-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку" (послуги з фізичної охорони (охорона з використанням нарізної вогнепальної зброї) приміщення прокуратури Хмельницької області за адресою: м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3 )
Торги не відбулися
830 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2018 11:42 - 01.12.2018 00:00
Вимога
Відхилено
щодо приведення вимог тендерної документації у відповідність до законодавства
Номер:
99acebd87f314540b55031383d5163f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000589-b.a1
Назва:
щодо приведення вимог тендерної документації у відповідність до законодавства
Вимога:
Додатком 3 до тендерної документації та пунктом 1.4. проекту договору на закупівлю послуг з фізичної охорони Замовником передбачено, що вид охорони визначається як фізична охорона з використанням нарізної вогнепальної зброї.
В той же час розділом 2 проекту договору зазначається, що Виконавець повинен надати Замовнику послугу (послуги), якість яких відповідає умовам Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМ України від 18 листопада 2015 року № 960, та іншим нормативно - правовим актам, які регулюють їх діяльність, а також вимога та опису предмету закупівлі.
Підпунктом 1 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами.
З даною нормою законодавства кореспондується вимога підпункт 1 пункту 13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМ України від 18 листопада 2015 року № 960, в якій зазначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами.
Переліком спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97, не передбачено наявність вогнепальної зброї у суб’єктів охоронної діяльності.
З огляду на вимоги чинного законодавства в сфері надання охоронних послуг, вимога замовника щодо надання послуг охорони фізичною особою з використанням нарізної вогнепальної зброї не відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність», Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМ України від 18 листопада 2015 року № 960 та Постанові Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
Хочемо також зауважити, що надання охоронних послуг здійснюється на підставі ліцензії яка оформлюється на юридичну особу або фізичну-особу підприємця. Фізична особа, відповідно до вимог законодавства, не може отримати ліцензію на охоронні послуги.
Враховуючи викладене вимагаємо привести тендерну документацію на закупівлю охоронних послуг у цій частині у відповідність до чинного законодавства, яке регулює надання охоронних послуг.
Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається, що охорона об’єкта здійснюється виключно тими охоронцями, перелік яких надано учасником у складі тендерної пропозиції. Як правило учасник подає тендерні пропозиції у декількох закупівлях одночасно і не має можливості – до визнання його переможцем у конкретній закупівлі – завчасно знати, які саме охоронники здійснюватимуть охорону об’єкта (наприклад, Хмельницької обласної прокуратури). Тому, на нашу думку, ця вимога Замовника є дискримінаційною, обмежує коло учасників лише тими, які зараз (на цей день) охороняють об’єкт (наприклад, Хмельницьку обласну прокуратуру). З огляду на викладене, вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2018 16:45
Вирішення:
В адміністративній будівлі прокуратури Хмельницької області, що знаходиться в м. Хмельницькому за адресою: пров. Військоматський,3 розміщено структурні підрозділи, які розслідують та здійснюють процесуальне керівництво в провадженнях. У них зберігаються документи, висновки експертів, речові докази у кримінальних провадженнях у тому числі обмежені у доступі. Окрім того у приміщенні прокуратури області знаходиться режимно-таємна частина, де зберігаються документи, що містять державну таємницю.
Відповідно до частини другої статті 100 Кримінального процесуального кодексу України сторона кримінального провадження, якій наданий речовий доказ або документ, зобов’язана зберігати їх у стані, придатному для використання у кримінальному провадженні.
З метою забезпечення належних умов праці прокурорсько-слідчих та інших працівників прокуратури Хмельницької області, збереження таємниці слідства, належної охорони адміністративної будівлі по пров. Військоматському, 3, недопущення проникнення на територію сторонніх осіб, запобігання та, за необхідності, відбиття нападу на об’єкти охорони у Хмельницькій регіональній прокуратурі існує потреба в їх охороні з використанням бойової вогнепальної зброї, наявності груп швидкого реагування, які мають прибути до об’єкту охорони та наявності пунктів централізованого спостереження.
Виходячи з викладеного та у зв’язку з тим, що приміщення прокуратури області є режимним приміщенням, вимога щодо охорони з використанням нарізної вогнепальної зброї є необхідною.
Вимога щодо переліку охоронців, які будуть здійснювати охорону на об’єкті є цілком правомірною і не є дискримінаційною. Якщо учасник приймає участь у торгах він має планувати, хто у нього буде працювати на об’єкті, а не після перемоги в тендерній закупівлі шукати працівників.
Статус вимоги:
Відхилено