-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
45233142-6 Ремонт доріг (Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття території ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою: м. Київ, вул. Метрологічна, 4)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 9 годин назад
1 273 688.41
UAH без ПДВ
Період оскарження:
09.10.2025 11:28 - 19.10.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
11.12.2025 08:49 - 17.12.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
9de1e7baa2c949bd9385e5e316ca4d49
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-09-005119-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-10-09-005119-a - УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.docx 31.10.2025 16:09
- Скарга.rar 31.10.2025 16:09
- 15.2. ДЦ, ПЗ, ЛК, ПВР, РЗВВ.pdf 31.10.2025 16:09
- Кошторис - ДП УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.rar 31.10.2025 16:09
- Кошторис - ДП УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf 31.10.2025 16:09
- ПРОТОКОЛ про відхилення раф1.docx 31.10.2025 16:09
- 01. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf 31.10.2025 16:09
- sign.p7s 31.10.2025 16:12
- рішення від 04.11.2025 № 16477.pdf 04.11.2025 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2025 № 16922.pdf 13.11.2025 17:05
- рішення від 12.11.2025 № 16922.pdf 17.11.2025 12:13
- Пояснення на скаргу .docx 06.11.2025 09:39
- Пояснення на скаргу .docx 06.11.2025 09:42
- Протокол про відміну прийнятого рішення за результатом розгляду скарги АМКУ та визначення переможця.docx 11.12.2025 08:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.10.2025 16:18
Дата розгляду скарги:
12.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.11.2025 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.11.2025 12:14
Дата виконання рішення Замовником:
11.12.2025 08:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИВ:
1. Скасувати Рішення від 27.10.2025 № 3-23/1142.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2925b71cae8d43a19118882f0055fda5
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Розрахунок ціни тендерної пропозиції
×
-
Назва доказу:
Кошторис
-
Повʼязаний документ:
Кошторис - ДП УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
обов’язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») скасувати рішення про відхилення Пропозиції ТОВ “ДБК “РАФ-1”
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
31ad5dcae81e4389b110df9a773b787e
Заголовок пункту скарги:
2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо розрахунку розміру кошторисної заробітної плати
×
-
Назва доказу:
Файл "351_ДЦ_ДЦ_2.rtf"
-
Повʼязаний документ:
Кошторис - ДП УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
обов’язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») скасувати рішення про відхилення Пропозиції ТОВ “ДБК “РАФ-1”
Запити Органу оскарження
Номер:
f2012df492814468a0da7325c7fa2f98
Тема запиту:
Щодо розрахунку розміру кошторисної заробітної плати
Текст запиту:
Як і зазначено в протоколі відхилення, згідно пункту 1 Розділу І. Кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація) Додатку 3 до Тендерної документації заробітна плата повинна відповідати розміру заробітної плати для договірної ціни відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 із урахуванням розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2025 році.
Розмір кошторисної заробітної плати на 2025 рік у сфері будівництва для підприємств державної власності становить 18 570,02 грн для звичайних умов будівництва та 3,8 розряду складності робіт.
Відповідно до наданої ТОВ «ДБК «РАФ-1» в складі тендерної пропозиції пояснювальної записки, учасником при розрахунку вартості робіт застосована середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячний нормі тривалості робочого часу 173,17 люд. год та розряді робіт 3,8) в розмірі 26 514,56 грн, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника оскільки, на його думку, воно суперечить вимогам тендерної документації, законодавства в сфері ціноутворення і будівельних норм:
По-перше.
Відповідь:
Висновок Скаржника щодо непоширення вказаного Порядку на капітальні ремонти є хибним та суперечить інформації, на яку сам Скаржник посилається в своїй скарзі абзацом вище: «Цей Порядок встановлює механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів…». Крім того, застосування вказаного Порядку при розрахунку заробітної плати, включеної до кошторисної документації тендерної пропозиції прямо передбачено пунктом 1 Розділу І. Додатку 3 до Тендерної документації.
По-друге.
Відповідь:
Висновок Скаржника щодо відсутності необхідності послуговуватись наведеним Порядком розрахунку кошторисної заробітної плати є хибним з огляду на те, що така необхідність прямо передбачена пунктом 1 Розділу І. Додатку 3 до Тендерної документації.
Зазначена вимога ні Скаржником, ні іншими потенційними учасниками процедури закупівлі не оскаржувалася, тому підлягає безумовному виконанні при поданні тендерної пропозиції.
Недотримання цієї вимоги є підставою для визнання тендерної пропозиції скаржника такою, що не відповідає умовам технічної специфікації (підпункт 2 пункту 44 Особливостей).
По-третє.
Відповідь:
Відповідно до наданої Скаржником в складі тендерної пропозиції пояснювальної записки, при розрахунку вартості робіт застосована середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячний нормі тривалості робочого часу 173,17 люд. год та розряді робіт 3,8) в розмірі 26 514,56 грн.
Застосований Скаржником рівень заробітної плати застосовується на підставі Розпорядження КМР від 30.01.2025 №5/10472 для об’єктів, що фінансуються за рахунок коштів бюджету м. Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій, що відносяться до сфери управління Київської міської Ради.
Замовник не відноситься до сфери управління Київської міської Ради, тому дія зазначеного вище Розпорядження на його об’єкти не поширюється.
Дата опублікування:
06.11.2025 09:42
Номер:
d68f54860903417ba57ce8e38a92fd5e
Тема запиту:
Щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції
Текст запиту:
Твердження Скаржника про помилку Замовника при визначені вартості робіт згідно наданої Скаржником кошторисної документації є обґрунтованим.
Водночас, твердження Скаржника про те, що Замовник погодився з аналогічним розрахунком, наданим в складі тендерної пропозиції ТОВ "БК КЛЕВЕР", є безпідставним з огляду на те, що тендерна пропозиція ТОВ "БК КЛЕВЕР" ще не розглянута.
Дата опублікування:
06.11.2025 09:39