-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Акумуляторні батареї
Завершена
1 040 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2018 19:18 - 03.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога стосовно дискваліфікації учасника
Номер:
d3ec3c6b57d447658c4d9dc493918ef7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-23-003175-b.c3
Назва:
вимога стосовно дискваліфікації учасника
Вимога:
вимога стосовно дискваліфікації учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 20.11.2018 15:04
Дата подачі:
20.11.2018 15:04
Вирішення:
За результатами розгляду даної скарги, члени тендерного комітету дійшли до висновку, що відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), скарги суб’єктом оскарження подаються до органу оскарження, а не до Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
поділ на лоти
Номер:
bbaa08397cf845cfb12ecdfd9ca6d1e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-23-003175-b.c2
Назва:
поділ на лоти
Вимога:
На виконання ст 3 Закону України "...Принципи здійснення закупівель: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1 добросовісна конкуренція серед учасників;
2 максимальна економія та ефективність; 3 відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4 недискримінація учасників; 5 об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6 запобігання корупційним діям і зловживанням...." "Про публічні закупівлі" просимо поділити закупівлю на лоти: стартерна група та акумуляторні батареї герметичні відповідно з 1-12 та з 13-25 позиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2018 18:26
Вирішення:
Доброго дня!
Предмет закупівлі визначається у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454. З урахуванням останніх змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі, наказом Мінекономрозвитку України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (такі зміни набули чинності 17.01.2017 року) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі. Тобто, замовник, виходячи з назви/асортименту товару тощо, самостійно вирішує за яким предметом закупівлі здійснити придбання відповідного товару/роботи/послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
технічна специфікація
Номер:
11d56d27d0834897a87a761470168415
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-23-003175-b.c1
Назва:
технічна специфікація
Вимога:
Просимо узгодити технічну специфікацію та внести зміни до тендерної документації:
1. п.10 АКБ 6СТ-200 - пусковий струм не менше 1150А та висота - не більше 223мм;
2. п.12 Акумулятор Blue Dynamic - ємність 85А, пусковий струм - 760А
3 п.14 - акумуляторна батарея геметична - строк служби 10-12 років: при 100% розряді - не менше 300; при 30% розряді - не менше 1200 циклів заряду,-розряду
4. п.23 - акумуляторна батарея геметична - розміри не більше (довж*шир*вис): 325*170*215
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2018 17:48
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Технічне завдання щодо закупівлі акумуляторних батарей було розроблене тендерним комітетом. Метою розроблення технічного завдання є вибір акумуляторів, які б ідеально задовольняли потреби ДУ «Держгідрографія», а саме технічні характеристики (ємність, пусковий струм, полярність, напруга, габарити, гарантійний термін використання) відповідали технічним можливостям та умовам екплуатації, в яких будуть знаходитися акумулятори (довговічність, високі показники кількості циклів заряду-розряду, температурний режим експлуатації). Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації.
Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Учасники, які бажать брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі акумуляторних батарей мають право запропонувати замовнику еквівалент, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у тендерній документації або з кращими технічними характеристиками. Вимога про так зване розширення діапазону параметрів є щонайменше некоректною по відношенні до Замовника, якого спонукають до правопорушення, а саме – дискримінації виробника. Відповідно до ст..5 Закону України «Про захист прав споживачів» - держава забезпечує споживачеві (в даному випадку Замовник є споживачем) захист його прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань та кваліфікації необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання товару». Тому Замовник самостійно встановлює вимоги тендерної документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, жодних дискримінаційних вимог даною тендерною документацією не передбачено.
Статус вимоги:
Відхилено