• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Сир твердий сичужний

Торги не відбулися

27 524 350.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 10.10.2025 14:49 - 16.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: d9846375577343d8bd7acad4acf8d6a9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.c30
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 50c344c4b16f4d6b90da6be6fb66d6e6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.a29
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: e33af6faf5e2437983f7955244915926
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.b28
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 13ff2e63e09945b2b18104c23def5e9c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.a27
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: edda9f676d4b4f21ace239f1878d605a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.b26
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 4541d804118649d8a1d300dddf9efbda
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.b25
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 48e165772f2c4b92bda23a143db3f59a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.b24
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 8a9f37a2f0c24624ab68fa0f3c947d89
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.b23
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 09706ad88f4d491299f5a1c157947ed1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.c22
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 0e02136f18c449cf9d2ffd6f15d87c04
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-010031-a.a21
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ "ЕМІ ОН", зважаючи на наступне: 1. При виготовленні зразка маркування було допущено технічну помилку та не зазначено одну букву у найменуванні фізичної величини, що не спотворює загальну інформацію, оскільки саме маркування і ряд підтверджуючих документів мають посилання на ДСТУ 4421:2005. 2. Відповідно до інформації, визначеної статтею 23 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та Додатку № 9 до Цього Закону - дана інформація взагалі не повинна розміщуватися на маркуванні, оскільки вміст вітамінів, передбачений ДСТУ, не задовольняє вимог Закону. Звертаємо увагу, що вимоги Закону є обов'язковими до виконання, на відміну від ДСТУ, застосування якого є добровільним. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Спірна позиція у згаданій інформації не стосується зміни назви предмета закупівлі, його якісного чи кількісного стану тощо. Інформація, що дійсно впливає на технічні/якісні характеристики харчового продукту - це обов'язкова інформація, визначена статею 6 ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". А зразок маркування - не є документом, в твердженні того ж ЗУ "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів". Таким чином замовник застосував до ТОВ "ЕМІ ОН" причину відхилення о відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що не є коректним та не враховує специфіку предмета закупівлі, а саме потребує врахування особливостей законодавства про харчові продукти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник при формуванні вимог до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повністю керується Технічними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими Головним управлінням Національної гвардії України, без внесення будь-яких власних змін до їхнього змісту. Згідно з цими вимогами, предмет закупівлі повинен відповідати положенням ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент)». Маркування тари має відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018 або технічним вимогам, визначеним у ДСТУ 4421:2005. ДСТУ 4421:2005 є комплексним нормативним документом, який регламентує не лише показники якості (безпечності) продукту, але й вимоги до його пакування, маркування, транспортування, зберігання тощо. Тобто вимога щодо відповідності товару цьому стандарту охоплює всі аспекти його виготовлення та обігу. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (з урахуванням винятків, визначених розділом ІІІ для фасованих продуктів), обов’язковою є наявність інформації про поживну цінність харчового продукту. При цьому показники поживної цінності для продукції, виготовленої за державним стандартом, встановлюються безпосередньо цим стандартом, а не законом. Інформація про поживну цінність сиру сичужного «Український» наведена в Додатку Б до ДСТУ 4421:2005 та містить відомості про вміст білка, жиру, вітаміну А, вітаміну В₂ та енергетичну цінність (калорійність). Крім того, відповідно до розділу 8 ДСТУ 4421:2005, маркування повинно містити дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту згідно з Додатком Б зазначеного стандарту. Ця вимога узгоджується із положеннями Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» і конкретизує їх для даного виду продукції. Отже, Учасники закупівлі повинні керуватися виключно технічними вимогами, встановленими Замовником, а не власним тлумаченням положень законодавства або інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу виробництва та обігу харчових продуктів.
Статус вимоги: Не задоволено