• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень будівлі поліклініки (підвальний поверх) та приміщень будівлі лікарні (підвальний поверх) ДУ "ТМО МВС України по Чернігів. обл.", за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 217 (код за ЕЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Торги відмінено

879 806.99 UAH з ПДВ
Період оскарження: 16.10.2025 17:22 - 21.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 46f4524b723448429f4ec635b0841c4f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-16-015645-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.11.2025 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.11.2025 13:14
Дата виконання рішення Замовником: 21.11.2025 11:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол УО від 21.11.2025р. №457
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХБУД", Сергій Білецький +380994964640 promtehbud1@gmail.com https://promtehbud.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 296099d1c86444ada414e0586675a208
Заголовок пункту скарги: Скарга в АМКУ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА

1. Відсутня вимога тендерної документації яку порушив Скаржник
Замовник відхилив нашу пропозицію з підстави, якої не існує в тендерній документації, а саме — нібито обов’язку використовувати «чинну на момент подання пропозиції норму середньомісячної тривалості робочого часу 173,17 год/міс». Така вимога відсутня в умовах закупівлі та в «Додатку № 2 до тендерної документації», який визначає правила формування договірної ціни виключно за формою затвердженою Настановою з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону №281 від 01.11.2021), але не встановлює конкретних «середньомісячних норм годин».

Форма - це вимога подати кошторисні документи не «в довільному вигляді», а чітко у формах, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону №281 від 01.11.2021 (з урахуванням змін). Тобто мають співпадати структура таблиць, назви граф, порядок нумерації, округлення.

Посилання Замовника на Указ Президента №478/2025 про продовження воєнного стану не створює жодних нових «норм годин», а лише продовжує правовий режим. Указ не регулює тривалість робочого часу чи планово-облікові показники підприємств, тому не може бути підставою змінювати методику кошторису або нав’язувати нові параметри розрахунків у складі пропозицій учасників.

Профільні роз’яснення підтверджують, що законодавством не встановлено уніфікованої норми тривалості робочого часу на рік чи місяць, вона залежить від конкретного графіка роботи підприємства і використовується для планування, а не як імператив для кошторисних розрахунків у будівництві.

Методика формування договірної ціни у будівництві визначена Настановою №281, а не «середньомісячною нормою годин». Настанова прямо встановлює, що вартість робіт визначається за ресурсним методом на підставі трудомісткості у людино-годинах на одиницю робіт, вартості люд-години, машин, матеріалів тощо, і не вимагає жодної конкретної «174 год/міс». Вимога ТД теж обмежується застосуванням Настанови та АВК-5 без деталізації «місячних норм годин».

У кошторисі за Настановою змінюється не «місячна норма», а ціна люд-години і нормативні трудовитрати на види робіт; плановий фонд часу застосовується для внутрішнього планування персоналу і календаризації, а не як кваліфікаційний критерій чи підстава для відхилення. ДБН А.3.1-5:2016 відсилає питання календарного планування та організації робіт до ПОБ/ПВР, а не до етапу подання пропозицій і визначення переможця.

Фактичний зміст «Додатку № 2» підтверджує: ТД вимагає тверду договірну ціну, застосування Настанови №281 та АВК-5, подання розрахунків і пояснювальної записки, але не містить обов’язкової «174 год/міс». Встановлений строк виконання робіт до 20.12.2025 року, вимоги до переліку кошторисних документів і програмного комплексу не замінюють і не доповнюють законодавчу методику розрахунку вартості робіт вимогою до «середньомісячних годин».

В той же час в складі пропозиції знаходиться пояснювальна записка яка містить в собі норму на 2025 рік 174 год/міс, на яку посилається Замовник порушення фактично відсутнє.

Просимо Комісію АМКУ скасувати рішення про відхилення, зобов’язати Замовника повернути нашу пропозицію на кваліфікацію.
(згідно додатків)
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження