-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Господарчий інвентар
Завершена
53 700.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
14.10.2025 13:33 - 25.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на дії уповноваженої особи щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
a56307153f184693a86b540f8fba9287
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-14-008061-a.a1
Назва:
ВИМОГА на дії уповноваженої особи щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
УПОВНОВАЖЕНІЙ ОСОБІ
Департаменту гуманітарної політики
Дніпровської міської ради
ВИМОГА
на дії уповноваженої особи щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Повідомляю про неправомірне відхилення моєї тендерної пропозиції за процедурою закупівлі UA-2025-10-14-008061-a (господарчий інвентар), що було оформлено рішенням № 3392 від 31.10.2025 року.
1. Щодо обґрунтування аномально низької ціни (АНЦ):
У складі своєї тендерної пропозиції я надала документ "Обґрунтування АНЦ" від 29.10.2025 р., який чітко стосується цієї закупівлі та містить:
- Перелік товарів, які відповідають предмету закупівлі.
- Пояснення щодо спеціальних знижок від виробників.
- Наявність законних підстав для встановлення вільної ціни.
Документ був складений відповідно до вимог чинного законодавства, а посилання у рішенні на "інший предмет закупівлі" не відповідає дійсності, адже у файлі згадані саме ті самі товари, які є в тендері, та є посилання саме на закупівлю UA-2025-10-14-008061-a. Це свідчить про формальний та безпідставний підхід до розгляду документації.
2. Щодо технічної відповідності пропозиції:
У технічній специфікації та порівняльній таблиці (документи № 01-10.25 та № 01.1-10.25 відповідно) мною були чітко вказані технічні, якісні характеристики товару, що повністю відповідають вимогам Замовника.
Усі характеристики товарів відповідають або перевищують мінімально необхідні значення.
Згадка у рішенні про "невідповідність найменування" в позиції 5 є безпідставною — вказано "Пилка-ножівка по металу (з полотнами, 10 шт.)", що відповідає технічному завданню і лише доповнює інформацію кількісним уточненням. Це не є порушенням і не спотворює суть пропозиції.
3. Висновок:
Таким чином, підстави, викладені у рішенні про відхилення, є необґрунтованими, формальними та такими, що не враховують фактичну відповідність поданих мною документів вимогам Замовника.
Вимагаю:
1. Провести повторний розгляд моєї тендерної пропозиції з урахуванням наведених фактів.
2. Скасувати рішення про відхилення як необґрунтоване.
3. У разі ігнорування — залишаю за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
З повагою,
ФОП Устіловська О.Р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на неправомірну дискваліфікацію.pdf 05.11.2025 21:28
Дата подачі:
05.11.2025 21:28
Вирішення:
Доброго дня. Інформуємо, що Замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій відповідно до чинного законодавства України. У зв’язку з цим винесено рішення № 3392 від 31 жовтня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Устіловська Олександра Романівна в межах процедури закупівлі UA-2025-10-14-008061-a.
У контексті аномально низької ціни (АНЦ) Закон України "Про публічні закупівлі" та особливості встановлює чіткі критерії обґрунтованості такої пропозиції, що мають враховувати її достовірність, відповідаючи предмету закупівлі. Згідно із законодавством, Замовник має право детально аналізувати подані документи, які підтверджують обґрунтованість АНЦ, і може відхиляти пропозиції, якщо будуть виявлені невідповідності або сумніви щодо їхньої достовірності.
Таким чином, відповідно до статті 31 Закону, уповноважена особа може вимагати від постачальника пояснень щодо АНЦ. Якщо запропонована ціна виявляється значно нижчою за ринковий рівень, учасник має надати структурне пояснення складових ціни та документальне підтвердження її обґрунтованості. У випадку невідповідності наданих документів предмету закупівлі, наприклад, якщо обґрунтування базується на даних про інший лот чи неправильний предмет закупівлі, або якщо подані матеріали недостатні для підтвердження заявленої ціни, Замовник вправі відмовити в участі (згідно з пунктом 3 частини 2 статті 30 Закону).
У розглянутому випадку у документі "Обґрунтування АНЦ" було знайдено посилання на інший предмет закупівлі, що є порушенням. Це свідчить про відсутність належного підтвердження відповідності наданих пояснень саме вимогам поточної закупівлі. Закупівля стосується господарського інвентарю, а саме таких позицій як: «Господарчий інвентар (Лопата штикова ДК 021:2015 - 44511110-9 — Штикові лопати; Лопата совкова ДК 021:2015 - 44511120-2 — Совкові лопати; Сокира ДК 021:2015 - 44511400-9 — Сокири; Пилка-ножівка по дереву ДК 021:2015 - 44512000-2 — Ручні інструменти різні; Пилка – ножівка по металу (з полотнами) ДК 021:2015 - 44512000-2 — Ручні інструменти різні) ДК 021:2015 - 44510000-8 — Знаряддя». Натомість учасником надано документи щодо схожої закупівлі з майже аналогічною назвою предмету, але іншими кодами за єдиним класифікатором «Господарчий інвентар (Лопата штикова ДК 021:2015: 44511110-9 Штикові лопати; Лопата совкова ДК 021:2015: 44511120-2 Совкові лопати; Сокира ДК 021:2015: 44511400-9 Сокири; Пилка-ножівка по дереву ДК 021:2015: 44511500-0 Ручні пилки; Пилка-ножівка по металу (з полотнами, 10 шт.) ДК 021:2015: 44511500-0 Ручні пилки) ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя. При цьому замість адаптації обґрунтування до актуального предмета закупівлі учасник подає одне й те саме обґрунтування для двох різних процедур закупівель того самого замовника.
Перевірка виявила пряму невідповідність у поданих документах, що не дозволяє оцінити обґрунтування АНЦ як належне та достатнє. Як наслідок, це стало підставою для відхилення пропозиції відповідно абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Щодо технічної відповідності, важливим фактором є точність у найменуванні товарних позицій та їхня повна відповідність технічним вимогам і описам у тендерній документації. Неточності або неоднозначні зміни в описі товару потенційно створюють ризики при постачанні і можуть бути основою для дискваліфікації. Замовник зобов’язаний діяти згідно із закріпленими законодавством нормами для запобігання неточностям або внесенню змін, що впливають на обсяг і якість постачання.
У позиції 5 через "невідповідність найменування" обґрунтовано необхідністю забезпечення чіткої відповідності опису предмета закупівлі, як зазначено у тендерній документації та технічних вимогах Замовника. Це виключає можливість неоднозначних трактувань при постачанні товару. Будь-які зміни або уточнення, що впливають на сутність чи обсяг предмета закупівлі, можуть слугувати підставою для відхилення відповідно до чинного законодавства. Рішення Замовника базуються на прозорих нормах Закону, які гарантують справедливість закупівельної процедури та перевірку відповідності пропозицій установленим вимогам.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції через недостовірність чи формальну невідповідність ключових документів відповідають законодавчим нормам і забезпечують чесну конкуренцію, а також мінімізують ризики укладення недоцільних договорів.
Таким чином, рішення про відхилення пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-10-14-008061-a є правомірним та аргументованим відповідно до положень статей 30 і 31 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII з огляду на встановлені вимоги й особливості процедури.
Статус вимоги:
Відхилено