-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поліетиленові мішки та пакети для сміття: Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 70х110см(120л), 50мкм; Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 сm (см) (60 L(л), 40мкм
Завершена
393 128.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
09.10.2025 12:02 - 14.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Номер:
ce9e592a5e3247a895ca77961b0cc62d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-09-006278-a.c1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. ТД мішки для мед. сміття ПР(2).docx 28.10.2025 18:16
- 3. Інструкція пакети.pdf 28.10.2025 18:16
- 4. Сертифікати Відповідності Пакети та Контейнери (2).pdf 28.10.2025 18:16
- 7. Сертифікат пакет медичний 120л.pdf 28.10.2025 18:16
- 8. ДСТУ 3021-95 4.2 .pdf 28.10.2025 18:16
- 6. Сертифікат пакет медичний 60л.pdf 28.10.2025 18:16
- 5. 18796 ПР (1)-1.pdf 28.10.2025 18:16
- 1 Протокол УО № 200 від 23.10.2025р.pdf 28.10.2025 18:16
- Скарга_щодо_відхилення_№_UA-2025-10-09-006278-a.docx 28.10.2025 18:16
- sign.p7s 28.10.2025 18:42
- Рішення від 30.10.2025 № 16301.pdf 30.10.2025 15:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2025 № 16703.pdf 10.11.2025 14:04
- Рішення від 07.11.2025 № 16703.pdf 12.11.2025 11:09
- Пояснення.pdf 03.11.2025 16:17
- Пояснення АМКУ (3).docx 03.11.2025 16:17
- 3. Інструкція пакети.pdf 03.11.2025 16:17
- 1. ТД мішки для мед. сміття ПР (2).docx 03.11.2025 16:17
- 2. Протокол УО № 200 від 23.10.2025р.pdf 03.11.2025 16:17
- 4. 18796 ПР (1)-1.pdf 03.11.2025 16:17
- 5. ДСТУ 3021-95 4.2.pdf 03.11.2025 16:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2025 21:08
Дата розгляду скарги:
07.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2025 15:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.11.2025 11:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
95b39b394dff4905891fece0f7e9327a
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "Рогач Сергій Олександрович" (протокол № 200 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Міська клінічна лікарня № 1» Одеської міської ради від 23.10.2025).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо виконання п. 3.9., 3.10. та 3.11 Додатку №1 до тендерної документації.
Замовником у протокольному рішення уповноваженої особи № 200 від 23.10.2025 зазначено, що ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (ідентифікаційний код: 3008523437) у складі своєї тендерної пропозиції не надав копію паспорта, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та оригінал або копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, оригінал або копію витягу з реєстру платників ПДВ або копію Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується протоколом, або випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом.
Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації «інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі) зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні “або еквівалент”.
Підпунктами 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, що повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно встановлених вимог, зокрема сертифікат відповідності, протокол кваліфікаційних випробувань. інструкцію з використання та сертифікат якості на товар.
Таким чином, документи передбачені у п. 3.9., 3.10. та 3.11 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №1 до тендерної документації не відносяться до документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, невиконання (неналежне виконання) учасником процедури закупівлі вимог п. 3.9., 3.10. та 3.11 Додатку №1 до тендерної документації є підставою для застосування замовником положень пункту 43 Особливостей щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
2. Щодо невідповідності інструкції з використання.
Замовником у протокольному рішення уповноваженої особи № 200 від 23.10.2025 зазначено: «В тендерній пропозиції ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ідентифікаційний код: 3008523437) було надано Інструкція із застосування Пакети поліетиленові для інфекційно небезпечних відходів, червоні.
Тобто, ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ідентифікаційний код: 3008523437) надано Інструкцію з використання іншого найменування товару, ніж запропонованого в ціновій пропозиції.
Тож, ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ідентифікаційний код: 3008523437) не надав Інструкцію з використання на Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 70х 11 Осм (1 20л), 50 мкм (упаковка 100 шт) та Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 ст (см) (60 L(n), 40 мкм (упаковка 100 шт), чим не виконав умови тендерної документації Замовника».
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ‒ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктами 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, що повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно встановлених вимог, зокрема інструкцію з використання.
По-перше, інструкція з використання не є документом який підтверджує якісні, кількісні та інші характеристики товару, а лише визначає порядок його використання і відповідно недоліки у ній є підставою для застосування замовником положень пункту 43 Особливостей щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Порядок використання товару не був віднесений замовником до технічних, якісних кількісних та інших характеристик предмету закупівлі.
По-друге, Скаржником у складі тендерної пропозиції надано файл Інструкція пакети.pdf у складі якого наявна Інструкція із застосування Пакетів поліетиленових для інфекційно небезпечних відходів, червоних (надалі - Інструкція).
Інструкція розроблена згідно вимогам Наказу МОЗ України від 31.10.2024 № 1827 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів».
Згідно Наказу МОЗ України від 31.10.2024 № 1827 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів».
Згідно п 6, розділу III «Вимоги до управління відходами, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції», інфекційно небезпечні відходи, визначені підпунктами 3, 4, 5 пункту 1 цього розділу, збирають у первинне паковання — ємності (контейнери або мішки / пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і призначені виробником для паковання інфекційно небезпечних відходів.
Таким чином, у наказі МОЗ України від 31.10.2024 № 1827, поняття «мішки та пакети» є тотожними.
Інструкція є уніфікованою для всіх типів та розмірів мішків / пакетів призначених для збирання, транспортування медичних відходів та викорустовується, в тому числі, для продукції, яка є предметом закупівлі UA-2025-10-09-006278-a а саме: Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 70х110см (120л), 50 мкм (упаковка 100 шт); Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 сm (см) (60 L(л), 40 мкм (упаковка 100 шт)
Таким чином, Скаржником виконано вимоги пунктів 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме надано інструкцію з використання (файл Інструкція пакети.pdf ). Тендерна документація не містила вимог розроблення окремої інструкції для кожного розміру товару.
3. Щодо невідповідності протоколу випробувань.
Замовником у протокольному рішення уповноваженої особи № 200 від 23.10.2025 зазначено: «Крім того, ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ідентифікаційний код: 3008523437) надано було Протокол випробувань Ns1 8796ПР від 18.03.2025 року, в якому відсутні проведені випробування на Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 70х110см (120л), 50 мкм (упаковка 100 шт) та Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 ст (см) (60 L(n). 40 мкм (упаковка 100 шт), який має Матеріал: поліетилен низького тиску з первинної сировини , чим не виконав умови тендерної документації Замовника.»
Підпунктами 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, що повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно встановлених вимог, зокрема протокол кваліфікаційних випробувань.
Згідно ДСТУ 3021-95 4.2 «Випробування і контроль якості продукції. Терміни та визначення», Види випробувань:
4.2.1 дослідні випробування - випробування, які проводяться для вивчення певних характеристик властивостей об’єкта
4.2.11 кваліфікаційні випробування - Контрольні випробування установчої серії чи промислової партії, які проводяться для оцінки готовності підприємства до випуску продукції даного типу в заданому обсязі
Тендерною документацією не вимагалось проводити дослідні випробування та підтверджувати задані характеристики товару, а вимагалось надати саме протокол Кваліфікаційних випробувань - тобто підтвердження готовності підприємства до випуску продукції даного типу в заданому обсязі.
Учасником ФОП "Рогач Сергій Олександрович" у складі тендерної пропозиції надано:
1. Сертифікат відповідності UA.PN.191.0257-25 (файл - Сертифікати Відповідності Пакети та Контейнери (2).pdf)
2. Протокол кваліфікаційних випробувань № 18796 пр від 18.03.2025 (файл 18796 ПР (1)-1.pdf)
3. Інструкцію з використання (файл Інструкція пакети.pdf)
4. Сертифікат якості (пакет медичний 60 та 120л) (файли: Сертифікат пакет медичний 60л.pdf Сертифікат пакет медичний 120л.pdf)
Згідно протоколу кваліфікаційних випробувань № 1879б пр від 18.03.2025 було підтверджено готовність підприємства ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» до випуску продукції даного типу в заданому обсязі, а саме мішків для збору та транспортування медичних відходів:
1. З різних типів поліетилену (ПЕ), в тому числі з поліетилену низького тиску з первинної сировини.
2. За об’ємом від 10-120л, в тому числі 60 та 120л.
3. За розміром по ширині від 20см до 70см, в тому числі 60см та 70см.
4. За розміром по довжині від 30см до 110см, в тому числі 78см та 110см.
5. За кольорами, в тому числі червоним.
6. За товщиною від 20мкм до 50мкм, в тому числі 40мкм та 50мкм.
7. За кількістю шарів плівки, в тому числі двошарові.
Таким чином протоколом кваліфікаційних випробувань № 18796 пр від 18.03.2025 повністю підтверджено готовність ТОВ «Укрпластекологія» до випуску продукції згідно вимог тендерної документації.
Замовником у протокольному рішення уповноваженої особи № 200 від 23.10.2025 зазначено, що ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (ідентифікаційний код: 3008523437) у складі своєї тендерної пропозиції не надав копію паспорта, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та оригінал або копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, оригінал або копію витягу з реєстру платників ПДВ або копію Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується протоколом, або випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом.
Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації «інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі) зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні “або еквівалент”.
Підпунктами 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, що повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно встановлених вимог, зокрема сертифікат відповідності, протокол кваліфікаційних випробувань. інструкцію з використання та сертифікат якості на товар.
Таким чином, документи передбачені у п. 3.9., 3.10. та 3.11 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №1 до тендерної документації не відносяться до документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, невиконання (неналежне виконання) учасником процедури закупівлі вимог п. 3.9., 3.10. та 3.11 Додатку №1 до тендерної документації є підставою для застосування замовником положень пункту 43 Особливостей щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
2. Щодо невідповідності інструкції з використання.
Замовником у протокольному рішення уповноваженої особи № 200 від 23.10.2025 зазначено: «В тендерній пропозиції ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ідентифікаційний код: 3008523437) було надано Інструкція із застосування Пакети поліетиленові для інфекційно небезпечних відходів, червоні.
Тобто, ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ідентифікаційний код: 3008523437) надано Інструкцію з використання іншого найменування товару, ніж запропонованого в ціновій пропозиції.
Тож, ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ідентифікаційний код: 3008523437) не надав Інструкцію з використання на Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 70х 11 Осм (1 20л), 50 мкм (упаковка 100 шт) та Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 ст (см) (60 L(n), 40 мкм (упаковка 100 шт), чим не виконав умови тендерної документації Замовника».
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ‒ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктами 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, що повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно встановлених вимог, зокрема інструкцію з використання.
По-перше, інструкція з використання не є документом який підтверджує якісні, кількісні та інші характеристики товару, а лише визначає порядок його використання і відповідно недоліки у ній є підставою для застосування замовником положень пункту 43 Особливостей щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Порядок використання товару не був віднесений замовником до технічних, якісних кількісних та інших характеристик предмету закупівлі.
По-друге, Скаржником у складі тендерної пропозиції надано файл Інструкція пакети.pdf у складі якого наявна Інструкція із застосування Пакетів поліетиленових для інфекційно небезпечних відходів, червоних (надалі - Інструкція).
Інструкція розроблена згідно вимогам Наказу МОЗ України від 31.10.2024 № 1827 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів».
Згідно Наказу МОЗ України від 31.10.2024 № 1827 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів».
Згідно п 6, розділу III «Вимоги до управління відходами, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції», інфекційно небезпечні відходи, визначені підпунктами 3, 4, 5 пункту 1 цього розділу, збирають у первинне паковання — ємності (контейнери або мішки / пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і призначені виробником для паковання інфекційно небезпечних відходів.
Таким чином, у наказі МОЗ України від 31.10.2024 № 1827, поняття «мішки та пакети» є тотожними.
Інструкція є уніфікованою для всіх типів та розмірів мішків / пакетів призначених для збирання, транспортування медичних відходів та викорустовується, в тому числі, для продукції, яка є предметом закупівлі UA-2025-10-09-006278-a а саме: Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 70х110см (120л), 50 мкм (упаковка 100 шт); Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 сm (см) (60 L(л), 40 мкм (упаковка 100 шт)
Таким чином, Скаржником виконано вимоги пунктів 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме надано інструкцію з використання (файл Інструкція пакети.pdf ). Тендерна документація не містила вимог розроблення окремої інструкції для кожного розміру товару.
3. Щодо невідповідності протоколу випробувань.
Замовником у протокольному рішення уповноваженої особи № 200 від 23.10.2025 зазначено: «Крім того, ФОП "РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ідентифікаційний код: 3008523437) надано було Протокол випробувань Ns1 8796ПР від 18.03.2025 року, в якому відсутні проведені випробування на Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 70х110см (120л), 50 мкм (упаковка 100 шт) та Мішок для збору та транспортування медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 ст (см) (60 L(n). 40 мкм (упаковка 100 шт), який має Матеріал: поліетилен низького тиску з первинної сировини , чим не виконав умови тендерної документації Замовника.»
Підпунктами 1, 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, що повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно встановлених вимог, зокрема протокол кваліфікаційних випробувань.
Згідно ДСТУ 3021-95 4.2 «Випробування і контроль якості продукції. Терміни та визначення», Види випробувань:
4.2.1 дослідні випробування - випробування, які проводяться для вивчення певних характеристик властивостей об’єкта
4.2.11 кваліфікаційні випробування - Контрольні випробування установчої серії чи промислової партії, які проводяться для оцінки готовності підприємства до випуску продукції даного типу в заданому обсязі
Тендерною документацією не вимагалось проводити дослідні випробування та підтверджувати задані характеристики товару, а вимагалось надати саме протокол Кваліфікаційних випробувань - тобто підтвердження готовності підприємства до випуску продукції даного типу в заданому обсязі.
Учасником ФОП "Рогач Сергій Олександрович" у складі тендерної пропозиції надано:
1. Сертифікат відповідності UA.PN.191.0257-25 (файл - Сертифікати Відповідності Пакети та Контейнери (2).pdf)
2. Протокол кваліфікаційних випробувань № 18796 пр від 18.03.2025 (файл 18796 ПР (1)-1.pdf)
3. Інструкцію з використання (файл Інструкція пакети.pdf)
4. Сертифікат якості (пакет медичний 60 та 120л) (файли: Сертифікат пакет медичний 60л.pdf Сертифікат пакет медичний 120л.pdf)
Згідно протоколу кваліфікаційних випробувань № 1879б пр від 18.03.2025 було підтверджено готовність підприємства ТОВ «УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ» до випуску продукції даного типу в заданому обсязі, а саме мішків для збору та транспортування медичних відходів:
1. З різних типів поліетилену (ПЕ), в тому числі з поліетилену низького тиску з первинної сировини.
2. За об’ємом від 10-120л, в тому числі 60 та 120л.
3. За розміром по ширині від 20см до 70см, в тому числі 60см та 70см.
4. За розміром по довжині від 30см до 110см, в тому числі 78см та 110см.
5. За кольорами, в тому числі червоним.
6. За товщиною від 20мкм до 50мкм, в тому числі 40мкм та 50мкм.
7. За кількістю шарів плівки, в тому числі двошарові.
Таким чином протоколом кваліфікаційних випробувань № 18796 пр від 18.03.2025 повністю підтверджено готовність ТОВ «Укрпластекологія» до випуску продукції згідно вимог тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 3021-95 4.2.
-
Повʼязаний документ:
8. ДСТУ 3021-95 4.2 .pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості пакет медичний 120л
-
Повʼязаний документ:
7. Сертифікат пакет медичний 120л.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості (пакет медичний 60)
-
Повʼязаний документ:
6. Сертифікат пакет медичний 60л.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол кваліфікаційних випробувань № 1879б пр від 18.03.2025
-
Повʼязаний документ:
5. 18796 ПР (1)-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності UA.PN.191.0257-25
-
Повʼязаний документ:
4. Сертифікати Відповідності Пакети та Контейнери (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Інструкція із застосування Пакетів поліетиленових для інфекційно небезпечних відходів, червоних
-
Повʼязаний документ:
3. Інструкція пакети.pdf
-
-
Назва доказу:
тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом від 09.10.2025 року №181
-
Повʼязаний документ:
2. ТД мішки для мед. сміття ПР(2).docx
-
-
Назва доказу:
протокольне рішення уповноваженої особи № 200 від 23.10.2025
-
Повʼязаний документ:
1 Протокол УО № 200 від 23.10.2025р.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення учасника закупівлі ФОП "Рогач Сергій Олександрович" , що викладене в протокольному рішення уповноваженої особи № 200 від 23.10.2025 .
Запити Органу оскарження
Номер:
42530c496ae14b538b4622c5bdc57bfc
Тема запиту:
на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16301-р/пк-пз від 30.10.2025 р
Текст запиту:
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 59 Особливостей, просимо Колегію Антимонопольного комітету України залишити скаргу ФОП «РОГАЧ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» без задоволення, а рішення про відхилення – без змін.
Дата опублікування:
03.11.2025 16:17