• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Монокуляр нічного бачення PVS-14 4G FOM 2000+

Закупівля проводиться відповідно до п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 (зі змінами). Довідково: дана закупівля включена до переліку оборонних закупівель.

Завершена

10 294 210.83 UAH без ПДВ
Період оскарження: 15.10.2025 13:46 - 21.10.2025 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення при проведенні спрощеної закупівлі UA-2025-10-15-008299-a ТОВ «Меркурі Технолоджи» звертається до Вас з вимогою про усунення порушення, що відбулося під час розгляду пропозицій учасників зазначеної спрощеної закупівлі, а саме: неправомірного визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ»

Номер: 12896ce52a474e688b3f189723e3a466
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-15-008299-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення при проведенні спрощеної закупівлі UA-2025-10-15-008299-a ТОВ «Меркурі Технолоджи» звертається до Вас з вимогою про усунення порушення, що відбулося під час розгляду пропозицій учасників зазначеної спрощеної закупівлі, а саме: неправомірного визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ»
Вимога:
Переможець ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ» зазначив, що виробником товару (Монокуляр нічного бачення PVS-14 4G FOM 2000+) є безпосередньо ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ», а країна походження / виробництва – Україна. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з даними, які містяться у наданому учасником «Витяг з ЄДР ТОВ Глобал», у переліку зареєстрованих видів економічної діяльності (КВЕД) відсутній необхідний код, зокрема: 26.70 Виробництво оптичних приладів і фотографічного устаткування. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та норм Податкового кодексу України, суб'єкт господарювання має право здійснювати господарську діяльність лише за тими КВЕДами, які зазначені в його реєстраційних документах та внесені до Єдиного державного реєстру. Таким чином, Учасник ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ» не може бути офіційним виробником зазначеного товару, та надав завідомо недостовірну інформацію щодо виробника та країни походження товару у своїй пропозиції. Щодо наданого технічного паспорту («ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ.pdf»), який не відповідає жодним стандартам що регулюють оформлення технічної документації, та надається самим Учасником закупівлі, а НЕ виробником товару. Тому вважаємо, що запропоновані Учасником ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ» Монокуляри нічного бачення PVS-14 4G FOM 2000+ є невідомого походження, технічні та якісні характеристики яких жодним чином не підтвердженні. Вимоги та правове обґрунтування: Згідно з пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (яка застосовується до спрощених закупівель відповідно до частини 14 статті 14 Закону), замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо наявні підстави, передбачені статтею 17 цього Закону, та/або якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Умови закупівлі вимагались надання підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме 1. Витяг з каталогу предметів постачання з призначеними виробнику обладнання номенклатурними номерами НАТО та кодами за Класифікатором озброєння, військової техніки та майна Міністерства оборони України, та/або технічний паспорт, та/або паспорт якості (або інший аналогічний документ, що містить технічний опис товару). 2. «Гарантійний лист учасника про повну відповідність параметрів і характеристик запропонованого товару параметрам і характеристикам, встановленим замовником у цій технічній специфікації із зазначенням інформації про найменування, марку або модель запропонованого товару, найменування виробника та/або торгову марку та країну походження товару.» На підставі вищевикладеного та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ» переможцем даної спрощеної закупівлі. 2. Відхилити пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У разі відсутності реагування на дану вимогу, будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів за публічними закупівлями.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У Вимозі, учасник ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ" звертає увагу «на те, що згідно з даними, які містяться у наданому учасником «Витяг з ЄДР ТОВ Глобал», у переліку зареєстрованих видів економічної діяльності (КВЕД) відсутній необхідний код, зокрема: 26.70 Виробництво оптичних приладів і фотографічного устаткування». Однак, умовами, визначеними в оголошенні про проведення Спрощеної закупівлі та додатках до нього, не передбачалось вимоги щодо надання учасниками витягу та/або відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Натомість, п.п. 1 виключень п. 15.1 оголошення безпосередньо зазначено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатками до нього та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Отже, дані зазначені у витягу, наданому ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ" не можуть бути підставою для відхилення його пропозиції. Щодо твердження у Вимозі про те, що «Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та норм Податкового кодексу України, суб'єкт господарювання має право здійснювати господарську діяльність лише за тими КВЕДами, які зазначені в його реєстраційних документах та внесені до Єдиного державного реєстру» - замовник зазначає, що дане твердження не відповідає дійсності, оскільки положеннями Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та нормами Податкового кодексу України не встановлено жодних заборон та/або обмежень, згідно із якими суб'єкт господарювання має право здійснювати господарську діяльність лише за тими КВЕДами, які зазначені в його реєстраційних документах та внесені до Єдиного державного реєстру. Разом з тим, звертаємо увагу, що згідно із Наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 року № 457 - класифікація видів економічної діяльності (далі - КВЕД) установлює основи для підготовлення та поширення статистичної інформації за видами економічної діяльності. Основний принцип КВЕД полягає в об'єднанні підприємств, що виробляють подібні товари чи послуги або використовують подібні процеси для створення товарів чи послуг (тобто сировину, виробничий процес, методи або технології), у групи. Основне призначення КВЕД - визначати та кодувати основні та другорядні види економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців. Тобто КВЕД - це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Положеннями цього ж Наказу прямо передбачено, що «слід мати на увазі, що код виду діяльності не створює прав чи обов'язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не обов'язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи контрактів код виду діяльності - це припущення, а не доказ». Отже припущення ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ" у Вимозі, що «Учасник ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ» не може бути офіційним виробником зазначеного товару, та надав завідомо недостовірну інформацію щодо виробника та країни походження товару у своїй пропозиції» - безпідставне, так як ґрунтується на хибних та недостовірних судженнях та фактах. З аналогічних причин, твердження про те, що технічний паспорт предмету закупівлі надається самим учасником закупівлі, ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ», а НЕ виробником товару – не може бути підтвердженим. Окрім того, жодних вимог чи конкретизації щодо того, що документи на підтвердження технічним та якісним характеристикам предмету Спрощеної закупівлі мають бути видані виробником та/або на ім’я виробника – умовами оголошення про проведення Спрощеної закупівлі та додатків до неї не встановлювалось. 2. З приводу того, що «згідно з пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (яка застосовується до спрощених закупівель відповідно до частини 14 статті 14 Закону), замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо наявні підстави, передбачені статтею 17 цього Закону, та/або якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі», як зазначено у Вимозі, замовник звертає увагу, що ч. 14 ст. 14 Закону жодним чином не регулює питання та підстави для відхилення пропозицій. Натомість, нормами ст. 17 Закону регулюється питання відхилення ТЕНДЕРНОЇ пропозиції, а положення ст. 31 Закону поширюються виключно на умови проведення відкритих торгів і не мають жодного стосунку до порядку проведення спрощених закупівель. Поруч з тим, підстави відмови та відхилення тендерних пропозицій, що передбачені ст. 17 Закону, все одно не пов’язані із претензіями, викладеними у Вимозі, а отже не можуть бути застосовані до них. Виключні підстави для відхилення пропозицій учасників спрощених закупівель встановлені ч. 13 ст. 14 Закону і застосовуються у разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Тобто, Закон не передбачає вимог, щодо відхилення замовником пропозицій спрощених закупівель у на підставі будь-якої інформації (та/або документів) наданих учасниками, яка не вимагалась умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогами до предмета закупівлі або ж на підставі інформації щодо видів економічної діяльності чи їх класифікації. Таким чином, учасник ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ» надав усі документи, які вимагались САМЕ умовами оголошення про проведення Спрощеної закупівлі, та вимогами додатків до нього, в т.ч. й до предмета Спрощеної закупівлі. Відповідно, його пропозиція відповідає встановленим оголошенням вимогам, а отже в замовника відсутні правові підстави для відхилення такої пропозиції учасника і, відповідно, підстави скасування рішення щодо визначення ТОВ «ГЛОБАЛ ТЕХНО ТРЕЙДИНГ» переможцем Спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, викладені у Вимозі обставини не доводять неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника та наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, внаслідок яких порушено права чи законні інтереси інших учасників, пов’язані з участю в процедурі закупівлі. Відповідно, Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні