-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шафа холодильно-морозильна 2-дверна, 420+420 л; Купольна посудомийна машина відповідно до коду ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади
Завершена
289 685.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
10.10.2025 11:52 - 15.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення Скаржника
Номер:
4615f972501b4409943e331278d94795
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-10-005386-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення Скаржника
Скарга:
10 жовтня 2025р. Замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ
ОБ’ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ”
(надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів з особливостями на предмет
закупівлі – Шафа холодильно-морозильна 2-дверна, 420+420 л; Купольна посудомийна машина відповідно
до коду ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-
10-10-005386-a.
ТОВ «ХАССПА» (надалі – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відкритих торгах та
подав тендерну пропозицію.
Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не
погоджується, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та
підлягають скасуванню
Підстава відхилення
Заперечення на підставу відхилення
Нами в складі пропозиції надано Висновок за результатами цінового моніторингу №306
від 17.10.2025 Дніпропетровської торгово-промислової палати (Криворізьке представництво) – є
рівнозначним і навіть більш офіційним документом. Торгово-промислова палата діє на підставі
Закону України «Про торгово-промислові палати» (№ 671/97-ВР), який прямо надає їй право
проводити: експертні оцінки, цінові моніторинги, видавати офіційні висновки щодо рівня
ринкових цін.
«Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025 р., складений на
підставі Закону України „Про ТПП“ та Положення про порядок надання послуг з цінової інформації
торгово-промисловими палатами України». Це експертний висновок про ринковий рівень цін –
тобто повністю відповідає суті вимоги Замовника (надати офіційне підтвердження ринкової
вартості).
Наданий документ – «Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025
р., виданий Дніпропетровською торгово-промисловою палатою (Криворізьке представництво)» – є
експертним висновком офіційної уповноваженої установи відповідно до ст. 11 Закону України «Про
торгово-промислові палати в Україні».
Такий висновок має аналогічну правову силу довідці Головного управління статистики або
довідці з товарної біржі, оскільки підтверджує ринковий рівень цін на товари на дату складання.
З огляду на вищевказане, Замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “ТЕРИТОРІАЛЬНЕ
МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ОДЕСЬКІЙ
ОБЛАСТІ” своїми діями порушили пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні
закупівлі» відхиливши учасника, пропозиція якого має найменшу ціну та повністю відповідає
тендерній документації, порушили принципи здійснення публічних закупівель та
недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати Протокол № 28ВТ-ВПУ№1 про відхилення найбільше економічно вигідної пропозиції ТОВ
«ХАССПА»
3. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ХАССПА», та визнати такою, що відповідає умовам
тендерної документації.
ДОДАТКИ:
«Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025 р., виданий
Дніпропетровською торгово-промисловою палатою (Криворізьке представництво)»
* Документи, на які посилається Скаржник у своїй вимозі знаходяться у відкритому доступі за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-10-005386-a
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2025-10-10-005386-a.pdf 27.10.2025 21:25
- Ц-306 (1).pdf 27.10.2025 21:25
- sign.p7s 27.10.2025 21:25
- рішення від 29.10.2025 № 16236.pdf 29.10.2025 14:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2025 № 16598.pdf 06.11.2025 16:44
- рішення від 05.11.2025 № 16598.pdf 07.11.2025 16:46
- Додаток №1 до ТД.pdf 30.10.2025 10:10
- Пояснення на скагу UA-2025-10-10-005386-a.b1.docx 30.10.2025 10:10
- Протокол відхилення т.пропозиції через 24 год.pdf 30.10.2025 10:10
- Додаток №1 до ТД.doc 30.10.2025 10:10
- Пояснення на скагу UA-2025-10-10-005386-a.b1.pdf 30.10.2025 10:10
- Протокол відхилення т.пропозиції через 24 год.docx 30.10.2025 10:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2025 21:33
Дата розгляду скарги:
05.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.10.2025 14:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.11.2025 16:47
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4fd4b5ea17c54d309626b0f97dbdc1f8
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
10 жовтня 2025р. Замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ
ОБ’ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ”
(надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів з особливостями на предмет
закупівлі – Шафа холодильно-морозильна 2-дверна, 420+420 л; Купольна посудомийна машина відповідно
до коду ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-
10-10-005386-a.
ТОВ «ХАССПА» (надалі – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відкритих торгах та
подав тендерну пропозицію.
Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не
погоджується, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та
підлягають скасуванню. Заперечення на підставу відхилення
Нами в складі пропозиції надано Висновок за результатами цінового моніторингу №306
від 17.10.2025 Дніпропетровської торгово-промислової палати (Криворізьке представництво) – є
рівнозначним і навіть більш офіційним документом. Торгово-промислова палата діє на підставі
Закону України «Про торгово-промислові палати» (№ 671/97-ВР), який прямо надає їй право
проводити: експертні оцінки, цінові моніторинги, видавати офіційні висновки щодо рівня
ринкових цін.
«Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025 р., складений на
підставі Закону України „Про ТПП“ та Положення про порядок надання послуг з цінової інформації
торгово-промисловими палатами України». Це експертний висновок про ринковий рівень цін –
тобто повністю відповідає суті вимоги Замовника (надати офіційне підтвердження ринкової
вартості).
Наданий документ – «Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025
р., виданий Дніпропетровською торгово-промисловою палатою (Криворізьке представництво)» – є
експертним висновком офіційної уповноваженої установи відповідно до ст. 11 Закону України «Про
торгово-промислові палати в Україні».
Такий висновок має аналогічну правову силу довідці Головного управління статистики або
довідці з товарної біржі, оскільки підтверджує ринковий рівень цін на товари на дату складання.
З огляду на вищевказане, Замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “ТЕРИТОРІАЛЬНЕ
МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ОДЕСЬКІЙ
ОБЛАСТІ” своїми діями порушили пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні
закупівлі» відхиливши учасника, пропозиція якого має найменшу ціну та повністю відповідає
тендерній документації, порушили принципи здійснення публічних закупівель та
недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ОБ’ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ”
(надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів з особливостями на предмет
закупівлі – Шафа холодильно-морозильна 2-дверна, 420+420 л; Купольна посудомийна машина відповідно
до коду ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-
10-10-005386-a.
ТОВ «ХАССПА» (надалі – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відкритих торгах та
подав тендерну пропозицію.
Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не
погоджується, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та
підлягають скасуванню. Заперечення на підставу відхилення
Нами в складі пропозиції надано Висновок за результатами цінового моніторингу №306
від 17.10.2025 Дніпропетровської торгово-промислової палати (Криворізьке представництво) – є
рівнозначним і навіть більш офіційним документом. Торгово-промислова палата діє на підставі
Закону України «Про торгово-промислові палати» (№ 671/97-ВР), який прямо надає їй право
проводити: експертні оцінки, цінові моніторинги, видавати офіційні висновки щодо рівня
ринкових цін.
«Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025 р., складений на
підставі Закону України „Про ТПП“ та Положення про порядок надання послуг з цінової інформації
торгово-промисловими палатами України». Це експертний висновок про ринковий рівень цін –
тобто повністю відповідає суті вимоги Замовника (надати офіційне підтвердження ринкової
вартості).
Наданий документ – «Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025
р., виданий Дніпропетровською торгово-промисловою палатою (Криворізьке представництво)» – є
експертним висновком офіційної уповноваженої установи відповідно до ст. 11 Закону України «Про
торгово-промислові палати в Україні».
Такий висновок має аналогічну правову силу довідці Головного управління статистики або
довідці з товарної біржі, оскільки підтверджує ринковий рівень цін на товари на дату складання.
З огляду на вищевказане, Замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “ТЕРИТОРІАЛЬНЕ
МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ОДЕСЬКІЙ
ОБЛАСТІ” своїми діями порушили пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні
закупівлі» відхиливши учасника, пропозиція якого має найменшу ціну та повністю відповідає
тендерній документації, порушили принципи здійснення публічних закупівель та
недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати Протокол № 28ВТ-ВПУ№1 про відхилення найбільше економічно вигідної пропозиції ТОВ «ХАССПА». 3. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ХАССПА», та визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Запити Органу оскарження
Номер:
04f9526d6f934a08b9d8df268f964d84
Тема запиту:
Надання пояснення до скарги
Текст запиту:
Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області» (далі – Замовник), на виконання рішення № 16236-р/пк-пз від 29.10.2025. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Антимонопольний комітет України) щодо надання пояснення, інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедури закупівлі, де зазначено:
«Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.» надає наступні пояснення.
Замовник не погоджується із зазначеним у скарзі Скаржником твердженнями та повідомляє наступне:
10 жовтня 2025р. Замовником ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ” (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів з особливостями на предмет закупівлі – Шафа холодильно-морозильна 2-дверна, 420+420 л; Купольна посудомийна машина відповідно до коду ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-10-005386-a. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей.
Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації в тендерної пропозиції Учасника ТОВ “ХАССПА” (далі - Скаржник) були виявлені невідповідності у документах, а саме: відповідно до підпункту 5.13 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації – «5.13 Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики або довідка з товарної біржи), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів.»
На підтвердження вимог Скаржник надав Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025 Дніпропетровської торгово-промислової палати (Криворізьке представництво). У зв’язку з тим, що у Додатку №1 визначено перелік документів, який підтверджує ринкову вартість, а саме: довідка або експертний висновок Головного управління статистики або довідка з товарної біржи, Учаснику необхідно надання підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації.
Однак, у складі тендерної пропозиції Скаржник не надав вищезазначені документи. З метою усунення невідповідностей учаснику було необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики або довідка з товарної біржи), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів.
Вимога про усунення порушення: до 22.10.25, 14:08.
На підтвердження вимог Скаржник знов надав Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025 Дніпропетровської торгово-промислової палати (Криворізьке представництво).
Враховуючи викладене, Скаржник не виконав вимоги Замовника щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми.
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Протоколом від 22.10.2025 № 28ВТВПУ№1, уповноважена особа оприлюднила рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Скаржник зазначає, що не згоден з підставою відхилення, тому що в складі пропозиції ним було надано Висновок за результатами цінового моніторингу №306 від 17.10.2025 Дніпропетровської торгово-промислової палати (Криворізьке представництво).
Але, як зазначалося вище, у зв’язку з тим, що у Додатку №1 визначено перелік документів, який підтверджує ринкову вартість, а саме: довідка або експертний висновок Головного управління статистики або довідка з товарної біржи, Скаржнику необхідно було надати підтверджуючи документи відповідно до вимог тендерної документації, але Скаржник не надав.
Окремо слід зазначити, що кожен Учасник відкритих торгів з Особливостями має право подати Скаргу на вимогу у тендерній документації.
Відповідно до п 55 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п 56 скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Учасник, прийняв участь у відкритих торгах та надав документи, де підтвердив згоду з умовами та вимогами Тендерної документації Замовника щодо предмету закупівлі, але одночасно з цим, коли при розгляді тендерної пропоизції Замовник виявив невідповідності, Скаржник не виправив їх.
Враховуючи вищевикладене, слід зауважити, що:
1. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. У тендерній документації у Додатку №1 “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ” чітко визначено перелік документів для надання Учасниками.
3. Скаржником не надано належних доказів того, що вимога усунення невідповідностей була усунена відповідно до вимог тендерної документації.
Враховуючи викладене, твердження Скаржника про те, що Замовник ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ” своїми діями порушили пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» відхиливши учасника, пропозиція якого має найменшу ціну та повністю відповідає тендерній документації, порушили принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставними, такими, що не відповідають дійсності. Відхилення Скаржника відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей відповідає вимогам чинного законодавства.
На підставі вищезазначеного, просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Пояснення по суті Скарги до розгляду.
2. Відмовити в задоволені скарги Скаржника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХАССПА» код ЄДРПОУ 44877920 в повному обсязі.
Додатки:
1. Додаток №1 до тендерної документації
2. Протокол відхилення Учасника від 22.10.2025 № 28ВТ-ВПУ№1
Дата опублікування:
30.10.2025 10:10