• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональний комп’ютер, ноутбук

Завершена

163 680.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 10.10.2025 10:36 - 15.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 4422aaf5163246bca7e97557b859ca3f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-10-002540-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-002540-a. Ми, ТОВ «ПБГ19» (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було – Персональний комп’ютер, ноутбук ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина). Тендерна пропозиція Скаржника протоколом від 21.10.2025 року № 125 була відхилена з наступної підстави: Ми, ТОВ «ПБГ19», не погоджуємось з вказаною підставою відхилення враховуючи наступне. Відповідно до пункту 6 розділу 3 ТД: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації». Додатком 1 до ТД встановлений перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пунктом 3 вказаного додатку передбачено перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку №2 до тендерної документації, а саме: 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 2 до тендерної документації 3.2. Товар, який постачається, повинен бути новим, без дефектів, строк та умови його зберігання не порушені. (Надати гарантійний лист) 3.3. Завантаження, монтаж, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника. (Надати гарантійний лист) 3.4. У разі пропонування еквіваленту Учасник в довільній формі повинен надати порівняльну таблицю технічних характеристик з технічними показниками, які за властивостями запропонованих товарів (еквівалентів) не гірше або краще за характеристики, що вимагає Замовник. 3.5. Гарантійний термін (строк) експлуатації товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців (Надати гарантійний лист) 3.6. Завантаження, монтаж, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника (Надати гарантійний лист) 3.7. Ціна включає в себе вартість доставки, збірки, встановлення на робочому місці, перший запуск (Надати гарантійний лист) 3.8. Поставка товару відбудеться в повному обсязі, однією партією з наданням супутніх послуг у строк до 15.11.2025р. (Надати гарантійний лист) 3.9. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним (якісним) умовам, Постачальник зобов’язаний його замінити протягом 5-ти робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. (Надати гарантійний лист) Вказаний перелік, що стосується підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі є вичерпним. Замовник відхиляє пропозицію Скаржника з формулючанням «Учасник пропозиції надав підписаний документ із технічними вимогами Замовника без зазначення конкретних характеристик запропонованого товару», хоча в тендерній документації вказана вимога відсутня. Саме надання підписаного Додатку 2 вимагалось пунктом 3.1. Додатку 1 ТД. Вимоги вносити будь-які зміни, або заповнювати чи зазначати параметри Додаток 2 не містить. Замовник вважає, що «Відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції унемлжливлює перевірку його відповідності технічним вимогам, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації». Хоча Скаржником надано всі документи на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару саме відповідно до та у спосіб, передбачений тендерною документацією. Так у складі пропозиції скаржника надано наступні документи на виконання пункту 3 додатку 1 ТД (Таблиця 1). Таблиця 1 Перелік документів наданих скаржником на підтвердження відповідності пропозиції Скаржника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Вимога Наданий Скаржником документ Відмітка 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 2 до тендерної документації Надано підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 2 до тендерної документації – документ «Технічна пропозиція – копія» (Додаток 1 до скарги) Вимоги вносити будь-які зміни, або заповнювати чи зазначати параметри Додаток 2 не містить. Вимога виконана в повному обсязі 3.2. Товар, який постачається, повинен бути новим, без дефектів, строк та умови його зберігання не порушені. (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист – документ «Гарантійний лист – копія» (Додаток 2 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі 3.3. Завантаження, монтаж, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника. (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист – документ «Гарантійний лист – копія (2)» (Додаток 3 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі 3.4. У разі пропонування еквіваленту Учасник в довільній формі повинен надати порівняльну таблицю технічних характеристик з технічними показниками, які за властивостями запропонованих товарів (еквівалентів) не гірше або краще за характеристики, що вимагає Замовник. Дана вимога, за умовами тендерної документації стосувалась випадку, коли учасником пропонується еквівалент. Скаржником запропоновано саме той товар, що вимагає Замовник, тобто Скаржник не пропонує еквівалент. Про вказаний факт у складі пропозиції надано відповідну довідку – документ «Довідка – копія» (Додаток 4 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі 3.5. Гарантійний термін (строк) експлуатації товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист – документ «Гарантійний лист – копія (3)» (Додаток 5 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі 3.6. Завантаження, монтаж, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист – документ «Гарантійний лист – копія (4)» (Додаток 6 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі 3.7. Ціна включає в себе вартість доставки, збірки, встановлення на робочому місці, перший запуск (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист – документ «Гарантійний лист – копія (5)» (Додаток 7 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі 3.8. Поставка товару відбудеться в повному обсязі, однією партією з наданням супутніх послуг у строк до 15.11.2025р. (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист – документ «Гарантійний лист – копія (6)» (Додаток 8 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі 3.9. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним (якісним) умовам, Постачальник зобов’язаний його замінити протягом 5-ти робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист – документ «Гарантійний лист – копія (7)» (Додаток 9 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі Таким чином, Скаржником виконано всі вимоги тендерної документації, надано всю інформацію та документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Твердження Замовника, що «Відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції унемлжливлює перевірку його відповідності технічним вимогам, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації» є безпідставним та таким що не підкріплено вимогою тендерної документації. Замовник має змогу перевірити технічні параметри запропонованого товару при отриманні його на виконання умов договору. Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПБГ19», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПБГ19» порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПБГ19». 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.10.2025 14:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.11.2025 16:40
Дата виконання рішення Замовником: 10.11.2025 10:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення процедури закупівлі UA-2025-10-10-002540-a, Персональний комп’ютер, ноутбук, код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), було прийнято рішення від 21.10.2025 №125, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ПБГ19" (код ЄДРПОУ: 45701274), та рішення від 24.10.2025 №129, згідно з яким Визначити ФОП "Керекелиця Зоя Григорівна" переможцем щодо Закупівлі. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.11.2025 № №16577-р/пк-пз зобов’язано Заклад дошкільної освіти №9 "Пролісок" Нетішинської міської ради (код ЄДРПОУ: 21340088) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПБГ19" (код ЄДРПОУ: 45701274) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Керекелиці Зої Григорівни (код ЄДРПОУ: 2930513760) переможцем процедури закупівлі — "Персональний комп’ютер, ноутбук", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-10-10-002540-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Уповноважена особа вирішила: Скасувати рішення від 21.10.2025 №125 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПБГ19" (код ЄДРПОУ: 45701274). Скасувати рішення від 24.10.2025 №129 про визначення фізичної особи-підприємця Керекелиці Зої Григорівни (код ЄДРПОУ: 2930513760) переможцем Закупівлі.
Автор: ТОВ «ПБГ19», Олена Волошинова +380930507579 0930507579g@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bd1be0a655c147b298a04252b3d6d020
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-002540-a. Ми, ТОВ «ПБГ19» (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було – Персональний комп’ютер, ноутбук ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина).
Тендерна пропозиція Скаржника протоколом від 21.10.2025 року № 125 була відхилена з наступної підстави:


Ми, ТОВ «ПБГ19», не погоджуємось з вказаною підставою відхилення враховуючи наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 ТД: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Додатком 1 до ТД встановлений перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пунктом 3 вказаного додатку передбачено перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку №2 до тендерної документації, а саме:
3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 2 до тендерної документації
3.2. Товар, який постачається, повинен бути новим, без дефектів, строк та умови його зберігання не порушені. (Надати гарантійний лист)
3.3. Завантаження, монтаж, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника. (Надати гарантійний лист)
3.4. У разі пропонування еквіваленту Учасник в довільній формі повинен надати порівняльну таблицю технічних характеристик з технічними показниками, які за властивостями запропонованих товарів (еквівалентів) не гірше або краще за характеристики, що вимагає Замовник.
3.5. Гарантійний термін (строк) експлуатації товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців (Надати гарантійний лист)
3.6. Завантаження, монтаж, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника (Надати гарантійний лист)
3.7. Ціна включає в себе вартість доставки, збірки, встановлення на робочому місці, перший запуск (Надати гарантійний лист)
3.8. Поставка товару відбудеться в повному обсязі, однією партією з наданням супутніх послуг у строк до 15.11.2025р. (Надати гарантійний лист)
3.9. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним (якісним) умовам, Постачальник зобов’язаний його замінити протягом 5-ти робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. (Надати гарантійний лист)

Вказаний перелік, що стосується підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі є вичерпним.
Замовник відхиляє пропозицію Скаржника з формулючанням «Учасник пропозиції надав підписаний документ із технічними вимогами Замовника без зазначення конкретних характеристик запропонованого товару», хоча в тендерній документації вказана вимога відсутня. Саме надання підписаного Додатку 2 вимагалось пунктом 3.1. Додатку 1 ТД. Вимоги вносити будь-які зміни, або заповнювати чи зазначати параметри Додаток 2 не містить.
Замовник вважає, що «Відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції унемлжливлює перевірку його відповідності технічним вимогам, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації». Хоча Скаржником надано всі документи на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару саме відповідно до та у спосіб, передбачений тендерною документацією.
Так у складі пропозиції скаржника надано наступні документи на виконання пункту 3 додатку 1 ТД (Таблиця 1).
Таблиця 1
Перелік документів наданих скаржником на підтвердження відповідності пропозиції Скаржника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі.
Вимога Наданий Скаржником документ Відмітка
3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 2 до тендерної документації Надано підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 2 до тендерної документації – документ «Технічна пропозиція – копія» (Додаток 1 до скарги)
Вимоги вносити будь-які зміни, або заповнювати чи зазначати параметри Додаток 2 не містить. Вимога виконана в повному обсязі
3.2. Товар, який постачається, повинен бути новим, без дефектів, строк та умови його зберігання не порушені. (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист –
документ «Гарантійний лист – копія» (Додаток 2 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі
3.3. Завантаження, монтаж, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника. (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист –
документ «Гарантійний лист – копія (2)» (Додаток 3 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі
3.4. У разі пропонування еквіваленту Учасник в довільній формі повинен надати порівняльну таблицю технічних характеристик з технічними показниками, які за властивостями запропонованих товарів (еквівалентів) не гірше або краще за характеристики, що вимагає Замовник. Дана вимога, за умовами тендерної документації стосувалась випадку, коли учасником пропонується еквівалент.
Скаржником запропоновано саме той товар, що вимагає Замовник, тобто Скаржник не пропонує еквівалент.
Про вказаний факт у складі пропозиції надано відповідну довідку – документ «Довідка – копія» (Додаток 4 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі
3.5. Гарантійний термін (строк) експлуатації товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист –
документ «Гарантійний лист – копія (3)» (Додаток 5 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі
3.6. Завантаження, монтаж, розвантаження товару здійснюють працівники Постачальника (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист –
документ «Гарантійний лист – копія (4)» (Додаток 6 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі
3.7. Ціна включає в себе вартість доставки, збірки, встановлення на робочому місці, перший запуск (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист –
документ «Гарантійний лист – копія (5)» (Додаток 7 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі
3.8. Поставка товару відбудеться в повному обсязі, однією партією з наданням супутніх послуг у строк до 15.11.2025р. (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист –
документ «Гарантійний лист – копія (6)» (Додаток 8 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі
3.9. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним (якісним) умовам, Постачальник зобов’язаний його замінити протягом 5-ти робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. (Надати гарантійний лист) Надано відповідний гарантійний лист –
документ «Гарантійний лист – копія (7)» (Додаток 9 до скарги). Вимога виконана в повному обсязі


Таким чином, Скаржником виконано всі вимоги тендерної документації, надано всю інформацію та документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації.
Твердження Замовника, що «Відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції унемлжливлює перевірку його відповідності технічним вимогам, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації» є безпідставним та таким що не підкріплено вимогою тендерної документації. Замовник має змогу перевірити технічні параметри запропонованого товару при отриманні його на виконання умов договору.
Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.

Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПБГ19», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПБГ19» порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПБГ19».
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження