-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторні меблі
Торги не відбулися
467 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
10.10.2025 16:00 - 15.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
8433fac6fe154804a2ae3fe88edffc7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-10-012033-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга ФОП Мірчук.pdf 16.10.2025 16:08
- Сертифікат ISO 14001.pdf 16.10.2025 16:08
- Лист Рівненське НВП УТОГ 10.10.2025.pdf 16.10.2025 16:08
- скарга ФОП Мірчук.docx 16.10.2025 16:08
- Сертифікат ISO 9001.pdf 16.10.2025 16:08
- sign.p7s 16.10.2025 16:09
- Рішення від 20.10.2025 №15739.pdf 20.10.2025 14:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2025 №16108.pdf 28.10.2025 15:50
- Рішення від 27.10.2025 №16108.pdf 29.10.2025 15:53
- про надання інформації АМКУ.pdf 22.10.2025 16:30
- відповідь на скаргу АМКУ.doc 22.10.2025 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2025 16:37
Дата розгляду скарги:
27.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2025 14:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.10.2025 15:54
Дата виконання рішення Замовником:
10.11.2025 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою виконання рішення АМКУ №16108-р/пк-пз від 27.10.2025 внесено зміни до тендерної документації рішенням УО від 10.11.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9fd3803e7b4a4f02b20a588956e324ed
Заголовок пункту скарги:
1. Дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та Особливостей відповідно до Пунктом 2 вимог Додатку 2 до Документації Замовника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Пунктом 2 вимог Додатку 2 до Документації вимагається надання учасниками копії сертифікату на систему якості підприємства - виробника (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ як основний вид діяльності.
Повідомляю, що ФОП Мірчук Ростислав Пилипович не є виробником товару. Я отримую товар у виробника – Рівненського НВП УТОГ та реалізовую його через процедури закупівель.
Я, як дилер Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих (далі - виробник), звернувся до виробника 10.10.2025 р. для отримання вищевказаного документу. Виробник надав відповідь, що на сьогодні може надати мені лише сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), оскільки інший вид документу в підприємства відсутній (на підтвердження надаю лист-відповідь виробника вих.№ 295 від 10.10.2025 р.)
Тому у розпорядженні ФОП Мірчук Ростислава Пилиповича – як дилера Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих наявний - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (надається у Додатку 1). Наявність у виробника даного сертифікату гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійного його підвищувати.
Потрібно зазначити, що органи з оцінки відповідності видають сертифікати ISO, керуючись переліком продукції та послуг, які містяться у Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. №457.
Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010 (далі - ДКПП) - систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації.
У сертифікаті наданого виробником - Рівненським НВП УТОГ ISO 9001:2018 відсутня інформація щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ, що може стати також підставою для відхилення пропозиції ФОП Мірчук Ростислава Пилиповича як такого, що не відповідає умовам Документації.
Однак, у сертифікаті Рівненського НВП УТОГ ISO 9001:2018 міститься інформація, зокрема, про виробництво меблів для медичних закладів.
В той же час, сертифікація за стандартами ISO не є обов’язковою для суб’єктів господарювання у відповідності до чинного законодавства України та здійснюється у добровільному порядку.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначене Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органі з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
На мою думку, Замовник, встановив у пункті 2 вимог Додатку 2 до Документації дискримінаційну вимогу до учасників, обмеживши таким чином конкурентне коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, в тому числі обмежив право ФОП Мірчук Р.П. на участь у тендері та на постачання якісного товару вітчизняного виробництва для потреб Замовника.
З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, прошу зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та вилучити з пункту 2 вимог Додатку 2 до Документації вимогу про надання сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015), міжнародного зразка. А також вилучити вимогу щодо наявності у вищевказаному сертифікаті інформації про відповідність щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ як основний вид діяльності.
Повідомляю, що ФОП Мірчук Ростислав Пилипович не є виробником товару. Я отримую товар у виробника – Рівненського НВП УТОГ та реалізовую його через процедури закупівель.
Я, як дилер Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих (далі - виробник), звернувся до виробника 10.10.2025 р. для отримання вищевказаного документу. Виробник надав відповідь, що на сьогодні може надати мені лише сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), оскільки інший вид документу в підприємства відсутній (на підтвердження надаю лист-відповідь виробника вих.№ 295 від 10.10.2025 р.)
Тому у розпорядженні ФОП Мірчук Ростислава Пилиповича – як дилера Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих наявний - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (надається у Додатку 1). Наявність у виробника даного сертифікату гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійного його підвищувати.
Потрібно зазначити, що органи з оцінки відповідності видають сертифікати ISO, керуючись переліком продукції та послуг, які містяться у Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. №457.
Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010 (далі - ДКПП) - систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації.
У сертифікаті наданого виробником - Рівненським НВП УТОГ ISO 9001:2018 відсутня інформація щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ, що може стати також підставою для відхилення пропозиції ФОП Мірчук Ростислава Пилиповича як такого, що не відповідає умовам Документації.
Однак, у сертифікаті Рівненського НВП УТОГ ISO 9001:2018 міститься інформація, зокрема, про виробництво меблів для медичних закладів.
В той же час, сертифікація за стандартами ISO не є обов’язковою для суб’єктів господарювання у відповідності до чинного законодавства України та здійснюється у добровільному порядку.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначене Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органі з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
На мою думку, Замовник, встановив у пункті 2 вимог Додатку 2 до Документації дискримінаційну вимогу до учасників, обмеживши таким чином конкурентне коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, в тому числі обмежив право ФОП Мірчук Р.П. на участь у тендері та на постачання якісного товару вітчизняного виробництва для потреб Замовника.
З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, прошу зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та вилучити з пункту 2 вимог Додатку 2 до Документації вимогу про надання сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015), міжнародного зразка. А також вилучити вимогу щодо наявності у вищевказаному сертифікаті інформації про відповідність щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ як основний вид діяльності.
×
-
Назва доказу:
Лист Рівненське НВП УТОГ 10.10.2025.pdf
-
Повʼязаний документ:
Лист Рівненське НВП УТОГ 10.10.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO 9001.pdf
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат ISO 9001.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та вилучити з пункту 2 вимог Додатку 2 до Документації вимогу про надання сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015), міжнародного зразка. А також вилучити вимогу щодо наявності у вищевказаному сертифікаті інформації про відповідність щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ як основний вид діяльності.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e330eb71c59d4a2189f2e9ba4a81b47b
Заголовок пункту скарги:
2. Дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та Особливостей відповідно до Пунктом 2 вимог Додатку 2 до Документації Замовника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Пунктом 5 вимог Додатку 2 до Документації вимагається надання учасниками копії сертифікату виробника - сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління на розробку, виробництво, продаж і сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ.
Повідомляю, що ФОП Мірчук Ростислав Пилипович не є виробником товару. Я отримую товар у виробника – Рівненського НВП УТОГ та реалізовую його через процедури закупівель.
Я, ФОП Мірчук Ростислав Пилипович як дилер Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих (далі -виробник), звернувся до виробника 10.10.2025 р. для отримання вищевказаного документу. Виробник надав відповідь, що на сьогодні може надати мені лише сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), оскільки інший вид документу в підприємства відсутній (на підтвердження надаю лист-відповідь виробника вих.№ 295 від 10.10.2025 р.).
Тому у розпорядженні ФОП Мірчук Ростислава Пилиповича – як дилера Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих наявний:
- Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (надається у Додатку 2);
Потрібно зазначити, що органи з оцінки відповідності видають сертифікати ISO, керуючись переліком продукції та послуг, які містяться у Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. №457.
Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010 (далі - ДКПП) - систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації.
У сертифікаті наданого виробником - Рівненським НВП УТОГ ISO 14001:2015 відсутня інформація щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ, що може стати також підставою для відхилення пропозиції ФОП Мірчук Р.П. як такого, що не відповідає умовам Документації.
У сертифікаті Рівненського НВП УТОГ ISO 14001:2015 міститься інформація, зокрема, про виробництво меблів для медичних закладів.
В той же час, сертифікація за стандартами ISO не є обов’язковою для суб’єктів господарювання у відповідності до чинного законодавства України та здійснюється у добровільному порядку.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначене Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органі з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
На мою думку, Замовник, встановив у пункті 5 вимог Додатку 2 до Документації дискримінаційну вимогу до учасників, обмеживши таким чином конкурентне коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, в тому числі обмежив право ФОП Мірчук Р.П. на участь у тендері та на постачання якісного товару вітчизняного виробництва для потреб Замовника.
З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, прошу зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та вилучити з пункту 5 вимог Додатку 2 до Документації вимогу про наявність у сертифікаті ДСТУ ISO 14001:2015 інформації про відповідність щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ як основний вид діяльності.
Повідомляю, що ФОП Мірчук Ростислав Пилипович не є виробником товару. Я отримую товар у виробника – Рівненського НВП УТОГ та реалізовую його через процедури закупівель.
Я, ФОП Мірчук Ростислав Пилипович як дилер Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих (далі -виробник), звернувся до виробника 10.10.2025 р. для отримання вищевказаного документу. Виробник надав відповідь, що на сьогодні може надати мені лише сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), оскільки інший вид документу в підприємства відсутній (на підтвердження надаю лист-відповідь виробника вих.№ 295 від 10.10.2025 р.).
Тому у розпорядженні ФОП Мірчук Ростислава Пилиповича – як дилера Рівненського навчально-виробничого підприємства Українського товариства глухих наявний:
- Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (надається у Додатку 2);
Потрібно зазначити, що органи з оцінки відповідності видають сертифікати ISO, керуючись переліком продукції та послуг, які містяться у Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. №457.
Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010 (далі - ДКПП) - систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації.
У сертифікаті наданого виробником - Рівненським НВП УТОГ ISO 14001:2015 відсутня інформація щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ, що може стати також підставою для відхилення пропозиції ФОП Мірчук Р.П. як такого, що не відповідає умовам Документації.
У сертифікаті Рівненського НВП УТОГ ISO 14001:2015 міститься інформація, зокрема, про виробництво меблів для медичних закладів.
В той же час, сертифікація за стандартами ISO не є обов’язковою для суб’єктів господарювання у відповідності до чинного законодавства України та здійснюється у добровільному порядку.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначене Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органі з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
На мою думку, Замовник, встановив у пункті 5 вимог Додатку 2 до Документації дискримінаційну вимогу до учасників, обмеживши таким чином конкурентне коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, в тому числі обмежив право ФОП Мірчук Р.П. на участь у тендері та на постачання якісного товару вітчизняного виробництва для потреб Замовника.
З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, прошу зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та вилучити з пункту 5 вимог Додатку 2 до Документації вимогу про наявність у сертифікаті ДСТУ ISO 14001:2015 інформації про відповідність щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ як основний вид діяльності.
×
-
Назва доказу:
Лист Рівненське НВП УТОГ 10.10.2025.pdf
-
Повʼязаний документ:
Лист Рівненське НВП УТОГ 10.10.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO 14001.pdf
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат ISO 14001.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та вилучити з пункту 5 вимог Додатку 2 до Документації вимогу про наявність у сертифікаті ДСТУ ISO 14001:2015 інформації про відповідність щодо розробки, виробництва, продажу та сервісного обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ як основний вид діяльності.
Запити Органу оскарження
Номер:
0d28aa37ba8a452aa85bed37a1335063
Тема запиту:
Щодо вимоги про наявність сертифікатів ISO
Текст запиту:
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вказаного Закону України, та з дотриманням законодавства в цілому.
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Замовник має на меті отримати товар найвищої якості, який би відповідав вимогам не тільки українських стандартів, але і стандартам міжнародного зразка.
Вимога до оголошення про проведення закупівлі, «учасники повинні надати копію сертифіката ISO 14001:2015, міжнародного зразка», є гарантією того що продукція яка буде запропонована учасником буде високої якості і відповідатиме всім вимогам як національної так і міжнародної системи якості в тому числі і екологічної. Вимога наявності сертифікату ISO 9001:2015, який регламентує саме розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ, є абсолютно обґрунтованою та необхідною для забезпечення: високої якості продукції та послуг, відповідності вимогам безпеки та технічним стандартам, мінімізації ризиків, що можуть виникнути через неналежну якість меблів у медичних закладах і лабораторіях.Крім того, лабораторії Замовника акредитовані Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ISO 15189:2022, ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, ДСТУ ISO 10012:2005, згідно з вимогами законодавства матеріально-технічна база Замовника (обладнання, меблі, реактиви тощо) має відповідати вимогам, що і зумовлює включення до ТД вимоги про наявність сертифікатів ISO.
Вимога щодо наявності сертифікатів ISO стосується не Учасників, а виробників товару, тож Учасникам не потрібно додатково витрачати кошти на отримання даних сертифікатів, тому не є дискримінаційною.
Відтак, наявність сертифікатів ISO у закупівля є законною вимогою, яку замовник може включити до тендерної документації. Сертифікат ISO є офіційним підтвердженням від незалежного аудиторського органу, що підприємство відповідає вимогам певного міжнародного стандарту.
Слід зазначити, що Замовник вважає алогічними доводи скарги фізичної особи-підприємця Мірчука Ростислава Пилиповича щодо неможливості надати сертифікати ISO, адже він долучає до скарги сертифікат виробника ISO 9001:2018 та ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів для медичних закладів. Відтак, не заслуговують на увагу обґрунтування скарги щодо неможливості надання даних сертифікатів, в т.ч. через додаткові витрати.
Крім того, вимога Замовника щодо наявності у виробника сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ та сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління на розробку, виробництво, продаж і сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ відповідає переліку продукції та послуг, які містяться у Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. №457, згідно з яким органи з оцінки відповідності видають сертифікати ISO.
Враховуючи вищезазначене, прошу у задоволенні скарги фізичної особи-підприємця Мірчука Ростислава Пилиповича (код ЄДРПОУ:1910503511) від 16 жовтня 2025 № UA-2025-10-10-012033-a.a1 відмовити повністю.
Дата опублікування:
22.10.2025 16:29