольне рішення № 341 від 04.11.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) протокольне рішення № 341 від 04.11.2025 р
3) Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»;
4) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення Замовника Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628 (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO c5c5be445c214ad2b5a49b780ce758b5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-17-004210-a) Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей та протермінованих ліків Код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Закупівлю було оголошено:17.10.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". Відповідно до протокольного рішення № 341 від 04.11.2025 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»." (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), передбачено, що Виконавець повинен мати:- ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до кодів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Відповідно до п. 9.1 ч.2 Додатку 1 до тендерної документації та п. 31. Додатку 7 до тендерної документації, учасник має надати Копія(ї) ліцензії(й) / дозволу(ів) на провадження учасником відповідного виду господарської діяльності, у разі якщо отримання такого дозволу(ів) або ліцензії(й) на провадження виду діяльності, передбачене чинним законодавством або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (або інший документ, що підтверджує право провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню). У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія документу, надання якого передбачається даним пунктом, надається одним з учасників такого об’єднання учасників. З аналізу зазначених вимог вбачається, що саме учасник даної закупівлі повинен мати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до кодів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на виконання вимог ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), п. 9.1 ч.2 Додатку 1 до тендерної документації та п. 31. Додатку 7 до тендерної документації – надав у складі пропозиції наступні документи, а саме: - Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»; - Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». При цьому Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не містить дозволу на управління відходами за кодом 16 06 02*. Відповідно до умов п. 1.3 Проекту договору зазначено, що «Виконавець надає обумовлені цим Договором Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102». З наведеного пункту Договору можна дійти висновки, що послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів 06 04 04*, 20 01 21*, 16 06 02*, 18 01 03* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 – надає безпосередньо Виконавець, тобто ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» - як обраний переможець. Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX «Про управління відходами» передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: - мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (підпункт 1); - провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (підпункт 2). Натомість звертаємо увагу, що в Наказі про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком та в Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. відсутній код відходів Відпрацьовані нікелево-кадмієві батареї (16 06 02* Національного переліку відходів) що є предметом закупівлі. Таким чином, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не має ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до коду 16 06 02* Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх обробленням (видаленням чи відновленням), та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» , що прямо передбачено ч.2 Вимог до Виконавця (Технічні вимоги Додаток 2 до тендерної документації), а також не має у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» дозволу на управління відходами за кодом 16 06 02*, а значить не може на законних підставах надавати Замовнику обумовлені Договором про поточну закупівлю Послуги з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) … відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей … відповідно до ліцензії з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до пунктів … 16 06 02* … Національного переліку відходів Порядку класифікації відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102 (п. 1.3 Проекту договору). Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в частині наявності дозвільних документів, та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-17-004210-a ID у PROZORRO c5c5be445c214ad2b5a49b780ce758b5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-17-004210-a) Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628. 3) Зобов’язати Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 скасувати протокольне рішення № 341 від 04.11.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) протокольне рішення № 341 від 04.11.2025 р 3) Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської ліцензії з управління небезпечними відходами № 301 від 20.03.2024 р. із додатком, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»; 4) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Запити Органу оскарження
Номер:
d7f2cf2dc3fc448eafcf81846c5fab0c
Тема запиту:
Пояснення щодо визнання переможце процедури закупівлі послуг з перевезення та оброблення (видалення чи відновлення) відпрацьованих люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів, відходів, що містять труть (термометрів ртутних), відпрацьованих нікелево-кадмієвих батарей та протермінованих ліків за ДК 021:2015 : 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Текст запиту:
Відповідно до поданої скарги Скаржник вимагає:
- Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скаржник стверджує, що переможець процедури закупівлі — ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» — не має у своїй ліцензії та дозволі коду відходів 16 06 02* (відпрацьовані нікелево-кадмієві батареї), що нібито свідчить про невідповідність його тендерної пропозиції вимогам документації.
З такими вимогами Скаржника Замовник не погоджується, оскільки вони є безпідставними.
Щодо наданих документів переможця
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надало у складі своєї тендерної пропозиції:
• Наказ №301 від 20.03.2024 р. про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами із додатком,
• Дозвіл №2666/24 від 21.05.2024 р. на здійснення операцій з оброблення відходів, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України,
• Довідку про залучення субпідрядника/співвиконавця ПП «ПРОМО СЕРВІС» (частка виконання — 22,32%),
• Копію дозволу ПП «ПРОМО СЕРВІС» №3558/24 від 15.07.2024 р., який містить право здійснення операцій з відходами, у тому числі за кодом 16 06 02* (нікелево-кадмієві батареї).
Таким чином, усі види відходів, визначені у тендерній документації, повністю покриваються сукупністю дозвільних документів основного виконавця та залученого субпідрядника.
Щодо залучення субпідрядників
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України
«Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити вимогу про зазначення у пропозиції частки субпідрядників або співвиконавців, але закон не забороняє їх залучення, якщо це не обмежено умовами закупівлі.
Тендерна документація Полтавського КАТП-1628 не містила заборони на залучення субпідрядників для виконання частини робіт або послуг.
Більше того, вимоги документації прямо передбачали можливість надання документів, що підтверджують право провадження господарської діяльності або через власну ліцензію, або через документи залученого виконавця, якщо він фактично виконуватиме відповідні роботи.
Таким чином, учасник правомірно залучив співвиконавця, який має відповідні дозволи на ті види відходів, що не охоплюються його власною ліцензією.
Щодо відповідності кваліфікаційним критеріям
Частина 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник може використовувати ресурси інших суб’єктів господарювання, у тому числі субпідрядників.
Це відповідає усталеній практиці Антимонопольного комітету України (рішень колегії АМКУ, наприклад: №1208-р/пк-пз від 09.02.2023 р.; №13648-р/пк-пз від 13.10.2022 р.), де зазначено, що залучення субпідрядника з необхідною ліцензією не є порушенням, якщо це підтверджено документально та не заборонено умовами закупівлі.
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» належно задекларувало субпідрядника ПП «ПРОМО СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції, що підтверджується відповідними довідками та дозвільними документами.
Щодо наявності дозволу на код 16 06 02*
У складі поданих документів ПП «ПРОМО СЕРВІС» наявний Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів №3558/24, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
У дозволі передбачені коди відходів:
• 16 06 01* — свинцеві батареї,
• 16 06 02* — нікелево-кадмієві батареї,
• 16 06 03* — ртутьвмісні батареї,
• 20 01 33* — батареї та акумулятори, що підпадають під зазначені коди.
Отже, ПП «ПРОМО СЕРВІС» має повноваження на законне виконання операцій з відходами за кодом 16 06 02*, що повністю покриває технічні вимоги Замовника.
Цей документ є чинним і відповідає положенням Закону України «Про управління відходами» (стаття 32, частина 3, підпункт 1), згідно з якою суб’єкт господарювання має право здійснювати операції з небезпечними відходами лише за наявності відповідного дозволу та ліцензії.
Щодо правомірності дій Замовника
Після перевірки документів обох учасників Замовником було встановлено, що:
• ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» має чинну ліцензію на управління небезпечними відходами;
• ПП «ПРОМО СЕРВІС», залучене як субпідрядник, має чинний дозвіл, який охоплює всі відходи, визначені у технічних вимогах;
• Жодних обмежень на залучення субпідрядників у тендерній документації не міститься.
Отже, пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відповідає вимогам тендерної документації та положенням чинного законодавства.
Висновок Замовника
1. Дії Замовника відповідають вимогам:
◦ Закону України «Про публічні закупівлі»,
◦ Закону України «Про управління відходами»,
◦ Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 (зі змінами),
◦ Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері управління небезпечними відходами (Постанова КМУ №446 від 13.07.2016 р.).
2. Залучення субпідрядника з чинною ліцензією та дозволом на управління небезпечними відходами, у тому числі за кодом 16 06 02*, є законним і не порушує вимоги Закону.
3. Рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом №341 від 04.11.2025 р., є правомірним, обґрунтованим і не підлягає скасуванню.
На підставі вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України та дійсними обставинами справи, беручи до уваги той факт, що Замовник діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України прошу відмовити у задоволенні скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "Укрекопром" (код ЄДРПОУ: 39624900) від 05 листопада 2025 № UA-2025-10-17-004210-a.c1 (у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2025-10-17-004210-a).
Дата опублікування:
11.11.2025 11:21