• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме: приміщення готелю та ресторану (реєстраційний номер нерухомого майна 1662142251101), загальною площею 3989,2 кв.м., яке розташоване за адресою: Одеська обл., м. Одеса, Ланжеронівська, будинок 13/1, на праві приватної власності зареєстровано за ВКФ «ВІКТОРІЯ» (код ЄДРПОУ 20944105), за ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах.

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 43 робочих дні

262 500.00 UAH без ПДВ
Період оскарження: 15.10.2025 14:48 - 24.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо порушення законодавства (на неправомірне визначення переможця)

Номер: 0a56e091a2314f428bc08e384b416a50
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-15-010310-a.a1
Назва: Скарга щодо порушення законодавства (на неправомірне визначення переможця)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.11.2025 14:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.12.2025 17:42
Дата виконання рішення Замовником: 08.12.2025 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 17635-р/пк-пз від 27.11.2025 АМКУ про скасування рішення про визначення КОНСОРЦІУМУ "МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП" (код ЄДРПОУ: 45899086) переможцем процедури закупівлі виконано. Протокол УО №126 від 08.12.2025.
Автор: ФОП "ВОЙЦЕХОВСЬКИЙ АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ", Андрій Войцеховський +380997311114 voitsandr@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a27e803cc3504f7d92065773dd6b30fe
Заголовок пункту скарги: Щодо порушення консорціумом «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» законодавства про публічні закупівлі в частині внесення змін до своєї тендерної пропозиції після закінчення кінцевого строку її подання.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 12 листопада 2025 об 14:31 Замовник в електронній системі публічних закупівель опублікував протокол № 119 уповноваженої особи від 12.11.2025 (далі – «Рішення про визначення переможця»), яким визначило консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2025-10-15-010310-a та прийняло рішення про намір укласти договір про закупівлю.
У відповідності до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. Визначивши консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» переможцем процедури закупівлі без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, які суперечать законодавству в сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право ФОП Войцеховського Андрія Євгеновича на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
При прийняті Рішення про визначення переможця Замовником не було враховано наступне:
У період можливості подання пропозицій, а саме: з 15.10.2025 14:48 до 27.10.2025 18:00, консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП», як учасник закупівлі UA-2025-10-15-010310-a, 21 жовтня 2025 року та 25 жовтня 2025 року відповідно завантажив свою тендерну пропозицію, в складі якої містився витяг з ЄДРПОУ щодо консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» (назва електронного файлу в тендерній пропозиції: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОП та громадських формувань щодо Консорціуму Менеджмент капітал груп станом 16.10.2025 р..pdf») станом на 16.10.2025, який містить інформацію про засновників. У згаданому витягу зазначається, що на момент подачі тендерної пропозиції засновниками та відповідно учасниками консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» та відповідно учасниками закупівлі були дві юридичні особи - ТОВ «ПРОФМЕНЕДЖМЕНТ» та ТОВ «ВІКТОРІЯ І».
Консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП», як учасник закупівлі, у період подання пропозицій міг долучати до власної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації виключно ті документи, які стосуються його засновників (учасників), яких у період подання пропозиції та в момент їх розкриття 28 жовтня 2025 року об 13:48 було двоє.
Окрім того, 06 листопада 2025 року об 10:52 консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» до своєї тендерної пропозиції завантажив обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції (назва електронного файлу в тендерній пропозиції: «Обґрунтування ціни тендерної пропозиції визначеної як аномально низької від 06.11.2025 р..pdf»), у абзаці 3 якої самостійно підтверджує, що до складу консорціуму входить двоє учасників: ТОВ «ПРОФМЕНЕДЖМЕНТ» та ТОВ «ВІКТОРІЯ І», які одночасно є учасниками процедури закупівлі.
11 листопада 2025 року об 13:52 консорціумом «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» у відповідь на вимогу про усунення невідповідностей було завантажено ряд документів, серед яких:
- оновлений витяг з ЄДРПОУ щодо консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» (назва електронного файлу в тендерній пропозиції: «Витяг з ЄДРПОУ Консорціум Менеджмент Капітал Груп сформований 10.11.2025 р..pdf») станом на 10.11.2025, який містить інформацію про оновлений склад засновників (учасників), а саме додано - приватне підприємство «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПЛАСТИЧНОЇ ЕСТЕТИЧНОЇ ХІРУРГІЇ ТА КОСМЕТОЛОГІЇ «МОЦАРТ» (надалі – новий третій учасник консорціуму), якого у період та в момент завершення періоду подання тендерних пропозицій в складі консорціуму не було, а тому воно не є учасником процедури закупівлі.
- оновлений статут консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» від 30 жовтня 2025 року (назва електронного файлу в тендерній пропозиції: «Статут Конорціуму Менеджмент капітал груп, 2025 р..pdf») з новим третім учасником консорціуму, якого у період та в момент завершення періоду подання тендерних пропозицій в складі консорціуму не було, а тому воно не є учасником процедури закупівлі.;
- документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації (витяг з ЄДРПОУ, фінансова звітність, накази, положення про охорону праці, оплату праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, які розроблені відповідно до вимог) нового третього учасника консорціуму, якого у період та в момент завершення періоду подання тендерних пропозицій в складі консорціуму не було, а тому воно не є учасником процедури закупівлі.
При цьому з оновленого витягу з ЄДРПОУ щодо консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» станом на 10.11.2025 вбачається, що 31.10.2025 об 11:11:48 відбувалася державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу - зміна розміру статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) юридичної особи, зміна складу засновників (учасників) або зміна відомостей про засновників (учасників) юридичної особи, зміна структури власності. Зміна установчих документів., Куртєва Х.І., Приватний нотаріус Куртєва Х.І.
Відповідно до ч. 8 ст. 26 Закону визначається, що учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з п. 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Відповідно до п. 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.10.2025 до 18 год. 00 хв. за київським часом.
Консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» 11 листопада 2025 року, завантаживши у відповідь на вимогу усунення невідповідностей після завершення періоду подання тендерних пропозицій документи нового третього учасника консорціуму, якого у період та в момент завершення періоду подання тендерних пропозицій в складі консорціуму не було, а тому воно не було учасником процедури закупівлі, здійснив дії, які фактично є зміною тендерної пропозиції, що за своєю суттю не є тотожним поняттю усунення невідповідностей та не могло бути здійснено на даному етапі процедури закупівлі.
Отже, консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» порушив положення ч. 8 ст. 26 Закону та відповідно не може підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації, шляхом завантаження документів нового третього учасника консорціуму, а тому не може бути визначений переможцем процедури закупівлі.
З огляду на те, що Замовником було детально розглянуто тендерні пропозиції усіх учасників закупівлі, про що свідчать протоколи уповноваженої особи Замовника та відповідні оголошення на сторінці закупівлі, та при цьому найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ФОП Войцеховського Андрія Євгеновича була відхилена з підстав її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тендерна пропозиція консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» за наявності тих самих підстав для її відхилена була прийнята та відповідно консорціум був визнаний переможцем закупівлі вважаємо, що Замовником, шляхом необґрунтованого визначення консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» переможцем закупівлі, під час проведення даної процедури закупівлі було грубо порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, Замовником порушено ст. 5, та п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
У відповідності до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e409c1114d6b4698b12bdeac1b5e2750
Заголовок пункту скарги: Щодо невідповідності консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та невідповідності його тендерної пропозиції вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 12 листопада 2025 об 14:31 Замовник в електронній системі публічних закупівель опублікував протокол № 119 уповноваженої особи від 12.11.2025 (далі – «Рішення про визначення переможця»), яким визначило консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2025-10-15-010310-a та прийняло рішення про намір укласти договір про закупівлю.
У відповідності до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. Визначивши консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» переможцем процедури закупівлі без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, які суперечать законодавству в сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право ФОП Войцеховського Андрія Євгеновича на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
При прийняті Рішення про визначення переможця Замовником не було враховано наступне:
Враховуючи зазначене в частині 1. цієї скарги, консорціумом «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації в частині умов технічної специфікації не надано документи, які вимагаються:
- підпунктом 2 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації;
- пунктом 9 Додатку 2 тендерної документації.
Згідно з п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2.
Відповідно до пп. 1 п. 2 ч.1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій консорціумом «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» у складі двох учасників (засновників) документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації в частині умов технічної специфікації надано НЕ було, а його пропозиція мала бути відхилена.
Також консорціумом «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» не виконано вимоги, встановлені пунктом 3 Додатку 3 тендерної документації, а саме: не підтверджено наявність досвіду виконання протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Так, 21 жовтня 2025 року та 11 листопада 2025 року відповідно консорціумом «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» до тендерної пропозиції було додано договори надання в оренду суб’єктам господарської діяльності майна, яке належить учасникам консорціуму на праві власності, та додаткові угоди до них:
1) договір оренди № 3/20 від 17.01.2020 строком на 10 років, додаткові угоди до договору від 17.01.2020 та від 17.12.2022;
2) договір оренди частини нежитлового приміщення від 13.08.2024 строком на 5 років та додаткова угода до договору від 13.08.2024;
3) договір оренди частини нежитлового приміщення від 12.08.2024 строком на 5 років та додаткова угода до договору від 12.08.2024;
При цьому ні один з перелічених договорів НЕ є нотаріально посвідченим.
Відповідно до ч. 1 ст. 639 ЦК України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 793 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Згідно з ч. 3 ст. 640 ЦК України договір, що підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення.
Згідно з ч. 1 ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Відповідно до ч. 1 ст. 236 ЦК України нікчемний правочин або правочин, визнаний судом недійсним, є недійсним з моменту його вчинення.
Згідно з ч. 1 ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
Таким чином, надані консорціумом «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» договори оренди, які укладені на строк більше, ніж на три роки, та не посвідченні нотаріально, є нікчемними з моменту їх укладення та відповідно усі подальші, укладені між сторонами до відповідних договорів додаткові угоди є нікчемними також.
Просимо комісію звернути увагу на те, що підписи одних й тих самих уповноважених на підписання документів осіб сторін явно різняться на договорі оренди № 3/20 від 17.01.2020 та додатковій угоді до нього від 17.01.2020.
Відповідно до ч. 1 та ч. 5 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Згідно з ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Отже, консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» не відповідає визначеним кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації в частині умов технічної специфікації, а тому не може бути визначений переможцем процедури закупівлі.
З огляду на те, що Замовником було детально розглянуто тендерні пропозиції усіх учасників закупівлі, про що свідчать протоколи уповноваженої особи Замовника та відповідні оголошення на сторінці закупівлі, та при цьому найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ФОП Войцеховського Андрія Євгеновича була відхилена з підстав її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тендерна пропозиція консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» за наявності тих самих підстав для її відхилена була прийнята та відповідно консорціум був визнаний переможцем закупівлі вважаємо, що Замовником, шляхом необґрунтованого визначення консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» переможцем закупівлі, під час проведення даної процедури закупівлі було грубо порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, Замовником порушено ст. 5, та п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
У відповідності до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: c9b3d918cf87460da15f2bb76915b8b7
Заголовок пункту скарги: Щодо порушення вимог, визначених п. 3 розділу V тендерної документації, в частині обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 12 листопада 2025 об 14:31 Замовник в електронній системі публічних закупівель опублікував протокол № 119 уповноваженої особи від 12.11.2025 (далі – «Рішення про визначення переможця»), яким визначило консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2025-10-15-010310-a та прийняло рішення про намір укласти договір про закупівлю.
У відповідності до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. Визначивши консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» переможцем процедури закупівлі без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, які суперечать законодавству в сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право ФОП Войцеховського Андрія Євгеновича на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
При прийняті Рішення про визначення переможця Замовником не було враховано наступне:
Згідно з п. 3 розділу V тендерної документації обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції повинно містить в тому числі розрахунок, згідно якого орієнтовна сума щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору, буде забезпечувати виплату заробітної плати працівникам залученим Управителем для виконання договору управління (із визначенням суми виплати по кожному працівнику).
06 листопада 2025 року об 10:52 консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» до своєї тендерної пропозиції завантажив обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, у якій по п. 4 «Щодо розрахунку згідно якого орієнтовна сума щомісячної винагороди управителя (визначається у гривнях) від суми фактично одержаних щомісячних доходів зменшених на суму необхідних витрат, яку суб’єкт господарювання планує одержувати за надані послуги управління протягом дії договору, буде забезпечувати виплату заробітної плати працівникам залученим Управителем для виконання договору управління (із визначенням суми виплати по кожному працівнику).» свого обґрунтування консорціум не наводить жодних розрахунків щодо виплати заробітної плати працівникам, які будуть залучені ним для виконання договору управління, та не визначає суми виплати по кожному працівнику, який планується до залучення.
При цьому консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» лише цитує умови проєкту примірного договору управління активами (нерухомим майном), а саме: п. 5.7. та абз. 7 п. 5.5., де зазначається, що відшкодуванню із суми щомісячних доходів від управління підлягають витрати на оплату праці працівників найманих та задіяних з метою управління активами, витрати на соціальні виплати працівникам (обов’язкові за законодавством).
Враховуючи зазначене самим консорціумом «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» у своєму обґрунтуванні, він мав би продемонструвати суму відшкодування витрат на оплату праці працівників найманих та задіяних з метою управління активами та витрат на соціальні виплати таким працівникам із суми щомісячних доходів від управління в п. 2 обґрунтування «Щодо орієнтовної суми щомісячних витрат, яку суб’єкт господарювання вбачає за необхідне витрачати за результатом управління активом (необхідні витрати) протягом дії договору.», проте цього зроблено не було, а тому обґрунтування надані по п. 2 повною мірою не відображають реальних розмірів щомісячних витрат на управління активом.
Таким чином, наведене консорціумом обґрунтування аномально низької тендерної НЕ надає можливості Замовнику перевірити реальність запропонованої консорціумом ціни тендерної пропозиції.
Відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Отже, консорціум «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» належного обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції НЕ надав, а він тому не може бути визначений переможцем процедури закупівлі та його пропозиція мала бути відхилена.
З огляду на те, що Замовником було детально розглянуто тендерні пропозиції усіх учасників закупівлі, про що свідчать протоколи уповноваженої особи Замовника та відповідні оголошення на сторінці закупівлі, та при цьому найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ФОП Войцеховського Андрія Євгеновича була відхилена з підстав її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тендерна пропозиція консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» за наявності тих самих підстав для її відхилена була прийнята та відповідно консорціум був визнаний переможцем закупівлі вважаємо, що Замовником, шляхом необґрунтованого визначення консорціуму «МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП» переможцем закупівлі, під час проведення даної процедури закупівлі було грубо порушено принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, Замовником порушено ст. 5, та п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
У відповідності до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження

Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

Скарга на рішення Замовника про скасування процедури публічної закупівлі

Номер: 58a5cc55216848fc9812612832358d1b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-15-010310-a.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника про скасування процедури публічної закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.12.2025 15:32
Автор: КОНСОРЦІУМ "МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП", Тетяна Байкова +380935425304 menegmentcapital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cf27089a9e2a44c5bfaf0dd1f5a616b2
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про скасування процедури публічної закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 15.10.2025 року НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ, РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ (далі — Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме: приміщення готелю та ресторану (реєстраційний номер нерухомого майна 1662142251101), загальною площею 3989,2 кв.м., яке розташоване за адресою: Одеська обл., м. Одеса, Ланжеронівська, будинок 13/1, на праві приватної власності зареєстровано за ВКФ «ВІКТОРІЯ» (код ЄДРПОУ 20944105), за ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах, з очікуваною вартістю 262 500,00 грн без ПДВ.
У процедурі взяло участь 4 учасника:
1. ФОП "ВОЙЦЕХОВСЬКИЙ АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ"" (код ЄДРПОУ 2978919659).
2. КОНСОРЦІУМ "МЕНЕДЖМЕНТ КАПІТАЛ ГРУП" (код ЄДРПОУ 45899086) (далі — Скаржник).
3. Фізична особа-підприємець Цуркан Андрій Володимирович ( код ЄДРПОУ 2724603595).
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕМІНІ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 45324116).
Аукціон за Процедурою закупівлі проводився за кваліфікацією ФОП "ВОЙЦЕХОВСЬКИЙ АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ"" (код ЄДРПОУ 2978919659) статус — дискваліфіковано.
05.11.2025 року розпочалась процедура розгляду пропозиції Скаржника.
10.11.2025 року Замовником було виставлено вимогу про усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин.
11.11.2025 року Скаржником було виправлено виявлені невідповідності і 12.11.2025 Замовником було опубліковано Протокол про оголошення Скаржника переможцем процедури публічної закупівлі.
17.11.2025 року Учасником ФОП "ВОЙЦЕХОВСЬКИЙ АНДРІЙ ЄВГЕНОВИЧ"" (код ЄДРПОУ 2978919659) було подано Скаргу (UA-2025-10-15-010310-a.a1) на рішення Замовника про визначення переможцем Скаржника.
Згідно рішення АМКУ№17635-р/пк-пз від 27.11.2025 року визначено, що за підставами, наведеними в Скарзі Скаржник виправив виявлені Замовником невідповідності, у зв’язку з чим, відсутні підстави для задоволення Скарги. Але під час розгляду пропозиції Скаржника, Замовник не звернувся до Скаржника з вимогою на виправлення невідповідностей в частині відсутності підтвердження наявності в учасника досвіду виконання не менше трьох цивільно-правових договорів відповідно до вимог пункту 3 додатку 3 Документації в цій частині.
Згідно Рішення АМКУ №17635-р/пк-пз від 27.11.2025 року Замовника зобов’язали скасувати рішення про визначення переможцем Скаржника та надати 24 години на виправлення невідповідностей в частині відсутності підтвердження наявності в учасника досвіду виконання не менше трьох цивільно-правових договорів відповідно до вимог пункту 3 додатку 3 Документації в цій частині.
Відповідно до інформації, що мітиться на сайті Уповноваженого органу, статус розгляду пропозиції Скаржника «Кандидат, очікує рішення Кваліфікація з 08.12.25, 09:53 (5 робочих днів) Кваліфікація по 16.12.25, 00:00».
Статус закупівлі — Триває скасування торгів.
Замовник не звертався до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин на підставі п.43 Особливостей.
Замовник 08.12.2025 року опублікував Протокол №127 Уповноваженої особи Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи від 08.12.2025 року (далі – Протокол №127) (надається як доказ) згідно з яким вирішено:
Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей відмінити відкриті торги з особливостями у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, за процедурою закупівлі "Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", а саме: приміщення готелю та ресторану (реєстраційний номер нерухомого майна 1662142251101), загальною площею 3989,2 кв.м., яке розташоване за адресою: Одеська обл., м. Одеса, Ланжеронівська, будинок 13/1, на праві приватної власності зареєстровано за ВКФ "ВІКТОРІЯ" (код ЄДРПОУ 20944105), за ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-15- 010310-a.
Відповідно до пп.2 п.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі:
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно інформації зазначеною в Протоколу №127 Замовник кваліфікує порушенням у сфері законодавства у сфері публічних закупівель як — неправильне визначення очікуваної вартості закупівлі та суми очікуваних щомісячних надходжень в договорі, а саме врахування 5 (п’яти) комерційних закупівель замість 6 (шістьох) під час вираховування очікуваної вартості закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про скасування процедури публічної закупівлі з наступник підстав.
Відповідно до Наказу НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ (АРМА) №223 від 29.09.2023 року (зі змінами від 14.02.2025 та 20.03.2025 року) визначено (далі – Наказ) (надається як доказ):
Пунктом 2 Розділу ІІ Наказу визначено, що для планування Конкурсу та під час його проведення структурний підрозділ АРМА, що забезпечує виконання завдань з управління активами, шляхом організації, проведення конкурсних відборів юридичних або фізичних осіб-підприємців, ініціювання сприяння організації проведення відборів субʼєктів оціночної діяльності у порядку встановленому законодавством, працівники якого є Уповноваженими особами АРМА (далі - Структурний підрозділ АРМА), відповідно до частини четвертої статті 4 Закону може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, зокрема запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від субʼєктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватись замовником під час підготовки до проведення Конкурсу, якщо вони не призводять до порушення статті 5 Закону.
(…)
Одночасно з оголошенням конкурсного відбору управителя активами Комісією з питань проведення конкурсного відбору субʼєктів оціночної діяльності приймається рішення про оголошення конкурсного відбору субʼєктів оціночної діяльності для надання послуг з проведення оцінки активів (майна) і забезпечення рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) з метою встановлення ринкової вартості активу.
Оголошення про початок проведення конкурсу суб’єктів оціночної діяльності реєструється у відповідному журналі оголошень, який ведеться Структурним підрозділом АРМА.
(…)
3. Уповноважена особа АРМА після отримання відповідних Пропозицій від субʼєктів господарювання та звіту про оцінку активів (майна) разом із забезпеченням рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) проводить аналіз і визначає приблизну очікувану вартість предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, умови управління активами та ін.
Пунктом 5 Розділу ІІ Наказу визначено, що Уповноважена особа АРМА при визначенні очікуваної суми мінімальних доходів від управління активами, очікуваного розміру проценту винагороди управителя та мінімальної суми надходжень до Державного бюджету України (далі - гарантійний платіж), в залежності від складу активів, керується Рекомендаціями, а також Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та/або Порядком передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483, та/або Методикою визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1253.
Відповідно до інформації, що визначена Протоколом № 127 Замовник враховував під час розрахунку 5 (п’ять) тендерних пропозицій, від компаній, а саме:
1. Консорціум «Менеджмент Капітал Груп»
2. ТОВ «ГЕМІНІ ПЛЮС»
3. ТОВ «ЙОЛО Хотелс»
4. ТОВ «ЕВО ХОТЕЛС ГРУП»
5. Консорціум УК ПРІОРІТЕТ
Але після того як було оголошено процедуру закупівлі (UA-2025-10-15-010310-a), було ще раз перевірено Уповноваженою особою кількість поданих пропозицій та з’ясовано що пропозиції надали 6 (шість) компаній, а не як при першому підрахунку 5 компаній, а саме:
1. Консорціум «Менеджмент Капітал Груп»
2. ТОВ «ГЕМІНІ ПЛЮС»
3. ТОВ «ЙОЛО Хотелс»
4. ТОВ «ЕВО ХОТЕЛС ГРУП»
5. Консорціум УК ПРІОРІТЕТ
6. Консорціум УК КАМпарітет
Помилково не було враховано пропозицію від Консорціум УК КАМпарітет.
«З огляду на зазначене та неможливість внести зміни до очікуваної вартості закупівлі, є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів»
Скаржник не погоджується з аргументацією Замовника щодо скасування процедури закупівлі, оскільки Замовником не завантажено ЖОДНОГО доказу до Протоколу №127.
До того ж, пп. 2 п. 1 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надається як доказ) визначено, що одним з способів , що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі достатньо 3 комерційні пропозиції, а урахування більшої кількості пропозицій є лише особистим побажанням Замовника, та не може бути підтвердженням порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Також, у Протоколі №127 відсутнє зазначення щодо сум комерційних пропозицій щоб перевірити дійсність розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі та відсутні жодні докази, що комерційну пропозицію Консорціум УК КАМпарітет надав ДО оприлюднення процедури закупівлі, а саме до 15.10.2025 року з відмітками про реєстрацію вхідної кореспонденції до дати оприлюднення процедури закупівлі.
Додатково вбачаємо важливим зазначити, що Замовник аргументує скасування процедури закупівлі в зв’язку з тим, що очікувана вартість (після підрахунку за шістьма комерційними пропозиціями) повинна була складати 260 000,00 грн (26,00%) та сума очікуваних щомісячних надходжень в договорі має становити 252 800,00 грн.
Відповідно до результатів аукціону, що був проведений 28-го жовтня 2025 о 13:46 визначено, що найбільшою пропозицією з запропонованих учасниками до проведення аукціону складає 250 000,00 грн, що є меншим на 10 000,00 грн ніж сума заявлена Замовником у Протоколі №127.
За кінцевими результатами аукціону, найбільша пропозиція складає 229 767,00 грн, що є меншим на 30 233,00 грн ніж сума заявлена Замовником у Протоколі №127. Найменша ціна складає 89 000,00 грн, що вже менше від заявленої суми Замовником у Протоколі №127 на 171 000,00 грн.
Відповідно до вищезазначеного, зазначення Замовником очікуваної вартості закупівлі 262 500,00 грн не призвело до збільшення тендерних пропозицій Учасників та не призвело до збільшення витрат бюджетних коштів.
Підбиваючи підсумки, Замовник не обґрунтував скасування процедури публічної закупівлі з підстав, що визначені Законом, Особливостями та Наказу та не надав будь-яких доказів щодо порушень, що неможливо виправити та які дійсно призводять до цих самих порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення Замовника щодо скасування проведення процедури відкритих торгів є таким, що порушує право Скаржника на участь у процедурі закупівлі та Скаржник є учасником відповідної процедури і реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником у майбутньому.
Зазначеними вище рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління майном, що є предметом закупівлі та отримання прибутку.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження