-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу
Торги не відбулися
1 490 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
14.10.2025 12:26 - 19.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки.
Номер:
9d46b62eefdb42d1be3e7505a34fdaf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-14-006469-a.a2
Назва:
Документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки.
Вимога:
Просимо звернути увагу, що декілька документів, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки:
1. Лист виробника від AEC International srl (Італія) про можливість поставки товару, завантажений ТОВ «Плаймтекс» не є сканом документу. Цей лист є текстовим файлом, зі скопійованим картинкою підписом представника заводу AEC International - Lorenzo Carozzi (у вкладенні, як і інші документи), а також відсутність реєстраційних ознак офіційного документа, а саме вихідного номера, що є порушенням правил діловодства і свідчить, що лист не зареєстрований офіційно у вхідно-вихідній кореспонденції компанії AEC International srl. Ці порушення дають підставу вважати, що даний лист не є автентичним листом виробника.
2. Посвідчення інженерів Лутака Є. та Малащука А. не є фотокопіями документів, на одному з яких відсутнє П. І.Б. особи на яку видано даний документ, що є грубим порушенням! Також посвідченнях інженерів є текстовий шар, накладання букв, окремі букви взагалі окремо від слів, так не можуть виглядати реальні посвідчення. Тому ці документи також не можна вважати дійсними.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 29.10.2025 15:21
Дата подачі:
29.10.2025 15:21
Вирішення:
Щодо звернення учасника щодо документів,поданих у тендерній пропозиції.
Перевірити та підтвердити недостовірність інформації, яку надав учасник можна відповідно до приписів п.42 Особливостей № 1178.
Так, замовник має право (це не є його обов’язок) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до наступних суб’єктів, якщо вони мають таку компетенцію:
• органів державної влади;
• підприємств;
• установ;
• організацій.
Замовник не може на власний розсуд визнавати інформацію недостовірною. Це можуть зробити лише і виключно компетентні органи, або надати правильну інформацію, що спростовує інформацію, яку надав учасник/переможець. Все це має бути у письмовій, а не усній формі.
Відповідно до п.3.1.3 тендерної документації « Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України " Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги ".
3.1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та " Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги ", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації.
Згідно розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції « п.2. Інша інформація 5.2.5. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції (ані Закон № 922, ні Особливості № 1178 не дають визначення «суттєвості» наданої інформації):
П.п.7.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
П.п.12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки:
Номер:
c0efe0b3c8534fb68a4170d16e268024
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-14-006469-a.c1
Назва:
Документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки:
Вимога:
Просимо звернути увагу, що декілька документів, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки:
1. Лист виробника від AEC International srl (Італія) про можливість поставки товару, завантажений ТОВ «Плаймтекс» не є сканом документу. Цей лист є текстовим файлом, зі скопійованим картинкою підписом представника заводу AEC International - Lorenzo Carozzi (у вкладенні, як і інші документи), а також відсутність реєстраційних ознак офіційного документа, а саме вихідного номера, що є порушенням правил діловодства і свідчить, що лист не зареєстрований офіційно у вхідно-вихідній кореспонденції компанії AEC International srl. Ці порушення дають підставу вважати, що даний лист не є автентичним листом виробника.
2. Посвідчення інженерів Лутака Є. та Малащука А. не є фотокопіями документів, на одному з яких відсутнє П. І.Б. особи на яку видано даний документ, що є грубим порушенням! Також посвідченнях інженерів є текстовий шар, накладання букв, окремі букви взагалі окремо від слів, так не можуть виглядати реальні посвідчення. Тому ці документи також не можна вважати дійсними.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА № 1.doc 29.10.2025 15:16
Дата подачі:
29.10.2025 15:16
Опис причини скасування:
не той лист
Дата скасування:
29.10.2025 15:18
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
04ba5a8161f245c5984062452e923840
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-14-006469-a.b3
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
НЕЗАКОННІСТЬ РІШЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол виконання рішення АМКУ АКБ.doc 25.11.2025 12:47
- Посвідчення ОП Малащук А.А.pdf 11.11.2025 15:51
- відповідь скарга (1).docx 11.11.2025 15:50
- sign.p7s 05.11.2025 14:08
- Скарга на відміну торгів.pdf 05.11.2025 14:07
- Скарга на відміну торгів.docx 05.11.2025 14:07
- Посвідчення ОП Малащук А.А.pdf 05.11.2025 14:07
- рішення від 14.11.2025 №17055.pdf 19.11.2025 11:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2025 №17055.pdf 17.11.2025 12:40
- рішення від 07.11.2025 №16680.pdf 07.11.2025 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2025 14:29
Дата розгляду скарги:
14.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.11.2025 11:18
Дата виконання рішення Замовником:
25.11.2025 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 314
24 листопада 2025 року м. Хмельницький
1.Про виконання рішення Комісії АМКУ щодо закупівлі № UA-2025-10-14-
006469-a.b3. «код ДК 021:2015 - 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу)
Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю закупівлю «код ДК 021:2015 - 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу)
Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля була відмінена замовником .Рішення про відміну оскаржено учасником ТОВ»ПЛАЙМТЕКС»
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №17055-р/пк-пз,
згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю
"ПЛАЙМТЕКС" (код ЄДРПОУ: 41741376) від 05 листопада 2025 № UA-2025-10-14-
006469-a.b3, Комісія постановила Зобов'язати комунальне підприємство
"ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ:
02774384) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Система збереження
електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу", оголошення про
проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-14-
006469-a
Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1.Виконати рішення комісії АМКУщодо відміни закупівлі «Код ДК 021:2015-31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу) .
2.Оприлюднити в електронній системі закупівель, у встановлений строк, рішення про виконання.
Уповноважена особа Людмила КРАЛЕВСЬКА
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
df26bffde8524a02bc175cc13bcae62b
Заголовок пункту скарги:
1.1. Порушення вимог п. 50 Особливостей: неправомірна відміна процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
рішення Замовника, оформлене протоколом від 04.11.2025р., про відміну процедури закупівлі є незаконним, ухваленим з порушенням вимог ТД, ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, порушує права та законні інтереси Скаржника та підлягає скасуванню.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2025-10-14-006469-a. 3. Встановити незаконність рішення Замовника про відміну процедури закупівлі, оформлене Протоколом від 04.11.2025р, та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 04.11.2025р. (Протокол від 04.11.2025р.) про відміну процедури закупівлі
Запити Органу оскарження
Номер:
d4b0ebffecd947be941d5a4265687906
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
14 жовтня 2025 року Комунальне підприємство "ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" Хмельницької міської ради (далі - Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями по предмету Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу (ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок), очікувана вартість - 1 490 000,00 грн., ідентифікатор закупівлі - UA-2025-10-14-006469-a.
Для участі у закупівлі пропозиції було подано наступними учасниками:
- ТОВ "ПЛАЙМТЕКС" з ціною – 1 425 000,00 грн.;
- ТОВ "ГЕКО-Центр" з ціною – 1 485 000,00 грн.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції , яку було визначено найбільш економічно вигідною, 24 жовтня 2025 року Замовником було оприлюднено протокол про визначення ТОВ "ПЛАЙМТЕКС" переможцем закупівлі.
Проте 29-10-25, 15:21:18 Товариством з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"на адресу замовника надіслана вимога: «Просимо звернути увагу, що декілька документів, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки: 1. Лист виробника від AEC International srl (Італія) про можливість поставки товару, завантажений ТОВ «Плаймтекс» не є сканом документу. Цей лист є текстовим файлом, зі скопійованим картинкою підписом представника заводу AEC International - Lorenzo Carozzi (у вкладенні, як і інші документи), а також відсутність реєстраційних ознак офіційного документа, а саме вихідного номера, що є порушенням правил діловодства і свідчить, що лист не зареєстрований офіційно у вхідно-вихідній кореспонденції компанії AEC International srl. Ці порушення дають підставу вважати, що даний лист не є автентичним листом виробника. 2. Посвідчення інженерів Лутака Є. та Малащука А. не є фотокопіями документів, на одному з яких відсутнє П. І.Б. особи на яку видано даний документ, що є грубим порушенням! Також посвідченнях інженерів є текстовий шар, накладання букв, окремі букви взагалі окремо від слів, так не можуть виглядати реальні посвідчення. Тому ці документи також не можна вважати дійсними»Замовнику довелося розглянути дану вимогу та повторно розглянути документи ТОВ "ПЛАЙМТЕКС" та надана відповідь»
Щодо звернення учасника щодо документів,поданих у тендерній пропозиції. Перевірити та підтвердити недостовірність інформації, яку надав учасник можна відповідно до приписів п.42 Особливостей № 1178. Так, Замовник має право (це не є його обов’язок) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до наступних суб’єктів, якщо вони мають таку компетенцію: • органів державної влади; • підприємств; • установ; • організацій. Замовник не може на власний розсуд визнавати інформацію недостовірною. Це можуть зробити лише і виключно компетентні органи, або надати правильну інформацію, що спростовує інформацію, яку надав учасник/переможець. Все це має бути у письмовій, а не усній формі. Відповідно до п.3.1.3 тендерної документації
«Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України " Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги ". 3.1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та " Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги ", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. Згідно розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції « п.2. Інша інформація 5.2.5. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції (ані Закон № 922, ні Особливості № 1178 не дають визначення «суттєвості» наданої інформації): П.п.7.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. П.п.12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
ТОВ "ПЛАЙМТЕКС"було надано файл «Посвідчення ОП Лутак Е.В.pdf», у якому міститься Посвідчення №14-040425-Р/І/6 про допущення керівника сервісного центру Лутак Є.В. до роботи в електроустановках напругою до 1000В чинне до 04.04.2026р.;
- Файл «Посвідчення ОП Малащук А.А.pdf», у якому міститься Посвідчення №14-040425-Р/І/7 про допущення інженера Малащук А.А. до роботи в електроустановках напругою до 1000В чинне до 04.04.2026р.Щодо посвідчення інженера Малащука А. на якому відсутнє П. І.Б. особи на яку видано даний документ, що є порушенням, яке можна виправити протягом 24 годин згідно п.43 Постанови 1178:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Не виявивши у пропозиції ТОВ "ПЛАЙМТЕКС" невідповідності в частині підтвердження кваліфікаційних критеріїв своєчасно та не розмістивши вимогу про їх усунення Замовник допустив порушення п.43 Особливостей, тому було прийнято рішення про відміну торгів, бо не можливо це виправити, тільки за рішенням комісії АМКУ чи ДАСУ.
ТОВ "ПЛАЙМТЕКС" вказує, що з 9 жовтня 2025року в електронній системі закупівель Prozorro з’явився новий функціонал, який дозволяє Замовникам скасовувати власні рішення про дискваліфікацію учасників у визначених випадках, зазначених нижче в статті. Під час оцінки тендерних пропозицій замовники можуть дискваліфікувати учасників через невідповідність критеріям. Раніше у разі помилки повернути дискваліфікованого учасника до розгляду можна було лише після подання ним скарги до АМКУ та задоволення цієї скарги. Можливість скасувати рішення щодо дискваліфікації у замовника настає, якщо є висновок ДАСУ/судове рішення про наявність порушення або якщо подана скарга до АМКУ на рішення про дискваліфікацію. У разі, якщо замовник усуває порушення до моменту розгляду скарги (тобто скасовує рішення про дискваліфікацію), АМКУ має право припинити розгляд скарги.
Уповноважена особа Кралевська Л М
Дата опублікування:
11.11.2025 15:50