• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

24450000-3 - Агрохімічна продукція

Торги відмінено

100 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2018 13:33 - 22.11.2018 13:37
Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді

Номер: f5dd7cf3d4e649a482e17a65851b7ef5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-15-001651-a.a2
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Ми в шоці від вас. Так невдало виправдовуєте свої корупційні рішення, що дивуємось, як ви лікуєте людей!!!??? Ви читали Наказ №236? Чи "свій" постачальник вам радисть писати таку нісенітницю? Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Ще раз зауважуємо, що ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, клас безпеки, умови використання та зберігання. Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду, ми звертаємось до вказаних контролюючих органів. Зважаючи на теріторіальне розташування замовника, введений Військовий Стан в області, окремий лист ми надішлемо до СБУ, бо є підозра, що хабар отриманий злочинним шляхом буде використанний на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення замовника на Вимогу Учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК". Комісією тендерного комітету розглянуто Вашу вимогу, зазначаємо що цінова пропозиція надана Вами була розглянута та з’ясовано, що по всім позиціям запропоновано аналоги/або еквівалент, відповідно до поданого оголошення UA-2018-11-15-001651-a. Відповідно наказу від 13.04.2016р. №35 "Зовнішторгвидав України" п.6.5 дає право у період уточнень Користувачам Системи можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Але чомусь Ви цим не скористалися знаючи, що згідно Вашої цінової пропозиції будуть подані еквіваленти предмета закупівлі, що призвело до такої ситуації. Тому наші дії не дають Вам підстав звинувачувати Нас, що ми не зацікавлені в економії коштів, тим паче ніяких домовленостей з іншими учасниками торгів не існує. Це не дає Вам право звинувачувати Нас, без наявних підстав в отриманні хабаря злочинним шляхом та фінансуванню тероризму та сепаратизму в регіоні. У свою чергу Установа має всі права звернутися до суду за безпідставний наклеп. В зв'язку з цим, комісія тендерного комітету прийняла рішення скасувати дану закупівлю, ідентифікатор оголошення UA-2018-11-15-001651-a, для приведення оголошення у відповідність з дотриманням п.6.4. наказу №35 "Зовнішторгвидав України". Пропонуємо Вам прийняти участь у наступній закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога до корупціонера!

Номер: d60ed9179deb447995ab71c829845e82
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-15-001651-a.a1
Назва: Вимога до корупціонера!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника в період, коли в країні оголошений Воєнний стан!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу Ми вирішили більш детально її проаналізували. Згідно Наказу ДП « Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель ( далі –Порядок). Згідно п 6.4. даного Порядку « У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників».Тобто зазначення « або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов»язком. Запропоновані вами еквіваленти товару, було розглянуту на засіданні комісії в результаті чого було виявлено деякі відхилення. Ви обмежились характеристиками про відповідність згідно Методичних вказівок хімічних властивостей. То ж ми віримо, що Ваші запропоновані засоби відповідають саме своїм МТВ , але ми просили щоб відповідали нашим вимогам до засобів які ми замовили. Тому наводим більш детальну інформацію про невідповідність запропонованих Вами засобів, у розумінні еквівалентності затребуваних засобів: № Найменування технічних характеристик, що вимагаються замовником Найменування технічних характеристик, що пропонуються учасником Відповідність 1 Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів «Мікрасепт» 1.Вміст діючих речовин/%:Загальний вміст спирту від 65%. Засіб НОР-експрес 1. В склад запропонованого засобу входить лише ізопропіловий спирт в кількості 55% Значно менше ніж у заявленому засобів (наказ №236 від 06.06 2012року «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних ін»єкцій спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробнихпрепаратів», яким чітко визначено, що медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65%)антисептичних засобів. Розхід засобу на м² поверхні: Норма витрат засобу не повинна перевищувати 20-30 мл/м². 2. Норма витрат засобу становить від 30 до 80 мл. Що перевищує витрати засобу в кількісній потребі. 2. Потреба в закупівлі складається на 1 півріччя 2019 року . Ви надали свідоцтво про державну реєстрацію № 05.03.02-08/866 від 04.04.2014 року термін дії якого закінчується в квітні 2019 року. Що є неможливістю використання після закінчення терміну реєстрації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні