• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу

Торги не відбулися

1 490 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 14.10.2025 12:26 - 19.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки.

Номер: 9d46b62eefdb42d1be3e7505a34fdaf8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-006469-a.a2
Назва: Документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки.
Вимога:
Просимо звернути увагу, що декілька документів, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки: 1. Лист виробника від AEC International srl (Італія) про можливість поставки товару, завантажений ТОВ «Плаймтекс» не є сканом документу. Цей лист є текстовим файлом, зі скопійованим картинкою підписом представника заводу AEC International - Lorenzo Carozzi (у вкладенні, як і інші документи), а також відсутність реєстраційних ознак офіційного документа, а саме вихідного номера, що є порушенням правил діловодства і свідчить, що лист не зареєстрований офіційно у вхідно-вихідній кореспонденції компанії AEC International srl. Ці порушення дають підставу вважати, що даний лист не є автентичним листом виробника. 2. Посвідчення інженерів Лутака Є. та Малащука А. не є фотокопіями документів, на одному з яких відсутнє П. І.Б. особи на яку видано даний документ, що є грубим порушенням! Також посвідченнях інженерів є текстовий шар, накладання букв, окремі букви взагалі окремо від слів, так не можуть виглядати реальні посвідчення. Тому ці документи також не можна вважати дійсними.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо звернення учасника щодо документів,поданих у тендерній пропозиції. Перевірити та підтвердити недостовірність інформації, яку надав учасник можна відповідно до приписів п.42 Особливостей № 1178. Так, замовник має право (це не є його обов’язок) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до наступних суб’єктів, якщо вони мають таку компетенцію: • органів державної влади; • підприємств; • установ; • організацій. Замовник не може на власний розсуд визнавати інформацію недостовірною. Це можуть зробити лише і виключно компетентні органи, або надати правильну інформацію, що спростовує інформацію, яку надав учасник/переможець. Все це має бути у письмовій, а не усній формі. Відповідно до п.3.1.3 тендерної документації « Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України " Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги ". 3.1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та " Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги ", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. Згідно розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції « п.2. Інша інформація 5.2.5. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також помилки передбачені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції (ані Закон № 922, ні Особливості № 1178 не дають визначення «суттєвості» наданої інформації): П.п.7.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. П.п.12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки:

Номер: c0efe0b3c8534fb68a4170d16e268024
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-006469-a.c1
Назва: Документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки:
Вимога:
Просимо звернути увагу, що декілька документів, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "Плаймтекс", мають всі ознаки підробки: 1. Лист виробника від AEC International srl (Італія) про можливість поставки товару, завантажений ТОВ «Плаймтекс» не є сканом документу. Цей лист є текстовим файлом, зі скопійованим картинкою підписом представника заводу AEC International - Lorenzo Carozzi (у вкладенні, як і інші документи), а також відсутність реєстраційних ознак офіційного документа, а саме вихідного номера, що є порушенням правил діловодства і свідчить, що лист не зареєстрований офіційно у вхідно-вихідній кореспонденції компанії AEC International srl. Ці порушення дають підставу вважати, що даний лист не є автентичним листом виробника. 2. Посвідчення інженерів Лутака Є. та Малащука А. не є фотокопіями документів, на одному з яких відсутнє П. І.Б. особи на яку видано даний документ, що є грубим порушенням! Також посвідченнях інженерів є текстовий шар, накладання букв, окремі букви взагалі окремо від слів, так не можуть виглядати реальні посвідчення. Тому ці документи також не можна вважати дійсними.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не той лист
Дата скасування: 29.10.2025 15:18
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 04ba5a8161f245c5984062452e923840
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-14-006469-a.b3
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
НЕЗАКОННІСТЬ РІШЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Дата розгляду скарги: 14.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.11.2025 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.11.2025 11:18
Дата виконання рішення Замовником: 25.11.2025 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ № 314 24 листопада 2025 року м. Хмельницький 1.Про виконання рішення Комісії АМКУ щодо закупівлі № UA-2025-10-14- 006469-a.b3. «код ДК 021:2015 - 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу) Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю закупівлю «код ДК 021:2015 - 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу) Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Закупівля була відмінена замовником .Рішення про відміну оскаржено учасником ТОВ»ПЛАЙМТЕКС» Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №17055-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ПЛАЙМТЕКС" (код ЄДРПОУ: 41741376) від 05 листопада 2025 № UA-2025-10-14- 006469-a.b3, Комісія постановила Зобов'язати комунальне підприємство "ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 02774384) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-14- 006469-a Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1.Виконати рішення комісії АМКУщодо відміни закупівлі «Код ДК 021:2015-31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система збереження електроенергії з акумуляторними батареями та комплектом для монтажу) . 2.Оприлюднити в електронній системі закупівель, у встановлений строк, рішення про виконання. Уповноважена особа Людмила КРАЛЕВСЬКА
Автор: ТОВ "ПЛАЙМТЕКС", Носков Андрій Львович 380674641770 INFO@PLIMTEX.COM.UA http://plimtex.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: df26bffde8524a02bc175cc13bcae62b
Заголовок пункту скарги: 1.1. Порушення вимог п. 50 Особливостей: неправомірна відміна процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: рішення Замовника, оформлене протоколом від 04.11.2025р., про відміну процедури закупівлі є незаконним, ухваленим з порушенням вимог ТД, ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, порушує права та законні інтереси Скаржника та підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження