-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адмінбудівлі та прибудинкової території Одеського РСП Украероруху)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 28 робочих днів
3 414 368.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
13.10.2025 15:56 - 25.10.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга
Номер:
1b244deeca7846b0ae66d5f2ed5c045c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-13-012249-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 13.02.2025 № 2228.pdf 11.11.2025 15:01
- Довідка_строк дії пропозиції.pdf 11.11.2025 15:01
- 15.3_ЦПХ.pdf 11.11.2025 15:01
- Скарга_UA-2025-10-13-012249-a.pdf 11.11.2025 15:01
- 4_Довідка_субпідряд.pdf 11.11.2025 15:01
- 2_Довідка_працівники.pdf 11.11.2025 15:01
- 12.2_Протокол + посвідчення_цивільний захист.pdf 11.11.2025 15:01
- sign.p7s 11.11.2025 15:02
- Доповнення_UA-2025-10-13-012249-a.pdf 18.11.2025 21:32
- Рішення від 13.11.2025 № 16956.pdf 13.11.2025 16:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2025 № 17373.pdf 24.11.2025 13:11
- Рішення від 21.11.2025 № 17373.pdf 25.11.2025 18:49
- Пояснення_для_АМКУ_прибирання Одеса 1.docx 17.11.2025 16:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.11.2025 15:43
Дата розгляду скарги:
21.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2025 16:35
Дата прийняття рішення по скарзі:
25.11.2025 18:49
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
476b6182dc054da28ca23bb5981159a9
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до протоколу №6 від 06.11.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 06.11.2025 року тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІФФІН СЕРВІС» (далі – ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» або Скаржник) визнана такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» відповідно відхилено.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Де, перша причина відхилення – «1) Відповідно до пункт 4 розділу ІІ додатку 1 Тендерної документації для підтвердження інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Щодо даного питання під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІФФІН СЕРВІС" Замовником виявлено невідповідності щодо вказаного пункту тендерної документації та надано 24 годин з вимогою про усунення таких невідповідностей наступного змісту:
«5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
Пункт 4 розділу ІІ додатку 1 Тендерної документації.
Виявлені невідповідності:
Учасником для підтвердження інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) надано довідку вих. №03 від 27.10.2025 р. про незалучення субпідрядника/співвиконавця в рамках даної процедури закупівлі. Проте надано у складі тендерної пропозиції договір №09/06-02 від 09.06.2025 про надання послуг із дезінфекції приміщень укладений з фізичною особою Ослюком Д.М.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
На вимогу пункту 4 Розділу ІІ додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен усунути виявлені невідповідності та надати інформацію у довільній формі щодо залучення співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.».
Однак учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції щодо даного питання, а саме не надав для підтвердження інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) щодо фізичної особи Ослюка Д.М.».
1. Відповідно до р.І дод.1 до тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження про наявність (своїх або інших осіб на підставі правочинів) не менше ніж:
- 30 працівників прибиральників службових приміщень,
-1 працівника відповідального за благоустрій території та догляд за зеленими насадженнями,
- 1 водія навантажувача,
- 1- дезінфектора,
- 2 верхолаза,
- 1 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві
(такими документами повинні бути довідка учасника з переліком працівників, зазначенням їх ПІБ, досвіду роботи, та з підтверджуючими документами щодо вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують взаємовідносини працівників на підприємстві учасника).
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції, у якості усунення невідповідностей, було надано довідку №01 від 05.11.2025 року, в якій за поз.32 зазначений «Ослюк Дмитро Миколайович - Дезінфектор» (файл «2_Довідка_працівники.pdf»).
У якості документу, що підтверджує взаємовідносини долучено договір цивільно-правового характеру №09/06-02 від 09.06.2025 року про надання послуг із дезінфекції приміщень (файл «15.3_ЦПХ.pdf»), чим повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Окремо, на виконання вимоги п. 4 р.ІІ дод.1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься довідка №03 від 27.10.2025 року про незалучення субпідрядника/співвиконавця в рамках даної процедури закупівлі (файл «4_Довідка_субпідряд.pdf»).
Тобто, договір №09/06-02 від 09.06.2025 р., укладений з фізичною особою Ослюком Д.М., має цивільно-правовий характер, що підтверджується його змістом та предметом, а саме — надання послуг з дезінфекції приміщень на підставі разових завдань. Такий договір не створює відносин субпідряду у розумінні статей 837–838, 902, 903 Цивільного кодексу України (ЦКУ).
Відповідно до частини першої статті 837 ЦКУ, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням замовника, а замовник — прийняти та оплатити виконану роботу.
У нашому випадку відносини між ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» і Ослюком Д.М. мають цивільно-правовий, а не господарсько-договірний характер, оскільки Ослюк Д.М. не є суб’єктом господарювання, а діє як фізична особа, що надає послуги на підставі ЦПХ. Відповідно, він не може бути кваліфікований як субпідрядник або співвиконавець у розумінні Закону.
Отже, з урахуванням зазначеного Замовник НЕ ПОВИНЕН був звертатись до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині, а відхилення відповідно є таким, що порушує норми чинного законодавства та законні права і інтереси Скаржника.
Де, друга причина відхилення – «2) Відповідно до Критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І додатку 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагалось надати на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Щодо даного питання під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІФФІН СЕРВІС" Замовником виявлено невідповідності щодо вказаного пункту тендерної документації та надано 24 годин з вимогою про усунення таких невідповідностей наступного змісту:
«8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
Критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І додатку 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії».
Виявлені невідповідності:
В довідці вих. №08 від 27.10.2025 по працівниках
п. 36 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві - не зазначено прізвище, ім'я, по батькові особи відповідальна за охорону праці на підприємстві та досвід роботи та не надано у складі тендерної пропозиції документів для підтвердження вказаних Замовником вимог щодо особи відповідальної за охорону праці на підприємстві, а саме:
• Документи на підтвердження проходження навчання та перевірки з охорони праці на:
1) На фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці:
НПАОП 0.00-4.15-98 Положення про розробку інструкцій з охорони праці
НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників
НПАОП 0.00-8.11-12. Вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
На вимогу Критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І додатку 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Учасник повинен усунути виявлені невідповідності.».
Однак учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції щодо даного питання, а саме не надано на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій».
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції, у якості усунення невідповідностей, БУЛО НАДАНО довідку №01 від 05.11.2025 року, в якій за поз.36 зазначений «Білоченко Андрій Євгенович - Інженер з охорони праці більше» (файл «2_Довідка_працівники.pdf»).
Окремо, на такого, у якості усунення невідповідностей, БУЛО НАДАНО посвідчення про функціональне навчання з техногенної безпеки у сфері цивільного захисту № 0222 (файл «20.1_Протокол + посв._цивільний захист.pdf») видано Білоченко Андрій Євгенович, посада – інженер з охорони праці, місце роботи ТОВ «ΓΡΙΦФІН СЕРВІС» в тому, що він (вона) пройшов (пройшла) функціональне навчання та перевірку знань з техногенної безпеки у сфері цивільного захисту у ТОВ "НКЦ "БУДЕНЕРГОАТОМ".
Лист ДСНС України № 261-6651/261-1-18 29.03.2024, чим повністю виконано вимогу тендерної документації в цій частині.
Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ окремих вимог, яким органом має бути видане посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Враховуючи наведене, у тому числі, надане нами посвідчення про функціональне навчання з техногенної безпеки у сфері цивільного захисту вимога виконана в повному обсязі.
Станом на сьогодні, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель / Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила аналогічні позиції Скаржника рішення, в тому числі № 2228-р/пк-пз від 13.02.2025 року за № у ЦБД UA-2025-01-30-016418-a (файл «Рішення від 13.02.2025 № 2228.pdf»), тощо.
Витяг з файлу «Рішення від 13.02.2025 № 2228.pdf»:
Отже, з урахуванням зазначеного Замовник НЕ ПОВИНЕН був звертатись до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині, а відхилення відповідно є таким, що порушує норми чинного законодавства та законні права і інтереси Скаржника.
Щодо даного питання під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІФФІН СЕРВІС" Замовником виявлено невідповідності щодо вказаного пункту тендерної документації та надано 24 годин з вимогою про усунення таких невідповідностей наступного змісту:
«5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
Пункт 4 розділу ІІ додатку 1 Тендерної документації.
Виявлені невідповідності:
Учасником для підтвердження інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) надано довідку вих. №03 від 27.10.2025 р. про незалучення субпідрядника/співвиконавця в рамках даної процедури закупівлі. Проте надано у складі тендерної пропозиції договір №09/06-02 від 09.06.2025 про надання послуг із дезінфекції приміщень укладений з фізичною особою Ослюком Д.М.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
На вимогу пункту 4 Розділу ІІ додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен усунути виявлені невідповідності та надати інформацію у довільній формі щодо залучення співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.».
Однак учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції щодо даного питання, а саме не надав для підтвердження інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) щодо фізичної особи Ослюка Д.М.».
1. Відповідно до р.І дод.1 до тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження про наявність (своїх або інших осіб на підставі правочинів) не менше ніж:
- 30 працівників прибиральників службових приміщень,
-1 працівника відповідального за благоустрій території та догляд за зеленими насадженнями,
- 1 водія навантажувача,
- 1- дезінфектора,
- 2 верхолаза,
- 1 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві
(такими документами повинні бути довідка учасника з переліком працівників, зазначенням їх ПІБ, досвіду роботи, та з підтверджуючими документами щодо вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують взаємовідносини працівників на підприємстві учасника).
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції, у якості усунення невідповідностей, було надано довідку №01 від 05.11.2025 року, в якій за поз.32 зазначений «Ослюк Дмитро Миколайович - Дезінфектор» (файл «2_Довідка_працівники.pdf»).
У якості документу, що підтверджує взаємовідносини долучено договір цивільно-правового характеру №09/06-02 від 09.06.2025 року про надання послуг із дезінфекції приміщень (файл «15.3_ЦПХ.pdf»), чим повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Окремо, на виконання вимоги п. 4 р.ІІ дод.1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься довідка №03 від 27.10.2025 року про незалучення субпідрядника/співвиконавця в рамках даної процедури закупівлі (файл «4_Довідка_субпідряд.pdf»).
Тобто, договір №09/06-02 від 09.06.2025 р., укладений з фізичною особою Ослюком Д.М., має цивільно-правовий характер, що підтверджується його змістом та предметом, а саме — надання послуг з дезінфекції приміщень на підставі разових завдань. Такий договір не створює відносин субпідряду у розумінні статей 837–838, 902, 903 Цивільного кодексу України (ЦКУ).
Відповідно до частини першої статті 837 ЦКУ, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням замовника, а замовник — прийняти та оплатити виконану роботу.
У нашому випадку відносини між ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» і Ослюком Д.М. мають цивільно-правовий, а не господарсько-договірний характер, оскільки Ослюк Д.М. не є суб’єктом господарювання, а діє як фізична особа, що надає послуги на підставі ЦПХ. Відповідно, він не може бути кваліфікований як субпідрядник або співвиконавець у розумінні Закону.
Отже, з урахуванням зазначеного Замовник НЕ ПОВИНЕН був звертатись до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині, а відхилення відповідно є таким, що порушує норми чинного законодавства та законні права і інтереси Скаржника.
Де, друга причина відхилення – «2) Відповідно до Критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І додатку 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагалось надати на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Щодо даного питання під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІФФІН СЕРВІС" Замовником виявлено невідповідності щодо вказаного пункту тендерної документації та надано 24 годин з вимогою про усунення таких невідповідностей наступного змісту:
«8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
Критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І додатку 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії».
Виявлені невідповідності:
В довідці вих. №08 від 27.10.2025 по працівниках
п. 36 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві - не зазначено прізвище, ім'я, по батькові особи відповідальна за охорону праці на підприємстві та досвід роботи та не надано у складі тендерної пропозиції документів для підтвердження вказаних Замовником вимог щодо особи відповідальної за охорону праці на підприємстві, а саме:
• Документи на підтвердження проходження навчання та перевірки з охорони праці на:
1) На фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці:
НПАОП 0.00-4.15-98 Положення про розробку інструкцій з охорони праці
НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників
НПАОП 0.00-8.11-12. Вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
На вимогу Критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу І додатку 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Учасник повинен усунути виявлені невідповідності.».
Однак учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції щодо даного питання, а саме не надано на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій».
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції, у якості усунення невідповідностей, БУЛО НАДАНО довідку №01 від 05.11.2025 року, в якій за поз.36 зазначений «Білоченко Андрій Євгенович - Інженер з охорони праці більше» (файл «2_Довідка_працівники.pdf»).
Окремо, на такого, у якості усунення невідповідностей, БУЛО НАДАНО посвідчення про функціональне навчання з техногенної безпеки у сфері цивільного захисту № 0222 (файл «20.1_Протокол + посв._цивільний захист.pdf») видано Білоченко Андрій Євгенович, посада – інженер з охорони праці, місце роботи ТОВ «ΓΡΙΦФІН СЕРВІС» в тому, що він (вона) пройшов (пройшла) функціональне навчання та перевірку знань з техногенної безпеки у сфері цивільного захисту у ТОВ "НКЦ "БУДЕНЕРГОАТОМ".
Лист ДСНС України № 261-6651/261-1-18 29.03.2024, чим повністю виконано вимогу тендерної документації в цій частині.
Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ окремих вимог, яким органом має бути видане посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Враховуючи наведене, у тому числі, надане нами посвідчення про функціональне навчання з техногенної безпеки у сфері цивільного захисту вимога виконана в повному обсязі.
Станом на сьогодні, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель / Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила аналогічні позиції Скаржника рішення, в тому числі № 2228-р/пк-пз від 13.02.2025 року за № у ЦБД UA-2025-01-30-016418-a (файл «Рішення від 13.02.2025 № 2228.pdf»), тощо.
Витяг з файлу «Рішення від 13.02.2025 № 2228.pdf»:
Отже, з урахуванням зазначеного Замовник НЕ ПОВИНЕН був звертатись до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині, а відхилення відповідно є таким, що порушує норми чинного законодавства та законні права і інтереси Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 13.02.2025 № 2228.pdf
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 13.02.2025 № 2228.pdf
-
-
Назва доказу:
15.3_ЦПХ.pdf
-
Повʼязаний документ:
15.3_ЦПХ.pdf
-
-
Назва доказу:
12.2_Протокол + посвідчення_цивільний захист.pdf
-
Повʼязаний документ:
12.2_Протокол + посвідчення_цивільний захист.pdf
-
-
Назва доказу:
4_Довідка_субпідряд.pdf
-
Повʼязаний документ:
4_Довідка_субпідряд.pdf
-
-
Назва доказу:
2_Довідка_працівники.pdf
-
Повʼязаний документ:
2_Довідка_працівники.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, про що винести відповідне рішення.
Запити Органу оскарження
Номер:
c0274153c55d4ea0822311839a8628bf
Тема запиту:
Доповнення до скарги
Текст запиту:
Доповнення до скарги
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Станом на 17.11.2025 року Замовником було опубліковано пояснення на скаргу, подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» (далі – ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» або Скаржник) від 11.11.2025 року, що зареєстрована за № у ЦБД UA-2025-10-13-012249-a.c2.
Щодо наданих Замовником пояснень хочемо повідомити наступне:
1. Повідомляємо, що Замовник помилково ототожнює два різні види договорів: договір про надання послуг та договір підряду (субпідряду).
На сьогодні питання договорів регулюються Цивільним кодексом України (ЦКУ), оскільки Господарський кодекс України втратив чинність (пункт 17 розділу ІІІ Закону № 4196-IX).
Договір підряду (субпідряду) передбачає виконання робіт із отриманням конкретного матеріального результату (ст. 837 ЦКУ).
Договір про надання послуг передбачає виконання діяльності виконавцем для замовника; результат може бути матеріальним або нематеріальним (ст. 901 ЦКУ).
Виконавець за договором про надання послуг може бути звичайною фізичною особою, і такий договір не є господарським і не створює відносин субпідряду.
Наданий нами договір №09/06-02 від 09.06.2025 року:
- не містить ознак господарського договору;
- не містить ознак договору підряду;
- укладений з фізичною особою не як суб’єктом господарювання, а як виконавцем за цивільно-правовим договором (ЦПХ);
- передбачає виконання разових заявок (послуг), а не комплексної частини робіт у складі предмета закупівлі.
Отже, наданий нами договір №09/06-02 від 09.06.2025 року не може кваліфікуватися як договір субпідряду, оскільки він регулюється ст. 901 ЦКУ та укладений з фізичною особою як виконавцем послуг, а не як суб’єктом господарювання.
2. Тендерна документація вказує на необхідність наявності посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту.
По-перше, тендерна документація не містить вимоги щодо обов’язкового посилання на Постанову КМУ №819 від 23.10.2013 р., тому відмова на підставі «невідповідності вимогам тендерної документації» є передчасною та необґрунтованою.
По-друге, використання норм Постанови №444 від 26.06.2013 р. є цілком законним та підтверджує компетентність фахівця відповідно до чинного законодавства України.
Вимога сформульована загально — посвідчення має підтверджувати проходження функціонального навчання фахівця у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Надане нами посвідчення №0222 видано на підставі:
- Постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 р. №444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях»;
- Листа ДСНС України №261-6651/261-1-1 від 29.03.2024 р.;
- Протоколу засідання комісії з перевірки знань №096-620-25-ТБ від 28.10.2025 р.
Це посвідчення підтверджує, що фахівець пройшов курс, що охоплює усі обов’язки, пов’язані із забезпеченням техногенної безпеки у сфері цивільного захисту, що є саме тією кваліфікацією (функціональним навчанням цільового призначення), яка необхідна для участі у тендері.
З урахуванням наданого нами доповнення ПРОСИМО повністю задовольнити скаргу ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», що подана за № у ЦБД UA-2025-10-13-012249-a.c2.
Дата опублікування:
18.11.2025 21:32
Номер:
743755c321024c118134a2761f0e52c0
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
Пояснення
Дата опублікування:
17.11.2025 16:27
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
2b096753b2c844aa92d801123906a6ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-13-012249-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2025-10-13-012249-a.pdf 17.10.2025 13:39
- 1_Документи_дезінфектор.pdf 17.10.2025 13:39
- sign.p7s 17.10.2025 13:39
- Рішення від 21.10.2025 № 15848.pdf 21.10.2025 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2025 № 16267.pdf 30.10.2025 11:18
- Рішення від 29.10.2025 № 16267.pdf 31.10.2025 16:11
- Пояснення_для_АМКУ_прибирання Одеса.docx 23.10.2025 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2025 15:41
Дата розгляду скарги:
29.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 16:25
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.10.2025 16:12
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.10.2025 16:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fc6737b4987d43c8bd8281e7d4fe8adc
Заголовок пункту скарги:
Станом на дату публікації даної процедури закупівлі (13.10.2025 р.) Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №1 від 13.10.2025 року, яка містить дискримінаційні умови.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до вимог р.І дод.1 до тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження про наявність (своїх або інших осіб на підставі правочинів) не менше ніж:
- 30 працівників прибиральників службових приміщень,
-1 працівника відповідального за благоустрій території та догляд за зеленими насадженнями,
- 1 водія навантажувача,
- 1 лікаря дезінфекціоніста,
- 2 верхолаза,
- 1 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві
Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78. Охорона здоров'я, що затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України 29.03.2002, визначено статус документа – "діючий", характеристика робіт, завдання та посадові обов’язки лікаря-дезінфекціоніста.
Згідно з п.1.4 Документації назва предмета закупівлі за кодом CPV згідно з ДК 021-2015 90910000-9: Послуги з прибирання.
Виходячи з цього, взагалі незрозумілим є встановлення вимоги щодо наявності саме лікаря-дезінфекціоніста, оскільки до його повноважень належить функціонал, який взагалі ніяким чином не відноситься до предмета закупівлі ДК 021-2015 90910000-9: Послуги з прибирання.
Дод.3 до тендерної документації передбачено надання наступних послуг:
- Прибирання території з твердим покриттям;
- Обслуговування "Зеленої зони";
- Прибирання офісних приміщень;
- Прибирання технічних та технологічних приміщень;
- Прибирання приміщень загального користування (коридори, зали, роздягальні, кімнати приймання їжі, відпочинку);
- Прибирання санвузлів та забезпечення засобами особистої гігієни;
- Прибирання сходів;
- Прибирання підвалу (укриття);
- Послуги з дезінфекції (сан. вузли та здоровпункт);
- Прибирання даху та чищення водостоків;
- Послуги з викошування та вивезення трави;
- Послуги з дератизації;
- Послуги з дезінсекції.
В рамках надання послуг з дератизації та дезінсекції у ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» наявний працівник – дезінфектор Ослюк Дмитро Миколайович (файл «4_Документи_дезінфектор.pdf»), що повністю задовольняє вимоги тендерної документації в цій частині.
Витяг з файл «1_Документи_дезінфектор.pdf»:
Замовником умисно включено залучення «лікаря- дезінфекціоніста», який взагалі не має ніякого відношення до послуг в рамках даної процедури закупівлі.
Відповідно до ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників 7. ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ. Завдання та обов'язки. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів в разі виникнення осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації. Керує роботою середнього медичного персоналу. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Веде лікарську документацію. Бере активну участь в поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення. Постійно удосконалює свій професійний рівень.
Натомість, 1. ДЕЗІНФЕКТОР. Завдання та обов'язки. Працює під наглядом інструктора-дезінфектора. Готує до використання дезінфекційні засоби та проводить дезінфекцію у вогнищах інфекційних хвороб та інших місцях. Проводить остаточну дезінфекцію. Дезінфікує вироби медичного призначення. Сортує речі для камерної дезінфекції. Проводить стерилізацію певних речей та виробів. Визначає якість дезінфекції та стерилізації. Проводить огляд на наявність педикульозу. Готує дезінсекційні та дератизаційні засоби. Проводить дезінсекційні та дератизаційні заходи на об'єктах і визначає якість їх проведення. Додержує правила особистої і громадської безпеки та охорони праці при проведенні вищеназваних робіт. Постійно підвищує свій професійний рівень.
Враховуючи наведене, а також додаток 3 до тендерної документації, в якому міститься перелік видів послуг та періодичності їх надання, Замовник не визначив необхідність встановлення наведеної вище вимоги у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають САМЕ лікаря-дезінфекціоніста, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Станом на сьогодні, постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила ідентичні позиції Скаржника рішення, в тому числі №15153 -р/пк-пз від 11.09.2024 року за № у ЦБД UA-2024-08-26-003036-a, тощо.
- 30 працівників прибиральників службових приміщень,
-1 працівника відповідального за благоустрій території та догляд за зеленими насадженнями,
- 1 водія навантажувача,
- 1 лікаря дезінфекціоніста,
- 2 верхолаза,
- 1 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві
Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78. Охорона здоров'я, що затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України 29.03.2002, визначено статус документа – "діючий", характеристика робіт, завдання та посадові обов’язки лікаря-дезінфекціоніста.
Згідно з п.1.4 Документації назва предмета закупівлі за кодом CPV згідно з ДК 021-2015 90910000-9: Послуги з прибирання.
Виходячи з цього, взагалі незрозумілим є встановлення вимоги щодо наявності саме лікаря-дезінфекціоніста, оскільки до його повноважень належить функціонал, який взагалі ніяким чином не відноситься до предмета закупівлі ДК 021-2015 90910000-9: Послуги з прибирання.
Дод.3 до тендерної документації передбачено надання наступних послуг:
- Прибирання території з твердим покриттям;
- Обслуговування "Зеленої зони";
- Прибирання офісних приміщень;
- Прибирання технічних та технологічних приміщень;
- Прибирання приміщень загального користування (коридори, зали, роздягальні, кімнати приймання їжі, відпочинку);
- Прибирання санвузлів та забезпечення засобами особистої гігієни;
- Прибирання сходів;
- Прибирання підвалу (укриття);
- Послуги з дезінфекції (сан. вузли та здоровпункт);
- Прибирання даху та чищення водостоків;
- Послуги з викошування та вивезення трави;
- Послуги з дератизації;
- Послуги з дезінсекції.
В рамках надання послуг з дератизації та дезінсекції у ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» наявний працівник – дезінфектор Ослюк Дмитро Миколайович (файл «4_Документи_дезінфектор.pdf»), що повністю задовольняє вимоги тендерної документації в цій частині.
Витяг з файл «1_Документи_дезінфектор.pdf»:
Замовником умисно включено залучення «лікаря- дезінфекціоніста», який взагалі не має ніякого відношення до послуг в рамках даної процедури закупівлі.
Відповідно до ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників 7. ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ. Завдання та обов'язки. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів в разі виникнення осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації. Керує роботою середнього медичного персоналу. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Веде лікарську документацію. Бере активну участь в поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення. Постійно удосконалює свій професійний рівень.
Натомість, 1. ДЕЗІНФЕКТОР. Завдання та обов'язки. Працює під наглядом інструктора-дезінфектора. Готує до використання дезінфекційні засоби та проводить дезінфекцію у вогнищах інфекційних хвороб та інших місцях. Проводить остаточну дезінфекцію. Дезінфікує вироби медичного призначення. Сортує речі для камерної дезінфекції. Проводить стерилізацію певних речей та виробів. Визначає якість дезінфекції та стерилізації. Проводить огляд на наявність педикульозу. Готує дезінсекційні та дератизаційні засоби. Проводить дезінсекційні та дератизаційні заходи на об'єктах і визначає якість їх проведення. Додержує правила особистої і громадської безпеки та охорони праці при проведенні вищеназваних робіт. Постійно підвищує свій професійний рівень.
Враховуючи наведене, а також додаток 3 до тендерної документації, в якому міститься перелік видів послуг та періодичності їх надання, Замовник не визначив необхідність встановлення наведеної вище вимоги у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають САМЕ лікаря-дезінфекціоніста, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Станом на сьогодні, постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила ідентичні позиції Скаржника рішення, в тому числі №15153 -р/пк-пз від 11.09.2024 року за № у ЦБД UA-2024-08-26-003036-a, тощо.
×
-
Назва доказу:
1_Документи_дезінфектор.pdf
-
Повʼязаний документ:
1_Документи_дезінфектор.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.
Запити Органу оскарження
Номер:
7f36045836104dd8a50203da2e2ac30c
Тема запиту:
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про надання пояснення по суті скарги від 17.10.2025р. UA-2025-10-13-012249-a.a1
Текст запиту:
23.10.2025 до тендерної документації (далі - Документація) Замовником внесено зміни до умови Документації щодо якої подана Скарга.
Дата опублікування:
23.10.2025 15:33