• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Генератори

Генератори

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 16.10.2018 16:09 - 01.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Сумнівне походження документа.

Номер: d798d228584942e69364fcdaed445ccd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-16-001128-a.b3
Назва: Сумнівне походження документа.
Вимога:
Шановний замовник, прошу звернути увагу на те, що наданий учасником сертифікат ISO 9001 не проходить перевірку на справжність по посиланню вказанному на сертифікаті. В базі організації яка видала цей сертифікат "LL-C Certification", сертифікат з таким номером відсутній. Це вказує на те, що сертифікат підроблений. Просимо відхилити рішення про підтвердження переможця "Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"", та продовжити розгляд пропозицій далі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет відхиляє пропозицію ТОВ "ГЕКО-ЦЕНТР" відповідно п. 4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 15.11.2018 14:49
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат ретельно вивчив надану учасником ТОВ "ГЕКО-ЦЕНТР" копію міжнародного сертифікату за № 601661 ISO 9001:2008 виробника ДЕС та встановив, що даний сертифікат у вільному доступі на сайті www.ll-c. info сертифікаційного органу LL-C по номеру та validity коду не значиться.
Вимога
Відхилено

Порушення бюджетного законодавства

Номер: 3249421679ee457bb37e631d733d0907
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-16-001128-a.b2
Назва: Порушення бюджетного законодавства
Вимога:
Потенційний учасник тендеру звернувся до Замовника за роз’ясненням з приводу оголошення процедури закупівлі Замовником Товару за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Генератор), згідно Тендерної документації, в якої вказано найменування Товару, основний перелік матеріалів та обладнання для монтажу дизельного генератора. Також тендерною документацією передбачено, що Виконавець повинен розробити проектну документацію на встановлення ДГУ, враховуючи всі вимоги чинного законодавства України, погодити її в компетентних установах та отримати експертний висновок. Отже, умовами тендерної документації передбачено придбання Товару та Робот, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII. На зауваження учасника щодо фактичного придбання Замовником крім Товару, ще і Роботи, які потребують окрему та певну процедуру закупівлі з додержанням вимог Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 03.02.2015р., Закону України "Про архітектурну діяльність", Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", ЗАМОВНИК, ігноруючи вимоги статті 23 ЗУ«Про публічні закупівлі», не надав роз’яснення, а лише розмістив посилання на Наказ Міністерства фінансів України від 12 березня 2012 року № 333., яким затверджена Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету. Ця інструкція регулює відносини, що виникають у процесі використання бюджетних коштів на проведення публічних закупівель за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу. Отже, навіть ця Інструкція передбачає різні коди економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу: 2.2.4. Код 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)” 10) оплата послуг з розробки нормативів, паспортів та надання дозволів на водокористування; надання дозволів на відведення земельних ділянок; виготовлення технічної документації на земельні ділянки; технічних умов; експертних висновків, рекомендацій тощо; оплата послуг з розробки проектно-кошторисної документації для поточного ремонту, монтажу обладнання та устаткування; плата за містобудівне обґрунтування та інші передпроектні роботи на проведення капітального ремонту (будівництва, реконструкції), якщо такі роботи не включені до проектно-кошторисної документації; 3.1.1. Код 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” 16) придбання невмонтованого обладнання, яке включене у вартість зведеного кошторису на капітальне будівництво та реконструкцію будов і об'єктів; Одним із принципів, на яких ґрунтується бюджетна система України, є принцип цільового використання бюджетних коштів, тобто бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями. Якщо установа здійснила закупівлю Товару за кодом КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», при цьому бюджетні призначення і асигнування за КЕКВ 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)” в установі не затверджувались, вищезазначені дії кваліфікуються як нецільове використання бюджетних коштів. Отже, нецільовим використанням бюджетних коштів відповідно Бюджетного Кодексу України є їх витрачання на цілі, що не відповідають: бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет); напрямам використання бюджетних кош¬тів, визначеним у паспорті бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) або в порядку використання бюджетних коштів; бюджетним асигнуванням (розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних кош¬тів). Нецільове використання бюджетних коштів є порушенням бюджетного законодавства. За порушення бюджетного законодавства відповідальність несе не тільки сама бюджетна установа, а також її посадові особи. Посадові особи, з вини яких допущено порушення бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законом ( БКУ). Порушення бюджетного законодавства, вчинене розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів, може бути підставою для притягнення до відповідальності згідно з законами України його керівника чи інших відповідальних посадових осіб, залежно від характеру вчинених ними діянь. ОТЖЕ, Замовником фактично порушуються норми ЗУ«Про публічні закупівлі», ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності", ЗУ "Про архітектурну діяльність", ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", Бюджетного Кодексу України, Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, що є підставою для подання скарги до Антимонопольного комітету України, органів державної контрольно-ревізійної служби.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет КМЦ по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат не буде розглядати пропозиції, в яких порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.10.2018 15:14
Підтвердження вирішення: Кошторисом доходів та видатків КМЦ по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат на 2018 рік передбачено кошти на закупівлю генератора по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», який передбачає закупівлю товару разом з видатками на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання («Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету», затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12 березня 2012 року № 333). Товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Тендерний комітет КМЦ по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат не буде розглядати пропозиції, в яких порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.
Вимога
Відхилено

Закупівля Товару та Робот

Номер: 46a0b9e5fcdb4a02a26ac5cbcdd83c94
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-16-001128-a.a1
Назва: Закупівля Товару та Робот
Вимога:
Тендерна документація передбачає предмет закупівлі – товар за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори (Генератор). Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII статтею 1 визначені основні терміни, які вживаються в такому значенні: 5) договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт АБО набуття права власності на товари; 18) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; 22) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; 32) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів; Отже, за аналізом норм Закону та тендерної документації, предметом цієї закупівлі є ТОВАР. Згідно розділу V пункту 1 Тендерної документації: Ціна Пропозиції повинна: а) включати всі витрати на сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України; б) бути визначена на момент подання тендерної пропозиції; в) бути визначена з урахуванням чинного законодавства України; г) включати витрати, пов’язані з перевезенням товару. Згідно Додатку 1 до Тендерної Документації: п. 4. До ціни товару обов’язково включаються усі податки, збори, передбачені чинним законодавством України та додаткові витрати, пов’язані з доставкою товару Замовнику, в тому числі вартість самого товару, витрати на транспортування товару до місця поставки, на розгрузку товару та оформлення всієї супровідної документації, проектні послуги, монтаж, монтажні комплектуючі (кріплення, труби, кабель, реле, пристрій автоматичного введення резерву, огорожа), пусконалагоджувальні послуги, про що учасником повинен бути наданий гарантійний лист в складі пропозиції. П. 5.Постачальник повинен забезпечити розгрузку товару (обладнання), пусконалагоджувальні послуги товару (перший запуск) згідно норм ДСТУ, ГОСТ, чинних на момент вчинення вищевказаних послуг, за допомогою власних фахівців належної кваліфікації, в межах ціни закупівлі товару. Отже, згідно вимог Додатку 1 до Тендерної Документації, проектні послуги, здійснення установки та введення в експлуатацію дизельних електростанцій законодавство визначає як окремий предмет закупівлі – РОБОТИ, який потребує певну процедуру закупівлі. Таким чином, за аналізом вимог тендерної документації Замовника вбачається, що проект Договору про закупівлі за державні кошти товару містить в собі як умови, що характерні для договорів поставки, так і умови, що характерні для договорів підряду. Отже, ВКЛЮЧЕННЯ до вартості товару таки види робіт (проектні послуги, монтаж, пусконалагоджувальні послуги тощо) повинно проводиться виключно на конкурсних засадах як придбання предмету закупівлі – РОБОТИ, з визначенням об’єкту класу наслідків, що визначається проектною організацією, з урахуванням наявності у учасника Ліцензії на роботи з проектування, монтажу, прийняття в експлуатацію обладнання. Тому, з метою усунення порушення норм законодавства про закупівлі, Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", ЗУ «Про архітектурну діяльність», ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги щодо надання проектних послуг та проектно-кошторисної документації згідно ДБН, монтажу, пусконалагоджувальних послуг тощо).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наказ Міністерства фінансів України від 12 березня 2012 року № 333.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 24.10.2018 10:58
Підтвердження вирішення: Кошторисом доходів та видатків КМЦ по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат на 2018 рік передбачено кошти на закупівлю генератора по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», який передбачає закупівлю товару разом з видатками на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання («Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету», затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12 березня 2012 року № 333).