• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади

Торги не відбулися

5 549 700.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 08.10.2025 19:44 - 15.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: c6cd9eee079c42f5b51a82eeee4704d7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-08-015216-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 20.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.11.2025 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.11.2025 14:32
Дата виконання рішення Замовником: 02.12.2025 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 17289-р/пк-пз від 20.11.2025 - виконано . Підтвердження протокол № 149
Автор: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Ярослав Буряков +380504249424 ramedas.ukraine@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 099c37c7b1b4480baff942ded9837283
Заголовок пункту скарги: Вважаємо рішення Замовника (згідно оприлюдненої 05.11.2025 в ЕСЗ інформації та протокольного рішення Замовника від 05.11.2025) про визначення переможцем в даній Процедурі закупівлі КП НКШХ та про намір укласти договір з таким Переможцем, неправомірним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: В той же час, вважаємо вищезазначене рішення Замовника про визначення переможцем в даній Процедурі закупівлі КП НКШХ та про намір укласти договір з таким Переможцем, неправомірним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.

Відповідно ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Закупівлі (далі – Документація, а також ТД) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до ч. 6 Розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 до ТД містить, зокрема, наступні положення:
2.2. Вимоги до якісних характеристик:
2.2.1. Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
2.2.2. Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі їх наявності), потребу у лікувальному харчуванні (у разі прийняття відповідного рішення засновником закладу) та сезонність (осінь, зима, весна, літо). При складанні меню обов’язково деталізувати змішані страви. Наприклад: «Булгур з овочами 130 грам» і через дріб вказати скільки булгуру і відповідно кількість овочів, а саме 120/10. Або «Борщ зі сметаною», то вказати кількість сметани 200/10. Крім послуг їдальні, учасник може забезпечити відповідною дозволеною постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 до реалізації в закладі освіти буфетною продукцією та забезпечити роботу буфету відповідним персоналом і обладнанням. Послуги їдалень (деталізація назви послуги зазначається замовником самостійно) та буфета, а також приготування їжі будуть здійснюватися виключно в приміщеннях їдалень та харчоблоків навчальних закладів наведених у Таблиці № 01 цього Додатку. Ціна послуг та буфетної продукції має включати в себе витрати на закупку продуктів, транспорт, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду, тощо. Ціна послуг та буфетної продукції повинна включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі.
2.2.22. Учасник додатково у складі тендерної пропозиції має надати примірне чотирьохтижневе сезонне меню на осінній і зимовий періоди, розроблене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» з врахуванням і зазначенням сніданків та обідів, та з врахуванням вимог Санітарного Регламенту для закладів загальної середньої освіти;
2.3. Вимоги до кількісних характеристик:
№ з/п Найменування предмету закупівлі Категорії учнів Кількість учнів
Кількість харчування в день Одиниця харчування Кількість
одиниць харчування Ціна за одиницю харчування, грн. Ціна за загальну кількість днів, грн.
1. Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади Учні пільгових категорій 910


1 день 39
2 Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади Учні початкових класів 1880


1 день 39
3 Послуги з організації гарячого харчування учнів спеціалізованого спортивного класу Нововолинського ліцею №1 Нововолинської міської ради Учні спеціалізованого спортивного класу 28 2 день 39
Всього, грн. без ПДВ:
*Примітка:
Кількість учнів усіх категорій є орієнтовною та може коливатися у сторону збільшення або зменшення протягом зазначеного періоду відповідно до відвідування.
Слід зазначити, що Постановою № 305 затверджено, зокрема, Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі – Порядок № 305).
Відповідно до п. 16 Порядку № 305 режим (кратність) харчування може організовуватися, зокрема: одноразово - сніданок або обід; дворазово - сніданок та обід.
При цьому, згідно цього ж пункту, у закладах загальної середньої освіти для здобувачів освіти 1-11 (12) класів незалежно від навчальної зміни (у разі організації в закладі освіти змінного навчання) повинно бути організовано щонайменше одноразове гаряче харчування (сніданок - до 12 години 00 хвилин або обід з 11 години 30 хвилин) відповідно до норм харчування.
Отже, враховуючи вищезазначене, чотирьохтижневе сезонне меню, яке надається учасником в складі тендерної пропозиції, повинно відповідати певним вимогам (умовам), зокрема:
а) бути розроблене на осінній та зимовий періоди;
б) бути розроблене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Постанова № 305), тобто з відповідно до (з урахуванням) норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою № 305;
в) бути розроблене для організації одноразового харчування, при цьому, окремо сніданку та окремо обіду, учнів пільгових категорій та учнів початкових класів, тобто стосуватися усіх вікових груп: 6-11, 11-14, 14-18 років;
г) бути розроблене для організації дворазового харчування – сніданку та обіду (разом), учнів спеціалізованого спортивного класу (за відсутності вказівки якого саме класу – має стосуватися усіх вікових груп: 6-11, 11-14, 14-18 років);
д) змішані страви в меню мають бути деталізовані.
Переможцем в складі тендерної пропозиції надані файли, які містять відповідні:
1) файл «Меню сніданок осінь SCAN0000.pdf», який містить Примірне чотиритижневе меню на осінній період 2025 р. сніданок для одноразового харчування учнів при п’ятиденному перебуванні дітей у загальноосвітніх закладах Нововолинської міської ради;
2) файл «Меню обід осінь SCAN0001.pdf», який містить Примірне чотиритижневе меню на осінній період 2025 р. обід для одноразового харчування учнів при п’ятиденному перебуванні дітей у загальноосвітніх закладах Нововолинської міської ради
3) файл «Меню сніданок зима SCAN0002.pdf», який містить Примірне чотиритижневе меню на зимовий період 2025 р. сніданок для одноразового харчування учнів при п’ятиденному перебуванні дітей у загальноосвітніх закладах Нововолинської міської ради
4) файл «Меню обід зима SCAN0003.pdf», який містить Примірне чотиритижневе меню на зимовий період 2025р. обід для одноразового харчування учнів при п’ятиденному перебуванні дітей у загальноосвітніх закладах Нововолинської міської ради
В той же час, тендерна пропозиція Переможця в частині виконання окремих вимог (умов), які стосуються примірного чотиритижневого сезонного меню, як зазначено вище, не відповідає умовам Документації з огляду на нижченаведене.
1. Як зазначалось вище, учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати, серед іншого, примірне чотирьохтижневе сезонне меню на осінній і зимовий періоди розроблене для організації дворазового харчування – сніданку та обіду (разом), учнів спеціалізованого спортивного класу.
В той же час, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутнє примірне чотирьохтижневе сезонне меню на осінній і зимовий періоди розроблене для організації саме дворазового харчування (сніданку та обіду) учнів спеціалізованого спортивного класу.
При цьому, принагідно відзначимо, що жодне з наданих меню не відповідає Постанові № 305 в частині норм споживання основних груп харчових продуктів для організації харчування саме учнів спеціалізованого спортивного класу.
Слід зазначити, що Постановою № 305 затверджено, зокрема, Норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі - Норми № 305).
Відповідно до п. 8 Норм № 305 ротація готових страв у примірному чотиритижневому сезонному меню планується відповідно до норм споживання основних груп харчових продуктів на сніданок/вечерю, обід та перекуси (другий сніданок/підвечірок), які наведено у додатках 1-91, 11 і 14, з урахуванням вимог, встановлених додатком 15.
Додатком 15 до Норм № 305 встановлені Особливості харчування здобувачів освіти, які активно займаються спортом.
Зокрема, Додатком 15 до Норм № 305 передбачена додаткова кількість основних груп харчових продуктів для здобувачів освіти, які активно займаються спортом (за віковими групами), серед іншого:
- Риба: 25 відсотків норми для вікової групи 6-10 років та 50 відсотків норми для вікових груп 11-14, 14-18 років;
- Птиця: 25 відсотків норми для вікової групи 6-10 років та 50 відсотків норми для вікових груп 11-14, 14-18 років;
- Свинина, телятина, яловичина: 25 відсотків норми для вікової групи 6-10 років та 50 відсотків норми для вікових груп 11-14, 14-18 років;
- Яйця: три штуки на тиждень для вікової групи 6-10 років, п’ять штук на тиждень для вікової груп 11-14 та сім штук на тиждень для вікової групи 14-18 років.
- Молоко і молочні продукти: 25 відсотків норми для кожної відповідної вікової групи.
В той же час, жодне з наданих Переможцем меню не відповідає вищезазначеним нормам, передбаченим Додатком 15 до Норм № 305 в частині додаткової кількості основних груп харчових продуктів, зокрема, щодо риби, птиці, свинини/ телятини/ яловичини, яєць, молока і молочних продуктів, що є невідповідністю нормам харчування Постанови № 305 в цій частині.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція Переможця не відповідала вимогам Документації у вищезазначеній частині (не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації).
2. Як зазначалося вище, згідно умов Документації при складанні меню обов’язково деталізувати змішані страви (наприклад: «Булгур з овочами 130 грам» і через дріб вказати скільки булгуру і відповідно кількість овочів, а саме 120/10. Або «Борщ зі сметаною», то вказати кількість сметани 200/10).
В наданому Переможцем Примірному чотиритижневому меню на осінній період 2025 р. сніданок для одноразового харчування учнів при п’ятиденному перебуванні дітей у загальноосвітніх закладах Нововолинської міської ради запропоновані, зокрема, наступні страви: у вівторок 4 тижня Салат з моркви з соусом «Вінегрет», у четвер 4 тижня Салат з вареного буряка з соусом «Вінегрет».
В наданому Переможцем Примірному чотиритижневому меню на осінній період 2025 р. обід для одноразового харчування учнів при п’ятиденному перебуванні дітей у загальноосвітніх закладах Нововолинської міської ради у понеділок 4 тижня запропонована, зокрема, страва Салат з моркви з соусом «Вінегрет».
В наданому Переможцем Примірному чотиритижневому меню на зимовий період 2025 р. сніданок для одноразового харчування учнів при п’ятиденному перебуванні дітей у загальноосвітніх закладах Нововолинської міської ради запропоновані, зокрема, наступні страви: у вівторок 1 тижня Салат з вареного буряка з соусом «Вінегрет», у четвер 3 тижня та у понеділок 4 тижня Салат з моркви з соусом «Вінегрет».
В наданому Переможцем Примірному чотиритижневому меню на зимовий період 2025 р. обід для одноразового харчування учнів при п’ятиденному перебуванні дітей у загальноосвітніх закладах Нововолинської міської ради запропоновані, зокрема, наступні страви: у понеділок 2 тижня Салат з моркви з соусом «Вінегрет», у вівторок 2 тижня Салат з вареного буряка з соусом «Вінегрет».
В той же самий час, всупереч вимогам пп. 2.2.2 п. 2.2 Додатку 2 до ТД вищезгадані змішані страви Салат з моркви з соусом «Вінегрет» та Салат з вареного буряка з соусом «Вінегрет» в меню не деталізовані (з зазначенням скільки овочів (моркви чи буряка), а скільки соусу «Вінегрет»), що є невідповідністю умовам Документації в цій частині.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція Переможця не відповідала вимогам Документації у вищезазначеній частині (не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації).
Таким чином, зважаючи на викладене вище, тендерна пропозиція КП НКШХ не відповідала встановленим умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та мала бути відхилена Замовником, враховуючи, що такі невідповідності в інформації та/або документах не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію КП НКШХ, Замовник порушив вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З огляду на зазначене вище, рішення Замовника про визначення КП НКШХ переможцем у Процедурі закупівлі є безпідставним, неправомірним та таким, що порушує вимоги та приписи Документації, Закону та Особливостей, а так само права та інтереси Скаржника, зокрема на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Не відхиливши тендерну пропозицію КП НКШХ на підставі вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження

Скарга
Розгляд припинено
КЕП

СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: a748b770719b4052b0f469f7c4c8dabe
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-08-015216-a.a1
Назва: СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Дата розгляду скарги: 21.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.10.2025 16:54
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.10.2025 11:54
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.10.2025 11:54
Автор: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Ярослав Буряков +380504249424 ramedas.ukraine@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 46b4e21b4b7241019f130c7fc441b3b3
Заголовок пункту скарги: Після ознайомлення з тендерною документацією (в т.ч. додатками до неї) в чинній редакції від 08.10.2025 (надалі – Документація, а також - ТД), Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі та Особливостей, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно ч. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 до ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, технічну специфікацію.
Додаток 2 до ТД містить пункт 2.1 наступного змісту:
«2.1. Вимоги до технічних характеристик:
(до обладнання)
У зв’язку з неповною укомплектованістю матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади, враховуючи приписи пункту 11 Загальної частини Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305, відповідно до яких відповідальність, зокрема за матеріально-технічне забезпечення їдальні (харчоблоку), буфету, несе засновник (засновники), керівник відповідного закладу, а також постачальник (постачальники) харчових продуктів та/або послуг з харчування, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Акт відвідування закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади, який складається в довільній формі та підписується уповноваженими особами Замовника та Учасника.
У даному акті за результатами відвідування Учасник на власний розсуд визначає та вказує в розрізі кожного закладу освіти відповідно до Таблиці № 01 пункту 2.5. Місце надання послуг додатку 2 до тендерної документації перелік конкретного обладнання та інвентарю, необхідного для доукомплектування харчоблоків шкільних їдалень, та гарантує, що цей перелік є достатнім для надання у повному обсязі якісних і своєчасних послуг гарячого харчування, що є предметом даної закупівлі.
Учасник документально підтверджує право власності або користування на період щонайменше до закінчення 2025 року на обладнання та інвентар, зазначений ним в Акті відвідування закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади, шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
- щодо власного обладнання та інвентарю – довідки про наявність обладнання та малоцінного інвентарю на балансі та оборотно-сальдової відомості;
- щодо обладнання та інвентарю, які знаходяться на праві користування на період щонайменше до закінчення 2025 року, – відповідних договорів оренди (лізингу)».
Однак вищезгадані п. 2.1 Додатку 2 до ТД про необхідність надання Учасником Акту відвідування закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади, який складається в довільній формі та підписується уповноваженими особами Замовника та Учасника, входять у пряме протиріччя з приписами закону щодо недискримінації учасників та про заборону вимог, що обмежують конкуренцію, оскільки безпосередньо встановлюють дискримінаційні обмеження до учасників, в т.ч. Скаржника, що також порушує право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Так, згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону про закупівлі у тендерній документації зазначається, серед іншого, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно ст. 23 Закону про закупівлі технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Отже, ані законодавство в сфері публічних закупівель, ані законодавство в сфері організації харчування здобувачів освіти, зокрема, п. 11 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305, не передбачають такої процедури як відвідування закладів загальної середньої освіти з наступним документальним оформленням (документальною фіксацією) такого відвідування у вигляді складання Акту відвідування закладів загальної середньої освіти та підписання його Замовником (уповноваженими особами Замовника) та Учасником (уповноваженими особами Учасника).
Відповідно, відсутній нормативно-правовий акт, який би встановлював регламент (окрему процедуру) проведення таких відвідувань/оглядів (напр., порядок узгодження огляду, графік відвідувань, тощо), а так само їх документальної фіксації (порядок підписання акту, строки підписання тощо), що може призвести до суперечливості та двозначності у розумінні (та/або порядку виконання) цих оскаржуваних вимог Документації як Замовником, так і учасниками, в т.ч. Скаржником, при підготовці тендерних пропозицій, та фактично перешкоджає учасникам належним чином сформувати свої тендерні пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників, у тому числі Скаржника.
При цьому, в будь-якому випадку як проведення (здійснення) такого відвідування, так і його документальне оформлення (підписання Акту відвідування) не залежить від волі лише самого Скаржника, а навпаки, знаходиться у безпосередній залежності від самого Замовника.
Таким чином для Скаржника виникає потенційний ризик недопущення його до закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади для відвідування, вчинення перешкод при відвідуванні, непідписання Акту відвідування Замовником тощо, з причин, які не залежать від Скаржника, чим порушується право Скаржника на участь у відкритих торгах та на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, а так само порушуються ключові принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону про закупівлі.
Враховуючи наведене, з незалежних від учасника, в т.ч. Скаржника, підстав, Замовник може не допустити учасника для відвідування закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади та/або не підписати Акт відвідування, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, в т.ч. Скаржника.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт відвідування, підписаний Замовником (уповноваженими особами Замовника), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
В той же час, Скаржник має багаторічний досвід надання послуг, аналогічних до предмету даної Закупівлі (на підтвердження надаються скан-копії окремих виконаних аналогічних договорів та відгуків щодо їх виконання).
Таким чином, зазначені вище вимоги (умови) п. 2.1 Додатку 2 до ТД про те, що: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати [саме] Акт відвідування закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади, який складається в довільній формі та [саме] підписується уповноваженими особами Замовника та Учасника, з одного боку, є неоднозначними (суперечливими) та необґрунтованими, як зазначено вище, а з іншого – такі умови (вимоги) є дискримінаційними, що надають переваги одним учасникам, які могли б задовольнити їм, порівняно з іншими, які об’єктивно не можуть виконати згадані дискримінаційні вимоги, до яких відноситься і Скаржник, чим порушуються вимоги ч. 4 ст. 22 Закону про закупівлі та одні з ключових принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону про закупівлі, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження