-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів сторонніми охоронними організаціями).
Послуги з охорони об'єктів сторонніми охоронними організаціями, згідно додатку №4 тендерної документації
Завершена
620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
Період оскарження:
17.10.2018 11:53 - 29.10.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо надання довідок МВС в електроному вигляді
Номер:
3583d5273fbe4723b76a5e16cbc829b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-17-000505-a.a5
Назва:
Щодо надання довідок МВС в електроному вигляді
Вимога:
Шановний Замовник, у вимогах згідно надання документів переможцем торгів, зазначено наступне:
3.3 Оригінал довідки (або завірена органом що видав або нотаріально копія), виданої органом Міністерства внутрішніх справ не раніше 30 календарних днів до дати розкриття, про те, що фізична особа (для фізичних осіб – підприємців), яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості.
3.4 Оригінал довідки (або завірена органом що видав або нотаріально копія), виданої органом Міністерства внутрішніх справ не раніше 30 календарних днів до дати розкриття, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості.
Чому, та на якій підставі, Ви обмежуєте права учасників-переможців у вигляді надання лише «Оригіналу довідки (або завірена органом що видав або нотаріально копія)», коли згідно змін у законодавстві на які були надані відповідні роз’яснення Мінекономрозвитку України, лист № 3304-06/14682-06 від 04.05.2017 року, вказано, що учасникам закупівель такі довідки можуть надаватися в електронній формі, та надаватися замовнику.
Для дотримання та врахування зазначених змін законодавства, та відповідно до роз’яснень МЕРТУ, пропонуємо Вам доповнити пункт 3.3 та 3.4 наступним змістом:
«чи довідку Міністерства внутрішніх справ України отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом на сайті hsc.gov.ua, про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель та/або роздруковану переможцем на паперовому носієві, станом не раніше 30 календарних днів до дати розкриття;»
Та привести Вашу документацію відповідно до діючого законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2018 17:27
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваше питання буде розглянуте найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо надання довідок з ДФСУ в електроному вигляді
Номер:
19fe26ed1a7b42c99ca498d09be8c018
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-17-000505-a.a4
Назва:
щодо надання довідок з ДФСУ в електроному вигляді
Вимога:
Шановний Замовник, у вимогах згідно надання документів переможцем торгів, зазначено наступне:
3.1. Оригінал довідки (або завірена органом що видав або нотаріально копія) з уповноваженого податкового органу про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, чинну на дату подачі документа.
Чому та на якій підставі Ви обмежуєте права учасників-переможців у вигляді надання лише «Оригіналу довідки (або завірена органом що видав або нотаріально копія)», коли згідно змін у законодавстві на які були надані відповідні роз’яснення Мінекономрозвитку України, лист № 3304-06/14682-06 від 04.05.2017 року, вказано, що учасникам закупівель такі довідки можуть надаватися в електронній формі, та надаватися замовнику.
Для дотримання та врахування зазначених змін законодавства, та відповідно до роз’яснень МЕРТУ, пропонуємо Вам доповнити пункт 3.1 наступним змістом:
«чи довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua), яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель;»
Та привести Вашу документацію згідно діючого законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2018 17:19
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваше питання буде розглянуте найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо підтвердження наявності Ліцензії (або дозвілу, або сертифікату) на діяльність у сфері громадського порядку та безпеки
Номер:
70978391c12e426b89bb3f7613d326ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-17-000505-a.c3
Назва:
щодо підтвердження наявності Ліцензії (або дозвілу, або сертифікату) на діяльність у сфері громадського порядку та безпеки
Вимога:
Шановний Замовник, щодо вимог у ДОДАТОКУ 5 до договору. Яким визначено що учасники повинні надати замовнику «Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації.», а саме:
2. Ліцензія (або дозвіл, або сертифікат) на діяльність у сфері громадського порядку та безпеки.
Просимо також надати відповідні роз’яснення, на Вашу думку дана закупівля розрахована для надання послуг поліції, чи приватних охоронних підприємств?
Як що закупівля розрахована на учасників приватних охоронних структур, то:
Згідно діючого законодавства та відповідних роз’яснень Управління ліцензування МВС України, діяльність у сфері громадського порядку та безпеки можуть забезпечувати лише підрозділи поліції та/або воєнізованої державної охорони.
Приватні охоронні структури не мають права на таку діяльність. Ліцензія на охоронні послуги не дозволяє надавати приватним охоронним структурам послуги саме у сфері громадського порядку та безпеки. Та навіть коди КВЕД 84.24 – Діяльність у сфері охорони громадського порядку та безпеки, який може бути відкритий у суб’єкта охоронної діяльності, не є законною підставою у наданні таких послуг, навіть при наявності Ліцензії на охоронну діяльність. (дане роз’яснення не одноразово надавалось Управлінням ліцензування МВС України на відповідні запити).
Тож просимо або прибрати таку вимогу,
або щоб не було плутанини - зазначити що дана закупівля розрахована саме на поліцію або воєнізовану державну охорону.
Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2018 16:37
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваше питання буде розглянуте найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо надання Ліцензія (або дозвіл, або сертифікат) на носіння зброї
Номер:
346d6c43ebde47418f02bf928efb63d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-17-000505-a.c2
Назва:
Вимога щодо надання Ліцензія (або дозвіл, або сертифікат) на носіння зброї
Вимога:
у ДОДАТОКУ 5. Яким визначено що учасники повинні надати замовнику «Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно - технічній документації.», а саме:
1. Ліцензія (або дозвіл, або сертифікат) на носіння зброї.
Просимо надати роз’яснення, дана закупівля розраховується на надання послуг поліції, чи приватних охоронних підприємств?
Як закупівля розрахована на учасників приватних охоронних структур, то:
В Законі України «Про охоронну діяльність» зазначено, які спец засоби можуть використовуватися для надання тих чи інших послуг. Та чітко визначено, що приватні охоронні структури в своїй діяльності можуть «придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України»
До складу таких спеціальних засобів, згідно постанови № 97 від 11 лютого 2013 року, входять:
1. Бронежилети
2. Захисні каски
3. Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
4. Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
5. Гумові кийки
6. Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
7. Електрошокові пристрої*
8. Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
На такі спец засоби не потрібні жодні ліцензії, дозволи чи сертифікати.
До того ж згідно наданої документації та технічного завдання, Вами закуповуються послуги з фізичної охорони, і ваш об’єкт не відноситься до особливо важливих об’єктів права державної власності (відсутній в такому переліку), та послуги охорони надаються БЕЗ залучення власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Тому вимога надання Ліцензія (або дозвіл, або сертифікат) на носіння зброї в даному випадку є безглуздою, та такою що суперечить діючому законодавству.
Лише співробітники поліції та воєнізованої охорони можуть мати відповідні Ліцензія (або дозвіл, або сертифікат) на носіння зброї.
А в такому випадку можемо припустити, що дана вимога попала в документацію помилково, та має бути прибрана з неї.
Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2018 16:08
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваше питання буде розглянуте найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
c5c53a73dff54e728b48d0279004a61b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-17-000505-a.b1
Назва:
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
В Тендерній документації у розділі IV. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця пунктом 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції торгів із зазначенням питомої ваги критерію вказані такі критерії оцінки учасників:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі чотирьох критеріїв - ціна тендерної пропозиції (питома вага цінового критерію становитиме 70 відсотків), гарантійне обслуговування лінійного обладанання, термін виконання робіт, розрахунки за виконані роботи (загальна питома вага не цінових критеріїв становитиме 30 відсотків); методики оцінки і шляхом застосування електронного аукціону.
1 Ціна Пропозиції – 70%
2. Розрахунки за надані послуги: 15%
3.Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 15%»
Змушені зауважити, що даний пункт Документації не відповідає вимогам Закону, зокрема статті 28 "Критеріями оцінки є:
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт),
- ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як: умови оплати; строк виконання; гарантійне обслуговування; експлуатаційні витрати; передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів".
Також Міністерство Економічного розвитку і торгівлі України видавало відповідне роз’яснення для учасників публічних закупівель «Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки» вих.№ 3304-04_44053-06 від 08.10.2018 р. (лист додається)
Оскільки, послуги з охорони не відносяться до послуг, які мають складний або спеціалізований характер та надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом) – критерієм оцінки може бути виключно ціна.
Вимагаємо привести Документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства, оскільки предметом закупівлі є: «Охоронні послуги», що ніяк не підпадає під складний та спеціалізований характер, і тому, критерієм оцінки, у Вашому випадку, може були виключно – ціна.
Крім того, повідомляємо Вас про те, що оскаржувалася Документація конкурсних торгів, де були й інші критерії, ніж ціна.
Рішенням Антимонопольного комітету визнано, що такий предмет закупівлі як послуги з охорони не має складного та спеціалізованого характеру.
Таким чином, встановивши у тендерній документації інші критерії оцінки, окрім ціни, Вами порушено один із принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 3 Закону, а саме – об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. АМК України не одноразово вже доводило, що застосування нецінових критерії оцінки, є порушенням діючого законодавства що призводить до прихованої дискримінації учасників на прикладі рішень № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року та рішення № 53-рпк-ск від 18.01.2016 р., та багатьом іншим рішенням АМК, які стосувалися неправомірних критерії оцінки, які так намагається в даному випадку застосувати Замовник.
Прописуючи такі критерії можна стверджувати, що Ви робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Таким чином Ви лобіюєте інтереси конкретного учасника, який має з Вами відповідні домовленості, та заздалегідь визначений Вами як переможець торгів, та має всі необхідні документи, щоб виграти такі торги, навіть не прикладаючи до цього будь-яких зусиль.
На підставі вищевказаного, вимагаємо встановити один єдиний критерій оцінки - це ціна (як цього вимагає чинне законодавство до такої закупівлі) та привести документацію у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- № 3304-04_44053-06 від 08.10.2018.pdf 18.10.2018 15:10
Дата подачі:
18.10.2018 15:10
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваше питання буде розглянуте найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено