-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Щебенева продукція» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
13.10.2025 15:11 - 18.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника щодо визнання переможцем, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
87f53802e4a54ce289213b88d105eebe
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-13-010543-a.a1
Назва:
Скарга на рішення замовника щодо визнання переможцем, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Оноківською сільською радою було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-10-13-010543-a.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСИМУМ-2007" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСИМУМ-2007" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ".
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСИМУМ-2007" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань проведення процедур закупівель від «28» жовтня 2025р. № 15/10 було прийняте рішення про визнання переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ".
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного визнання переможцем
ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ"
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань проведення процедур закупівель від «28» жовтня 2025р. № 15/10 було прийняте рішення про визнання переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ", проте, ми ПП МАКСИМУМ-2007 не погоджуємося з даним рішенням у зв’язку з наступним:
1. Замовником в п.1 Додатку №6 «Перелік документів, які необхідно подати» тендерної документації встановлено вимогу: «1. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
1.1. Інформуємо, що ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ" не було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у складі тендерної пропозиції.
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже не містить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, як того вимагається в умовах тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
2. Замовником в п.3.7 Додатку №6 «Перелік документів Учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу надати: «Лист згоду на обробку персональних даних особи, що уповноважена на підписання документів та тендерної пропозиції Учасника» та встановлено форму листа. Дана форма містить вимогу про зазначення «дати» видачі даного листа.
2.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Про захист персональних даних», який не містить «дати».
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже лист не містить дату, як того вимагається умовами тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
3. Замовником в п.5 Додатку №6 «Перелік документів Учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу надати: «Лист підтвердження щодо «Технічного завдання» та встановлено форму листа. Дана форма містить вимогу про зазначення «дати» видачі даного листа.
3.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Лист підтвердження щодо Технічного завдання», який не містить «дати».
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже лист не містить дату, як того вимагається умовами тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
4. Замовником в п.6 Додатку №6 «Перелік документів Учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу надати: «Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» та встановлено форму листа. Дана форма містить текст(формулювання) та вимогу про зазначення «дати» видачі даного листа.
4.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Лист підтвердження щодо умов проекту договору», який не містить згоди «зі всіма умовами проекту договору» та «дати».
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже лист не містить дату, як того вимагається умовами тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
5. Замовником в п.2 Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» встановлено вимогу: «Вимога до підтвердження якості продукції: Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати: чинний сертифікат відповідності та/або паспорт якості на щебеневу продукцію що: засвідчує відповідність продукції вимогам - ДСТУ Б В.2.7-75-98 Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт та /або - ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва та/або ДСТУ Б В.2.7-210:2010 Будівельні матеріали. Пісок з відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт».
5.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Сертифікат» та файл: «Гарантійний лист про ДСТУ».
В гарантійному листі ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» зазначає, що «цим листом гарантує вiдповiднiсть щебеневої продукцiї вимогам чинного стандарту ДСТУ 9177-2:2022 «Матерiали щебеневi та гравiйнi для дорожнього будiвництва. Частина 2. Технiчнi вимоги».
Та надає сертифікат відповідності №TER.1.Пр.189-25 від 12.05.2025 року
Разом з тим, чинний сертифікат відповідності на щебеневу продукцію не засвідчує відповідність продукції вимогам ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва, а підтверджує відповідність лише його окремим пунктам, а саме: п.п.7.2;7.4.
Звертаємо увагу, що Замовник не встановлював в тендерній документації, що товар має відповідати лише ДЕЯКИМ ПУНКТАМ ДСТУ 9177-2:2022, навпаки є вимога, щоб продукт відповідав всьому ДСТУ 9177-2:2022, а не певним пунктам.
Таким чином, сертифікат відповідності на щебеневу продукцію не засвідчує відповідність продукції вимогам всього ДСТУ 9177-2:2022, виходячи з викладеного - щебнева продукція відповідає лише двом пунктам (п.п. 7.2 та 7.4) з даного ДСТУ 9177-2:2022.
Отже, враховуючи надану інформацію, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» на підставі п.44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Підсумовуючи зазначене вище тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» є такою, що неправомірно визначена переможною, а рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ПП МАКСИМУМ 2007_UA-2025-10-13-010543-a.docx 30.10.2025 22:30
- Скарга ПП МАКСИМУМ 2007_UA-2025-10-13-010543-a.pdf 30.10.2025 22:30
- sign.p7s 30.10.2025 22:31
- рішення від 04.11.2025 №16459.pdf 04.11.2025 15:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2025 №16770.pdf 11.11.2025 14:34
- рішення від 10.11.2025 №16770.pdf 12.11.2025 17:18
- Пояснення по суті.docx 07.11.2025 12:16
- Пояснення по суті.PDF 07.11.2025 12:16
- Пояснення по суті.PDF 07.11.2025 12:18
- Пояснення по суті.docx 07.11.2025 12:18
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 04.12.2025 21:46
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця за результатом розгляду скарги АМКУ.docx 04.12.2025 21:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.10.2025 16:11
Дата розгляду скарги:
10.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.11.2025 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.11.2025 17:22
Дата виконання рішення Замовником:
04.12.2025 21:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано. Рішення про намір укласти договір з переможцем закупівлі скасовано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6d4002a2aa224f28a0b98bf197fc84d4
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визнання переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань проведення процедур закупівель від «28» жовтня 2025р. № 15/10 було прийняте рішення про визнання переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ", проте, ми ПП МАКСИМУМ-2007 не погоджуємося з даним рішенням у зв’язку з наступним:
1. Замовником в п.1 Додатку №6 «Перелік документів, які необхідно подати» тендерної документації встановлено вимогу: «1. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
1.1. Інформуємо, що ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ" не було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у складі тендерної пропозиції.
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже не містить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, як того вимагається в умовах тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
2. Замовником в п.3.7 Додатку №6 «Перелік документів Учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу надати: «Лист згоду на обробку персональних даних особи, що уповноважена на підписання документів та тендерної пропозиції Учасника» та встановлено форму листа. Дана форма містить вимогу про зазначення «дати» видачі даного листа.
2.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Про захист персональних даних», який не містить «дати».
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже лист не містить дату, як того вимагається умовами тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
3. Замовником в п.5 Додатку №6 «Перелік документів Учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу надати: «Лист підтвердження щодо «Технічного завдання» та встановлено форму листа. Дана форма містить вимогу про зазначення «дати» видачі даного листа.
3.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Лист підтвердження щодо Технічного завдання», який не містить «дати».
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже лист не містить дату, як того вимагається умовами тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
4. Замовником в п.6 Додатку №6 «Перелік документів Учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу надати: «Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» та встановлено форму листа. Дана форма містить текст(формулювання) та вимогу про зазначення «дати» видачі даного листа.
4.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Лист підтвердження щодо умов проекту договору», який не містить згоди «зі всіма умовами проекту договору» та «дати».
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже лист не містить дату, як того вимагається умовами тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
1. Замовником в п.1 Додатку №6 «Перелік документів, які необхідно подати» тендерної документації встановлено вимогу: «1. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
1.1. Інформуємо, що ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ" не було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у складі тендерної пропозиції.
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже не містить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, як того вимагається в умовах тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
2. Замовником в п.3.7 Додатку №6 «Перелік документів Учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу надати: «Лист згоду на обробку персональних даних особи, що уповноважена на підписання документів та тендерної пропозиції Учасника» та встановлено форму листа. Дана форма містить вимогу про зазначення «дати» видачі даного листа.
2.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Про захист персональних даних», який не містить «дати».
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже лист не містить дату, як того вимагається умовами тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
3. Замовником в п.5 Додатку №6 «Перелік документів Учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу надати: «Лист підтвердження щодо «Технічного завдання» та встановлено форму листа. Дана форма містить вимогу про зазначення «дати» видачі даного листа.
3.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Лист підтвердження щодо Технічного завдання», який не містить «дати».
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже лист не містить дату, як того вимагається умовами тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
4. Замовником в п.6 Додатку №6 «Перелік документів Учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу надати: «Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» та встановлено форму листа. Дана форма містить текст(формулювання) та вимогу про зазначення «дати» видачі даного листа.
4.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Лист підтвердження щодо умов проекту договору», який не містить згоди «зі всіма умовами проекту договору» та «дати».
Отже тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, адже лист не містить дату, як того вимагається умовами тендерної документації. Замовник мав дотримуватися приписів п.43 Особливостей (Постанова №1178) та надати 24 години для усунення даної невідповідності. Проте, не скористався даною можливістю та визначив переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, які встановлював Замовник. Звертаємо увагу, що Протокольне рішення замовник від «28» жовтня 2025р. № 15/10 про визнання переможцем призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Повʼязаний документ:
Скарга ПП МАКСИМУМ 2007_UA-2025-10-13-010543-a.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо, зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a2899f3818f94205accf2df09b78ba8c
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визнання переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ "БУД ТРЕЙДІНГ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
5. Замовником в п.2 Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» встановлено вимогу: «Вимога до підтвердження якості продукції: Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати: чинний сертифікат відповідності та/або паспорт якості на щебеневу продукцію що: засвідчує відповідність продукції вимогам - ДСТУ Б В.2.7-75-98 Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт та /або - ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва та/або ДСТУ Б В.2.7-210:2010 Будівельні матеріали. Пісок з відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт».
5.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Сертифікат» та файл: «Гарантійний лист про ДСТУ».
В гарантійному листі ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» зазначає, що «цим листом гарантує вiдповiднiсть щебеневої продукцiї вимогам чинного стандарту ДСТУ 9177-2:2022 «Матерiали щебеневi та гравiйнi для дорожнього будiвництва. Частина 2. Технiчнi вимоги».
Та надає сертифікат відповідності №TER.1.Пр.189-25 від 12.05.2025 року
Разом з тим, чинний сертифікат відповідності на щебеневу продукцію не засвідчує відповідність продукції вимогам ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва, а підтверджує відповідність лише його окремим пунктам, а саме: п.п.7.2;7.4.
Звертаємо увагу, що Замовник не встановлював в тендерній документації, що товар має відповідати лише ДЕЯКИМ ПУНКТАМ ДСТУ 9177-2:2022, навпаки є вимога, щоб продукт відповідав всьому ДСТУ 9177-2:2022, а не певним пунктам.
Таким чином, сертифікат відповідності на щебеневу продукцію не засвідчує відповідність продукції вимогам всього ДСТУ 9177-2:2022, виходячи з викладеного - щебнева продукція відповідає лише двом пунктам (п.п. 7.2 та 7.4) з даного ДСТУ 9177-2:2022.
Отже, враховуючи надану інформацію, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» на підставі п.44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Підсумовуючи зазначене вище тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» є такою, що неправомірно визначена переможною, а рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
5.1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл: «Сертифікат» та файл: «Гарантійний лист про ДСТУ».
В гарантійному листі ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» зазначає, що «цим листом гарантує вiдповiднiсть щебеневої продукцiї вимогам чинного стандарту ДСТУ 9177-2:2022 «Матерiали щебеневi та гравiйнi для дорожнього будiвництва. Частина 2. Технiчнi вимоги».
Та надає сертифікат відповідності №TER.1.Пр.189-25 від 12.05.2025 року
Разом з тим, чинний сертифікат відповідності на щебеневу продукцію не засвідчує відповідність продукції вимогам ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва, а підтверджує відповідність лише його окремим пунктам, а саме: п.п.7.2;7.4.
Звертаємо увагу, що Замовник не встановлював в тендерній документації, що товар має відповідати лише ДЕЯКИМ ПУНКТАМ ДСТУ 9177-2:2022, навпаки є вимога, щоб продукт відповідав всьому ДСТУ 9177-2:2022, а не певним пунктам.
Таким чином, сертифікат відповідності на щебеневу продукцію не засвідчує відповідність продукції вимогам всього ДСТУ 9177-2:2022, виходячи з викладеного - щебнева продукція відповідає лише двом пунктам (п.п. 7.2 та 7.4) з даного ДСТУ 9177-2:2022.
Отже, враховуючи надану інформацію, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» на підставі п.44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Підсумовуючи зазначене вище тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» є такою, що неправомірно визначена переможною, а рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Повʼязаний документ:
Скарга ПП МАКСИМУМ 2007_UA-2025-10-13-010543-a.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Отже, враховуючи надану інформацію, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» на підставі п.44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Підсумовуючи зазначене вище тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» є такою, що неправомірно визначена переможною, а рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «БУД ТРЕЙДІНГ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Запити Органу оскарження
Номер:
424210435c654188bfa8bfc0b8746edb
Тема запиту:
Заперечення. Пояснення по суті
Текст запиту:
4. Щодо надання сертифікату де зазначено відповідність продукції пунктам 7.2,
7.3, 7.4 ДСТУ 9177-2:2022.
Пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації щодо закупівлі «Щебенева
продукція» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) встановлено Вимогу до підтвердження якості продукції:
Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати:
чинний сертифікат відповідності та/або паспорт якості на щебеневу продукцію що:
- засвідчує відповідність продукції вимогам - ДСТУ Б В.2.7-75-98 Будівельні
матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт та /або - ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва та/або ДСТУ Б В.2.7-210:2010 Будівельні матеріали. Пісок з відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт.;
- виданий органом сертифікації сертифікат відповідності на ім’я Учасника (виробника
або постачальника продукції).
- Сертифікат повинен бути дійсним на дату подання тендерної пропозиції.
Тобто, саме на підтвердження якості продукції, що пропонується, Учасник повинен надати сертифікат відповідності та/або паспорт якості на продукцію про відповідність одному з трьох зазначених ДСТУ.
Учасником ТОВ «Компанія «Буд трейдинг» на виконання зазначеної вимоги надано у складі документів своєї пропозиції Сертифікат про відповідність запропонованої продукції ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. ТУ. Частина 2. Матеріали неукріплені» (пп 7.2, 7.3, 7.4).
ДСТУ 9177 складається всього з 9 частин. Перші чотири були прийняті у 2022 році, а інші п’ять у 2024році:
1. ДСТУ 9177-1:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 1. Щебінь для поверхневої обробки;
2. ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені;
3. ДСТУ 9177-3:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими;
4. ДСТУ 9177-4:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 4. Матеріали, укріплені комплексом в’яжучих;
5. ДСТУ 9177-5:2024 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 5. Гарячі суміші;
6. ДСТУ 9177-6:2024 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 6. Холодні суміші;
7. ДСТУ 9177-7:2024 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 7. Вологі суміші;
8. ДСТУ 9177-8:2024 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 8. Суміші для цілорічного ліквідування вибоїн;
9. ДСТУ 9177-9:2024 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 9. Щебінь, оброблений бітумним в’яжучим.
Структура номеру та назви ДСТУ 9177 – 2 : 2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва, де:
- 9177 – номер ДСТУ;
- 2 – номер частини ДСТУ;
- 2022 – рік прийняття ДСТУ;
- «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва» - узагальнена назва ДСТУ.
Кожна частина ДСТУ має свою більш звужену(конкретизовану) назву. У даному випадку частина 2 ДСТУ 9177 має назву «Матеріали не укріплені». Саме пункт 7 частини 2 ДСТУ 9177 встановлює технічні і якісні вимоги до сумішей, які повинні використовуватись при дорожньому будівництві. Щебенева продукція зокрема щебенево-піщана суміш 0-120мм, яка є продукцією, що закуповується, використовується для улаштування нижніх підстилаючих шарів без додавання в’яжучих матеріалів тобто неукріплені.
Зазначені в сертифікаті пп 7.2, 7.3, 7.4 це пункти розділу 7 ДСТУ 9177 – 2 : 2022 визначають відповідність саме технічним та якісним характеристикам: допустимий вміст глини у суміші, розмір зерен, щільність, морозостійкість, пластичність тощо.
Відповідність продукції пунктам що зазначені у сертифікаті якраз таки і є ключовим аспектом технічних і якісних характеристик продукції що закуповується.
ДСТУ 9177-2:2022 в цілому містить і інші пункти чи розділи (сфера застосування, вимоги до сировини, вимоги до безпеки, класифікації тощо). У тендерній документації Замовника встановлена вимога надати сертифікат відповідності та/або паспорт якості саме на підтвердження якісних характеристик предмету закупівлі. Предметом закупівлі є щебенева продукція, а саме «щебенево-піщана суміш 0-120мм». Підтвердження якості повинно надаватись саме на щебенево-піщану суміш 0-120мм і саме на якість. Сертифікація продукції проводиться органом сертифікації на відповідність продукції встановленим державним стандартам якими вони регламентуються. Сертифікат відповідності — це офіційний документ, який підтверджує, що продукція відповідає встановленим стандартам, технічним регламентам або нормам безпеки. Відповідність стандартам: Документ підтверджує, що товар виготовлено згідно з вимогами національних (ДСТУ) чи міжнародних стандартів, або технічних умов (ТУ). Якість: Це гарантія того, що продукт безпечний та відповідає встановленим нормам якості. У наданому учасником ТОВ «Компанія «Буд трейдинг» сертифікаті відповідності зазначено конкретну марку щебенево-піщаної суміші, відповідність вимогам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені» з уточненням пунктів щодо які регламентують якість продукції, а також НРБУ-97 (Норми радіаційної безпеки України).
Отже, виходячи із вищенаведеного учасником ТОВ «Компанія «Буд трейдинг» виконано встановлені Пунктом 2 Додатку 3 тендерної документації вимоги.
Враховуючи наведене відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Дата опублікування:
07.11.2025 12:18
Номер:
46e300585ce9488a8e40d103069c2955
Тема запиту:
Заперечення. Пояснення по суті
Текст запиту:
1. Щодо відсутності дат складання наступних документів:
«Лист-згода на обробку персональних даних», «Лист підтвердження щодо «Технічного завдання»», «Лист підтвердження щодо «умов проекту договору», Замовником віднесено до формальних помилок, оскільки документи містять посилання на назву замовника та номер закупівлі. Номер закупівлі присвоюється електронною системою закупівель в момент публікації оголошення про проведення закупівлі. Отже, дата публікації закупівлі 13.10.2025, прийом пропозицій до 21.10.2025 00:00год. Пропозицію та документи пропозиції Учасником ТОВ «Компанія «Буд трейдинг» було подано 20.10.2025року., а це свідчить про те, що зазначені документи були складені в період з початку прийому пропозицій до моменту подання пропозицій, тобто з 13.10.2025 по 20.10.2025року. У даному випадку більш якась конкретніша дата жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація
повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Не покладаючись на однозначне розуміння закупівельною спільнотою поняття формальної помилки, законодавець делегував повноваження на розроблення та затвердження переліку формальних помилок Мінекономіки. Такий Перелік затверджено наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, зареєстрованим у Мін’юсті 29.07.2020 за № 715/34998 (далі — Перелік № 710).
Обов’язковість Переліку № 710 означає, що:
Замовники не вправі ані додати щось від себе (наприклад, визнати формальною помилкою відсутність запитуваних статутних документів), ані навпаки — скоротити Перелік № 710 за рахунок позицій, які конкретній уповноваженій особі можуть здатися цілком серйозними недоліками (наприклад, відхиляти учасників, зареєстрованих по вул. Героїв Сталінграду чи проспекту Леніна); положення Переліку № 710 діють і обов’язкові до застосування навіть у випадку, якщо не були переписані в тендерну документацію.
Враховуючи наведене, та на думку Замовника, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
2. Щодо відсутності Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,
фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
У складі Пропозиції Учасника ТОВ «Компанія «Буд трейдинг» відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Пунктом 44 Особливостей передбачено, зокрема, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Разом з тим, вищенаведена інформація міститься у міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При кожному початку розгляду пропозиції Учасника яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у розділі з інформацією про такого учасника, автоматично формується і підтягується електронною системою закупівель Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» про такого Учасника.
Враховуючи наведене відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Аналогічна позиція наведена у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 30.03.2023 № 3962-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-03-06-006173-a.
3. Щодо часткової відмінності формулювання тексту у документі «Лист
підтвердження щодо «умов проекту договору».
У тексті зазначеного документу учасником прописана його назва, що визначає суть даного документу, ідентифікатор закупівлі, а також посилання на Додаток 4. Додаток 4 тендерної документації є Проектом договору. Разом з тим, учасником надано завізований на кожній сторінці проект договору з написом «З умовами договору згідні» файл «Проект договору.PDF». В цілому дана невідповідність не має жодного вагомого значення на суть пропозиції, а отже, зазначена невідповідність віднесена до категорії формальних помилок – технічна описка.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Дата опублікування:
07.11.2025 12:16