• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1
  • Донорські кошти

Послуги з поточного ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання та встановлення системи димовидалення на об’єкті: Комунальний опорний заклад загальної середньої освіти «Ліцей № 2» Південнівської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: 65481, Одеська обл., Одеський р-н, місто Південне, пр. Миру, будинок 18 (Лот 1 - Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання, Лот 2 - Встановлення системи димовидалення)

“Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”. Закупівля здійснюється в межах реалізації програми фінансової підтримки Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 22 дні назад

2 500 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 14.10.2025 17:42 - 26.10.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на відхилення та визначення переможця

Номер: d7c904e882bc495481265c0ef4ed2174
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-014454-a.c3
Назва: Скарга на відхилення та визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.11.2025 14:10
Дата прийняття рішення по скарзі: 04.12.2025 10:34
Автор: ТОВ "СПАС", Юлія Димитрова +380975686464 spas.odesa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 703898b84eda4792a69b646e5d57e25c
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації: Розрахунок вартості послуг, розроблений у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії у формі кошторисної документації (пропечатаної та підписаної Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації у форматі pdf)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.1 Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації: Розрахунок вартості послуг, розроблений у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії у формі кошторисної документації (пропечатаної та підписаної Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації у форматі pdf) у складі:
- Договірна ціна (тверда) з пояснювальною запискою;
- Відомість обсягів робіт;
- Локальний кошторис на будівельні роботи;
- Локальний кошторис на пусконалагоджувальні роботи;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Дефектні акти (складені у відповідності до локальних кошторисів).
Щодо лоту 1 додатково надається Інформація про ціни на матеріальні ресурси, у якій обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків кошторисною документацією не передбачаються. Договірна ціна повинна бути визначена згідно технічного завдання. Вартість окремих розрахунків договірної ціни повинні відповідати розрахованій вартості в доданих кошторисних розрахунках. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами. Кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd. При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни. Будівництво повинно бути розташоване за адресою надання послуг. Відповідно до проектної документації середні розряди робіт можуть не узгоджуватися між документами кошторисної документації.
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) або складові кошторисної документації не повністю заповнені, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником.

У складі тендерної пропозиції надані усі відповідні документи. На думку Скаржника, усі документи надано у відповідності до тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 2b481c00af5c41bea6da4d3fc673ed82
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2.1. Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема:
2.1. Довідка оформлюється на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (Зразок №2).
Зразок №2
ДОВІДКА
щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ Посада ПІБ Освіта, кваліфікація
Досвід роботи


Керівник учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали
(або уповноважена особа) (підпис)
М.П. (у разі її використання)
2.2. Серед працівників повинні обов’язково бути:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
2.3. Підтвердити вимоги щодо вищої освіти (диплом) та стажу роботи (витяг з трудової книжки/послужний список) керівника робіт та надати документи, які підтверджують кваліфікацію та отримання необхідного розряду виконавців робіт (диплом/посвідчення/свідоцтво, тощо).
2.4. На підтвердження інформації вказаній у довідці Учасник надає скан-копії трудових договорів з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі при виконанні договору або наказів (розпоряджень) про призначення на посаду або наказів про прийняття на роботу, наказів про сумісництво (за наявності).

В складі пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1" надано довідку №71 від 24.10.2025 (файл: 2. Довідка про наявність працівників), де за 4 позицією зазначено Мироненко Сергія Сергійовича. В колонці «освіта, кваліфікація» вказано лише налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролювання та керування.
Відповідно до наданого посвідчення №030325.5-1 (файл: 2.5 Мироненко налагоджувальник приладів, апаратури та САКРК 4 розряд) Мироненко Сергій Сергійович має саме кваліфікацію налагоджувальник П,А та САК, Р та К.
Крім того, у працівників за позиціями 2-3 зазначено саме рівень освіти, а не сама освіта.
Таким чином, в довідці учасник вказав інформацію про кваліфікацію і не вказав інформацію саме про освіту працівників.
Таким чином, у пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1" наявні невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: e7f00572d6f744fb98fe182e82ad01a8
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2.2. Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема:
Документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі:
Для юридичної особи:
- рішення про призначення керівника (протокол або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого) або наказ на призначення керівника (у випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) керівником), або
протокол або виписка/витяг з протоколу учасників та/або установчих документів та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі (у випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) уповноваженою особою учасника).
*Для учасників, що мають форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, надати скановане рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності – надати лист довільної форми, у якому це зазначається (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).

В складі пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1" не надано ні рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, ні лист довільної форми, у якому зазначається інформація про вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Таким чином, у пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1" наявні невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №60 від 15.11.2025 року.
2. Протокол №62.2 від 18.11.2025 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції та неправомірного визначення переможцем ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1", що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження



Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на відхилення та визначення переможця

Номер: bb4a7ac83325479cb3ea865e24a67412
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-014454-a.a2
Назва: Скарга на відхилення та визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.11.2025 14:20
Дата прийняття рішення по скарзі: 04.12.2025 10:32
Автор: ТОВ "СПАС", Юлія Димитрова +380975686464 spas.odesa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8cd1218865904546ba9a2af3555dbbf5
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації: Розрахунок вартості послуг, розроблений у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії у формі кошторисної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.1 Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації: Розрахунок вартості послуг, розроблений у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії у формі кошторисної документації (пропечатаної та підписаної Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації у форматі pdf) у складі:
- Договірна ціна (тверда) з пояснювальною запискою;
- Відомість обсягів робіт;
- Локальний кошторис на будівельні роботи;
- Локальний кошторис на пусконалагоджувальні роботи;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Дефектні акти (складені у відповідності до локальних кошторисів).
Щодо лоту 1 додатково надається Інформація про ціни на матеріальні ресурси, у якій обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків кошторисною документацією не передбачаються. Договірна ціна повинна бути визначена згідно технічного завдання. Вартість окремих розрахунків договірної ціни повинні відповідати розрахованій вартості в доданих кошторисних розрахунках. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами. Кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd. При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни. Будівництво повинно бути розташоване за адресою надання послуг. Відповідно до проектної документації середні розряди робіт можуть не узгоджуватися між документами кошторисної документації.
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) або складові кошторисної документації не повністю заповнені, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником.

У складі тендерної пропозиції надані усі відповідні документи. На думку Скаржника, усі документи надано у відповідності до тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ab9a9e6d80e845bca288618dc1b49b55
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації: Розрахунок вартості послуг, розроблений у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії у формі кошторисної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.2. Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації: Розрахунок вартості послуг, розроблений у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії у формі кошторисної документації (пропечатаної та підписаної Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації у форматі pdf) у складі:
- Договірна ціна (тверда) з пояснювальною запискою;
- Відомість обсягів робіт;
- Локальний кошторис на будівельні роботи;
- Локальний кошторис на пусконалагоджувальні роботи;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Дефектні акти (складені у відповідності до локальних кошторисів).
Щодо лоту 1 додатково надається Інформація про ціни на матеріальні ресурси, у якій обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків кошторисною документацією не передбачаються. Договірна ціна повинна бути визначена згідно технічного завдання. Вартість окремих розрахунків договірної ціни повинні відповідати розрахованій вартості в доданих кошторисних розрахунках. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами. Кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd. При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни. Будівництво повинно бути розташоване за адресою надання послуг. Відповідно до проектної документації середні розряди робіт можуть не узгоджуватися між документами кошторисної документації.
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) або складові кошторисної документації не повністю заповнені, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: Якщо Учасником пропонується еквівалент обладнання та/або матеріалів до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик обладнання та/або матеріалів, що вимагається Замовником в тендерній документації до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного обладнання та/або матеріалів, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента обладнання та/або матеріалів має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву обладнання та/або матеріалу, який пропонується учасником, та назву виробника.

У складі тендерної пропозиції надані усі відповідні документи. На думку Скаржника, усі документи надано у відповідності до тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 82162c6f0d0840f4b62cda987175ca68
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід...
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2.1. Відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема:
2.1. Довідка оформлюється на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (Зразок №2).
Зразок №2
ДОВІДКА
щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ Посада ПІБ Освіта, кваліфікація
Досвід роботи


Керівник учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали
(або уповноважена особа) (підпис)
М.П. (у разі її використання)
2.2. Серед працівників повинні обов’язково бути:
- Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
- Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
2.3. Підтвердити вимоги щодо вищої освіти (диплом) та стажу роботи (витяг з трудової книжки/послужний список) керівника робіт та надати документи, які підтверджують кваліфікацію та отримання необхідного розряду виконавців робіт (диплом/посвідчення/свідоцтво, тощо).
2.4. На підтвердження інформації вказаній у довідці Учасник надає скан-копії трудових договорів з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі при виконанні договору або наказів (розпоряджень) про призначення на посаду або наказів про прийняття на роботу, наказів про сумісництво (за наявності).


В складі пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1" надано довідку №71 від 24.10.2025 (файл: 2. Довідка про наявність працівників), де за 4 позицією зазначено Мироненко Сергія Сергійовича. В колонці «освіта, кваліфікація» вказано лише налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролювання та керування.
Відповідно до наданого посвідчення №030325.5-1 (файл: 2.5 Мироненко налагоджувальник приладів, апаратури та САКРК 4 розряд) Мироненко Сергій Сергійович має саме кваліфікацію налагоджувальник П,А та САК, Р та К.
Крім того, у працівників за позиціями 2-3 зазначено саме рівень освіти, а не сама освіта.
Таким чином, в довідці учасник вказав інформацію про кваліфікацію і не вказав інформацію саме про освіту працівників.
Таким чином, у пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1" наявні невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: cff862ffd9604a0bb31f426f96e10c0b
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема...
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2.2. Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема:
Документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі:
Для юридичної особи:
- рішення про призначення керівника (протокол або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого) або наказ на призначення керівника (у випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) керівником), або
протокол або виписка/витяг з протоколу учасників та/або установчих документів та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі (у випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) уповноваженою особою учасника).
*Для учасників, що мають форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, надати скановане рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності – надати лист довільної форми, у якому це зазначається (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).

В складі пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1" не надано ні рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину, ні лист довільної форми, у якому зазначається інформація про вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Таким чином, у пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1" наявні невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №59 від 15.11.2025 року.
2. Протокол №62.1 від 18.11.2025 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції та неправомірного визначення переможцем ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1", що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження




Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга на умови

Номер: cd4314debc074e50852d8c60fd9fbb2e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-014454-a.c1
Назва: Скарга на умови
Скарга:
Дата розгляду скарги: 28.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.10.2025 16:29
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 30.10.2025 17:30
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 30.10.2025 17:30
Автор: ТОВ "СПАС", Юлія Димитрова +380975686464 spas.odesa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9f57c17b24cc4a0190ef70dc49677b28
Заголовок пункту скарги: 1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: згідно Робочого проекту «Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті:... Документами, що підтверджується виконання робіт повинні бути: сертифікат ...
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: згідно Робочого проекту «Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Комунальний опорний заклад загальної середньої освіти «Ліцей № 2» Південнівської міської ради Одеського району Одеської області» за адресою 65481, Одеська обл., Одеський р-н, місто Південне, пр. Миру, будинок 18», який пройшов експертизу та розроблений згідно з дотриманням вимог пожежної безпеки та кошторисної частини проектної документації, передбачено:
- Розділ 3 «Основні проектні рішення»: Процес виконання робіт, передбачених даним проектом, повинен відповідати якісним, екологічним, енергоефективним та іншим стандартам, прийнятим в Україні. Критерії управління якістю, екологічного, енергоефективності надання послуг (зокрема і в частині поліпшення використання та споживання енергії під час використання електроінструментів, електротехнічної лабораторії, засобів вимірювання тощо), інформаційної безпеки, забезпечення охорони праці, дотримання вимог пожежної безпеки повинні повністю узгоджуватись з державними стандартами. Документами, що підтверджується виконання робіт повинні бути: сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації, сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації; сертифікат ISO 45001:2018 або сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці», виданий органом сертифікації; сертифікат ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2023 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT) «Інформаційні технології . Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги; сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»; сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об'єкта захисту. Загальні положення».
Відповідно до п.1.5. додатку 2 до тендерної документації: на підтвердження наявності технологій та виконання технічного завдання надати:
- сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом з сертифікації;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом з сертифікації;
- сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або сертифікат ISO 45001:2018, виданий органом з сертифікації;
- сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування, та технічного обслуговування», виданий органом з сертифікації. Надається в складі тендерної пропозиції тільки до лоту 1.

Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх наведених вище сертифікатів. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога розрахована на учасників торгів, в яких вони наявні, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства. Скаржник позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: da43408c76df42ce8e2b222856812722
Заголовок пункту скарги: Відповідно до п.1.3. додатку 2 до тендерної документації: для підтвердження можливості здійснювати завезення матеріалів та обладнання на об’єкт, Учасники повинні документально підтвердити наявність не менше одного транспортного засобу
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п.1.3. додатку 2 до тендерної документації: для підтвердження можливості здійснювати завезення матеріалів та обладнання на об’єкт, Учасники повинні документально підтвердити наявність не менше одного транспортного засобу наступними документами: якщо транспортний засіб власний надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; якщо транспортний засіб орендований або залучений на будь – якій іншій підставі, надати договір оренди (або інший документ, який підтверджує залучення такого транспортного засобу) та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.

Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення автотранспорту з надання документального підтвердження. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявний автотранспорт, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства. Скаржник позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 33649e1321f3499a9cc7c4810108adf3
Заголовок пункту скарги: Відповідно до п.1.4. додатку 2 до тендерної документації: для виконання робіт згідно технічного завдання...(надати сертифікат (свідоцтво або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної електротехнічної лабораторії з додаванням сфери вимірювань/переліку вимірювальних можливостей, видані уповноваженим органом).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п.1.4. додатку 2 до тендерної документації: для виконання робіт згідно технічного завдання (перевірка опору ізоляції, вимірювання електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ та перевірка ємності акумуляторної батареї) Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення перевірки опору ізоляції, вимірювання електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ та перевірки ємності акумуляторної батареї (надати сертифікат (свідоцтво або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної електротехнічної лабораторії з додаванням сфери вимірювань/переліку вимірювальних можливостей, видані уповноваженим органом).

Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення сертифікату (свідоцтва або іншого документа) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної електротехнічної лабораторії з додаванням сфери вимірювань/переліку вимірювальних можливостей, видані уповноваженим органом). На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога розрахована на учасників торгів, в яких вони є вищенаведені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства. Скаржник позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження