-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КОМПЛЕКТ ЛАЗЕРТАГ ДЛЯ НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ «ЗАХИСТ УКРАЇНИ»
Завершена
896 140.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
15.10.2025 11:29 - 17.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга (про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації)
Номер:
1791c59e3ac2472aaecd7a3b9c21fc94
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-15-004605-a.b1
Назва:
Скарга (про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- повязка.png 19.10.2025 16:58
- Додаток 2 технічне завдання ЛАЗЕРТАГ.docx 19.10.2025 16:58
- Сертифікат_відповідності_ТОВ_АРТПРАЙЗ_25_08_2025_30_07_2026 (3).pdf 19.10.2025 16:58
- жилет.png 19.10.2025 16:58
- станція.png 19.10.2025 16:58
- Артпайз.png 19.10.2025 16:58
- Скарга.pdf 19.10.2025 16:58
- Скарга.docx 19.10.2025 16:58
- Додаток 3 проект договору.docx 19.10.2025 16:58
- sign.p7s 19.10.2025 17:00
- рішення від 21.10.2025 №15831.pdf 21.10.2025 16:56
- інормація про резолютивну частину рішення від 29.10.2025 №16272.pdf 30.10.2025 11:27
- рішення від 29.10.2025 №16272.pdf 31.10.2025 15:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2025 17:07
Дата розгляду скарги:
29.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.10.2025 15:51
Дата виконання рішення Замовником:
13.11.2025 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Розглянувши рішення Органу оскарження №16272-р/пк-пз від 29.10.2025, Замовником внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7080eb9af6874dd1a7f179ee65e2b8d4
Заголовок пункту скарги:
Скарга (про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
15.10.2025 р на веб-порталі Уповноваженого органу (Prozorro) Замовником Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-15-004605-a за предметом закупівлі: Комплект ЛАЗЕРТАГ ДЛЯ НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ «ЗАХИСТ УКРАЇНИ» (Код ДК 021:2015: 35740000-3: Симулятори бойових дій) (далі – Закупівля).
16.10.2025 на веб-порталі Уповноваженого органу (Prozorro) Замовником було опубліковано зміни до тендерної документації.
ФОП Чмига Дмитро Олександрович (далі – Скаржник) має намір взяти участь у даній Закупівлі, оскільки здійснює господарську діяльність з постачання товарів, що є предметом Закупівлі. Проаналізувавши тендерну документацію (далі – ТД), зокрема Додаток 1 та Додаток 2 до неї, Скаржник виявив низку дискримінаційних вимог, які порушують наші права та інтереси як потенційного учасника, а також принципи недискримінації та добросовісної конкуренції, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вважаємо вимоги ТД незаконними та такими, що підлягають скасуванню, з огляду на наступне.
1. Пряме посилання на конкретну торговельну марку
У Додатку 2 (Технічна специфікація) в таблиці технічних вимог до "Зарядної станції для лазертагу" Замовником прямо вказано: "Зарядна станція VORTEX призначена для зарядки...". Це є грубим порушенням частини 4 статті 22 Закону, яка забороняє тендерній документації містити посилання на конкретну торговельну марку (марки), патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Хоча в ТД наявні загальні примітки про те, що "всі посилання... слід читати з виразом «або еквівалент»", включення конкретної торговельної марки "VORTEX" безпосередньо в опис технічних характеристик є маніпулятивним, надає необґрунтовані переваги виробникам чи постачальникам саме цієї станції та спрямовує учасників на конкретне комерційне найменування (п. 31 ст. 4 Стертифікату відповідності). Це суттєво обмежує конкуренцію.
2. Встановлення дискримінаційної вимоги про надання авторизаційного листа
Відповідно до п. 2.2 Додатку 2 ТД, учасник повинен надати: "Авторизаційний лист від виробника запропонованого комплекту Лазертаг із зазначенням номеру процедури закупівлі, назви замовника та учасника. Лист має підтверджувати спроможність учасника здійснити постачання". Ця вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Вона ставить учасників у повну залежність від волі виробника, який може безпідставно відмовити у наданні такого листа або надати його лише одному "обраному" учаснику. Це унеможливлює участь у закупівлі незалежних дистриб'юторів, реселлерів та інших суб'єктів ринку, які мають законну можливість поставити товар, що відповідає технічним вимогам, але не мають "офіційних" партнерських відносин з виробником. Така практика неодноразово визнавалася АМКУ як дискримінаційна.
3. Сукупність вимог до документів, що штучно обмежують коло учасників
Пунктом * (Примітка) до п. 2 Додатку 2 ТД встановлено: "Усі документи, зазначені у пунктах 2.2–2.5, мають бути видані на одного і того ж виробника або його офіційного представника (дистриб’ютора, імпортера), що підтверджує походження та автентичність товару, який пропонується до постачання". Ця вимога, у поєднанні з п. 2.2 (авторизаційний лист), п. 2.3 (декларація), п. 2.4 (сертифікат) та п. 2.5 (санітарний висновок), створює штучний бар'єр. Вона вимагає, щоб не просто учасник мав авторизацію, а щоб усі сертифікаційні та дозвільні документи були видані безпосередньо на виробника або його одного представника. Це унеможливлює участь постачальників, які пропонують товар, що пройшов оцінку відповідності під іншою юридичною особою (наприклад, імпортером, який не є "офіційним представником", але законно ввіз та сертифікував товар). Така вимога не має жодного відношення до підтвердження якості товару, а спрямована виключно на звуження кола учасників до єдиного можливого постачальника.
4. Надмірна деталізація технічних характеристик
Технічна специфікація (Додаток 2) містить низку унікальних, надмірно деталізованих та специфічних параметрів, які сукупно описують продукцію одного конкретного виробника, роблячи неможливим надання "еквіваленту".
Замовник вимагає одночасного дотримання таких специфічних параметрів:
• Матеріал: "Матеріал текстильної основи: CORDURA MAXI" для пов'язки та жилета. CORDURA є зареєстрованим брендом, а "MAXI" – специфічним артикулом.
• Протоколи: Конкретна та унікальна комбінація "Зв'язок... через Wi-Fi... 2,4 ГГц" (для сервера) та "Частота радіоканалу...: 868 МГц" (між пристроями).
• ІЧ-сигнал: Жорстка вимога до "Довжина хвилі...: 940 нм", "Частота модуляції...: 56 кГц" та "Сумісність... з цифровими протоколами Miles Tag 2".
• Специфічні функції: "Наявність вбудованих ІЧ-випромінювачів в датчики прийому поразки" та "Наявність функції зональної вібро-індикації поразки".
• Програмне забезпечення: Вимога до ПЗ, що працює виключно на "Операційна система: Android 10.0 і вище" та з "Авторизація : через Google-акаунт", що дискримінує виробників з ПЗ для інших платформ (iOS, Windows) або з іншими методами авторизації.
Сукупність цих унікальних характеристик (конкретна марка тканини, специфічні частоти зв'язку, протоколи та унікальні функції) з високою ймовірністю відповідає обладнанню лише одного виробника під одного виробника ТОВ «АРТПРАЙЗ» (https://netronic.com.ua/lp ). Це робить застереження "або еквівалент" формальним та нездійсненним, оскільки будь-який інший продукт неминуче відрізнятиметься хоча б в одному з цих деталізованих параметрів. Це є порушенням принципів недискримінації та максимальної економії.
5. Суперечлива вимога до Декларації про відповідність
Пункт 2.3 Додатку 2 вимагає "Декларацію про відповідність на Тагер, Пов’язку на голову гравця, Базу команди, Контрольну точку, щодо відповідності товару вимогам технічного регламенту безпечності іграшок (ПКМУ від 28 лютого 2018 року № 151)", однак у примітці до нього (п. 2.3.1 в документі) зазначено: "(Декларація повинна містити підпис керівника органу з оцінки відповідності)". Ця вимога є юридично суперечливою. Декларація про відповідність складається та підписується самим виробником або його уповноваженим представником, який бере на себе відповідальність за відповідність продукції. Сертифікат відповідності (або інший документ про оцінку) видається та підписується органом з оцінки відповідності за результатами експертизи. Вимагаючи документ з назвою "Декларація", але з реквізитами "Сертифіката" (підпис органу), Замовник створює правову невизначеність та встановлює вимогу, яку неможливо виконати коректно.
6. Суперечливість умов ТД щодо місця поставки
Тендерна документація містить суперечливу інформацію щодо місця поставки товару.
У Додатку 2 до ТД, в пунктах 44-45, чітко вказано: "Місце поставки: 89600 Закарпатська область м. Мукачево вул. Драгоманова,66". Водночас, в оголошенні про проведення закупівлі, оприлюдненому в електронній системі, місце поставки вказано як: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, площа Духновича Олександра, 2. На додачу до вищевказаної розбіжності, п. 5.4 проекту договору (Додаток 3) містить незрозуміле та суперечливе формулювання адреси: "Місце поставки (передачі) 9600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, 89600, Україна, Закарпатська обл., Мукачево, вул. Драгоманова, 66...". Ці розбіжності не дають можливості учаснику однозначно визначити місце поставки, що безпосередньо впливає на розрахунок логістичних витрат та формування остаточної ціни тендерної пропозиції. Учасник не може знати, якою саме адресою Замовник буде керуватися при прийманні товару.
7. Невідповідність предмета закупівлі у проекті договору
Проект договору (Додаток 3) містить вимоги до послуг, що стосуються товару, який не є предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є "КОМПЛЕКТ ЛАЗЕРТАГ ДЛЯ НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ «ЗАХИСТ УКРАЇНИ»" , склад якого деталізовано в Додатку 2 та Специфікації до договору. Жоден з цих документів не передбачає постачання "Інтерактивного лазерного стрілецького тренажеру (тиру)". Проте, п. 3.3 проекту договору включає у загальну вартість "первинне налаштування та синхронізація Інтерактивного лазерного стрілецького тренажеру (тир) та надання сервісної і методичної підтримки: підключення тиру та проведення первинного навчання...". Це є грубим порушенням, оскільки Замовник вимагає включити у ціну товару послуги з налаштування обладнання, яке взагалі не закуповується. Це робить документацію суперечливою, а формування цінової пропозиції – неможливим.
8. Суперечливі строки поставки товару
Тендерна документація містить дві різні кінцеві дати поставки товару. У Додатку 2 (Технічна специфікація) вказано: "Строк поставки до 10.12.2025 року". Водночас у Додатку 3 (Проект договору) в п. 5.3 вказано: "Поставка замовленого товару здійснюється Постачальником... не пізніше 15 листопада 2025 року". Ця суперечність не дає учаснику однозначно зрозуміти, до якої дати він має розрахувати можливість поставки, що є порушенням принципу прозорості.
9. Правова невизначеність щодо статусу сторони договору
Проект договору (Додаток 3) використовує чотири різні та юридично несумісні визначення для сторони-постачальника.
Обґрунтування: У документації постачальник одночасно іменується як:
1. «Підрядник» (виконує роботи/послуги) – у преамбулі договору.
2. «Постачальник» (поставляє товар) – у п. 1.1 та по тексту договору.
3. «ВИКОНАВЕЦЬ» (виконує послуги) – у розділі "Реквізити сторін".
4. «Учасник» – у Додатку № 2 до договору. Ця плутанина створює повну юридичну невизначеність щодо правової природи договору (поставка, підряд чи послуги?) та дійсних зобов'язань сторони.
10. Встановлення каральних (дискримінаційних) санкцій та нереалістичних строків
Проект договору (Додаток 3) встановлює надмірно великі штрафні санкції та нереалістичні строки гарантійного обслуговування. Каральні санкції: П. 7.2 договору встановлює пеню за прострочення поставки у розмірі 10% від вартості товару за кожний день прострочення, а також додатковий штраф у 20% за прострочення понад 15 днів. Крім того, п. 7.4 встановлює штраф у 20% від усієї ціни договору за "невиконання (неналежне виконання) умов". Такі санкції є економічно необґрунтованими, каральними та спрямовані на відлякування учасників.
П. 2.1 Додатку № 2 до договору встановлює строк виправлення дефектів – 5 робочих днів, а п. 2.2 – 5 календарних днів на заміну неякісного товару. Для складного електронного обладнання (лазертаг-комплекти) такий строк є технічно неможливим (враховуючи діагностику, логістику до сервісного центру та назад). Це дає Замовнику безпідставне право на розірвання договору та застосування штрафів
Встановлені Замовником у ТД вимоги є дискримінаційними, суперечливими та нечіткими. Вони порушують принципи добросовісної конкуренції, рівного ставлення до учасників, прозорості та максимальної економії, закріплені у статті 5 Закону. Вони штучно та безпідставно обмежують коло потенційних учасників, унеможливлюючи участь Скаржника у даній Закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
16.10.2025 на веб-порталі Уповноваженого органу (Prozorro) Замовником було опубліковано зміни до тендерної документації.
ФОП Чмига Дмитро Олександрович (далі – Скаржник) має намір взяти участь у даній Закупівлі, оскільки здійснює господарську діяльність з постачання товарів, що є предметом Закупівлі. Проаналізувавши тендерну документацію (далі – ТД), зокрема Додаток 1 та Додаток 2 до неї, Скаржник виявив низку дискримінаційних вимог, які порушують наші права та інтереси як потенційного учасника, а також принципи недискримінації та добросовісної конкуренції, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вважаємо вимоги ТД незаконними та такими, що підлягають скасуванню, з огляду на наступне.
1. Пряме посилання на конкретну торговельну марку
У Додатку 2 (Технічна специфікація) в таблиці технічних вимог до "Зарядної станції для лазертагу" Замовником прямо вказано: "Зарядна станція VORTEX призначена для зарядки...". Це є грубим порушенням частини 4 статті 22 Закону, яка забороняє тендерній документації містити посилання на конкретну торговельну марку (марки), патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Хоча в ТД наявні загальні примітки про те, що "всі посилання... слід читати з виразом «або еквівалент»", включення конкретної торговельної марки "VORTEX" безпосередньо в опис технічних характеристик є маніпулятивним, надає необґрунтовані переваги виробникам чи постачальникам саме цієї станції та спрямовує учасників на конкретне комерційне найменування (п. 31 ст. 4 Стертифікату відповідності). Це суттєво обмежує конкуренцію.
2. Встановлення дискримінаційної вимоги про надання авторизаційного листа
Відповідно до п. 2.2 Додатку 2 ТД, учасник повинен надати: "Авторизаційний лист від виробника запропонованого комплекту Лазертаг із зазначенням номеру процедури закупівлі, назви замовника та учасника. Лист має підтверджувати спроможність учасника здійснити постачання". Ця вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Вона ставить учасників у повну залежність від волі виробника, який може безпідставно відмовити у наданні такого листа або надати його лише одному "обраному" учаснику. Це унеможливлює участь у закупівлі незалежних дистриб'юторів, реселлерів та інших суб'єктів ринку, які мають законну можливість поставити товар, що відповідає технічним вимогам, але не мають "офіційних" партнерських відносин з виробником. Така практика неодноразово визнавалася АМКУ як дискримінаційна.
3. Сукупність вимог до документів, що штучно обмежують коло учасників
Пунктом * (Примітка) до п. 2 Додатку 2 ТД встановлено: "Усі документи, зазначені у пунктах 2.2–2.5, мають бути видані на одного і того ж виробника або його офіційного представника (дистриб’ютора, імпортера), що підтверджує походження та автентичність товару, який пропонується до постачання". Ця вимога, у поєднанні з п. 2.2 (авторизаційний лист), п. 2.3 (декларація), п. 2.4 (сертифікат) та п. 2.5 (санітарний висновок), створює штучний бар'єр. Вона вимагає, щоб не просто учасник мав авторизацію, а щоб усі сертифікаційні та дозвільні документи були видані безпосередньо на виробника або його одного представника. Це унеможливлює участь постачальників, які пропонують товар, що пройшов оцінку відповідності під іншою юридичною особою (наприклад, імпортером, який не є "офіційним представником", але законно ввіз та сертифікував товар). Така вимога не має жодного відношення до підтвердження якості товару, а спрямована виключно на звуження кола учасників до єдиного можливого постачальника.
4. Надмірна деталізація технічних характеристик
Технічна специфікація (Додаток 2) містить низку унікальних, надмірно деталізованих та специфічних параметрів, які сукупно описують продукцію одного конкретного виробника, роблячи неможливим надання "еквіваленту".
Замовник вимагає одночасного дотримання таких специфічних параметрів:
• Матеріал: "Матеріал текстильної основи: CORDURA MAXI" для пов'язки та жилета. CORDURA є зареєстрованим брендом, а "MAXI" – специфічним артикулом.
• Протоколи: Конкретна та унікальна комбінація "Зв'язок... через Wi-Fi... 2,4 ГГц" (для сервера) та "Частота радіоканалу...: 868 МГц" (між пристроями).
• ІЧ-сигнал: Жорстка вимога до "Довжина хвилі...: 940 нм", "Частота модуляції...: 56 кГц" та "Сумісність... з цифровими протоколами Miles Tag 2".
• Специфічні функції: "Наявність вбудованих ІЧ-випромінювачів в датчики прийому поразки" та "Наявність функції зональної вібро-індикації поразки".
• Програмне забезпечення: Вимога до ПЗ, що працює виключно на "Операційна система: Android 10.0 і вище" та з "Авторизація : через Google-акаунт", що дискримінує виробників з ПЗ для інших платформ (iOS, Windows) або з іншими методами авторизації.
Сукупність цих унікальних характеристик (конкретна марка тканини, специфічні частоти зв'язку, протоколи та унікальні функції) з високою ймовірністю відповідає обладнанню лише одного виробника під одного виробника ТОВ «АРТПРАЙЗ» (https://netronic.com.ua/lp ). Це робить застереження "або еквівалент" формальним та нездійсненним, оскільки будь-який інший продукт неминуче відрізнятиметься хоча б в одному з цих деталізованих параметрів. Це є порушенням принципів недискримінації та максимальної економії.
5. Суперечлива вимога до Декларації про відповідність
Пункт 2.3 Додатку 2 вимагає "Декларацію про відповідність на Тагер, Пов’язку на голову гравця, Базу команди, Контрольну точку, щодо відповідності товару вимогам технічного регламенту безпечності іграшок (ПКМУ від 28 лютого 2018 року № 151)", однак у примітці до нього (п. 2.3.1 в документі) зазначено: "(Декларація повинна містити підпис керівника органу з оцінки відповідності)". Ця вимога є юридично суперечливою. Декларація про відповідність складається та підписується самим виробником або його уповноваженим представником, який бере на себе відповідальність за відповідність продукції. Сертифікат відповідності (або інший документ про оцінку) видається та підписується органом з оцінки відповідності за результатами експертизи. Вимагаючи документ з назвою "Декларація", але з реквізитами "Сертифіката" (підпис органу), Замовник створює правову невизначеність та встановлює вимогу, яку неможливо виконати коректно.
6. Суперечливість умов ТД щодо місця поставки
Тендерна документація містить суперечливу інформацію щодо місця поставки товару.
У Додатку 2 до ТД, в пунктах 44-45, чітко вказано: "Місце поставки: 89600 Закарпатська область м. Мукачево вул. Драгоманова,66". Водночас, в оголошенні про проведення закупівлі, оприлюдненому в електронній системі, місце поставки вказано як: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, площа Духновича Олександра, 2. На додачу до вищевказаної розбіжності, п. 5.4 проекту договору (Додаток 3) містить незрозуміле та суперечливе формулювання адреси: "Місце поставки (передачі) 9600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, 89600, Україна, Закарпатська обл., Мукачево, вул. Драгоманова, 66...". Ці розбіжності не дають можливості учаснику однозначно визначити місце поставки, що безпосередньо впливає на розрахунок логістичних витрат та формування остаточної ціни тендерної пропозиції. Учасник не може знати, якою саме адресою Замовник буде керуватися при прийманні товару.
7. Невідповідність предмета закупівлі у проекті договору
Проект договору (Додаток 3) містить вимоги до послуг, що стосуються товару, який не є предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є "КОМПЛЕКТ ЛАЗЕРТАГ ДЛЯ НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ «ЗАХИСТ УКРАЇНИ»" , склад якого деталізовано в Додатку 2 та Специфікації до договору. Жоден з цих документів не передбачає постачання "Інтерактивного лазерного стрілецького тренажеру (тиру)". Проте, п. 3.3 проекту договору включає у загальну вартість "первинне налаштування та синхронізація Інтерактивного лазерного стрілецького тренажеру (тир) та надання сервісної і методичної підтримки: підключення тиру та проведення первинного навчання...". Це є грубим порушенням, оскільки Замовник вимагає включити у ціну товару послуги з налаштування обладнання, яке взагалі не закуповується. Це робить документацію суперечливою, а формування цінової пропозиції – неможливим.
8. Суперечливі строки поставки товару
Тендерна документація містить дві різні кінцеві дати поставки товару. У Додатку 2 (Технічна специфікація) вказано: "Строк поставки до 10.12.2025 року". Водночас у Додатку 3 (Проект договору) в п. 5.3 вказано: "Поставка замовленого товару здійснюється Постачальником... не пізніше 15 листопада 2025 року". Ця суперечність не дає учаснику однозначно зрозуміти, до якої дати він має розрахувати можливість поставки, що є порушенням принципу прозорості.
9. Правова невизначеність щодо статусу сторони договору
Проект договору (Додаток 3) використовує чотири різні та юридично несумісні визначення для сторони-постачальника.
Обґрунтування: У документації постачальник одночасно іменується як:
1. «Підрядник» (виконує роботи/послуги) – у преамбулі договору.
2. «Постачальник» (поставляє товар) – у п. 1.1 та по тексту договору.
3. «ВИКОНАВЕЦЬ» (виконує послуги) – у розділі "Реквізити сторін".
4. «Учасник» – у Додатку № 2 до договору. Ця плутанина створює повну юридичну невизначеність щодо правової природи договору (поставка, підряд чи послуги?) та дійсних зобов'язань сторони.
10. Встановлення каральних (дискримінаційних) санкцій та нереалістичних строків
Проект договору (Додаток 3) встановлює надмірно великі штрафні санкції та нереалістичні строки гарантійного обслуговування. Каральні санкції: П. 7.2 договору встановлює пеню за прострочення поставки у розмірі 10% від вартості товару за кожний день прострочення, а також додатковий штраф у 20% за прострочення понад 15 днів. Крім того, п. 7.4 встановлює штраф у 20% від усієї ціни договору за "невиконання (неналежне виконання) умов". Такі санкції є економічно необґрунтованими, каральними та спрямовані на відлякування учасників.
П. 2.1 Додатку № 2 до договору встановлює строк виправлення дефектів – 5 робочих днів, а п. 2.2 – 5 календарних днів на заміну неякісного товару. Для складного електронного обладнання (лазертаг-комплекти) такий строк є технічно неможливим (враховуючи діагностику, логістику до сервісного центру та назад). Це дає Замовнику безпідставне право на розірвання договору та застосування штрафів
Встановлені Замовником у ТД вимоги є дискримінаційними, суперечливими та нечіткими. Вони порушують принципи добросовісної конкуренції, рівного ставлення до учасників, прозорості та максимальної економії, закріплені у статті 5 Закону. Вони штучно та безпідставно обмежують коло потенційних учасників, унеможливлюючи участь Скаржника у даній Закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 проект договору
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 проект договору.docx
-
-
Назва доказу:
Станція
-
Повʼязаний документ:
станція.png
-
-
Назва доказу:
Сертифікат_відповідності_ТОВ_АРТПРАЙЗ_25_08_2025_30_07_2026
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_відповідності_ТОВ_АРТПРАЙЗ_25_08_2025_30_07_2026 (3).pdf
-
-
Назва доказу:
Пов`язка
-
Повʼязаний документ:
повязка.png
-
-
Назва доказу:
Жилет
-
Повʼязаний документ:
жилет.png
-
-
Назва доказу:
Артпайз
-
Повʼязаний документ:
Артпайз.png
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 технічне завдання ЛАЗЕРТАГ.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 технічне завдання ЛАЗЕРТАГ.docx
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Визнати дії Замовника щодо встановлення вищезазначених дискримінаційних та суперечливих вимог у тендерній документації такими, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель. 2. Зобов’язати Замовника Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2025-10-15-004605-a, а саме: o Виключити з Додатку 2 посилання на конкретну торговельну марку "VORTEX". o Виключити з Додатку 2 вимогу п. 2.2 про надання "Авторизаційного листа від виробника". o Виключити з Додатку 2 дискримінаційну примітку * до п. 2 щодо видачі документів п. 2.2-2.5 на одного й того ж виробника/представника. o Привести технічні характеристики у відповідність до Закону, виключивши надмірну деталізацію та посилання на бренди ("CORDURA MAXI", "Miles Tag 2" тощо), що дозволить подавати еквівалентні товари. o Виключити суперечливу вимогу п. 2.3.1 щодо підписання "Декларації" керівником органу з оцінки відповідності o Виключити з п. 3.3 проекту договору (Додаток 3) згадки про "Інтерактивний лазерний стрілецький тренажер (тир)" та послуги з його налаштування. o Усунути суперечності щодо строків поставки (п. 5.3 Додатку 3 та Додаток 2), встановивши єдиний строк. o Усунути суперечності щодо місця поставки товару (п. 5.4 Додатку 3, Додаток 2 та оголошення в ЕТС), вказавши єдину, чітку та коректну адресу. o Привести проект договору (Додаток 3) у відповідність, використовуючи єдиний коректний термін для сторони-постачальника. o Привести Розділ VII та Додаток 2 до проекту договору у відповідність до розумних комерційних практик, встановивши реалістичні строки гарантійного ремонту/заміни та обґрунтовані (не каральні) розміри штрафних санкцій.