-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 33 робочих дні
700 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
17.10.2025 10:34 - 24.10.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Номер:
e10b217e72d84fdab0402c01be31f0cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-17-003059-a.a2
Назва:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 03.12.2025 16:57
- Додаток 2 вимоги учасник.docx 03.12.2025 16:57
- Лист-пояснення.pdf 03.12.2025 16:57
- Протокол відхилення Рівнестандарт 2.docx 03.12.2025 16:57
- Додаток 3 проект Договору.docx 03.12.2025 16:57
- Додаток 4 технічні вимоги.docx 03.12.2025 16:57
- ТД.docx 03.12.2025 16:57
- Скарга.doc 03.12.2025 16:57
- Додаток 1 форма пропозиції.docx 03.12.2025 16:57
- Електронний протокол відхилення пропозиції.pdf 03.12.2025 16:57
- Додаток 5 вимоги до переможця.docx 03.12.2025 16:57
- sign.p7s 03.12.2025 16:58
- Рішення від 05.12.2025 № 18010.pdf 05.12.2025 15:37
- Пояснення на скаргу.pdf 09.12.2025 16:24
- Пояснення АМКУ на скаргу повірка.docx 09.12.2025 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2025 18:10
Дата розгляду скарги:
16.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.12.2025 15:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ea43126c79ab4866bb5c0a56bdb0b977
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом відхилення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 28.11.2025р. прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» у зв’язку із тим, що Учасник «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
27.11.2025 року Замовник оприлюднив вимогу про усунення порушення у зазначено дослівно наступне: «1. Згідно п.1.13 Додатку 2 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати: 1.13.Послуги повірки та/або визначення метрологічних характеристик повинні провести кваліфіковані спеціалісти з досвідом роботи Виконавець повинен надати - Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки та/або калібрування та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності. У складі пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують спроможність надання послуг повірки таких засобів вимірювальної техніки Замовника як аудіометр та ультразвукова діагностична система. Просимо надати відповідні документи у передбачений законодавством строк.»
У встановлений законодавством строк Скаржник оприлюднив лист-пояснення від 28.11.2025 №4002Т, в якому повідомив Замовника про те, що тендерна документація не містить вимоги до Учасників щодо надання документів, які підтверджують спроможність надання послуг повірки таких засобів вимірювальної техніки Замовника як аудіометр та ультразвукова діагностична система. Також Замовника повідомлено про те, що у випадку відсутності уповноваження на надання окремих послуг, ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» планує залучати субпідрядкиків/співвиконавців для надання відповідних послуг належної якості. Субпідрядкиків/співвиконавців планується залучати в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Надання будь-якої інформації стосовно субпідрядкиків/співвиконавців тендерною документацією також не встановлено.
Не зважаючи на вказане, Замовником прийнято оскаржуване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ», оформлене протоколом відхилення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 28.11.2025р.
27.11.2025 року Замовник оприлюднив вимогу про усунення порушення у зазначено дослівно наступне: «1. Згідно п.1.13 Додатку 2 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати: 1.13.Послуги повірки та/або визначення метрологічних характеристик повинні провести кваліфіковані спеціалісти з досвідом роботи Виконавець повинен надати - Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки та/або калібрування та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності. У складі пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують спроможність надання послуг повірки таких засобів вимірювальної техніки Замовника як аудіометр та ультразвукова діагностична система. Просимо надати відповідні документи у передбачений законодавством строк.»
У встановлений законодавством строк Скаржник оприлюднив лист-пояснення від 28.11.2025 №4002Т, в якому повідомив Замовника про те, що тендерна документація не містить вимоги до Учасників щодо надання документів, які підтверджують спроможність надання послуг повірки таких засобів вимірювальної техніки Замовника як аудіометр та ультразвукова діагностична система. Також Замовника повідомлено про те, що у випадку відсутності уповноваження на надання окремих послуг, ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» планує залучати субпідрядкиків/співвиконавців для надання відповідних послуг належної якості. Субпідрядкиків/співвиконавців планується залучати в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Надання будь-якої інформації стосовно субпідрядкиків/співвиконавців тендерною документацією також не встановлено.
Не зважаючи на вказане, Замовником прийнято оскаржуване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ», оформлене протоколом відхилення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 28.11.2025р.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» у закупівлі «код ДК021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-17-003059-a, оформлене протоколом відхилення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 28.11.2025р.
Запити Органу оскарження
Номер:
edafd4e7fde94e5298e9396ab4e0dee2
Тема запиту:
Пояснення на скаргу ТОВ "Рівнестандарт"
Текст запиту:
На скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю “Рівнестандарт” (далі - Скаржник) про оскарження тендерної документації, зареєстровану за номером UA-2025-10-17-003059-a.a2, надаємо наступні пояснення.
Згідно п.1.13 Додатку 2 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки та/або калібрування та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
У наданих у складі пропозиції Учасника Свідоцтвах про уповноваження відсутні такі засоби вимірювальної техніки Замовника як аудіометр та ультразвукова діагностична система.
Згідно п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник звернувся до Учасника з повідомленням про усунення невідповідностей наступного змісту:
“Згідно п.1.13 Додатку 2 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати: 1.13.Послуги повірки та/або визначення метрологічних характеристик повинні провести кваліфіковані спеціалісти з досвідом роботи Виконавець повинен надати - Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки та/або калібрування та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності. У складі пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують спроможність надання послуг повірки таких засобів вимірювальної техніки Замовника як аудіометр та ультразвукова діагностична система. Просимо надати відповідні документи у передбачений законодавством строк.”
Учасником на виконання вимоги було надано Замовнику Лист-пояснення, у якому повідомлено Замовника, що у випадку відсутності уповноваження на надання окремих послуг, ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» планує залучати субпідрядкиків/співвиконавців для надання відповідних послуг.
Таким чином, на виконання вимоги про усунення невідповідностей, Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності.
Таким чином, Уповноваженою особою було прийнято рішення відхилити учасника закупівлі ТОВ “Рівнестандарт” на підставі абзацу 5 підпункту 11 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО
1. Відхилити скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю “Рівнестандарт” у повному обсязі.
Дата опублікування:
09.12.2025 16:24
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Номер:
f2d266bc54774b7aabca10a0a13de669
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-17-003059-a.b1
Назва:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 форма пропозиції.docx 04.11.2025 13:26
- Додаток 2 вимоги учасник.docx 04.11.2025 13:26
- Протокол відхилення Рівнестандарт.docx 04.11.2025 13:26
- Скарга.doc 04.11.2025 13:26
- Додаток 5 вимоги до переможця.docx 04.11.2025 13:26
- Скарга.pdf 04.11.2025 13:26
- ТД.docx 04.11.2025 13:26
- Додаток 3 проект Договору.docx 04.11.2025 13:26
- Додаток 4 технічні вимоги.docx 04.11.2025 13:26
- 2f35982c-9d36-4f3b-b1c6-c2624417e69f.pdf 04.11.2025 13:26
- sign.p7s 04.11.2025 13:27
- рішення від 06.11.2025 № 16603.pdf 06.11.2025 15:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2025 № 17064.pdf 17.11.2025 12:33
- рішення від 14.11.2025 № 17064.pdf 19.11.2025 11:12
- Пояснення АМКУ по скарзі.pdf 10.11.2025 15:06
- відповідь АМКУ на скаргу повірка.docx 10.11.2025 15:06
- Протокол про скасування рішення повірка.docx 27.11.2025 13:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.11.2025 13:54
Дата розгляду скарги:
14.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.11.2025 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.11.2025 11:13
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2025 13:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Антимонопольного комітету №17064-р/пк-пз від 14.11.2025 по закупівлі - код ДК021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-17-003059-a, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Рівнестандарт» - скасовано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3abb43ab82d543749cbcb843232a8617
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом відхилення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 30.10.2025р. прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» у зв’язку із тим, що «Замовником було виявлено відсутність засобів вимірювальної техніки Замовника, передбаченої переліком Додатку 4 Тендерної документації, а саме: аудіометра (позиція 30 Переліку). Крім того, термін дії Свідоцтва про уповноваження на ваги (позиції 13-17 Переліку) закінчився 23 березня 2023 року».
Відповідно до вимог пунктів 1.12.-1.13. Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити спроможність (можливість) надання послуг з калібрування, повірки та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання відповідними копіями документів (ліцензія, свідоцтво, дозвіл т.п.) на право провадження відповідної діяльності. Послуги повірки та/або визначення метрологічних характеристик повинні провести кваліфіковані спеціалісти з досвідом роботи Виконавець повинен надати - Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки та/або калібрування та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Замовником не заперечується факт надання скаржником документів, встановлених тендерною документацією, а саме:
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-3-2018 від 23.03.2018;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-65-2020 від 29.12.2020;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-86-2021 від 22.10.2021;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-98-2022 від 18.07.2022;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-106-2022 від 05.12.2022.
При цьому, тендерною документацією не встановлено вимоги наявності інформації в Свідоцтвах про уповноваження на право повірки засобів вимірювальної техніки конкретних засобів вимірювальної техніки, зокрема: аудіометра. Тендерною документацією не встановлено жодних обмежень щодо залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому надання інформації про таких субпідрядників/співвиконавців тендерною документацією не передбачено.
Крім того, відповідно до статті 11 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» документи дозвільного характеру, строк дії яких закінчується у період дії воєнного стану, вважаються такими, дію яких продовжено на період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування
Таким чином, свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-3-2018 від 23.03.2018 було чинним станом на дату прийняття оскаржуваного протоколу та є чинним і станом на сьогодні.
З огляду на вказане, ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи, оформленим протоколом відхилення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 30.10.2025р. та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також такі дії порушують принципи здійснення закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
Відповідно до вимог пунктів 1.12.-1.13. Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити спроможність (можливість) надання послуг з калібрування, повірки та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання відповідними копіями документів (ліцензія, свідоцтво, дозвіл т.п.) на право провадження відповідної діяльності. Послуги повірки та/або визначення метрологічних характеристик повинні провести кваліфіковані спеціалісти з досвідом роботи Виконавець повинен надати - Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки та/або калібрування та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Замовником не заперечується факт надання скаржником документів, встановлених тендерною документацією, а саме:
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-3-2018 від 23.03.2018;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-65-2020 від 29.12.2020;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-86-2021 від 22.10.2021;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-98-2022 від 18.07.2022;
– свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-106-2022 від 05.12.2022.
При цьому, тендерною документацією не встановлено вимоги наявності інформації в Свідоцтвах про уповноваження на право повірки засобів вимірювальної техніки конкретних засобів вимірювальної техніки, зокрема: аудіометра. Тендерною документацією не встановлено жодних обмежень щодо залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому надання інформації про таких субпідрядників/співвиконавців тендерною документацією не передбачено.
Крім того, відповідно до статті 11 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» документи дозвільного характеру, строк дії яких закінчується у період дії воєнного стану, вважаються такими, дію яких продовжено на період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування
Таким чином, свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології №П-3-2018 від 23.03.2018 було чинним станом на дату прийняття оскаржуваного протоколу та є чинним і станом на сьогодні.
З огляду на вказане, ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи, оформленим протоколом відхилення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 30.10.2025р. та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також такі дії порушують принципи здійснення закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі й об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» у закупівлі «код ДК021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-17-003059-a, оформлене протоколом відхилення ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ» від 30.10.2025р.
Запити Органу оскарження
Номер:
ba160fd78f31461e9f53804381898a94
Тема запиту:
Пояснення АМКУ по скарзі на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІВНЕСТАНДАРТ»
Текст запиту:
На скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю “Рівнестандарт” (далі - Скаржник) про оскарження тендерної документації, зареєстровану за номером UA-2025-10-17-003059-a.b1, надаємо наступні пояснення.
Згідно п 1.12. Додатку 2 Тендерної документації - Учасник повинен підтвердити спроможність (можливість) надання послуг з калібрування, повірки та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та медичного обладнання відповідними копіями документів (ліцензія, свідоцтво, дозвіл т.п.) на право провадження відповідної діяльності.
Згідно п 1.12. Додатку 2 Тендерної документації - Послуги повірки та/або визначення метрологічних характеристик повинні провести кваліфіковані спеціалісти з досвідом роботи Виконавець повинен надати - Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки та/або калібрування та/або визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Додаток 4 Тендерної документації містить Перелік засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації і які потребують повірки
Учасник у складі пропозиції на підтвердження вищевказаних вимог надав Свідоцтва по уповноваження. При вивченні найменувань категорії (групи) законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, Замовником було виявлено відсутність засобів вимірювальної техніки Замовника, передбаченої переліком Додатку 4 Тендерної документації, а саме: аудіометра (позиція 30 Переліку). Крім того, термін дії Свідоцтва про уповноваження на ваги ( позиції 13-17 Переліку) закінчився 23 березня 2023 року.
Учасником не було надано у складі Тендерної пропозиції додаткових роз’яснюючих документів щодо Свідоцтв про уповноваження, термін дії яких закінчився, а також щодо залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників /співвиконавців.
Таким чином, Скаржник не підтвердив спроможність (можливість) надання послуг з повірки засобів вимірювальної техніки по позиції 30 Переліку (Додатку 4 Тендерної документації) - аудіометра та позиції 13-17 Переліку(Додатку 4 Тендерної документації) – вагах, у зв’язку з чим уповноваженою особою було прийнято рішення Про відхилення ТОВ “Рівнестандарт” від 30.10.2025 року на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО
1. Відхилити скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю “Рівнестандарт” у повному обсязі.
Дата опублікування:
10.11.2025 15:06