-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Системи баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних)
Системи баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних)
Торги не відбулися
88 200 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 882 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 882 000.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2018 17:03 - 15.10.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на неправовмірні дії замовника
Номер:
814033a31a564328aa98aa4453859313
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-01-000661-c.c4
Назва:
Скарга на неправовмірні дії замовника
Скарга:
Скаржник (Учасник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги чинного законодавства, з наступних підстав.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації повинен бути встановлений спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством.
Замовник повинен чітко визначати в тендерній документації перелік документів, що мають бути подані учасниками на підтвердження кваліфікації, а також, їх форму, зміст та період дії.
Замовником заявлено вимогу підтвердження кваліфікації у підпункті 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 Розділу III «Тендерної документації», а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо надання завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою інформаційна довідка (складена в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію про виконання не менше двох договорів (постачання програмного забезпечення систем управління базами даних з підтримкою не менше одного року) протягом останніх трьох років.
Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договору/договорів, а саме копії актів про надання послуг з підписами обох сторін або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договору/договорів, всіх зазначених у довідці договорів (при наданні вищезазначених документів, Учасник може не зазначати відомості, які можуть становити комерційну таємницю).
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Господарського кодексу України, відомості, пов’язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб’єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб’єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону.
Керуючись ч. 1 ст. 162 Господарського кодексу України, суб’єкт господарювання, що є володільцем технічної, організаційної або іншої комерційної інформації, має право на захист від незаконного використання цієї інформації третіми особами, за умов, що ця інформація має комерційну цінність у зв’язку з тим, що вона невідома третім особам і до неї немає вільного доступу інших осіб на законних підставах, а володілець інформації вживає належних заходів до охорони її конфіденційності. Таким чином, учасники торгів мають можливість наполягати при поданні своїх пропозицій на захисті певних складових своєї пропозиції від доступу третіх осіб, обґрунтовуючи її конфіденційність у розумінні вказаної норми статті 162 Господарського кодексу України.
Відповідно до ч. 2 ст. 505 Цивільного кодексу України, комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Згідно до ч. 2 ст. 507 Цивільного кодексу України, органи державної влади зобов’язані охороняти комерційну таємницю також в інших випадках, передбачених законом.
Відповідно до положень ст. 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов.
Згідно ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
Відповідно до укладених договорів про нерозголошення конфіденційної інформації укладених Товариством з контрагентами по предмету виконання аналогічних договорів, Товариство не має право розголошувати інформацію конфіденційного характеру про укладенні договори із своїми контрагентами, що має статус комерційна таємниця. У разі розголошення та надання доступу до даної інформації третім особам, це може завдати шкоди охоронюваним правам та інтересам наших контрагентів та призвести до негативних наслідків для самого Товариства.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Товариством були надані документи, з приміткою, що копії наданих документів містять виключення інформації комерційного характеру, що мають статус комерційна таємниця, про виконання договорів поставки програмного забезпечення за №154, №14 та №102 (акти приймання – передачі програмної продукції) та довідку про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі.
Надані документи у складі тендерної пропозиції повністю кореспондуються із вимогами чинного законодавства та відповідають вимогам тендерної документації, а саме: підпункту 5.2.1. пункту 5.2. частини 5 Розділу III «Тендерної документації», де зазначено, що при наданні вищезазначених документів, Учасник може не зазначати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.
Щодо можливого порушення ТОВ «ІНТРАСИСТЕМС» під час оприлюднення тендерної пропозиції по закупівлі cистем баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних), принципу здійснення закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (частина 1 стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дане твердження не кореспондується з вимогами тендерної документації, оскільки така можливість була надана Замовником (ДСА) у системі електронних закупівель та Учасник скористався своїм правом на захист комерційної таємниці шляхом обмеження публічного доступу до даного документу, а саме файлу: «К_5_Підтвердження досвіду.pdf».
Учасник скористався своїм правом та зазначив у складі тендерної пропозиції, яка саме інформація є комерційною таємницею та повідомив про це Замовника, шляхом надання документів у якості підтвердження виконання аналогічних договорів за виключенням інформації яка має статус комерційна таємниця. Дана вимога повністю виконана Скаржником відповідно до вимог чинного законодавства та тендерної документації, та на думку Скаржника, виключає можливість відхилення наданої тендерної пропозиції.
Крім того основним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна закупівлі, а не кваліфікаційні критерії.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується доданими документами у складі тендерної пропозиції.
Щодо посилання Замовника (ДСА) на позбавлення можливості використати своє право, передбачене частиною 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутися за інформацією до контрагента щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником ТОВ «ІНТРАСИСТЕМС», не може вважатись аргументованою підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки ДСА, володіє інформацією щодо предмета закупівлі та мало можливість звернутись до представництва компанії Oracle про підтвердження того, що Товариство є партнером та має право на продаж програмних рішень Oracle починаючи з 2016 року.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до відміни проведення тендеру.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ИТ-ринку та укладає аналогічні договори з 2016 року.
З метою недопущення порушення принципу «максимальна економія та ефективність» закріпленого в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки проведення нової процедури закупівлі призведе до додаткових необґрунтованих витрат як для Замовника, так і для Учасника, просимо розглянути подану скаргу та прийняти відповідне обґрунтоване рішення у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ТОВ_ІНТРАСИСТЕМС.pdf 21.11.2018 16:59
- 222.pdf 21.11.2018 16:59
- 1111.pdf 21.11.2018 16:59
- рішення від 23.11.2018 № 11992 + лист Замовнику.pdf 23.11.2018 16:56
- про перенесення розгляду скарги UA-2018-08-01-000661-c.c4 .pdf 04.12.2018 19:22
- Рішення від 05.12.2018 № 12430.pdf 05.12.2018 17:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2018 16:59
Опис причини скасування:
Просимо не розглядати нашу скаргу, оскільки скаргу іншого учасника тендерної закупівлі не було допущено до розгляду. З метою економії часу та ресурсів, просимо нашу скаргу вважати відкликаною.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.11.2018 13:08
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.12.2018 17:16
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на неправомірне рішення замовника
Номер:
3d39aad4ffaa47828c55a9a069bbdaee
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-01-000661-c.c3
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення замовника
Скарга:
Державною судовою адміністрацією України (надалі - Замовник) проведено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі Системи баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних), номер в ЦБД: UA-2018-08-01-000661-c.
В межах строку, встановленого для подання тендерних пропозицій (до 21:00 19.10.2018 року) Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" (надалі - Скаржник) подано свою тендерну пропозицію та документи для участі в зазначеній вище процедурі закупівлі.
16.11.2018 року об 11:52, Замовником було оприлюднено протокол рішення Кваліфікаційного комітету з предкваліфікації з розгляду тендерних пропозицій по закупівлі програмного забезпечення систем управління базами даних, в якому було рішення про не допущення до аукціону ТОВ «ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ», а тендерна пропозиція – відхилена.
Скаржник не погоджується із зазначеним рішенням Замовника та вважає його незаконним і необґрунтованим зважаючи на факти, викладені нижче.
1. ТОВ «ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ» під час підготовки пропозиції керувався Розділом ІІІ ТД (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), в якому вказаний чіткий перелік документів з яких повинна складатися тендерна пропозиція. Відповідно до пунктів 1, 2, 5 Розділу ІІІ ТД Учасником надано у складі своєї пропозиції всі передбачені цими пунктами документи, що повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (надалі – «Закон»), який в статтях 16 та 17 описує перелік кваліфікаційних та інших вимог, а також підстав для відмови в участі процедури закупівлі. Відсутність документів, що не передбачені Законом для Учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення пропозиції Замовником. Крім того, в коментарях проекту ЄС «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» до законодавства України про публічні закупівлі, що був опублікований на офіційному сайті Мінекономрозвитку 06.01.2017 року за № 07/1160-17, а саме коментарі до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17.
2. Зважаючи на те, що перелік Законів України, постанов Кабінету Міністрів України, указів Президента України перелічені в розділі V (Оцінка пропозиції) частині 2 (Інша інформація) тендерної документації, а оскільки оцінка пропозицій не проводилась тому що ще не було аукціону. Подані пропозиції були подані на розгляд попередньої кваліфікації. Оскільки довідка щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України не входила в перелік документів, з яких повинна складатися пропозиція та не вказана в інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а вимога про цей документ прописана в іншому розділі (Розділ V «Оцінка тендерної документації»), вважаємо, що це зроблено з метою введення в оману потенційних Учасників та подальшого інструментарію зміни ходу торгів в цілому. Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
3. Відповідно до п. 7.2 протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.11.2018 р., пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" на відповідність статтям 16 та 17 Закону України "Про публічні закупівлі", технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю cистем баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних), та Закону України "Про публічні за
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення №211 від 21.11.18.pdf 21.11.2018 13:58
- Скарга 1349-3.pdf 21.11.2018 13:58
- Рішення від 23.11.2018 № 12009.pdf 23.11.2018 15:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2018 13:58
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.11.2018 15:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.11.2018 15:26
Вимога
Є відповідь
Лист-оскарження протоколу розкриття тендерних пропозицій
Номер:
09aaa6aaae4841418cdba3c54a46db63
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-01-000661-c.c2
Назва:
Лист-оскарження протоколу розкриття тендерних пропозицій
Вимога:
Учасник під час підготовки пропозиції керувався Розділом ІІІ ТД (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), в якому вказаний чіткий перелік документів з яких повинна складатися тендерна пропозиція. Відповідно до пунктів 1, 2, 5 Розділу ІІІ ТД Учасником надано у складі своєї пропозиції всі передбачені цими пунктами документи, що повністю відповідають Закону України про Публічні Закупівлі від 25 грудня 2015 року №922-VIII який в статтях 16 та 17 описує перелік кваліфікаційних та інших вимог, а також підстав для відмови в участі процедури закупівлі. Відсутність документів, що не передбачені Законом для Учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення пропозиції Замовником. Зважаючи на те, що перелічені в розділі V частині 2 (Інша інформація) тендерної документації перелік Законів України, постанов Кабінету Міністрів України, указів Президента України, а саме:
- Закон України «Про санкції»;
- Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- Указ Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017;
- Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»;
- Постанова Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»
містять вичерпний перелік осіб, товарів, робіт та послуг, які підпадають під їх дію, вважаємо нашу пропозицію прийнятною для розгляду та такою, що повністю відповідає вимогам відповідно до Закону України про публічні закупівлі. Інформація щодо відповідності Учасника та запропонованого предмету закупівлі міститься в наданих документах Учасника в складі тендерної пропозиції. Оскільки одними з принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників, то вважаємо неправомірне рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ". Відповідно до п 7.2 протоколу розгляду тендерних пропозицій пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" на відповідність статтям 16 та 17 Закону України "Про публічні закупівлі", технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю cистем баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення систем управління базами даних), та Закону України "Про публічні закупівлі", при цьому, у пункті 8.2 протоколу вказано , що ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ" надано лист-гарантію щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, який не відповідає умовам тендерної документації. Відсутність документів, що не передбачені Законом для Учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення пропозиції Замовником, а оскільки статті 16-17 не містять вимог про надання такого листа-гарантії, тому відхилення нашої пропозиції вважаємо неправомірним.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист.pdf 16.11.2018 13:46
- Відповідь на вимогу ТОВ ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ.docx 21.11.2018 13:10
Дата подачі:
16.11.2018 13:46
Вирішення:
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Уповноважений орган з питань закупівель – Міністерство економічного розвитку і торгівлі України надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель.
В листах Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.11.2016 № 3302-06/38090-06, від 07.06.2017 № 3304-06/18970-06, від 19.06.2018 № 3304-04/26252-07, від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06 щодо застосування санкцій ґрунтовно висвітлено дане питання.
При здійсненні закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" та указів Президента щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), в яких визначено суб’єктів, до яких застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походження з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом України "Про санкції".
Частиною 3 статті 5 Закону України "Про санкції" встановлено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи – нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини 1 статті 4 цього закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання.
Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" та Указів Президента щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Абзацом 2 частини 4 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу, що ключовим є слово "документів".
Оскільки листами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.11.2016 № 3302-06/38090-06, від 07.06.2017 № 3304-06/18970-06, від 19.06.2018 № 3304-04/26252-07, від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06 щодо застосування санкцій роз’яснено, що при здійсненні закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" та вимоги указів Президента щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), Замовник в частині 2 Розділу V тендерної документації встановив умову надати учаснику в складі тендерної пропозиції лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зазначивши нормативно – правову базу.
Таким чином, в доводах скаржниках не наведено підстави неможливості виконання вказаної умови тендерної документації та не наведено аргументи, щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції.
Окрім того, у Законі України "Про публічні закупівлі" чітко визначено, що тендерна пропозиція повинна відповідати умовам тендерної документації. В іншому випадкові Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Відсутні підстави для задоволення вимоги ТОВ "ЦЕНТР СИСТЕМНОЇ ІНТЕГРАЦії".
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на вимоги тендерної документації
Номер:
b6f138bd2a284702a4b69f0d28fb1dbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-01-000661-c.b1
Назва:
СКАРГА на вимоги тендерної документації
Скарга:
Державна судова адміністрація України (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету Системи баз даних за кодом ДК 021:2015 – 48610000-7 (програмне забезпечення Oracle) Data base system DK Code 021:2015-48610000-7 (software system Oracle), ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-01-000661-c (далі – Процедура закупівлі).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 03 вересня 2018. З урахуванням зазначеного, строк для подання скарги на вимоги тендерної документації (надалі – ТД) не порушено.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), закупівля здійснюється на таких принципах як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч зазначеним вище положенням Закону, Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги по відношенню до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л В ІМПЕКС" (надалі – Скаржник). Окрім того в умовах тендерної документації наявні вимоги, що суперечать законодавству в сфері закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 29.08.2018 18:07
- Скарга.pdf 29.08.2018 18:07
- Рішення від 31.08.2018 № 8958 (+лист Замовнику).pdf 31.08.2018 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2018 № 9700.pdf 20.09.2018 16:03
- Рішення від 19.09.2018 № 9700 .pdf 24.09.2018 18:40
- Пояснення по суті Скарги № UA-2018-08-01-000661-c.b1.pdf 10.09.2018 19:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2018 18:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2018 18:40
Дата виконання рішення Замовником:
12.10.2018 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації