• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень та блискавкозахисту житлового корпусу №1 літер "А-5" в Комунальній установі Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради за адресою: м.Харків, вул.Ігоря Муратова, 7 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

2 204 444.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 044.44 UAH
Період оскарження: 08.10.2018 12:35 - 29.10.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження рішення щодо визнання переможця

Номер: 7f21e4318e7a48daacb4dc6d836eeb85
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-08-000999-c.c2
Назва: Оскарження рішення щодо визнання переможця
Скарга:
Пропозиція учасника-переможця не відповідає заявленим вимогам тендерної документації: 1.Не завантажено на електронний майданчик довідку про не засудження за злочин видану МВС України у строк, що не перевищує 5 днів. Звантажена під даною назвою інша довідка. 2.Ціна тендерної пропозиції учасника повинна була бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (вимога згідно тендерної документації), тобто для підтвердження тендерної пропозиції потрібно було надати кошторисну документацію, розрахунок не був наданий учасником. 3. В листі-згоді на обробку персональних даних не зазначена дата. 4. Не надано копій паспортів та ідентифікаційних кодів засновників компанії. Вимагаємо відхилити рішення щодо визнання переможця.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: \
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 19.11.2018 17:39
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.11.2018 18:42
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС", Вовченко Юлія Володимирівна +00 (044) 227-5400
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 7ca0c83354a249b1a0df8ffb446aa220
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-08-000999-c.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Не погоджуємося із прийнятим рішенням. Скарга у сканованому вигляді додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Замовника розглянув Вимогу UA-2018-10-08-000999-c.a1 та повідомляє про наступне: згідно з ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі - Закон), Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch зазначено, що учасник-переможець «з 05.11.2018 - в стані припинення». На сьогоднішній день чинне законодавство поки що не визначає загального поняття ліквідації юридичних осіб. Так, Закон України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у статті 1 дає визначення цього поняття, але лише стосовно процедури банкрутства. Ліквідація при банкрутстві – це припинення діяльності суб’єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення визнаних судом вимог кредиторів шляхом продажу його майна. Юридична наука узагальнює поняття ліквідації, як регламентовану законом процедуру, результатом якої є припинення діяльності юридичної особи. Процедура ліквідації регулюється багатьма нормативно-правовими актами, зокрема Цивільним та Господарським кодексами України, законами України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", „Про господарські товариства", „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" тощо. Ліквідація – це одна із форм припинення юридичної особи. Відповідно до статей 104 Цивільного кодексу України та 59 Господарського кодексу України юридична особа припиняється також в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. Таким чином, враховуючи вищенаведене, знаходження юридичної особи в стані припинення ( як зазначено вЄДР) та відкриття ліквідаційної процедури (як зазначено в ст. 17 Закону) – це не тотожні поняття. Враховуючи вищенаведене, у Замовника в момент розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника-переможця були відсутні правові підстави для відхилення пропозиції з цієї підстави. Відповідно до п.7 розділу 1 тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 цього Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені цим Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Таким чином, тендерною документацією не встановлювалися вимоги щодо мови пропозиції Учасників торгів, а така вимога були визначена лише для Замовника. Тому надання документів на російський мові цілком відповідає вимогам тендерної документації. На виконання вимог тендерної документації учасником надано копія паспорту та коду керівника, що відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації на підтвердження відомостей зазначених у довідці учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування обладнанням або транспортними засобами (наприклад, надати копії договорів оренди або копії технічних паспортів на транспорті засоби, або копії видаткових накладних на обладнання тощо). Враховуючи вищенаведене, учасник надав копії документів щодо права користування обладнанням, яке наведено у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. З огляду на вищезазначене, Замовник залишає Вимогу учасника без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено