-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Завершена
76 050.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
10.10.2025 14:43 - 22.10.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови
Номер:
c6cf5a6adb324cb2a8842af4aa5b3d7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-10-009619-a.b1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1,2 Ліцензійні умови.pdf 14.10.2025 18:46
- Скарга до АМКУ (1).doc 14.10.2025 18:46
- 1_Декларація_пожежна_раскидайловская_спас.pdf 14.10.2025 18:46
- sign.p7s 14.10.2025 18:48
- рішення від 16.10.2025 № 15636.pdf 16.10.2025 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2025 № 15996.pdf 24.10.2025 13:05
- рішення від 23.10.2025 № 15996.pdf 28.10.2025 08:42
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 20.10.2025 17:46
- Перелік_змін_до_тендерної_документації 20.10.25.docx 20.10.2025 17:47
- ТД - СПЗ нова ред. 20.10.25.docx 20.10.2025 17:47
- Протокол внесення змін до ТД.pdf 20.10.2025 17:47
- Додаток_3_Перелік_документів_від_Учасника нова ред. 20.10.25.docx 20.10.2025 17:47
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-10-009619-a.docx 20.10.2025 17:49
- Відповідь на скаргу UA-2025-10-10-009619-a.docx 20.10.2025 17:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 21:08
Дата розгляду скарги:
23.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2025 15:38
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.10.2025 08:43
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.10.2025 08:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
da2f7bcb479d4352af94600b1c870104
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до п. 14 додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 14 додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – Одеська область або по всій території України; Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки з відміткою про реєстрацію з органах ДСНС України, яка містить реєстраційний номер.
По-перше, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єкта господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, у Скаржника наявна декларація відповідності відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, проте вона не містить відмітки про реєстрацію з органах ДСНС України. На підтверджена надаємо копію.
Скаржник отримав вказану декларацію у передбачений законом порядку, який не передбачає проставлення будь-яких відміток на вказаній декларації.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказана декларація з відповідними відмітками, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації
По-перше, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єкта господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці. На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, у Скаржника наявна декларація відповідності відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, проте вона не містить відмітки про реєстрацію з органах ДСНС України. На підтверджена надаємо копію.
Скаржник отримав вказану декларацію у передбачений законом порядку, який не передбачає проставлення будь-яких відміток на вказаній декларації.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказана декларація з відповідними відмітками, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації
×
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
1_Декларація_пожежна_раскидайловская_спас.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f3b5d892fd974cb78d66738a1285444a
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.6 додатку 3 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче...
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.6 додатку 3 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: на керівника робіт та не менше одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати:
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В).
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єкта господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• протоколів (витягів або виписок з протоколу) та посвідчень з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
• протоколів (витягів або виписок з протоколу) та посвідчень з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
• журналу протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В).
На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в працівників яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В).
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у працівників суб’єкта господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• протоколів (витягів або виписок з протоколу) та посвідчень з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
• протоколів (витягів або виписок з протоколу) та посвідчень з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
• журналу протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В).
На підтверджена надаємо копію Ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в працівників яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимоги замовника не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
b1cc90aa86f54d98bde38cc711f5e36b
Тема запиту:
пояснення
Текст запиту:
Комунальним підприємством "Сервісний центр" (далі – Замовник) 10.10.2025 року було оголошено процедуру закупівлі: «Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-009619-a.
Водночас, Товариством з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – ТОВ «СПАС» або Скаржник) було подано скаргу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель вих. № 205/7 від 14.10.2025 року, відповідно до якої просить зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія Антимонопольного комітету України) було прийнято рішення № 15636-р/пк-пз від 16.10.2025 року щодо прийняття скарги до розгляду та надання відповідних пояснень, інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури закупівлі.
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п. 14 додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – Одеська область або по всій території України; Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки з відміткою про реєстрацію з органах ДСНС України, яка містить реєстраційний номер».
Замовником було внесено зміни до тендерної документації та видалено дану вимогу тендерної документації.
Отже, Замовником було усунуто порушення, зазначене в скарзі.
Просимо припинити розгляд скарги в цій частині.
2. Відповідно до п.6 додатку 3 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: на керівника робіт та не менше одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати:
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В).
Замовником було внесено зміни до тендерної документації та видалено дану вимогу тендерної документації.
Отже, Замовником було усунуто порушення, зазначене в скарзі.
Просимо припинити розгляд скарги в цій частині.
Дата опублікування:
20.10.2025 17:47
Номер:
27f0c3f4269a404d86a3bed31a7ad6e2
Тема запиту:
пояснення
Текст запиту:
Комунальним підприємством "Сервісний центр" (далі – Замовник) 10.10.2025 року було оголошено процедуру закупівлі: «Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-009619-a.
Водночас, Товариством з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – ТОВ «СПАС» або Скаржник) було подано скаргу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель вих. № 205/7 від 14.10.2025 року, відповідно до якої просить зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія Антимонопольного комітету України) було прийнято рішення № 15636-р/пк-пз від 16.10.2025 року щодо прийняття скарги до розгляду та надання відповідних пояснень, інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури закупівлі.
З приводу наведених у скарзі обставин повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п. 14 додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – Одеська область або по всій території України; Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки з відміткою про реєстрацію з органах ДСНС України, яка містить реєстраційний номер».
Замовником було внесено зміни до тендерної документації та видалено дану вимогу тендерної документації.
Отже, Замовником було усунуто порушення, зазначене в скарзі.
Просимо припинити розгляд скарги в цій частині.
2. Відповідно до п.6 додатку 3 до тендерної документації: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: на керівника робіт та не менше одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати:
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В).
Замовником було внесено зміни до тендерної документації та видалено дану вимогу тендерної документації.
Отже, Замовником було усунуто порушення, зазначене в скарзі.
Просимо припинити розгляд скарги в цій частині.
Дата опублікування:
20.10.2025 17:46