-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії НК 024:2023 – 47516 Реабілітаційна система з біговим тренажером з автоматичним керуванням (Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО або еквівалент)
Торги не відбулися
1 655 147.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
10.10.2025 21:56 - 28.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
d56a36ae8b734444a4a958f22cb57b6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-10-014115-a.c2
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Детально у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2_АМК_ТОВ_УНІМЕД_ГРУП_UA-2025-10-10-014115-a.pdf 07.11.2025 16:14
- дог 21.24 від 04.11..pdf 07.11.2025 16:14
- Скарга 2_АМК_ТОВ_УНІМЕД_ГРУП_UA-2025-10-10-014115-a.doc 07.11.2025 16:14
- sign.p7s 07.11.2025 16:14
- Пояснення 10.11.2025р.pdf 10.11.2025 16:13
- Інтрукція з експлуатаціі_ Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (2).pdf 10.11.2025 16:13
- Пояснення_АМКУ_2_.docx 10.11.2025 16:13
- Інтрукція з експлуатаціі_ пристріи_ Woodway LokoStation ELVETA 5570 (3).pdf 10.11.2025 16:14
- Інтрукція з експлуатаціі_ пристріи_ Woodway LokoStation ELVETA 5570 (3).pdf 13.11.2025 10:12
- Інтрукція з експлуатаціі_ Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (2).pdf 13.11.2025 10:12
- Відповідь по Рішенню 16787.pdf 13.11.2025 10:12
- Пояснення АМКУ 2 Б.docx 13.11.2025 10:12
- Рішення від 11.11.2025 №16787.pdf 11.11.2025 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2025 №17226.pdf 20.11.2025 12:55
- Рішення від 19.11.2025 №17226.pdf 24.11.2025 11:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 16:46
Дата розгляду скарги:
19.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2025 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.11.2025 11:59
Дата виконання рішення Замовником:
25.11.2025 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником Рішення АМКУ № 17226-р/пк-пз від 19.11.2025 року прийнято до відома
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cf3cff970f894491b1b1a676fd196bb8
Заголовок пункту скарги:
Детально у скарзі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Детально у скарзі.
×
-
Назва доказу:
Детально у скарзі.
-
Повʼязаний документ:
Скарга 2_АМК_ТОВ_УНІМЕД_ГРУП_UA-2025-10-10-014115-a.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Детально у скарзі.
Запити Органу оскарження
Номер:
4d91e5b613c242c49536700ef128ef7b
Тема запиту:
Відповідь по Рішенню АМКУ від 11.11.2025 № 16787-р/пк-пзІдентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-014115-a
Текст запиту:
У провадженні Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель перебуває скарга Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІМЕД ГРУП» (код ЄДРПОУ: 44979249) (надалі по тексту – «Скаржник») від 16.10.2025, ID: UA-2025-10-10-014115-a.c2, щодо порушення Медичним реабілітаційним центром МВС України "Хутір Вільний" (надалі по тексту – «Замовник») порядку проведення процедури, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації тендерної процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2025-10-10-014115-a.
Рішенням № 16787-р/пк-пз від 11.11.2025 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовнику надано можливість протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі.
Замовник вважає за необхідне зазначити наступне:
Технічні вимоги, викладені у Додатку 4 до тендерної документації, сформовані з урахуванням потреб закладу для забезпечення ефективного, безпечного та повноцінного процесу медичної реабілітації пацієнтів із порушеннями опорно-рухового апарату, неврологічними захворювання, а також для безпечного відновлення навичок ходьби пацієнтів з протезування нижніх та верхніх кінцівок після ампутації.
Технічні характеристики, які Скаржник вважає дискримінаційними, були визначені виключно з міркувань безпеки, ефективності та клінічної доцільності обладнання.
Як зазначив Скаржник у Скарзі на умови Тендерної документації, що медико-технічні вимоги, зазначені у Додатку 4 Тендерної документації міститься ряд дискримінаційних вимог, яким у сукупності відповідає товар лише одного виробника.
Наводимо нижче таблицю з відповідністю товарів двох різних виробників, які відповідають всім медико-технічним вимогам, зазначених у Додатку 4 Тендерної документації в новій редакції після внесення змін.
Технічні характеристики пристрою Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина) наведені у інструкції з експлуатації частина 1, та інструкції з експлуатації частина 2, які для зручності були об’єднанні в один файл (Інтрукція з експлуатації Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО), з якою можна ознайомитись на сайті виробника за посиланням:
https://reha-stim.com/document-library/
Та технічні характеристики пристрою LokoStation ELVETA 55/70 (виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США) наведені у інструкції з експлуатації (Інтрукція з експлуатації пристрій Woodway LokoStation ELVETA 55/70), з якою можна ознайомитись на сайті виробника за посиланням:
https://www.woodway.com/treadmills/lokostation/
Інструкції з екплуатації пристрою Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина) та пристрою LokoStation ELVETA 55/70 (виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США) також прикріплюються окремими файлами разом з цим пояснювальним листом.Порівняння медико-технічних вимог Тендерної документації пристрою Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина) та пристрою LokoStation ELVETA 55/70 (виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США).
Дата опублікування:
13.11.2025 10:11
Номер:
af6ee6b5d35a4808aeb253291bb242c9
Тема запиту:
Стосовно: скарги товариства з обмеженою відповідальністю «УНІМЕД ГРУП» (код ЄДРПОУ: 44979249)» на встановлення Замовником дискримінаційних умов у тендерній документації
Текст запиту:
Технічні вимоги, викладені у Додатку 4 до тендерної документації, сформовані з урахуванням потреб закладу для забезпечення ефективного, безпечного та повноцінного процесу медичної реабілітації пацієнтів із порушеннями опорно-рухового апарату, неврологічними захворювання, а також для безпечного відновлення навичок ходьби пацієнтів з протезування нижніх та верхніх кінцівок після ампутації.
Технічні характеристики, які Скаржник вважає дискримінаційними, були визначені виключно з міркувань безпеки, ефективності та клінічної доцільності обладнання.
Як зазначив Скаржник у Скарзі на умови Тендерної документації, що медико-технічні вимоги, зазначені у Додатку 4 Тендерної документації міститься ряд дискримінаційних вимог, яким у сукупності відповідає товар лише одного виробника.
Наводимо нижче таблицю з відповідністю товарів двох різних виробників, які відповідають всім медико-технічним вимогам, зазначених у Додатку 4 Тендерної документації в новій редакції після внесення змін.
Технічні характеристики пристрою Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина) наведені у інструкції з експлуатації частина 1, та інструкції з експлуатації частина 2, які для зручності були об’єднанні в один файл (Інтрукція з експлуатації Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО), з якою можна ознайомитись на сайті виробника за посиланням:
https://reha-stim.com/document-library/
Та технічні характеристики пристрою LokoStation ELVETA 55/70 (виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США) наведені у інструкції з експлуатації (Інтрукція з експлуатації пристрій Woodway LokoStation ELVETA 55/70), з якою можна ознайомитись на сайті виробника за посиланням:
https://www.woodway.com/treadmills/lokostation/
Інструкції з екплуатації пристрою Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина) та пристрою LokoStation ELVETA 55/70 (виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США) також прикріплюються окремими файлами разом з цим пояснювальним листом.
Порівняння медико-технічних вимог Тендерної документації пристрою Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина) та пристрою LokoStation ELVETA 55/70 (виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США).
Отже, як видно із Таблиці1, яка наведена вище, медико-технічні вимоги, зазначені у Додатку4 Тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки таким вимогам відповідає товар не лише одного виробника, як вказує Скаржник.
Таким чином, Тендерна документація відповідає частині четвертій статті 22 Закону України «Про поблічні закупівлі».
Таким чином, Скарга товариства з обмеженою відповідальністю ««УНІМЕД ГРУП»» ID: UA-2025-10-10-014115-a.c2, щодо медико-технічних вимог, зазначених у Додатку 4 Тендерної документації – відповідає товару не лише одного виробника, як зазначає Скаржник. А тому, такі медико-технічні вимоги відповідають частині четвертій статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, Замовник вважає за необхідне зазначити, що дії Скаржника мають ознаки такі, що можуть свідчити про умисне затягування або перешкоджання проведенню процедури закупівлі. Зокрема, Скаржником було подано як першу скаргу (ID: UA-2025-10-10-014115-a.c1), так і другу скаргу (ID: UA-2025-10-10-014115-a.c2) у останній день строку, встановленого для подання скарг.
За наявності дійсного наміру взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свій товар, Скаржник міг би звернутися із відповідною скаргою у найкоротші строки після оприлюднення тендерної документації, що дозволило б своєчасно усунути можливі неточності й забезпечити оперативне проведення закупівлі.
Крім того, у межах виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України за результатами розгляду попередньої скарги (ID: UA-2025-10-10-014115-a.c1), Замовником були завантажені до електронної системи закупівель усі необхідні документи, які підтверджують відповідність встановлених медико-технічних вимог щонайменше двом виробникам. Таким чином, Замовник належним чином виконав рішення Комісії та забезпечив дотримання принципу недискримінації учасників.
На підставі вище викладеного, Замовник зазначає, що доводи Скаржника є не обґрунтованими та не підлягають задоволенню.
Дата опублікування:
10.11.2025 16:12
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
80576451b89d438a81f62c6a0d558125
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-10-014115-a.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Детально у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- дог 21.24 від 04.11..pdf 16.10.2025 14:25
- Скарга_АМК_ТОВ_УНІМЕД_ГРУП_UA_2025_10_10_014115_a.pdf 16.10.2025 14:25
- Скарга_АМК_ТОВ_УНІМЕД_ГРУП_UA_2025_10_10_014115_a.doc 16.10.2025 14:25
- sign.p7s 16.10.2025 14:25
- рішення від 20.10.2025 № 15734.pdf 20.10.2025 14:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2025 № 16198.pdf 29.10.2025 11:14
- рішення від 28.10.2025 № 16198.pdf 30.10.2025 17:51
- Відповідь АМКУ.pdf 21.10.2025 13:11
- Протокол ВТ огол..docx 21.10.2025 13:11
- Оголошення.docx 21.10.2025 13:11
- ТД бігова.docx 21.10.2025 13:11
- Пояснення_АМКУ_МРЦ_Хутір_Вільнии_.docx 21.10.2025 13:11
- проект дог..docx 21.10.2025 13:11
- Проткол від 10.10.25.pdf 21.10.2025 13:11
- Відповідь 03.11.25.pdf 03.11.2025 15:34
- Інтрукція з експлуатаціі_ пристріи_ Woodway LokoStation ELVETA 5570.pdf 03.11.2025 15:34
- Інтрукція з експлуатаціі_ Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО.pdf 03.11.2025 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2025 14:36
Дата розгляду скарги:
28.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2025 14:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.10.2025 17:52
Дата виконання рішення Замовником:
03.11.2025 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником прийнято та виконано Рішення №16198-р/пк-пз від 28.10.2025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
34dbe3e07cfe436aaf45bb6ddfb45853
Заголовок пункту скарги:
Детально у скарзі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Детально у скарзі
×
-
Назва доказу:
Детально у скарзі
-
Повʼязаний документ:
Скарга_АМК_ТОВ_УНІМЕД_ГРУП_UA_2025_10_10_014115_a.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Детально у скарзі
Запити Органу оскарження
Номер:
2ca065875e6d40b88c5587a994a6fdcb
Тема запиту:
Відповідь щодо Рішення АМКУ від 20.10.2025 р. № 15734-р/пк-пз
Текст запиту:
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР
«ХУТІР ВІЛЬНИЙ»
20.10.2025 р. № 15734-р/пк-пз
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скарга UA-2025-10-10-014115-a.c1
ВІДПОВІДЬ
на Скаргу щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
В провадженні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель перебуває скарга UA-2025-10-10-014115-a.c1 (надалі по тексту – «Скарга»), суб’єктом оскарження якої є Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІМЕД ГРУП» (код ЄДРПОУ: 44979249) (надалі по тексту – «Суб’єкт оскарження»).
Скарга подана 16 жовтня 2025 року щодо порушення: Медичного реабілітаційного центру МВС України "Хутір Вільний" (надалі по тексту – «Замовник») принципи здійснення закупівель встановлені ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішенням № 690-р/пк-пз від 16.01.2025 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовнику надано можливість протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі.
Замовник вважає за необхідне зазначити наступне:
Технічні вимоги, викладені у Додатку 4 до тендерної документації, сформовані з урахуванням потреб закладу для забезпечення ефективного, безпечного та повноцінного процесу медичної реабілітації пацієнтів із порушеннями опорно-рухового апарату, неврологічними захворювання, а також для безпечного відновлення навичок ходьби пацієнтів з протезування нижніх та верхніх кінцівок після ампутації.
Технічні характеристики, які Скаржник вважає дискримінаційними, були визначені виключно з міркувань безпеки, ефективності та клінічної доцільності обладнання.
Зокрема:
Таблиця 1:
№ п/п Технічні вимоги поточна редакція
Пропозиція Скаржника
Аргументація вимоги в поточній редакції
1 Медична бігова доріжка призначена для тренування ходи пацієнтами з порушеннями опорно-рухового апарату або ушкодженнями ЦНС з компенсацією ваги Змінити на: Бігова доріжка призначена для використання для реабілітації в медичній і
терапевтичній діяльності Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки система компенсації ваги є вагомою складовою для реабілітаційного процесу тренування ходи пацієнтами з порушеннями опорно-рухового апарату або ушкодженнями ЦНС, так як пацієнт ефективніше виконує вправи за рахунок розвантаження ваги та почуває себе безпечніше закріпленим в спеціальній стропі, що унеможливлює падіння пацієнта.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
2 Медична бігова доріжка повинна мати рейкове полотно для зниження навантаження на колінні та кульшові суглоби під час реабілітації Змінити на: Медична бігова доріжка повинна мати бігове полотно Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки спеціальне рейкове полотно знижує навантаження на колінні та кульшові суглоби пацієнта, що вкрай важливо під час реабілітації для пацієнтів з широким спектром захворювань.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
3 Допустима максимальна вага пацієнта не менше 250 кг Змінити на: не менше 220 кг Данна вимога в існуючій редакції максимально розширює коло пацієнтів, які мають змогу проходити реабілітацію, а також система розвантаження ваги є вкрай необхідною саме для пацієнтів з надмірною вагою, так як це дозволяє довше та ефективніше виконувати вправи.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
4 Медична бігова доріжка повинна бути обладнана системою компенсації ваги пацієнта в діапазоні від 0 до 100 кг. Змінити на: Медична бігова доріжка повинна бути обладнана спеціальною опорою (кронштейном) та жилетом Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки система компенсації ваги є вагомою складовою для реабілітаційного процесу. А діапазон розвантаження ваги від 0-100 кг, дозволяє півдлаштуватись під індивідуальні фізіологічні та антропологічні параметри кожного окремого пацієнта.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, оскільки функціонал спеціальної опори (кронштейна) та жилета не є зрозумілими.
5 Система компенсації ваги пацієнта повинна складатися із сталевої конструкції з двома електродвигунами підйомника, двома вагами, двома канатними системами Видалити Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки система компенсації ваги є вагомою складовою для реабілітаційного процесу, а два електродвигуни, по одному з кожної сторони, дозволяють використовувати однобічне розвантаження ваги для пацієта, що є важливим та необхідним при певних захворюваннях, що розширює коло пацієнтів, які можуть проходити реабілітаційний процес на біговій доріжці.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, видаливши данну вимогу.
6 Система компенсації ваги повинна надавати можливість однобічного полегшення ваги Видалити Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки однобічне розвантаження ваги для пацієта, є важливою та необхідною складовою при певних захворюваннях, що розширює коло пацієнтів, які можуть проходити реабілітаційний процес на біговій доріжці.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, видаливши данну вимогу.
10 Висота медичної бігової доріжки 255 ±5 см Змінити на: Висота медичної бігової доріжки не менше 150 ±5 см Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки висота доріжки в 255 ±5 см надає змогу використовувати систему розвантаження ваги пацієнтам з високим зростом.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, оскільки висота бігової доріжки менше 255 ±5 см значно зменшує коло пацієнтів, які можуть використовувати систему розвантаження ваги відповідно до їх антропологічниї параметрів.
11 Ширина медичної бігової доріжки 105 ±5 см Змінити на: Ширина медичної бігової доріжки не більше 105 ±5 см Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки ширина бігової доріжки 105 ±5 см дозволяє заїзжати на бігову доріжку пацієнтам безпосередньо на кріслі колісному та змінювати положення сидячи на положення стоячи вже на біговій доріжці, будучи закріпленими в спеціальну стропу пацієнта, що зменшує навантаження на персонал та є безпечним для пацієнта.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
12 Довжина медичної бігової доріжки 172 ±5 см Змінити на: довжина медичної бігової доріжки не менше 172 ±5 см Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки довжина бігової доріжки 172 ± 5 см обрана з урахуванням середнього кроку дорослого пацієнта під час реабілітаційного тренування, зокрема після інсультів і травм нижніх кінцівок.
Така довжина забезпечує достатню амплітуду руху для пацієнтів різного зросту, включно з пацієнтами високого зросту), і водночас дозволяє зберігати компактність конструкції, що важливо для розміщення у фізіотерапевтичних залах.
Зменшення довжини може обмежити амплітуду руху пацієнта й знизити ефективність реабілітаційного процесу, тоді як збільшення довжини призведе до ускладнення доступу персоналу до пацієнта, що підвищує ризик травм під час занять.
13 Полотно для тренувань повинно складатися з алюмінієвих ламелей з гумовим шаром, у яких відсутнє провисання, а поверхня для ходьби не нагрівається під час заняття Видалити Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки полотно бігової доріжки, виконане з алюмінієвих ламелей із гумовим шаром, забезпечує рівномірну та стабільну поверхню без провисання, що особливо важливо під час реабілітації пацієнтів із порушеннями координації, після інсульту чи травм, коли навіть незначне відхилення полотна може спричинити втрату рівноваги або падіння. Конструкція з алюмінієвих ламелей гарантує постійну жорсткість і точність відтворення кроку, що дозволяє медичному персоналу контролювати біомеханіку руху та ефективно відновлювати навички ходи. Гумовий шар на поверхні ламелей знижує ударне навантаження на суглоби, забезпечуючи лагідний режим тренувань для пацієнтів. Додатково така поверхня не нагрівається під час тривалих занять, що виключає ризик опіків чи дискомфорту у пацієнтів. Завдяки своїй конструкції ламельне полотно має підвищену довговічність, не потребує регулярного натягування чи мастила, що зменшує ризики простоїв обладнання та оптимізує витрати державних коштів на технічне обслуговування.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, видаливши данну вимогу.
14 Висота платформи бігового полотна не більше 30 см для полегшення доступу пацієнтів Видалити Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки зниження висоти платформи до рівня не більше 30 см забезпечує безпечний вхід і вихід пацієнтів, у тому числі тих, хто користується допоміжними засобами (ходунками, милицями, ортезами). Це дозволяє проводити заняття без сторонньої підтримки, зменшує ризик травми, підвищує комфорт і впевненість пацієнта під час реабілітації.
Скаржник пропонує значно підвищити небезпеку використання предмету закупівлі, видаливши данну вимогу.
15 Ширина полотна доріжки не менше 60 см Змінити на: Ширина полотна доріжки не більше 60 см Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки під час відновлення навичок ходьби пацієнти часто мають нестійку ходу, розхитування тулуба або асиметрію кроку, що потребує ширшої зони для руху, ніж у стандартних фітнес-доріжках.
Ширина полотна не менше 60 см забезпечує достатній простір для природного руху ніг і стоп, дозволяє уникнути зісковзування або втрати рівноваги та створює можливість безпечного втручання лікаря з боків у разі потреби.
Крім того, доріжки з вузьким полотном не дозволяють використовувати бігову доріжку пацієнтам на кріслі колісному, що значно обмежує коло пацієнтів, які могли б проходити реабілітаційний процес.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
Скаржник зазначає у Скарзі, що вищезазначені зміни не вплинуть на клінічне призначення предмета закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Проте враховуючи вищевикладене обґрунтування Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі та суттєво знизити коло пацієнтів, які зможуть проходити реабілітаційний процес використовуючи бігову доріжку. А також Скаржник пропонує значно знизити рівень безпеки використання бігової доріжки, що критично для реабілітаційного процесу, особливо пацієнтам після ампутації двох та більше кінцівок.
Також Скаржник пропонує видалити низку вимог зазначених у поточній Редакції Медико-технічні вимоги зазначених у Додатку 4 Тендерної документації, оскільки зазначає що данні вимоги вказані під одного конкретного виробника, що не відповідає дійсності, оскільки вони відповідають щонайменше двом виробникам.
Наводимо нижче таблицю з відповідністю товарів різних виробників, які відповідають медико-технічним вимогам, які Скаржник пропонує видалити. Технічні характеристики пристрою Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина) наведені у інструкції з експлуатації (Додаток_1).А технічні характеристики пристрою LokoStation ELVETA 55/70 (виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США) наведені у інструкції з експлуатації та специфікації, з якими можна ознайомитися (Додаток_2 та Додаток_3) та на сайті виробника:
https://www.woodway.com/treadmills/lokostation/
https://woodway.com/wp-content/uploads/2024/02/PPSMed_spec.pdf
Таблиця 2:
№ п/п Технічні вимоги поточна редакція
Пропозиція Скаржника
Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина)
LokoStation ELVETA 55/70 виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США)
5 Система компенсації ваги пацієнта повинна складатися із сталевої конструкції з двома електродвигунами підйомника, двома вагами, двома канатними системами Видалити Відповідає згідно з сторінкою 13 Інструкції з експлуатації. Відповідає згідно з сторінкою 12, 18 Інструкції з експлуатації.
6 Система компенсації ваги повинна надавати можливість однобічного полегшення ваги Видалити Відповідає згідно з сторінкою 13 Інструкції з експлуатації. Відповідає згідно з сторінкою 18 Інструкції з експлуатації.
13 Полотно для тренувань повинно складатися з алюмінієвих ламелей з гумовим шаром, у яких відсутнє провисання, а поверхня для ходьби не нагрівається під час заняття Видалити Відповідає згідно з сторінкою 23 Інструкції з експлуатації. Відповідає згідно з сторінкою 2 Специфікації, опису поверхні для ходьби
14 Висота платформи бігового полотна не більше 30 см для полегшення доступу пацієнтів Видалити Відповідає згідно з сторінкою 23 Інструкції з експлуатації. Відповідає згідно з сторінкою 18 Інструкції з експлуатації.
З урахуванням Таблиці 1, таблиці 2 та усього вищевикладеного, вважаємо, що вимоги не є дискримінаційними, а зумовлені медичними потребами та технічними стандартами безпеки для пацієнтів різних груп та цілком відповідають частині четвертій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами).
Замовник діяв відповідно до вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 (зі змінами).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію, а лише встановлює необхідний мінімальний рівень функціональності та безпеки медичного обладнання.
На підставі вище викладеного, Замовник зазначає, що доводи Суб’єкта оскарження є не обґрунтованими та не підлягають задоволенню.
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду Відповідь від Замовника.
2. Відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю "УНІМЕД ГРУП" (код ЄДРПОУ: 44979249) в задоволені Скарги.
Уповноважена особа Зарема НЕСТЕРЕНКО
21.10.2025 р.
Дата опублікування:
21.10.2025 13:10