• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

IP-відеореєстратори, IP-відеокамери

Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 13 днів назад

2 303 906.00 UAH без ПДВ
Період оскарження: 13.10.2025 11:37 - 18.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника

Номер: 99f3cf647cff4f35b6bc928a37d66e8d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-13-004443-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
З рішеннями Замовника про відхилення пропозиції та причинами дискваліфікації ФО-П Токар Р. А. не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наведених нижче підстав. По-перше, Замовником, судячи з Протоколу про відхилення пропозиції Скаржника, була обрана підстава згідно абзацу першому пункту 42 Особливостей: про те, уважно дослідивши офіційний веб сайт Верховної Ради України з розміщеною на ньому Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 202 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230706#n586), можна дійти до чіткого розуміння, що у першому абзаці п. 42 Особливостей зазначено: «42. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Виходячи з наведеного, підстава, обрана Замовником, не зрозуміла, не коректна та не релевантна, адже не містить конкретних причин/роз’яснень для дискваліфікації! Можливо Замовник мав на увазі інший абзац п 42 Особливостей, а саме другий, в такому разі це і має бути чітко зазначено в якості підстави відхилення! По-друге, в детальному описі підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника, в протоколі Замовника, вказана інформація з посиланням на конкретне місце у документі Скаржника: «…Учасник у складі тендерної пропозиції надав заповнену та підписану форму, наведену в Додатку 1 до ТД «Технічна специфікація. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі», Вих. № 01 від 20.10.2025 (далі - Специфікація). При цьому Учасником при заповненні Специфікації в пункті 7 Таблиці 3 Розділу 3 «Мінімальна чутливість, не гірше» вказано …», але, у завантаженій в складі своєї тендерної пропозиції Скаржником Технічній специфікації (док-т 1. Технічна специфікація.pdf), Розділ 3 містить таблицю «ІІІ. Орієнтовні адреси складів Вантажоотримувачів»: Вочевидь Замовник і тут щось наплутав та мав на увазі Таблицю 3 Розділу ІІ, адже саме вона містить у сьомому пункті згаданий параметр «Мінімальна чутливість, не гірше». Замовником це має бути вказано коректніше! По-третє та найголовніше, Замовник мотивує своє рішення про дискваліфікацію Скаржника тим, що: «За результатом розгляду отриманого від виробника технічного паспорту на запропонований товар «Мережева IP відеокамера VSEVID VSD» (далі - Паспорт), Замовником було встановлено відсутність в Паспорті інформації щодо параметру «Мінімальна чутливість, не гірше», а саме значення такого параметру: «Ч/Б: 0 люкс з інфрачервоною підсвіткою».». Звертаємо увагу на те, що згідно інформації, наведеній в Тендерній документації Замовника (док-т 01111_8086_ТД_IP-відеореєстратори, IP-відеокамери.docx), а саме п.1 Розділу ІІІ Загальній інструкції учасникам процедури закупівлі: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель: … шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у ТД в Додатку 2 та Додатку 4 до цієї ТД.». Згідно п. 6 того ж Розділу ІІІ: «Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі) зазначено в Додатку 1 до цієї ТД.». В свою чергу, Розділ ІІ Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, містить вимогу: «2.1.1. Учасник надає заповнену та підписану форму, наведену в Додатку 1 до цієї ТД «Технічна специфікація. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі».». На виконання наведених вище вимог Замовника, Скаржником було надано Технічну специфікацію з підтвердженням відповідності своєї пропозиції всім вимогам щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмету закупівлі, зокрема пропонована ним Мережева IP відеокамера VSEVID VSD-I524D1-AMP у сьомому пункті порівняльної таблиці містить підтвердження Мінімальної чутливості, встановленої Замовником, а саме: «Колір: 0,006 люкс; Ч/Б: 0 люкс з інфрачервоною підсвіткою»! Жодних окремих вимог чи інструкцій стосовно додаткового підтвердження наданої учасниками інформації про технічні параметри пропонованого обладнання Тендерна документація та додатки до неї не містять, так само Тендерна документація не містить роз’яснення щодо отримання Замовником достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв. Звертаємо увагу Комісії, що 28.10.2025 о 16:22 на вказаний в пропозиції контактний номер (+380662777984) Скаржник отримав дзвінок від представниці Замовника – пані Олени, яка в продовж 8 хвилин з’ясовувала відповідність технічних параметрів пропонованого обладнання та в кінці попросила надати в її Telegram посилання на офіційний сайт виробника. Того ж дня вона отримала та прочитала повідомлення з посиланнями на моделі: До речі, посилання на пропоновану Скаржником відеокамеру VSEVID VSD-I524D1-AMP (https://vsevid.ua/ip-videokamera-vsd-i524d1-amp-ua) виробника ТОВ «НТК «ВСЕВІД», можна легко знайти звичайним запитом у пошуковій системі Google: Якщо перейти за наведеним вище посиланням, яке було відправлено Скаржником на запит представниці Замовника, можна пересвідчитися в повній відповідності технічних параметрів пропонованої моделі всім технічним вимогам Замовника, зокрема - «Колір: 0,006 люкс; Ч/Б: 0 люкс з інфрачервоною підсвіткою»: Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника ФО-П Токар Р. А. містить достовірну інформацію та повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, у т. ч. щодо предмета закупівлі! До такого ж висновку дійшла Комісія АМКУ в своєму Рішенні (док-т Рішення від 13.10.2025 №15433.pdf) по скарзі до закупівлі UA-2025-09-17-013220-a, де уповноважена особа Військової частини 1493 дискваліфікувала пропозицію ФО-П Токар Р.А. через відсутність інформації шуканої функції у паспорті пропонованого обладнання…
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.11.2025 15:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.11.2025 12:49
Дата виконання рішення Замовником: 21.11.2025 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. На виконання рішення Органу оскарження № 16626-р/пк-пз від 14.11.2025 р. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника за Закупівлею, затвердженого електронним протоколом про результат розгляду від 03.11.2025 р. № б/н. 2. Оприлюднити інформацію в електронній системі про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника за Закупівлею, затвердженого електронним протоколом про результат розгляду від 03.11.2025 р. № б/н.
Автор: ФОП Токар Роман Анатолійович, Роман Токар 380662777984 fop.tokar.roman@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f3a6391cc04a41aabf21152601c598b7
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи АТ "УКPНAФТА" (надалі - Замовник) щодо дискваліфікації Фізичної особи-підприємця Токаря Романа Анатолійовича (надалі – Скаржник):

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали учасники ФОП Токар Роман Анатолійович та ТОВ "ТзОВ "Безпека-ІФ"". Економія бюджетних коштів у порівнянні з пропозицією другого учасника склала 40 000,00 грн.
3 листопада 2025 року Уповноважена особа Замовника - Гончарова Олена Володимирівна, відповідно до Протоколу (док-т Повідомлення про відхилення учасника.pdf), розміщеному на сайті Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-13-004443-a, вирішила відхилити пропозицію Скаржника, підстава відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника: «Надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей». Детальний опис підстав відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника згідно вказаного вище Протоколу: «На виконання вимоги підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) Учасник у складі тендерної пропозиції надав заповнену та підписану форму, наведену в Додатку 1 до ТД «Технічна специфікація. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі», Вих. № 01 від 20.10.2025 (далі - Специфікація). При цьому Учасником при заповненні Специфікації в пункті 7 Таблиці 3 Розділу 3 «Мінімальна чутливість, не гірше» вказано значення «Колір: 0,006 люкс ; Ч/Б: 0 люкс з інфрачервоною підсвіткою», що відповідає параметру, який вимагався Замовником. 24.10.2025 року Замовником шляхом направлення листа на електронну адресу ceo@vsevid.ua було здійснено запит до виробника запропонованого Учасником товару VSEVID з метою підтвердження наданої Учасником інформації. За результатом розгляду отриманого від виробника технічного паспорту на запропонований товар «Мережева IP відеокамера VSEVID VSD» (далі - Паспорт), Замовником було встановлено відсутність в Паспорті інформації щодо параметру «Мінімальна чутливість, не гірше», а саме значення такого параметру: «Ч/Б: 0 люкс з інфрачервоною підсвіткою». Відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу третього підпункту першого пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей». З рішеннями Замовника про відхилення пропозиції та причинами дискваліфікації ФО-П Токар Р. А. не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наведених нижче підстав.
По-перше, Замовником, судячи з Протоколу про відхилення пропозиції Скаржника, була обрана підстава згідно абзацу першому пункту 42 Особливостей: про те, уважно дослідивши офіційний веб сайт Верховної Ради України з розміщеною на ньому Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 202 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230706#n586), можна дійти до чіткого розуміння, що у першому абзаці п. 42 Особливостей зазначено: «42. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Виходячи з наведеного, підстава, обрана Замовником, не зрозуміла, не коректна та не релевантна, адже не містить конкретних причин/роз’яснень для дискваліфікації! Можливо Замовник мав на увазі інший абзац п 42 Особливостей, а саме другий, в такому разі це і має бути чітко зазначено в якості підстави відхилення!
По-друге, в детальному описі підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника, в протоколі Замовника, вказана інформація з посиланням на конкретне місце у документі Скаржника: «…Учасник у складі тендерної пропозиції надав заповнену та підписану форму, наведену в Додатку 1 до ТД «Технічна специфікація. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі», Вих. № 01 від 20.10.2025 (далі - Специфікація). При цьому Учасником при заповненні Специфікації в пункті 7 Таблиці 3 Розділу 3 «Мінімальна чутливість, не гірше» вказано …», але, у завантаженій в складі своєї тендерної пропозиції Скаржником Технічній специфікації (док-т 1. Технічна специфікація.pdf), Розділ 3 містить таблицю «ІІІ. Орієнтовні адреси складів Вантажоотримувачів»:

Вочевидь Замовник і тут щось наплутав та мав на увазі Таблицю 3 Розділу ІІ, адже саме вона містить у сьомому пункті згаданий параметр «Мінімальна чутливість, не гірше». Замовником це має бути вказано коректніше!
По-третє та найголовніше, Замовник мотивує своє рішення про дискваліфікацію Скаржника тим, що: «За результатом розгляду отриманого від виробника технічного паспорту на запропонований товар «Мережева IP відеокамера VSEVID VSD» (далі - Паспорт), Замовником було встановлено відсутність в Паспорті інформації щодо параметру «Мінімальна чутливість, не гірше», а саме значення такого параметру: «Ч/Б: 0 люкс з інфрачервоною підсвіткою».». Звертаємо увагу на те, що згідно інформації, наведеній в Тендерній документації Замовника (док-т 01111_8086_ТД_IP-відеореєстратори, IP-відеокамери.docx), а саме п.1 Розділу ІІІ Загальній інструкції учасникам процедури закупівлі: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель: … шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у ТД в Додатку 2 та Додатку 4 до цієї ТД.». Згідно п. 6 того ж Розділу ІІІ: «Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі) зазначено в Додатку 1 до цієї ТД.». В свою чергу, Розділ ІІ Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, містить вимогу: «2.1.1. Учасник надає заповнену та підписану форму, наведену в Додатку 1 до цієї ТД «Технічна специфікація. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі».». На виконання наведених вище вимог Замовника, Скаржником було надано Технічну специфікацію з підтвердженням відповідності своєї пропозиції всім вимогам щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмету закупівлі, зокрема пропонована ним Мережева IP відеокамера VSEVID VSD-I524D1-AMP у сьомому пункті порівняльної таблиці містить підтвердження Мінімальної чутливості, встановленої Замовником, а саме: «Колір: 0,006 люкс; Ч/Б: 0 люкс з інфрачервоною підсвіткою»! Жодних окремих вимог чи інструкцій стосовно додаткового підтвердження наданої учасниками інформації про технічні параметри пропонованого обладнання Тендерна документація та додатки до неї не містять, так само Тендерна документація не містить роз’яснення щодо отримання Замовником достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв. Звертаємо увагу Комісії, що 28.10.2025 о 16:22 на вказаний в пропозиції контактний номер (+380662777984) Скаржник отримав дзвінок від представниці Замовника – пані Олени, яка в продовж 8 хвилин з’ясовувала відповідність технічних параметрів пропонованого обладнання та в кінці попросила надати в її Telegram посилання на офіційний сайт виробника. Того ж дня вона отримала та прочитала повідомлення з посиланнями на моделі:

До речі, посилання на пропоновану Скаржником відеокамеру VSEVID VSD-I524D1-AMP (https://vsevid.ua/ip-videokamera-vsd-i524d1-amp-ua) виробника ТОВ «НТК «ВСЕВІД», можна легко знайти звичайним запитом у пошуковій системі Google:

Якщо перейти за наведеним вище посиланням, яке було відправлено Скаржником на запит представниці Замовника, можна пересвідчитися в повній відповідності технічних параметрів пропонованої моделі всім технічним вимогам Замовника, зокрема - «Колір: 0,006 люкс; Ч/Б: 0 люкс з інфрачервоною підсвіткою»:


Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Скаржника ФО-П Токар Р. А. містить достовірну інформацію та повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, у т. ч. щодо предмета закупівлі! До такого ж висновку дійшла Комісія АМКУ в своєму Рішенні (док-т Рішення від 13.10.2025 №15433.pdf) по скарзі до закупівлі UA-2025-09-17-013220-a, де уповноважена особа Військової частини 1493 дискваліфікувала пропозицію ФО-П Токар Р.А. через відсутність інформації шуканої функції у паспорті пропонованого обладнання…
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати
замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши тендерну пропозицію учасника ФО-П Токар Р. А., Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження