-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)
Детальна інформація про найменування предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до Документації
Торги не відбулися
11 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 500.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2018 16:59 - 21.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Дисквалификация участника. Возможность принять возражения
Номер:
e5f0a7750d124aadad0a51f9dc49adaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-24-002574-c.c1
Назва:
Дисквалификация участника. Возможность принять возражения
Вимога:
Добрый день, уважаемые члены тендерного комитета.
Просим Вас рассмотреть наши возражения к Вашему протоколу перед-кваліфікації тендерних пропозицій:
абзац 1: Учасником в порушення п. п. 3.5.3 п. 3.5. розділу 3 документації не надано інформації про наявність/відсутність у Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми
ответ: согласно ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" антикоррупционная программа требуется в случае "закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт, що дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень". Т.к. ожидаемая стоимость закупки в проводимом тендере составляет 11 500 000 грн, считаем непредоставление данной информации "несущественной ошибкой";
абзац 2: не надано інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі за формою, що наведена Замовником в документації
ответ: справка не надана, однако предоставлены копии аналогичных договоров, акты приема-передачи, расходные накладные и письма отзывы контрагентов. В справке необходимо было указать: "Замовник, код ЄДРПОУ, адреса,телефон, контактна особа, № та дата договору, Предмет договору, Сума договору, Рік виконання робіт." Вся требуемая информация присутствует в предоставленных копиях. В соответствии с п. 3.1.7 (стр 11,абзац 3) тендерной документации "зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної документації Учасника.
абзац 3:документ, що підтверджує реєстрацію юридичної особи, або фізичної особи - підприємця (копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, або фізичної особи - підприємця, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців)
абзац 4: копія повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі;
абзац 5: cвідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
абзац 6: cвідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.
ответ: все документы, указанные в абзацах 3,4,5 и 6 являются уставными. Подготовка указанных документов не требует большого количества времени, т.к. они по сути "присутствуют" на предприятии. Непредоставление указанных документов стало следствием ошибки, возможно невнимательности.
Просим Вас по возможности принять указанные документы (прилагаются к данному письму).
Также сообщаю Вам, что аналогичные документы нами были загружены в других тендерах, которые проводились в этот же период:
UA-2018-11-08-000702-c
UA-2018-11-07-002773-c
Благодарим за внимание.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з ЄДРПОУ.pdf 29.11.2018 17:49
- Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf 29.11.2018 17:49
- Відомості з ЄДРПОУ.pdf 29.11.2018 17:49
- Свідоцтво про державну реєстрацію.pdf 29.11.2018 17:50
Дата подачі:
29.11.2018 17:50
Вирішення:
Доброго дня!
Розглянувши Ваші заперечення відносно протоколу перед-кваліфікації тендерних пропозицій та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" (код ЄДРПОУ 35807622), повідомляємо наступне:
По-перше:
Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати гарантійний лист, з викладенням в ньому інформації про наявність чи відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі з відокремленням кожної підстави визначеної у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником в порушення п.п. 3.5.3 п. 3.5. розділу 3 документації не надано інформації а ні про наявність, а ні про відсутність у Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми
Ненадання у складі тендерної пропозиції підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, розглядається Замовником, як не відповідність умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
По-друге:
Підпунктом 3.1.7 пункту 3.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції також, передбачено: «В тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.»
Ненадання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за аналогічним предметом закупівлі за формою, що наведена Замовником, розглядається, як не відповідність умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
По-трете:
Частиною 2 статті 21 Закону про публічні закупівлі передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково потрібно зазначати кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Порядок подання тендерних пропозицій, визначений статтею 25 Закону про публічні закупівлі, частина 3 цієї статті містить норму щодо заборони приймати тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання.
Також частиною 5 статті 25 Закону передбачено, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції беруть до уваги в разі, якщо електронна система закупівель отримала їх до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Підпунктом 3.1.4 пункту 3.1. розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції також, передбачено: Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, будь-які зміни до тендерної пропозиції (у тому числі завантаження (розміщення) документів, що вимагаються тендерною документацією у складі тендерної пропозиції та мають відношення саме до тендерної пропозиції) можна вносити лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а відповідно і замовники такі зміни беруть до уваги (розгляду) в разі, якщо їх подано до закінчення даного строку.
У разі, якщо учасник підвантажує документи, що мають відношення саме до тендерної пропозиції після закінчення строку подання тендерних пропозицій замовник такі документи не розглядає.
Ненадання до кінцевого строку подання тендерних пропозицій усіх необхідних документів що, мають відношення саме до тендерної пропозиції розглядається Замовником, як не відповідність умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
Статус вимоги:
Не задоволено