-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тренажер для активного та пасивного застосування біля ліжка, для верхніх кінцівок (33158400-6) код за НК 024:2023:17137 — Тренажер для тривалого пасивного розробляння кістей рук/променезап'ястного суглоба код за НК 031:2024:Y0504 Пристрої для реабілітації рук, тулуба і ніг код за ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Завершена
388 196.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
08.10.2025 14:08 - 01.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарнга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
b74847bc430348038c97ddbe494944a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-08-008546-a.a1
Назва:
Скарнга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Детально у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- дог 21.24 від 04.11..pdf 10.10.2025 16:08
- Скарга_АМК_ТОВ_УНІМЕД_ГРУП_UA-2025-10-08-008546-a.doc 10.10.2025 16:08
- Скарга_АМК_ТОВ_УНІМЕД_ГРУП_UA-2025-10-08-008546-a.pdf 10.10.2025 16:08
- sign.p7s 10.10.2025 16:09
- Рішення від 14.10.2025 №15452.pdf 14.10.2025 16:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2025 №15951.pdf 23.10.2025 12:47
- Рішення від 22.10.2025 №15951.pdf 27.10.2025 15:09
- Про надання пояснень.pdf 17.10.2025 16:55
- Про надання пояснень.docx 17.10.2025 16:55
- Посібник CPM 14 .pdf 17.10.2025 16:55
- Інструкція ZEPU.pdf 17.10.2025 16:55
- Протокольне рішення від 29.10.2025 року.pdf 29.10.2025 17:10
- Перелік змін до тендерної документації від 29.10.2025 року.docx 29.10.2025 17:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2025 16:11
Дата розгляду скарги:
22.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2025 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.10.2025 15:12
Дата виконання рішення Замовником:
29.10.2025 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення, зазначені у рішенні №15951-р/пк-пз від 22.10.2025 усунуто шляхом внесення змін до Тендерної документації до процедури закупівлі UA-2025-10-08-008546-a, протокольне рішення уповноваженої особи № 3/951-a від 29.10.2025 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
578827b782aa45258a6a78164998c973
Заголовок пункту скарги:
Детально у скарзі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Детально у скарзі
×
-
Назва доказу:
Детально у скарзі
-
Повʼязаний документ:
Скарга_АМК_ТОВ_УНІМЕД_ГРУП_UA-2025-10-08-008546-a.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Детально у скарзі
Запити Органу оскарження
Номер:
df3d737bbdc748e38d0de30fb3f4c3b6
Тема запиту:
Про надання пояснень на рішення комісії
Текст запиту:
На вимогу рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15452-р/пк-пз від 14.10.2025 року по скарзі № UA-2025-10-08-008546-a.a1 від ТОВ «Унімед Груп» інформуємо про наступне.
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону
Згідно частини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При цьому, згідно ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи зазначене Замовником було сформовано технічне завдання із технічними, якісними та кількісними характеристиками, яким має відповідати предмет закупівлі з урахуванням потреб Замовника та викладені у додатку №2 до тендерної документації. При цьому якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, то слід розуміти у значені «або еквівалент».
При визначенні медико-технічних вимог предмета закупівлі № UA-2025-10-08-008546-a КП «Луцька ЦРЛ» (далі - Замовник) виходило з потреб закладу у обладнанні та наявної документації: Інструкція з застосування «Тренажер (апарат для механотерапії) для активного та пасивного застосування біля ліжка, для верхніх кінцівок ZEPU-K2000D» (додається) та Посібник користувача «Приліжковий тренажер для рук СРМ 14» (додається). При порівнянні технічної документації було визначено, що обладнання має візуально схожий вигляд та схожу сферу застосування. Однак, оскільки наявний посібник користувача до тренажера СРМ-14 викладений дуже стисло, то він не дає повного уявлення про роботу обладнання і не вбачалося можливим зробити висновок, що обладнання підходить для потреб закладу. Також, відповідно до інформації з майданчика Prozorro, за результатами закупівель UA-2025-07-25-009300-a (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-25-009300-a ) та UA-2024-12-07-001270-a (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-12-07-001270-a ), тренажери СРМ-14 були придбані замовниками за 559000,00 грн. без ПДВ та 533000,00 грн. без ПДВ, відповідно. Очікувана вартість тренажера ZEPU-K200D, визначена замовником, складає 388196,00 грн. та є істотно меншою за вартість тренажера СРМ-14.
Враховуючи викладене, Замовник при складенні медико-технічних вимог до предмету закупівлі керувався інформацією про тренажер ZEPU-K2000D, яка була найбільш повною. Також, маючи на меті забезпечити максимальну економію, ефективність та недискримінацію учасників при проведенні закупівлі, Замовник був готовий розглядати звернення та вимоги до закупівлі, щоб у разі наявності обґрунтованих на те підстав вносити зміни до тендерної документації.
Дата опублікування:
17.10.2025 16:55