• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

причіп за кодом ДК 021:2015:34220000-5 «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери»

Торги не відбулися

440 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 14.10.2025 14:59 - 19.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація

Номер: 9ef255747821462bab45c7d5f707e46b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-010730-a.a7
Назва: дискваліфікація
Вимога:
Ви дійсно нерозумієте причину вимоги!Тоді значить АМКУ вам пояснить!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу .Просимо Вас уважніше читайте причину відхилення Учасника процедури закупівлі.Також зверніть увагу напрактику 2025 року АМКУ по данному питаню. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація

Номер: 095213fcd3c747a3815beae085259fa3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-010730-a.a6
Назва: дискваліфікація
Вимога:
Ви не розумієте що я Вам пишу?Чому Ви одне й те саме відповідаєте?Незаконно взагалі вимагати документи, які Ви вимагали на усунення помилок за 24 години, тому Ви не мали право нас відхиляти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу .Прочимо Вас уважніше читайте причину відхилення Учасника процедури закупівлі.Також зверніть увагу на рішення зазначених АМКУ по данному питаню
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

дискаваліфікація

Номер: 0b51cb86061d40c59cd53ff574706ab8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-010730-a.c5
Назва: дискаваліфікація
Вимога:
Там ми виправили помилки в своїй пропозиції за 24 години!!!!А вимагати листи згоди від директорів контрагентів НЕЗАКОННО!!!!!Ви не маєте права за це дискваліфікувати!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: згідно практики АМКУ за 2025 рік щодо нашого підприємства беручи до уваги умови тендерної документації опираючись на рішення АМКУ №10524-р/пк-пз від 03.07.2025 та АМКУ №1443-р/пк-пз від 18.09.2025 стосовно даного питання, а саме відсутні листи –згоди на доступ та обробку персанальних данних . Рішення АМКУ надати учаснику можливість виправити наведені невідповідності протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупіель повідомлення з мимогою про усунення таких відповідностей.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація

Номер: 8989444b610c4eeeaabad62ab07ec2bb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-010730-a.c4
Назва: дискваліфікація
Вимога:
Так 24 години на те щоб ми подали свій лист згоду на обробку персональних даних, а потребувати листи третіх осіб незаконно!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: згідно практики АМКУ за 2025 рік щодо нашого підприємства беручи до уваги умови тендерної документації опираючись на рішення АМКУ №10524-р/пк-пз від 03.07.2025 та АМКУ №1443-р/пк-пз від 18.09.2025 стосовно даного питання, а саме відсутні листи –згоди на доступ та обробку персанальних данних . Рішення АМКУ надати учаснику можливість виправити наведені невідповідності протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупіель повідомлення з мимогою про усунення таких відповідностей.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

незаконна дискваліфікація

Номер: 01f3f907880d4a96aa04ebbea9b18397
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-010730-a.a3
Назва: незаконна дискваліфікація
Вимога:
Ви схиляєтесь на практику АМКУ з приводу невиправлення помилок за 24 години,але незаконною вимогою було те що Ви вимагаєєте згоду на обробку персональних даних контрагента з ким ми працювали!І в звязку з цим Ви маєте відмінити рішення про дискваліфікацію!Незаконно вимагати згоду на обробку персональних даних на третіх осіб!Всі інші вимоги на виправлення були виконані!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: згідно практики АМКУ за 2025 рік щодо нашого підприємства беручи до уваги умови тендерної документації опираючись на рішення АМКУ №10524-р/пк-пз від 03.07.2025 та АМКУ №1443-р/пк-пз від 18.09.2025 стосовно даного питання, а саме відсутні листи –згоди на доступ та обробку персанальних данних . Рішення АМКУ надати учаснику можливість виправити наведені невідповідності протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупіель повідомлення з мимогою про усунення таких відповідностей.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація

Номер: f6c3c67289694583b247a75df6ed33f5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-010730-a.b2
Назва: дискваліфікація
Вимога:
Невиконання законних вимог буде розцінюватися як порушення норм чинного законодавства та може стати підставою для звернення до АМКУ! Надайте відповідь, та визнайте нас переможцями!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: в тендерній документації додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції замовник вимагав: - п. 5.1. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу - для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців та паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців. Для всіх інших потрібно надати лист що учасник не є ФОП і не потрібно надавати інформацію згідно п 5.1.; - п. 5.5. Копія Статуту або іншого установчого документу з супровідним листом; - п. 5.8. Лист-згода на обробку персональних даних згідно Додатку №7 (Лист-згода на обробку персональних даних (для фізичних осіб, які є учасниками торгів, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, службових/посадових осіб, які підписали документи тендерної пропозиції уповноважені на укладання договору та від усіх осіб, чиї персональні дані вказані в тендерній пропозиції); - п. 5.17. учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи згідно додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: лист-згоду на обробку персональних даних від 15 жовтня 2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями згідно додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції потрібно надати: - довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу - для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. та паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців. Для всіх інших потрібно надати лист що учасник не є ФОП і не потрібно надавати інформацію згідно п 5.1.; - листи-згоди на обробку персональних даних (для фізичних осіб, які є учасниками торгів, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, службових/посадових осіб, які підписали документи тендерної пропозиції уповноважені на укладання договору та від усіх осіб, чиї персональні дані вказані в тендерній пропозиції); - супровідний лист до копії Статуту або іншого установчого документу; - довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (дата публікації 06.11.2025 10:28). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме не надано листи-згоди на обробку персональних даних згідно Додатку № 7 на всіх осіб, чиї персональні дані вказані в тендерній пропозиції (Негоди В.С.) .), згідно практики АМКУ за 2025 рік щодо нашого підприємства беручи до уваги умови тендерної документації опираючись на рішення АМКУ №10524-р/пк-пз від 03.07.2025 та АМКУ №1443-р/пк-пз від 18.09.2025 стосовно даного питання . Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення

Номер: fa2bc4e288294f51ad0d8e4649b0f8e4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-010730-a.a1
Назва: неправомірне відхилення
Вимога:
Згідно неодноразової практики АМКУ : Практика Антимонопольного комітету «Замовник не може вимагати від учасників обов’язкового подання листів-згод на обробку персональних даних, оскільки така інформація обробляється на підставі Закону “Про публічні закупівлі”, і відсутність окремої згоди не впливає на можливість участі у торгах.» (приклади рішень: №1677-р/пк-пз від 09.02.2021, №1990-р/пк-пз від 16.02.2021 тощо) Вимога надати лист-згоду на обробку персональних даних директора контрагента за аналогічним договором (тобто особи, яка не є учасником торгів) — є порушенням законодавства і вважається дискримінаційною вимогою. Поясню детально 👇 Правовий статус персональних даних у публічній закупівлі Відповідно до ст. 11 Закону України “Про захист персональних даних” обробка персональних даних допускається без згоди особи, якщо вона: здійснюється у зв’язку з виконанням обов’язку, покладеного законом на володільця персональних даних. Замовник, розглядаючи документи, діє на підставі Закону “Про публічні закупівлі”, тому його обробка даних учасників (директорів, уповноважених осіб, контактів у договорах) — законна і не потребує окремої згоди. Чи маєте Ви право вимагати «лист-згоду» від директора іншої організації Ні, не має. Ось чому: Директор контрагента — не сторона процедури закупівлі і не має правових відносин із замовником. Учасник фізично не може надати згоду від третьої особи без її волевиявлення — це абсурд із точки зору цивільного та персонального законодавства. Закон “Про публічні закупівлі” не передбачає такої вимоги, а отже, вона не стосується предмета закупівлі та кваліфікаційних критеріїв. Такі дії обмежують коло потенційних учасників, тому підпадають під ч. 4 ст. 5 і ч. 3 ст. 22 Закону як дискримінаційні вимоги. Практика АМКУ (приклади рішень) Антимонопольний комітет України неодноразово зазначав, що: «Замовник безпідставно вимагає надання згоди на обробку персональних даних осіб, які не є учасниками процедури закупівлі (наприклад, директорів контрагентів за аналогічними договорами). Така вимога є надмірною та дискримінаційною, оскільки виходить за межі законодавства про публічні закупівлі.» (рішення АМКУ №1990-р/пк-пз від 16.02.2021, №8236-р/пк-пз від 22.07.2021, №1421-р/пк-пз від 02.02.2023 тощо). Просимо скасувати дискваліфікацію та визнати нас переможцями закупівлі!А то ми вимушені будемо наділати скаргу до АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: в тендерній документації додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції замовник вимагав: - п. 5.1. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу - для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців та паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців. Для всіх інших потрібно надати лист що учасник не є ФОП і не потрібно надавати інформацію згідно п 5.1.; - п. 5.5. Копія Статуту або іншого установчого документу з супровідним листом; - п. 5.8. Лист-згода на обробку персональних даних згідно Додатку №7 (Лист-згода на обробку персональних даних (для фізичних осіб, які є учасниками торгів, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, службових/посадових осіб, які підписали документи тендерної пропозиції уповноважені на укладання договору та від усіх осіб, чиї персональні дані вказані в тендерній пропозиції); - п. 5.17. учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи згідно додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: лист-згоду на обробку персональних даних від 15 жовтня 2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями згідно додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції потрібно надати: - довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу - для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. та паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців. Для всіх інших потрібно надати лист що учасник не є ФОП і не потрібно надавати інформацію згідно п 5.1.; - листи-згоди на обробку персональних даних (для фізичних осіб, які є учасниками торгів, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, службових/посадових осіб, які підписали документи тендерної пропозиції уповноважені на укладання договору та від усіх осіб, чиї персональні дані вказані в тендерній пропозиції); - супровідний лист до копії Статуту або іншого установчого документу; - довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (дата публікації 06.11.2025 10:28). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме не надано листи-згоди на обробку персональних даних згідно Додатку № 7 на всіх осіб, чиї персональні дані вказані в тендерній пропозиції (Негоди В.С.) .), згідно практики АМКУ за 2025 рік щодо нашого підприємства беручи до уваги умови тендерної документації опираючись на рішення АМКУ №10524-р/пк-пз від 03.07.2025 та АМКУ №1443-р/пк-пз від 18.09.2025 стосовно даного питання . Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Статус вимоги: Не задоволено