-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
Комплект зимових автомобільних шин
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 45 днів назад
32 400.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
13.10.2025 15:18 - 18.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо відміни торгів
Номер:
7adc09c92478488eb88aa4e090c47d86
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-13-010762-a.c1
Назва:
Скарга щодо відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- АМКУ Відповідь по скарзі.pdf 20.11.2025 21:23
- Службова записка.pdf 20.11.2025 21:23
- Додаток № 2 до ТД .pdf 20.11.2025 21:23
- АМКУ Відповідь по скарзі.docx 20.11.2025 21:23
- Про відміну закупівлі № 88 від 05.11.2025.pdf 20.11.2025 21:23
- рішення від 25.11.2025 № 17523.pdf 28.11.2025 10:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2025 № 17523.pdf 26.11.2025 16:00
- рішення від 18.11.2025 № 17148.pdf 18.11.2025 17:19
- sign.p7s 14.11.2025 22:23
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 14.11.2025 22:22
- Про відміну закупівлі № 88 від 05.11.2025.pdf 14.11.2025 22:22
- № 86.06.2-19 про намір укл.дог.pdf 14.11.2025 22:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2025 22:39
Дата розгляду скарги:
25.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.11.2025 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.11.2025 10:45
Дата виконання рішення Замовником:
01.12.2025 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі згідно з яким закупівля оголошена 13 жовтня 2025 року відповідно до службової записки про закупівлю товару. У зв’язку з виявленою технічною помилкою, а саме не зазначено важливий критерій року виготовлення товару в технічній частині і не можливості виправити її на даному етапі закупівлі, прийнято рішення скасувати дану закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.11.2025 року за № 17523-р/пк-пз зобов’язано Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради (код ЄДРПОУ: 04055009) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Комплект зимових автомобільних шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-13-010762-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
862f86bcb69a4e12b74839c5c36e6c9c
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо відміни торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р ). про відміни торгів.
Запити Органу оскарження
Номер:
e0fee85842d24cbb8c9372a856404ae5
Тема запиту:
Вважаємо подану ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Текст запиту:
Пояснення по суті Скарги
Вважаємо подану ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
13 жовтня 2025 року Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради (надалі за те-кстом – Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю товару: Ком-плект зимових автомобільних шин, ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-13-010762-a, з очікуваною вартістю: 32 400,00 грн з ПДВ.
До 16 листопада 2025 року включно тривав період оскарження відміни закупівлі, так використовуючи своє право на оскарження ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (надалі по тексту – Скаржник) 14 листопада 2025 року за вих. № 55/2 подав скаргу на оскарження відміни закупівлі (надалі по тексту – Скарга), з огляду на наступне.
Скаржник зазначає:
«Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 88/06.2-16 від 05.11.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.»
Замовник не погоджується з твердженням Скаржника в Скаргі (за вих. № 55/2 від 14 листопада 2025):
щодо «…замовником НЕ БУЛО ВКАЗАНО, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2).»
Замовник надає наступне пояснення.
Міністерство економіки України як Уповноважений орган, який здійснює регулюваня та реалізує державну політику у сфері закупівель, інформує, що з 19 жовтня 2022 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Отже, з 19 жовтня 2022 року на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійс-нювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів Украї-ни від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (надалі – Особливості).
Скаржник «цитує Закон», але відмінна закупівлі була згідно підстави підпункту 2 пу-нкту 50 Особливостей, а не Закону, так як зазначено вище з 19 жовтня 2025 року керуємося Особливостями з врахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу, що Замовником в Протоколі, який додає Скаржник присутній опис у зв’язку з виявленими порушеннями вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможли-во усунути, а саме: «У зв’язку з виявленою технічною помилкою, а саме не зазначено важливий критерій року виготовлення товару в технічній частині і не можливості виправити її на даному етапі закупівлі,….».
Зважаючи на те, що згідно Службової записки завідувача господарства господарсько-го відділу Білоцерківської міської ради за вхідним № 308/06.2-16 від 09 жовтня 2025 року (Додається) була оголошена дана закупівля і в технічних характеристиках було зазначено рік виготовлення товару не раніше 2025 року, зважаючи на виявлення даної технічної помилки вже після етапу визначення Переможця закупівлі, внести зміни вже не має можливості, було прийнято рішення скасувати закупівлю.
Враховуючи, що автошини 2025 року виготовлення краща за шину 2024/2023 років, оскільки вони містять новіші технології, які покращують ефективність, комфорт, безпеку та ресурс. Новіші моделі мають удосконалені гумові суміші для зниження опору коченню, но-віші технології для зменшення шуму та більш зносостійкий дизайн протектора, що забезпе-чує краще зчеплення та керованість.
Якісні шини мають коротший гальмівний шлях порівняно зі зношеними або неякіс-ними, що може врятувати від аварії, гарантують краще зчеплення з дорогою, що покращує контроль над автомобілем, особливо на мокрій або слизькій поверхні. Спеціальні канавки та візерунки протектора допомагають ефективно відводити воду з-під колеса, знижуючи ризик втрати контролю на мокрій дорозі. Варто зазначити, що в Додатку № 2 ТД та в проекті дого-вору зазначено, що даний товар призначений для легкового автомобіля SKODA SUPERB АІ3301TН, номер кузова TMBCP8NZ4SC052067, балансоутримувачем якого є Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради. Дане авто використовують для далеких поїздок, в тому числі і в зону бойових дій для передачі допомоги нашим військовим формуванням, тому якість і безпека дуже визначний чинник. Скаржник не гарантував і не зазначив в усній формі чи в письмовій формі про рік виготовлення товару і запропонував еквівалент.
Також звертаємо увагу, Скаржник зазначив: «Дії тендерного комітету є протиправ-ними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Станом на сьогодні тендерні комітети в Україні відсутні згідно чинного законодавст-ва у сфері публічних закупівель.
Підсумовуючи вище викладене,
Виходячи з вищевикладеного, основою здійснення публічних закупівель є принципи, дотримання яких слугує запорукою законного та ефективного проведення публічних закупівель. Замовник не порушив законодавство України у сфері публічних закупівель відмінивши закупівлю «Комплект зимових автомобільних шин, відповідно коду ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», оголошеної 13 жовтня 2025 року на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей і описав причину такої відміни в протоколі у зв’язку з виявленою технічною помилкою, яка є суттєвою для постачання товару і яку не можливо усунути на етапі підписання Договору.
На підставі вищезазначеного, просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель:
1. Прийняти Пояснення по суті Скарги до розгляду;
2. Відмовити в задоволені скарги Скаржника - ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД-ПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», в повному обсязі
Дата опублікування:
20.11.2025 21:23