-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
24450000-3 Агрохімічна продукція(Дезинфекційні засоби (Бланідас Актив ,1000мл-12шт.,Лізоформін 3000, 1000мл-4шт., Госпісепт( табл. в банці 300)- 35шт., Санітаб (350 табл.в банці 1кг)-25шт, Хоспісепт гель 1000мл-15шт., Аеродезин 2000 з розпилювачем 1000мл-6шт., Неосептінперевін(серветки) 200-1шт., Мікрасепт 1000мл-12шт., Неосептінперевін 1000мл.-2шт., Фермісепт 1000мл-2шт., Ензоклін 2500мл-3шт.)
Завершена
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2018 14:33 - 23.11.2018 15:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
00a28d1042f4417d9c280c295f14061a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-21-001703-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Ми розуміємо, що улюблена ваша компанія надала вам протизаконне формулювання відхилення економічно найвигіднішої пропозиції. Звертаємо увагу, що саме таке формулювання буква-до- букви кочує від Замовника до Замовника по всій Україні, де акцептують пропозиції одного і того ж учасника. Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2018 10:19
Вирішення:
Шановний! Згідно закупівлі UA-2018-11-21-001703-Код за ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8 (Дезинфекційні засоби (Бланідас Актив ,1000мл-12шт.,Лізоформін 3000, 1000мл-4шт., Госпісепт( табл. в банці 300)- 35шт., Санітаб (350 табл.в банці 1кг)-25шт, Хоспісепт гель 1000мл-15шт., Аеродезин 2000 з розпилювачем 1000мл-6шт., Неосептінперевін(серветки) 200-1шт., Мікрасепт 1000мл-12шт., Неосептінперевін 1000мл.-2шт., Фермісепт 1000мл-2шт., Ензоклін 2500мл-3шт.)
повідомляємо, що відповідно роз’яснень журналу «Радник у сфері державних закупівель» на запитання від 14.03.2018 року щодо можливості проведення допорогової закупівлі з конкретною назвою товару було отримано відповідь наступного змісту: «В першу чергу, звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Порядок проведення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35 (далі – Наказ № 35) не є нормативно-правовим актом обов’язковим до виконання. При цьому, згідно Наказу № 35 Замовник може, а не зобов’язаний прописувати можливість постачання еквіваленту предмета закупівлі. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбаченняможливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі, замовникмає право відхилити пропозицію такого учасника.».
(http://radnuk.com.ua/inthttp://radnuk.com.ua/interactivervd/?cur_cc=112&curPos).
Замовник встановив вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезинфектанів, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваш ізвинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.
Нас повергає в шок Ваші звинувачення та висловлювання, відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація. Ваші звинуваченнями нас у зговорі, корупції, зловживанні та порушення чинного законодавстваУкраїни, грубо порушує наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадовихо сіб, що є недопустимо, та порушує ЗаконодавствоУкраїни. Звернутись до Громадського контролю це Ваше право, так як і право нашої установи скористатисясвоїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 КонституціїУкраїни та ст..277 Цивільного кодексу України).
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні